quote:Op zondag 15 november 2015 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier overheen gelezen heb
Beetje jammer dat je over mijn adviezen heen leest, maar oke.quote:Op zondag 15 november 2015 17:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou niet langer dan 4/5 dagen blijven in Istanbul en de zomer vermijden.
Ankara moet ik ook nog doen. Ik spaar koelkastmagneetjes van de hoofdsteden van de landen. Istanbul is geen een hoofdstad, dus ik moet nog naar Ankara
Sorryquote:Op zondag 15 november 2015 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Beetje jammer dat je over mijn adviezen heen leest, maar oke.
ik heb 10 uur op Houston Airport gezeten. Maar om nou die stad in te gaan tjahquote:Op zondag 15 november 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
ik had in januari de kans om de hele ochtend in Los Angeles te lopen
maar ik had mijn vliegtuig al gemist en ik moest nog 7 uur wachten op het vliegveld en ik kende de weg in LA niet en ik had geen geld
dus ik heb 7 uur gewacht op het vliegveld tot m'n vliegtuig ging
zonde
Nou, veel plezier dan hequote:Op zondag 15 november 2015 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry
Maar inderdada. sowieso niet langer dan een week in een stad
doe maarquote:Op zondag 15 november 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil jou ook
ik ben egt hard nu ;$ durf geen pics te maken en te sturen
Al geweest dooie boel daar.quote:
Ik zal nooit vergeten dat deze zomer mensen goed bedoeld douches hadden gemaakt om mensen te laten afkoelen toen er een enorme hittegolf in Polen was.quote:
quote:Op zondag 15 november 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat deze zomer mensen goed bedoeld douches hadden gemaakt om mensen te laten afkoelen toen er een enorme hittegolf in Polen was.
Dat werd toch niet echt gewaardeerd.
Blijft gevoelig ja.quote:Op zondag 15 november 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat deze zomer mensen goed bedoeld douches hadden gemaakt om mensen te laten afkoelen toen er een enorme hittegolf in Polen was.
Dat werd toch niet echt gewaardeerd.
Hm, ja het heeft heel erg mijn interesse dus denk niet dat ik het persoonlijk snel zal vinden tegenvallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |