Haha, dacht dat jij niet mee zou doen dit jaar en dan juist deze trofee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Disana het volgende:
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Zonder twijfel Kowloon. Omdat hij van vele markten thuis is, en toch gezellig meekletst. En omdat hij zo vreselijk graag ook eens een trofee wil winnen.
Iemand heeft mij vermurwd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, dacht dat jij niet mee zou doen dit jaar en dan juist deze trofee.
Het loopt ook niet echt storm.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Haha, dacht dat jij niet mee zou doen dit jaar en dan juist deze trofee.
Je moet ook wel inspiratie hebben om zo'n lijst in te vullen. Het liefst met hilarisch commentaar.quote:
Nice.quote:
Dat is waar. Vaak komt inspiratie van andere users die hun verhalen posten. Prisoner's dilemma.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Je moet ook wel inspiratie hebben om zo'n lijst in te vullen. Het liefst met hilarisch commentaar.
I'm not sure if the rooster allows me this hot chick.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En als je liever haan dan kip wil (heet), hoe vraag je dat dan?
Ik stel voor dat je gewoon je smoel houdt en ons verder niet lastig valt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, wat zal ik vanavond nog eens doen? Een boekje lezen? Film kijken? Serie?
Ik ga film kijken, althans als de vrouw des huizes ook eens gaat zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon je muil houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo scheel als de neten, die kijkt met d'r rechteroog zo in d'r rechterbroekzak.
Kijk: jong of opa, in alle leeftijdsgroepen doen koppeltjes hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga film kijken, althans als de vrouw des huizes ook eens gaat zitten.
Zozo. Stoel in de keuken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga film kijken, althans als de vrouw des huizes ook eens gaat zitten.
Je doelt op een van je homemade's samen met je vriend?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef Kaas- het volgende:
Doe wat ik doe Friek, ga nu effe een horror kijken met m'n vriend.
Kijken naar Ik Vertrek. Schadenfreude is altijd leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |