abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157560465
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mjah, tussen alle blanke die dan naar binnen willen, staat dan een haatbaard met jurk met een strak gezicht en vuur in de ogen.

Dat valt op. Of met fouilleer acties, die vaak plaatsvinden voor wedstrijden, voelen de beveiligers dat ook.
Bij zo'n beetje elke voetbalwedstrijd word doorgaans redelijk goed gefouilleerd, en dat was in dit geval dus maar goed ook. De stadionexplosies zijn een mislukking geworden, vanuit IS perspectief.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157560470
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die middelen krijgen ze van westerse bedrijven die baat hebben bij oorlog. Wapenbedrijven, oliebaronnen en het bankwezen.
Nee
  zondag 15 november 2015 @ 01:27:42 #153
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157560477
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:26 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Saudi-Arabië en de Golfstaten
Yep, Mja, de oliebelangen en niet te vergeten dat die regio ondertussen al het halve westen in bezit heeft....
Lastig dus.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 15 november 2015 @ 01:28:07 #154
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_157560484
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:15 schreef MMXMMX het volgende:

Ik denk dat als we een legertje grondtroepen daar heen sturen met alle landen die bereid
zijn om mee te vechten dat we dan in no time ISIS terug kunnen sturen naar hun grotten
Ja want in tegenstelling tot de rampzalige invasie van Irak (dat grotendeels ten grondslag ligt aan dit hele gebeuren) gaat het nu wel goedkomen. :)

Zonder wapens, munitie en geld kunnen die lui helemaal niks. Waarom dat niet aanpakken? Of is dat te logisch?

(Of is het wellicht omdat het westen samen met de bevriende golfstaten verantwoordelijk is voor bewapening en financiering van deze groepen)

Afijn. Het is politiek weer bijna haalbaar om grondtroepen in te zetten, het volk is weer rijp voor oorlog, dus op naar de volgende ronde. En deze keer gaat het echt, echt goedkomen.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_157560488
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Hear hear. Rare wereld dat wij dat wel snappen maar regeringsleiders gewoon doorgaan met bommen werpen he. Iedere bom creeert weer tig nieuwe terroristen. Afgezien van alle ellende die je onschuldige burgers bezorgd.
Het verschil is dat bij terroristische aanslagen doelbewust burgers worden gedood, en bij luchtaanvallen in Syrië per ongeluk. Al weet men van te voren dat dat gaat gebeuren, dus daarom noemen we het colateral damage. Maar er gebeuren aan beide kanten smerige dingen.

Het beste gaat iedereen gewoon weg uit vijandig gebied, dan is het een probleem van de Arabische wereld.
pi_157560489
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:21 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Als alles goed gaat dan zit die burgerbevolking van jou gewoon in Europa te genieten van luxe
opvang kampen _O-
Dus ik zie het probleem wat jij schets niet :)
Wat een niveautje weer.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_157560490
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bij zo'n beetje elke voetbalwedstrijd word doorgaans redelijk goed gefouilleerd, en dat was in dit geval dus maar goed ook. De stadionexplosies zijn een mislukking geworden, vanuit IS perspectief.
Ja die gasten blazen zichzelf op en behaalden niet hun doel :W
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zondag 15 november 2015 @ 01:29:19 #158
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157560498
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:27 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Nee
Het bankwezen spint garen bij oorlog en aangezien daar het meeste geld zit.... Zelfde geld voor het military-industrial complex.

Snijdt heel wat meer hout dan Saudie-Arabie.
Feyenoord!
pi_157560502
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:28 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Sukkels
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_157560504
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:28 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja want in tegenstelling tot de rampzalige invasie van Irak (dat grotendeels ten grondslag ligt aan dit hele gebeuren) gaat het nu wel goedkomen. :)

Zonder wapens, munitie en geld kunnen die lui helemaal niks. Waarom dat niet aanpakken? Of is dat te logisch?

(Of is het wellicht omdat het westen samen met de bevriende golfstaten verantwoordelijk is voor bewapening en financiering van deze groepen)

Afijn. Het is politiek weer bijna haalbaar om grondtroepen in te zetten, het volk is weer rijp voor oorlog, dus op naar de volgende ronde. En deze keer gaat het echt, echt goedkomen.
Ik zie geen problemen ^O^
  zondag 15 november 2015 @ 01:30:28 #161
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157560505
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het verschil is dat bij terroristische aanslagen doelbewust burgers worden gedood, en bij luchtaanvallen in Syrië per ongeluk. Al weet men van te voren dat dat gaat gebeuren, dus daarom noemen we het colateral damage. Maar er gebeuren aan beide kanten smerige dingen.

Het beste gaat iedereen gewoon weg uit vijandig gebied, dan is het een probleem van de Arabische wereld.
Eens. Maar dat is al te laat. De USA heeft al zo enorm veel haat gecreeerd voor decennia dat dat niet zo maar even weg is.
Feyenoord!
pi_157560509
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Tuurlijk nog meer bommen, geweld en onschuldige burgers. Dat is een goeie oplossing!
http://nos.nl/artikel/206(...)is-weg-te-vagen.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157560510
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het bankwezen spint garen bij oorlog en aangezien daar het meeste geld zit.... Zelfde geld voor het military-industrial complex.

Snijdt heel wat meer hout dan Saudie-Arabie.
Saoedie arabie heeft zijn eigen agenda.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_157560515
quote:
Lekker naïef. Weer een nieuwe generatie extremisten kweken, dat werkt tenslotte zo goed. :')
  zondag 15 november 2015 @ 01:32:07 #165
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157560519
quote:
Tja die halve zool van een Aboutaleb heb ik nooit vertrouwen in gehad. Een lakei van het belachelijke westerse denken is het. Iemand die zich zo hoog heeft opgewerkt door gedrag te kopieren van al die westerse diknekken die de boel bepalen.
Feyenoord!
pi_157560520
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 01:28 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Wat een niveautje weer.
O wacht jij wil beweren dat ze niet in Europa zitten ?
Of had ik dat niet mogen beweren ?
  zondag 15 november 2015 @ 01:32:27 #167
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157560523
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:29 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Sukkels
Helaas geen 72 maagden, de volgende zal beslist beter z'n best doen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157560527
quote:
14s.gif Op zondag 15 november 2015 01:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lekker naïef. Weer een nieuwe generatie extremisten kweken, dat werkt tenslotte zo goed. :')
Aboutaleb heeft gelijk. IS is een symbool geworden dat uitgeroeid moet worden.
pi_157560538
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:28 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Inderdaad, de bedoeling was zichzelf op te blazen op een volgepakte tribune, en niet buiten het stadion omdat je met je suffe kop niet langs de security bent gekomen.
pi_157560539
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Aboutaleb heeft gelijk. IS is een symbool geworden dat uitgeroeid moet worden.
Met als gevolg dat er weer een nieuwe generatie extremisten opstaat. Die ook weer aanslagen willen plegen. Waarom zou je dat in godsnaam willen bewerkstelligen?
pi_157560551
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Met als gevolg dat er weer een nieuwe generatie extremisten opstaat. Die ook weer aanslagen willen plegen. Waarom zou je dat in godsnaam willen bewerkstelligen?
Ja de kop in het zand steken en stilletjes hopen dat het vanzelf overgaat is veel beter :)
pi_157560554
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:35 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Ja de kop in het zand steken en stilletjes hopen dat het vanzelf overgaat is veel beter :)
Er zijn veel meer manieren om radicale idioten aan te pakken. Zorgen dat er nog meer ontstaan lijkt me in ieder geval een hele slechte aanpak.
pi_157560556
quote:

[..]

Dus helemaal niets doen maar? Gewoon lekker gaan zitten wachten tot de volgende uitbarsting?
pi_157560563
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 01:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus helemaal niets doen maar? Gewoon lekker gaan zitten wachten tot de volgende uitbarsting?
Er zijn maar 2 smaken?
pi_157560567
quote:

[..]

Als wereld moet je duidelijk zijn dat je nooit een kalifaat zal accepteren. Dat je barbaren zoals IS, die de hele wereld terroriseren, nooit een kans van slagen zal geven.

We weten niet wat we terug zullen krijgen. Het zal vast niet direct een florerende democratie zijn, maar het zal hoe dan ook een verademing zijn in vergelijking met IS.
Een verademing voor de hele wereld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')