Zijn ze toch ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar met dit antwoord zouden 1,6 miljard moslims compleet gestoord worden en de totale oorlog aan alles en iedereen verklaren. Dat gebeurt nou ook weer niet.
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ik las het boek en kreeg meteen de neiging om me aan te sluiten bij IS.
Jij niet, andere mensen wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, ik las het boek en kreeg meteen de neiging om me aan te sluiten bij IS.
Gelukkig neemt niet iedereen het allemaal even letterlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar met dit antwoord zouden 1,6 miljard moslims compleet gestoord worden en de totale oorlog aan alles en iedereen verklaren. Dat gebeurt nou ook weer niet.
Dus had hij toen al tegen een politiekogel moeten aanlopen, of zijn paspoort weg en op de eerste boot naar zijn favoriete zandbak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was de laatste fase van de training in 2011. In 2010 probeerde hij nog een Algarijnse terrorist uit de gevangenis te bevrijden. Dan ben je al ver onderweg lijkt me.
Iemand liet een scheet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:10 schreef Infection het volgende:
twitter:NOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 22:10:05Er werden knallen gehoord in het Pullman Hotel, maar dat bleek loos alarm. reageer retweet
En dat cultureel wordt aangemoedigd, helpt ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
De Koran maakt net zo min iemand gek of gewelddadig als het lezen van Mein Kampf dat doet. Dan moeten bepaalde denkbeelden je allereerst al aanspreken.
Valium. Voor jou misschien een oplossing met je geschreeuw.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nogmaals nee! Het gevonden paspoort, ja! Maar nogmaals dat kan vals zijn of hoeft niet eens toe te behoren aan een van de daders. Het zou heel goed kunnen ja maar nogmaals het is miet officieel. Wat snap je daar niet aan zeg?! Zo moeilijk is het niet.
Dit is echt zo'n antwoord wat de twijfelende moslim op de grens van 'ik word moslimgekkie of niet' zegt 'zie je wel, ze mogen ons toch niet' en doet besluiten om maar te radicaliseren en wie weet als martelaar te sterven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Even nagedacht......
Het klopt echt
Ik blijf het knap vinden dat je 'tussen de oren' volledig loskoppelt van de omgevingsinvloeden die iemand gevormd hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Jij niet, andere mensen wel.
Dat geeft geen antwoord op het feit dat radicalisering in de achterstandwijken begint. Mensen die vluchten voor IS tegenhouden gaat dat niet stoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dus had hij toen al tegen een politiekogel moeten aanlopen, of zijn paspoort weg en op de eerste boot naar zijn favoriete zandbak.
Dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat je 'tussen de oren' volledig loskoppelt van de omgevingsinvloeden die iemand gevormd hebben.
Wel draagt bij dat je gelijk een held bent in die cultuur als je zulke dingen doet, en dát is wat veel mensen aanspreekt.. stukje ego he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
De Koran maakt net zo min iemand gek of gewelddadig als het lezen van Mein Kampf dat doet. Dan moeten bepaalde denkbeelden je allereerst al aanspreken.
Kom dan met je oplossingen. Wat zie jij dan als de oplossing om die gasten uit de armoede te trekken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook voor jou nog een keer uit diezelfde bron:
[..]
Het gaat dus strikt om kansen en een fijn uitzicht op een goed leven.
Echt waar slaat dit op?! Wie schreeuwt er nu? Ik snap je echt niet. Gewoon even geduld hebben en dan heb je waarschijnlijk gelijk. Je valt echt de verkeerde aan. Fijne avond verder en overweeg eens een cursus begrijpend lezen voordat je iemand beschuldigt van de kop in het zand steken. Kleine hint: het verschil zit hem in het woord officieel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Valium. Voor jou misschien een oplossing met je geschreeuw.
Blijf ook lekker je kop in het zand steken.
Je bent geboren als gekkie. Studie hierboven laat het dus wel zien. Maar dat is een enkele studie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Allerlei studies wijzen daar dus niet op... Je wordt niet vanzelf een gekkie. Of hoe denk je dat zoiets gaat?
Wat een talent om in een dag een lied te schrijven, foi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:17 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Dit gebeuren is heel erg. Maar als ik het kan gebruiken om nog meer sympathie te krijgen, dan mag dat toch?
Nielson met zijn nieuwe hit:
Hij doet het gewoon.
Als je je minderwaardig voelt, heeft zo'n veroverings- en superioriteitsideologie misschien veel aantrekkingskracht. Zeker als dat cultureel wordt aangemoedigd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geeft geen antwoord op het feit dat radicalisering in de achterstandwijken begint. Mensen die vluchten voor IS tegenhouden gaat dat niet stoppen.
commercieel succesje hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:17 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Dit gebeuren is heel erg. Maar als ik het kan gebruiken om nog meer sympathie te krijgen, dan mag dat toch?
Nielson met zijn nieuwe hit:
Hij doet het gewoon.
Snel monitoren en vroeg erbij zijn. Zoals men het dus ook doet in bijvoorbeeld Utrecht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kom dan met je oplossingen. Wat zie jij dan als de oplossing om die gasten uit de armoede te trekken?
Baan? Dan kom je weer in het cirkeltje terug dat die gasten dat niet aankunnen en de werkgever na 100x een mocro te hebben aangenomen met 100x hetzelfde resultaat, de 101ste niet wil hebben.
Goh, waar ligt dat toch aan? Maar dan is het natuurlijk wel de grote boze blanke die een vieze racist is omdat hij geen mocro wil aannemen omdat het een mocro is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |