Ja zeker.quote:Op zondag 15 november 2015 01:02 schreef JimmyManna het volgende:
Volgens Mol wordt er motregen verwacht tijdens de race. Zou mooi zijn.
Massa zal de weersvoorspelling alleen al voldoende vinden om bij voorbaat te vragen om een rode vlag.quote:Op zondag 15 november 2015 08:54 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ja zeker.
Lijkt me nou gaaf. Te weinig regen voor inters zelfs.. maar wel continu glibberen en glijden op slicks. Zullen Massa en andere huilebalken wel janken en rijden op inters. .Drama. Ik heb dr nu al zin in!
video werkt voor geen meterquote:Op zondag 15 november 2015 09:36 schreef JopJuh het volgende:
was deze al voorbij gekomen ?http://bbc.co.uk/sport/formula1/34822721
Kan ook zijn omdat UK only is, moet je ff VPN aanzetten.quote:Op zondag 15 november 2015 10:10 schreef totalvamp het volgende:
[..]
video werkt voor geen meter
Flash...
kut BBC, geen zin om een vpn te gaan zoeken.quote:Op zondag 15 november 2015 10:20 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat UK only is, moet je ff VPN aanzetten.
Max heeft er stiekem wel een handje van om Sainz te kleineren.quote:Op zondag 15 november 2015 10:36 schreef aesop het volgende:
Haha, het had ook 14-4 kunnen zijn, gezien alle technische problemen die ik heb gehad in de kwalificatie.
Aldus Max
Precies dit. Max is gegroeid, veel harder dan Sainz. En dat zie je op zaterdag heel duidelijk.quote:Op zondag 15 november 2015 11:59 schreef DeeBee het volgende:
Het is gewoon te zien dat Max door het seizoen heen zichzelf verbeterd heeft in de kwalificaties. Hij heeft nu al een paar races een snel rondje gereden 'wanneer het moest'. Dat is de grootste winst, of hij nou beter is dan Sainz in het kwalificatieduel over het seizoen, ach...
Dat denk ik ook, maar toch is het jammer dat Max geen echte bewezen benchmark heeft. Hoe goed is die Toro Rosso nou echt en zijnbeide rookies echt in staat te maximaliseren? RedBull is daarvoor misschien wel een goede referentie. Die autois in de basis toch iets beter dus als je je daar mee kan meten moet je het goed doen.quote:Op zondag 15 november 2015 12:45 schreef JimmyManna het volgende:
En Sainz is echt geen pannekoek, laat dat duidelijk zijn.
Wil dat zeggen dat de huidige auto's te makkelijk te rijden zijn?quote:Op zondag 15 november 2015 13:22 schreef Geralt het volgende:
Nouja gezien zijn tijden in Q1,2 en 3 gisteren denk ik wel dat Max tegen de limiet van de auto aan zit.
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 15 november 2015 13:20 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar toch is het jammer dat Max geen echte bewezen benchmark heeft. Hoe goed is die Toro Rosso nou echt en zijnbeide rookies echt in staat te maximaliseren? RedBull is daarvoor misschien wel een goede referentie. Die autois in de basis toch iets beter dus als je je daar mee kan meten moet je het goed doen.
Waarom zou het tot op de tiende van een seconde gelijke rondetijden eruit peuren zeggen dat de auto's te gemakkelijk te rijden zijn?quote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de huidige auto's te makkelijk te rijden zijn?
Dat zegt het ook niet. Schumacher bijvoorbeeld kon ook altijd ontzettend constante rondetijden maar die reed in een hele andere generatie racewagens.quote:Op zondag 15 november 2015 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom zou het tot op de tiende van een seconde gelijke rondetijden eruit peuren zeggen dat de auto's te gemakkelijk te rijden zijn?
Omdat men in de Q de auto op maximaal vermogen heeft staan en veel meer vergt van de banden dan in de race.quote:Op zondag 15 november 2015 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
wat maakt 1 of 2 rondjes tijdens Q nu uit op dat geheel?
Het dak opquote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Mijn schotel is ontregeld door een storm. RTL doet het wel, Sport1 niet.
Nu heb ik drie keuzes
-het dak op terwijl het hier horizontaal regentmet het risico dat ik ook de Duitser kwijtraak
-de Duitser kijken![]()
-Streampje pakken, die meestal hapert.
Hij heeft (relatief gezien) niet zoveel vermogen als de Mercedessen dus in zijn geval zal de STR makkelijker te rijden zijnquote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de huidige auto's te makkelijk te rijden zijn?
Het dak op ben je een kerel of nietquote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Nu heb ik drie keuzes
-het dak op terwijl het hier horizontaal regentmet het risico dat ik ook de Duitser kwijtraak
-de Duitser kijken![]()
Werkt BBC ook niet?quote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Nu heb ik drie keuzes
-de Duitser kijken![]()
een halve baksteen naar je schotel gooienquote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Nu heb ik drie keuzes
-de Duitser kijken![]()
duurt nog lang!quote:
Yep, die loopt nu al d8 ik.quote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef THEFXR het volgende:
heeft Ziggo sport ook een voorbeschowuing?
Regent het dan nog of is het alleen nat?quote:
Helaas.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Ploplap het volgende:
Werkt die 98 stream van Skysports HD al?
ik zie alleen maar wolkenquote:
Begint 16.10 volgens de gids, hetzelfde als op sport 1 lijkt hetquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef THEFXR het volgende:
heeft Ziggo sport ook een voorbeschowuing?
Nee, die lijkt overleden. Het wachten nu is op een alternatief.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Ploplap het volgende:
Werkt die 98 stream van Skysports HD al?
Dat krijg je als je een voetbal presentator achter de desk zet.quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
"Robert-Jan Doornbos", aldus Schelvis-achtig sukkeltje John van Vliet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |