De BBC is nou eenmaal zeer chauvinistisch... Daarom kijk ik er nooit naar.quote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
Gatverrr .. die vergelijking op BBC van Senna met Hamilton
idd en het doet pijn zijn stem en beelden te horen/zienquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
Alles!quote:
Senna is met niemand te vergelijken, althans met niemand van de huidige generatie.quote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
Nog niet neequote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Senna is met niemand te vergelijken, althans met niemand van de huidige generatie.
Done. Fout in de LNB ben ik bang.quote:
Nope, die zit op een andere satellietpositie die ik niet kan ontvangen.quote:
Ach je moet wat als je alleen kabel tv hebt en internetquote:Op zondag 15 november 2015 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De BBC is nou eenmaal zeer chauvinistisch... Daarom kijk ik er nooit naar.
Ik vind het altijd wel iets hebben om Senna terug te zien en te horen.quote:Op zondag 15 november 2015 16:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd en het doet pijn zijn stem en beelden te horen/zien
Bij de BBC zijn ze ook gek op Max.quote:Op zondag 15 november 2015 16:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ach je moet wat als je alleen kabel tv hebt en internet![]()
Het chauvinisme is wel storend ja, maar goed dat zijn wij ook als het om Max gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |