Henk Grol is niet bepaald de eerste Nederlandse judoka die in aanmerking komt voor olympisch goud.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel echt iemand die zich kan opladen voor de spelen. Vergeet je Epke niet trouwens? En Henk Grol?
Voor teamsporten toch veel belangrijker dan voor individuelen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Coaches. En een zeer belangrijk onderdeel voor de Sport.
Europees- en wereldkampioen karten, FIA best F1 rookie 2015, best F1 driver 2015 en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat heeft die allemaal gewonnen dan?
Omdat die partner van hem zo goed is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef superniger het volgende:
Waarom heeft Rojer geen nominatie?
Daarom ben ik het ook niet eens met deze winnaar, maar dat viel natuurlijk te verwachten. Van de genomineerden gunde ik het er maar één, de enige die een team coacht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor teamsporten toch veel belangrijker dan voor individuelen?
Het is vooral wishful thinking inderdaad. Maar wat gun ik het die gozer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Henk Grol is niet bepaald de eerste judo die in aanmerking komt voor olympisch goud.
Europees en wereldkampioen karten is heeft hij niet dit jaar gehaald.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
Europees- en wereldkampioen karten, FIA best F1 rookie 2015, best F1 driver 2015 en ga zo maar door.
De Messi van de autosport!
Dubbelspel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef superniger het volgende:
Dat is de enige die terecht zou kunnen klagen dat ie niet genomineerd is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef superniger het volgende:
Misschien moet ze maar eens met Femke Heemskerk gaan praten, althans niet luisteren, alleen pratenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Normaliter zou ik bang zijn dat een atlete als Schippers volgend jaar op de OS alleen maar kan tegenvallen maar ze is zo koel dat ze volgens mij gewoon 2x Goud (evt. zilver op de 100) gaat halen.
Die zijn van vorig jaar en/of toegekende prijzen, geen overwinningen in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
Europees- en wereldkampioen karten, FIA best F1 rookie 2015, best F1 driver 2015 en ga zo maar door.
De Messi van de autosport!
Hm, je volgt het iets beter dan ik op dit moment zo te zienquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grol bakt er niet heel veel meer van. Af en toe een uitschieter. Hij mag misschien niet eens gaan trouwens. Hij strijd met Korrel om het ticket in de -100 kg
Nee, dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik het ook niet eens met deze winnaar, maar dat viel natuurlijk te verwachten. Van de genomineerden gunde ik het er maar één, de enige die een team coacht.
1993 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennisquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dubbelspel.
Hoeveel tennissers nemen dat serieus? Een stuk of 10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |