Disclaimer: dikgedrukte is gewoon de winnaar, hopelijk doen jullie er dus niet moeilijk over dat ik soms een andere user dan mijn winnaar als eerste noem
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.Ik twijfel hier tussen
Monolith,
Ryon,
Igen,
KoosVogels,
GSbrder en
keste010. Dit jaar deel ik hem uit aan
Monolith, omdat hij altijd - al wordt hij met nog zoveel achterlijkheid geconfronteerd - blijft discussiëren op basis van heldere en logische argumentatie en op goed brongebruik. Deelt ook regelmatig sneren uit naar matige tegenstanders, maar dan moet kunnen.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.Hij is alweer even afwezig, maar nog altijd is
99.999 de slechtste discussievoerder. De beste man heeft het drogredeneringen-handboek naast de pc liggen en gebruikt alle tactieken die erin voorkomen, tot frustratie van de tegenstanders. Voor de neutrale toeschouwer is het echter genieten geblazen.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste "dossierkennis".Op politiek gebied is dat
freako. Ik beschouw hem als mijn Google voor al mijn vragen over politiek. Vult topics plotseling aan met uitzonderingen uit artikel 368c van een regeling uit de gemeente Schubbekutteveen, of met een nieuwtje over wat de exacte reden was dat de Onbeduidende Partij uit de coalitie-onderhandelingen voor een of andere provincie is gestapt. Freako weet alles. Freako is misschien zelfs wel een experimentele bot van Google. Eervolle vermelding voor
Rm-rf.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.Niemand verdient die; er worden veel te weinig topics geopend in POL.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.Ik moest eerst even nadenken wat the fuck er eigenlijk bedoeld wordt met deze categorie. Zal wel iemand moeten zijn die zijn posts goed leesbaar, in correct Nederlands en daarnaast ook nog met wat humor of originaliteit weet neer te plempen op het forum. In dat geval komt
Ryon ervoor in aanmerking. Eervolle vermelding voor
Pokkelmans, maar dat lijkt te veel op Geenstijl-berichten om een trofee te verdienen.
Nautilus lees ik ook graag, alleen gaat dat nooit ergens over. De anti-schrijfstijlprijs is overigens voor Drugshond en John2406.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Deze trofee gaat dit jaar naar
Kowloon. Leuke en gezellige jongen die genoeg kennis heeft om inhoudelijk iets bij te dragen, maar dat het hele jaar niet heeft gedaan. Duik de discussies in de topics toch weer eens in!
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?Remlof is POL. Dat de beste man maar snel weer mag terugkomen, omdat we zijn linkse gescheld op rechts, zijn grove seksuele uitspraken (ook wel
remlofjes genoemd) en zijn verEUfgoding missen. Kom toch terug man.
99.999 en
Webschip lijken ook van de aardbodem verdwenen.
8. Jesse Klavertrofee - Beste nieuwkomer.Er zijn helaas niet zoveel nieuwelingen. Ik dacht even aan
xpompompomx, maar die won hem vorig jaar al dus loopt blijkbaar al langer mee. Is
keste010 nieuw? Mag hij hem wel hebben. Maar volgens mij loopt hij al langer rond.
Rezania doet nu ook zijn best om een leuke nieuwkomer te worden, maar is hoogstens een potentiële toekomstige winnaar van de Erica Terpstra trofee. Laat ik hem geven aan
Tchock als aanmoediging om in POL te blijven komen. Leuke user is dat; daar komen af en toe tenminste nog wat fatsoenlijke teksten uit. Hopelijk volgend jaar wat meer gegadigden.
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.Deze trofee moet naar een feminist gaan en daar hebben we er geloof ik maar eentje van:
Robin007bond, gefeliciteerd, geef de strijd voor de emancipatie van vrouwen en hun okselhaar nooit op!
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Dubbelslag voor
Robin007bond hier. Ooit als puber een genocide-vererende libertarist, nu - volgens mij nog steeds als puber - zeer begaan met de bloemetjes, bijtjes, buitenlandertjes en al wat niet meer. En weet je wat Robin? Dat is gewoon terecht, dus ga zo door man.

Zeer geduchte concurrentie komt van
xpompompomx en die
Linkse_Boomknuffelaar.
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.Klopkoek is misschien niet eens links, maar heeft vooral een ontzettende grafhekel aan iedereen die niet links is en daarmee verdient hij deze trofee. Neem hem in ontvangst met eer en trots, want hij is vernoemd naar een van je grote helden. Al zou Den Uyl je wel veel te rechts zijn.
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.Deze gaat natuurlijk op voor al die libertarisme-gekkies, zonder dat er eentje echt tussen uit springt. Dit jaar vielen
IPA35 en
Kandijfijn mij op als users die rechtse uitspraken doen meer als lifestyle beschouwen dan dat ze werkelijk veel te melden hadden.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob.In het echt ben je een leuke vriendelijke vent
Voorschrift, maar op Fok! kan je echt als een verschrikkelijke randdebiel over buitenlanders posten. Doen er wel meer hier, maar dan is het regelmatig zwarte humor. Bij jou is het gemeend.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL rondhangt.Ik zou hem eigenlijk aan mezelf willen geven, omdat ik veel te vaak in een dronken bui allerlei gênante rommel op het forum gooi, maar dat zou flauw zijn. Laat ik hem in plaats van aan
mezelf,
Drugshond of
KoosVogels eens aan
tofastTG gunnen. Die vent begint midden in politieke discussies plotseling over drugs, hoeren en wat al niet meer. Sowieso niet nuchter.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user.Paper_Tiger is op het forum vaak erg zuur, maar is in het echt veel te vriendelijk en grappig om hem te verdienen.
PietVerdriet is ook een zuurpruim, wat ik niet begrijp, want homo's behoren opgewekt te zijn. En wat te denken van
Weltschmerz? De enige die écht aanspraak maakt op deze trofee is
Klopkoek. Ik geloof er niets van dat deze user ooit ook maar eens een lach op zijn gezicht heeft weten te toveren, vrolijk is geweest of gelukkig is op welke wijze dan ook. Met een zuunig mondje kraakt hij de hele dag de hele wereld af, want alles is fout en iedereen is tegen hem.
16. Pieter Omtzigttrofee - Meest autistische user.Elfletterig maakt er aanspraak op, dat is af en toe echt niet normaal. Heel soms vermoed ik dat onze vriend
Robin007bond hem ook wel eens zou kunnen winnen.
Rezania zou hem gewonnen hebben als hij hier het hele jaar gepost had, want die lijkt elke grap serieus te nemen.
Kowloon wil hem te veel graag winnen en doet hier bewust zijn best voor. Echter, als je dat doet maar niet doorhebt dat iedereen doorheeft dat je dat doet en dat gek vindt is dat ook wel een kenmerk van autisme, dus verdient hij hem misschien gewoon wel. Gefeliciteerd
Kowloon, je hebt hem eindelijk te pakken jongen!
17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent.What the fuck is er met
DiegoArmandoMaradona aan de hand?
18. Dion Graustrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.John2406 is een prachtuser. Die man mag volgens mij zijn bewaakte afdeling niet af, maar god, wat kan ik soms lachen om zijn leuke posts. Zelfs concurrent
phpmystyle kan hem het e.e.a. leren.
19. Seth Gaaikematrofee - User met de slechtste grappen.Dat is
Robin007bond. Die komt met strips waarvan je minutenlang nodig hebt om het enorme tekstbalonnetje te lezen, waar dan een of andere vaag marxistisch gebral in staat en dan moeten we er maar heel hard om lachen. Snapt ook nooit waarom geen enkele andere persoon het niet grappig vindt.
Kowloon is een geduchte concurrent, maar wisselt doorgaans matige grappen zo nu en dan plotseling af met een heerlijke dijenkletser. Over het SP-webcare team ofzo.
20. Halbe Zijlstratrofee - Beste trollGerolsteiner/waht heeft zijn glans een beetje verloren.
Friek_ durft niet meer te trollen, omdat hij er dan weer een jaar naast staat. Ik denk eigenlijk dat
eriksd hem wel verdient, vilain mannetje dat het is.
Dan de bonustrofeeën!
Alexander Pechtoldtrofee - Beste POL-user overallDeze prijs gaat geheel terecht naar
Janneke141. Deze mevrouw discussieert altijd op het scherpst van de snede, is consequent en trouw aan haar principes, heeft zwarte humor, mag graag een beetje trollen maar is stiekem ook heel lief, opent goede topics en zet zich dag in dag uit voor de maatschappij. Echt een toppertje. Tweede plaats voor
KoosVogels voor het afwisselen van scheldkannonades in de SC met goede discussies daarbuiten. Nooit te moe of te dronken om te strijden tegen achterlijkheid. Gedeelde derde plek voor
Euribob, die arrogante linksheid met slechte grappen en verhitte discussies met iedereen die maar wil in alle topics combineert, en
Robin007bond, die altijd zijn best doet. Toppertjes.
Emiel Roemertrofee - Beste kerel die ondanks rare politieke ideeën wel gewoon tof isAlsjeblieft,
Paper_Tiger.
Rutger Castricumtrofee - Nare vent om wie je stiekem heel vaak keihard moet lachenVerdient kanalenveger
Tem deze trofee? 't Zal toch wel?
Stef Bloktrofee - Grootste klootzak van POLOp een van de POL-meets probeerde
Pokkelmans mijn tas te stelen en ramde hij me een blauw oog met een bezem toen ik gewoon ergens lag te slapen. Klootzak.
Mei Li Vostrofee - Liefste user van POLWanneer gaan we nou eens knuffelen
Kosmoproleet en
Disana?
Kaas-trofee - Lekkerste mannetje van POLTweede plek schijnt tegenwoordig voor
Rezania te zijn.
Otwin van Dijktrofee - Meest irritante gehandicapte van POLDat is
Reya, met je slechte grappen en je manke poot.
Bob Marleytrofee - Chillste userHexagon is wel een mooie vent. Altijd gezellig, lachend, beetje sjofel, zin om een praatje te maken en dan zit 'ie plotseling bij wat studenten op de bank te paffen, fantaserend over CDA-politici.
Wilma Mansveldtrofee - User die nooit echt in charge was is voor gelegenheidsmoderator
timmmm.
Shakespearetrofee - User met de meest romantische verhalen gun ik aan
Nautilus, blijf alsjeblieft lekker doorposten, vooral wanneer je dronken en melancholisch bent.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kaas- op 01-11-2015 16:35:25 ]