Hij heeft (relatief gezien) niet zoveel vermogen als de Mercedessen dus in zijn geval zal de STR makkelijker te rijden zijnquote:Op zondag 15 november 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de huidige auto's te makkelijk te rijden zijn?
Het dak op ben je een kerel of nietquote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Mijn schotel is ontregeld door een storm. RTL doet het wel, Sport1 niet.
Nu heb ik drie keuzes
-het dak op terwijl het hier horizontaal regentmet het risico dat ik ook de Duitser kwijtraak
-de Duitser kijken![]()
-Streampje pakken, die meestal hapert.
Werkt BBC ook niet?quote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Nu heb ik drie keuzes
-het dak op terwijl het hier horizontaal regentmet het risico dat ik ook de Duitser kwijtraak
-de Duitser kijken![]()
een halve baksteen naar je schotel gooienquote:Op zondag 15 november 2015 14:16 schreef Pagan het volgende:
Nu heb ik drie keuzes
-de Duitser kijken![]()
duurt nog lang!quote:
Yep, die loopt nu al d8 ik.quote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef THEFXR het volgende:
heeft Ziggo sport ook een voorbeschowuing?
Regent het dan nog of is het alleen nat?quote:
Helaas.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Ploplap het volgende:
Werkt die 98 stream van Skysports HD al?
ik zie alleen maar wolkenquote:
Begint 16.10 volgens de gids, hetzelfde als op sport 1 lijkt hetquote:Op zondag 15 november 2015 15:47 schreef THEFXR het volgende:
heeft Ziggo sport ook een voorbeschowuing?
Nee, die lijkt overleden. Het wachten nu is op een alternatief.quote:Op zondag 15 november 2015 15:52 schreef Ploplap het volgende:
Werkt die 98 stream van Skysports HD al?
Dat krijg je als je een voetbal presentator achter de desk zet.quote:Op zondag 15 november 2015 16:15 schreef heywoodu het volgende:
"Robert-Jan Doornbos", aldus Schelvis-achtig sukkeltje John van Vliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |