Europees en wereldkampioen karten is heeft hij niet dit jaar gehaald.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
Europees- en wereldkampioen karten, FIA best F1 rookie 2015, best F1 driver 2015 en ga zo maar door.
De Messi van de autosport!
Dubbelspel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef superniger het volgende:
Waarom heeft Rojer geen nominatie?
Dat is de enige die terecht zou kunnen klagen dat ie niet genomineerd is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef superniger het volgende:
Waarom heeft Rojer geen nominatie?
Misschien moet ze maar eens met Femke Heemskerk gaan praten, althans niet luisteren, alleen pratenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Pedroso het volgende:
Normaliter zou ik bang zijn dat een atlete als Schippers volgend jaar op de OS alleen maar kan tegenvallen maar ze is zo koel dat ze volgens mij gewoon 2x Goud (evt. zilver op de 100) gaat halen.
Die zijn van vorig jaar en/of toegekende prijzen, geen overwinningen in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
Europees- en wereldkampioen karten, FIA best F1 rookie 2015, best F1 driver 2015 en ga zo maar door.
Hm, je volgt het iets beter dan ik op dit moment zo te zienquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grol bakt er niet heel veel meer van. Af en toe een uitschieter. Hij mag misschien niet eens gaan trouwens. Hij strijd met Korrel om het ticket in de -100 kg
Nee, dan zijn we het eens.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ben ik het ook niet eens met deze winnaar, maar dat viel natuurlijk te verwachten. Van de genomineerden gunde ik het er maar één, de enige die een team coacht.
1993 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennisquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dubbelspel.
Hoeveel tennissers nemen dat serieus? Een stuk of 10?
Dat waren 2 Nederlanders.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
1993 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennis
1998 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennis
1998 had gewoon het voetbalteam moeten worden, geen idee hoe de prestaties in '93 waren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
1993 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennis
1998 Jacco Eltingh/Paul Haarhuis Tennis
Leuk geprobeerd, maar de helft heeft ie niet eens dit jaar gewonnen. Het is een jaarprijs hè. En voor die jaarprijs moet je wel wat gewonnen hebben en dat heeft Max gewoon nog niet. Waarom wil iedereen alles zo snel. Als Max een paar races wint, zal hij echt wel genomineerd worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef glasshole het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel het enige lastige. Rojer maakt deel uit van een team. Maar goed, Robben ookquote:
Zelfs in Almelo mag hij dat nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Echt in geen enkel ander land zou iemand als Tom Egbers zoiets als dit mogen presenteren.
Die hoort bij het meubilair dus dan wordt je automatisch aangesteld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Echt in geen enkel ander land zou iemand als Tom Egbers zoiets als dit mogen presenteren.
Ben allang blij dat ze Jan Smit niet van stal hebben gehaaldquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig hebben ze Arjen vorig jaar nog die prijs gegeven. Dik-en dikverdiend. Beste Nederlandse voetballer sinds Marco van Basten vind ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel het enige lastige. Rojer maakt deel uit van een team. Maar goed, Robben ook
Als prinses hoef je niks te kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:58 schreef franklop het volgende:
Knap dat ze de tekst uit dr hoofd heeft geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |