abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:56:22 #1
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157221127
De bekende jaarlijkse beoordeling van gebruikers door hun medegebruikers zal ook dit jaar weer plaatsvinden. De regels zijn simpel:

- Vul bij elke categorie één medegebruiker in. Bij meerdere namen wordt de eerste naam geteld.
- Toffe gebruikers motiveren hun keuzes.
- 30 november is de uiterste datum om uw voorkeuren te vermelden.
- De jury heeft altijd gelijk.

Ook dit jaar zijn er weer ongeëvenaarde prijzen te winnen:

Linkse gebruikers krijgen een verblijf in een Venezolaanse sloppenwijk.
Rechtse gebruikers krijgen een schilderij van Donald Trump.
D66-ers krijgen een mening.

Bij voorzienigheid van uw jury zijn de volgende categorieën aldus tot stand gekomen:

1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?
8. Jesse Klavertrofee - Beste nieuwkomer.
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL rondhangt.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user.
16. Pieter Omtzigttrofee - Meest autistische user.
17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent.
18. Dion Graustrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen.
19. Seth Gaaikematrofee - User met de slechtste grappen.
20. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll

Over de trofeekeuze kan uiteraard op geen enkele wijze gecorrespondeerd worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door Reya op 31-10-2015 13:13:29 ]
pi_157221370
Leuk. Wellicht dat ik hem vandaag al invul. :)
pi_157221441
Mogen ook weer trofeeën toegevoegd worden neem ik aan?
pi_157224296
Wilders *O*
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_157224339
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 15:55 schreef MMXMMX het volgende:
Wilders *O*
Wilders wat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157224683
De beste discussievoerder is naar mijn mening deelnemer. Altijd erg goed beargumenteerd en is iemand die goed zelf nadenkt.

Oei, dat is lastig. Ook nog even over denken.

-

Odaiba kwam altijd wel met grote algemene topics met een uitgebreide OP. Ben het vaak niet met hem eens, maar hij steekt wel werk in zijn topics. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het China-topic.

Lastig...

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
Geen leuke trofee om uit te reiken, dus doe ik liever niet.

Zijn er serieus mensen die Pim Fortuyn missen?

Oei. Er zijn weinig nieuwkomers dit jaar bijgekomen volgens mij.

Deze reik ik uit principe niet uit. Geslacht en kwaliteit van posts zouden strikt gescheiden gehouden moeten worden. Ik zou er zelfs een voorstander van zijn als je geen geslacht zou kunnen kiezen op FOK! zodat er enkel nog op de inhoud kan worden ingegaan.

-

Klopkoek. :) Neem de nominatie maar als een compliment van mij. Er zouden wel wat meer linkse users mogen komen.

De markt is altijd de oplossing volgens Paper_Tiger.

Er zijn er helaas teveel. ;(

KoosVogels.

Elfletterig vind ik eerlijk gezegd zo zuur. ;(

Het spijt me Kowloon. :@

Mwah, ieder topic nodigt vaak wel uit tot een leuke discussie. Er zitten niet echt veel nutteloze topics bij.

Daar zijn er helaas erg veel van. Je kunt ze herkennen aan het gebruik van termen als 'gutmensch'. Dat maakt het moeilijker om een specifiek persoon te kiezen.

-
-

Ik zal mijn post updaten als ik meer weet. :)
pi_157229796
Hoewel ik het meestal niet met hem eens ben, en zelf nooit echt de degens heb mogen kruisen, heb ik wel een aantal posts gelezen van Keste010 die volgens mij prima belichamen hoe een goede discussie zou moeten verlopen. De laatste tijd overigens weinig van zijn hand tegengekomen. Ryon en GSbrdr zijn vermeldenswaardig op dit gebied. Kennis, kunde, en humor combineren zij, waardoor discussies met hen zowel vermakelijk als leerzaam zijn.

Men zegt wel eens dat je een oude hond geen nieuwe trucjes kan leren. Kennelijk kun je oude honden ook niet afleren dat ze het tapijt onderschijten, je bankstel kapot kauwen, en met hun rode lansje tegen gasten op rijden. Daarom worden oude honden kennelijk af en toe tijdelijk naar de tuin verbannen. Deze trofee gaat wederom naar 99.999.

Of hij nu wijselijk zijn bek houdt als het ergens over gaat waar hij geen verstand van heeft, of enkel op de juiste momenten discussies binnen komt vallen, Ryon weet meestal wel inhoudelijk relevante informatie in een discussie in te brengen.

Deze mag Kaas hebben. Puur en alleen al vanwege het topic over het associatieverdrag met Oekraïne. Als je nu net zoveel tijd aan je studie zou besteden...

Vousvoyeren zodra de discussie verhit raakt, doorgaans gevatte one-liners, en ietwat archaïsch taalgebruik. Al met al voldoende om de schijn van een geleerde gentleman een beetje op te houden. Ik kan dat wel waarderen. Daarom maar een trofee voor dat bebrilde gebochelte dat hier bekend staat onder de naam Reya. Saillant detail: Reya is een vrouwennaam.

N.N.B.

In deze tijden van tegenspoed moeten we onze vijanden dichtbij houden. We hebben een anker van vastigheid nodig. Dat we dat anker moeten zoeken in de vorm van een licht alcoholistische, rokende, PvdA-stemmende, scheefwoner, die bovendien Arnhemmer in hart en nieren is, schuiven we terzijde voor het groter goed. Niemand minder dan onze eigen Remlof, die als een ware Don Quichot tot het einde heeft gestreden tegen de verloedering en -om even een door hem gebruikte metafoor in stand te houden- verkankering van de omgangsnormen op dit forum, verdient deze award. En niemand anders.

Ik weet niet eens of hij überhaupt nog wel eens post, maar ik vond die Tchock wel een potentiële verrijking voor het standaardrepetoire aan users. Jurist en gitarist. Gouden combi.

Letterlijk een kuttrofee. Janneke141, tegen wil en dank in.

Hij doet het er om. Met zijn strijd tegen wereldhonger en het grootkapitaal, en voor de arbeider en het dier. robin007bond

Klopkoek. Ontvangt ongetwijfeld een uitkering. Ziet er ongetwijfeld uit alsof hij een uitkering ontvangt.

Psst, pandje kopen? Naar klassiek rechts gebruik is alles dat goed is voor de zaken, goed. Vluchtelingen? Ook die moeten gehuisvest worden! E-commerce? Bah, dat is maar eng. Want die zitten niet in een duur pandje in het stadscentrum. Deze award gaat naar huisjesmelker in (broodje) spee, GSbrdr.

Deze award gaat naar de grootste voorvechter voor rassenscheiding. De naam "Jim Crow" zou hem niet mis staan, maar hij heeft er voor gekozen om hier als Voorschrift door het leven te gaan.

Hier heffen we het glas op KoosVogels. Ik heb bij het uitdelen van deze award getwijfeld tussen Koos en Kaas, maar uit angst dat de cumulatieve kater Koos plots de das om zal doen lijkt het me het veiligst als hij maar gewoon door blijft drinken. Proost, mien jong.

N.N.B

Deze trofee wordt op de valreep uit de grijpgrage klauwtjes van sir "Technisch Correct Is Het Beste Correct" Kowloon gejat. Nog maar net, maar zeker aanwezig, was daar ineens Rezania. Alles dat enigszins op een grap lijkt gaat volledig over zijn hoofd en laat onze protagonist verdwaasd, en gefrustreerd, doch strijdbaar achter. Tevens voorvechter van bèta-emancipatie. Dat laatste zou al genoeg moeten zeggen.

Zo iemand kan het beter bij voetballen houden. DiegoArmandaMaradonna, stel Google nu gewoon eens een keer in als startpagina.

Arjan 1212, of 1111. In ieder geval die ene die rookt en zuipt. Mooie kerel, daar niet van. Cognitief alleen een beetje subpar. En voor Arjan: ja, dat klinkt inderdaad als super. Want dat blijf je.

Eervolle vermelding voor Phpmystyle, die af en toe in het POLcafe post over de "struggles" die een Dedemvaartse jongere ervaart in de liefde. Typt af en toe netjes grote woorden over uit een boekje, maar kan er vervolgens zelf geen touw aan vast knopen.

Ik geloof dat Monolith de meeste " :') 14.gif's" heeft verdiend. Bij het verbaal potenrammen heb ik hem er in ieder geval graag bij.

Gerolsteiner en Friek_ zijn beiden notoir op dit gebied. Maar omdat we de streken van laatstgenoemde geruime tijd hebben moeten missen dit kalenderjaar, gaat de award naar "Die Quelle der Gesundheit".

EXTRAGRATISBONUS
Vrijwel uitsluitend gebaseerd op een meet.

De Henk Bleker-opblaaspop - De user die de politiek bedrijft om vrouwen te scoren.
Ik heb de eer gehad om een zondagmiddag en avond in de aanwezigheid van onder andere Hexagon biertjes te mogen drinken op een zonnig terras. Wat mij opviel is dat hij niet alleen online zijn prioriteiten in orde heeft.

De Nancy Reagan Just-Say-No-Sticker - De user die geen drugs nodig heeft.
Een hele dag bier drinken in het zonnetje. De gemiddelde man zou tegen de avond gaar op de bank gaan zitten, misschien nog wat roken, en in slaap sukkelen. Kowloon niet. Een plaatje van Yoji Biomehanika op en die kerel gaat los.

De Henk Nijboer-Rouge borstel - De user die zich kapot zou moeten schamen, maar het niet doet.
Op klaarlichte dag, met kinderen in de buurt het voltallige vocabulaire van een puberteit doorspitten. Op 120 db. Gelukkig voor Euribob schaamde de rest zich voldoende om zijn gebrek aan te vullen.

De Jan Peter Balkenende pro-quidditch Nimbus 2000 - De user die een bezem tegen zijn bek verdient.
Kaas. Ik weet niet meer wat je destijds deed om het te verdienen. Ik weet niet wat je gaat doen om het te verdienen. Maar zo werken die dingen nu eenmaal.

Het Michel Daerden shotglaasje - De user die een slok te veel op had
Boze_Appel. Genieten. Maar hij is heelhuids thuisgekomen. Dus.

De Angela Merkel Kein-Mensch-Ist-Illegal migratie-uitnodiging - De user waarbij iedereen welkom is
TofastTG. Deze man is een gastheer in optima forma. We dronken. We aten. Sommigen rookten. Er werden vieze scheten gelaten. En hij vond alles mooi. Held _O_.

Ik vul het later wel aan. Kom maar met die haat dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2015 16:12:45 ]
pi_157229968
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze trofee wordt op de valreep uit de grijpgrage klauwtjes van sir "Technisch Correct Is Het Beste Correct" Kowloon gejat. Nog maar net, maar zeker aanwezig, was daar ineens Rezania. Alles dat enigszins op een grap lijkt gaat volledig over zijn hoofd en laat onze protagonist verdwaasd, en gefrustreerd, doch strijdbaar achter. Tevens voorvechter van bèta-emancipatie. Dat laatste zou al genoeg moeten zeggen.
_O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:25:00 #9
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157230127
Zo lang #9 blijft bestaan, vul ik geen lijst in.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 1 november 2015 @ 10:22:03 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157240492
Ik probeer vanavond een lijstje te maken
pi_157244746
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2014 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
De grootste klootzak van POL.

Dat lijkt me een goede award voor volgend jaar.
pi_157246584
Disclaimer: dikgedrukte is gewoon de winnaar, hopelijk doen jullie er dus niet moeilijk over dat ik soms een andere user dan mijn winnaar als eerste noem

Ik twijfel hier tussen Monolith, Ryon, Igen, KoosVogels, GSbrder en keste010. Dit jaar deel ik hem uit aan Monolith, omdat hij altijd - al wordt hij met nog zoveel achterlijkheid geconfronteerd - blijft discussiëren op basis van heldere en logische argumentatie en op goed brongebruik. Deelt ook regelmatig sneren uit naar matige tegenstanders, maar dan moet kunnen.

Hij is alweer even afwezig, maar nog altijd is 99.999 de slechtste discussievoerder. De beste man heeft het drogredeneringen-handboek naast de pc liggen en gebruikt alle tactieken die erin voorkomen, tot frustratie van de tegenstanders. Voor de neutrale toeschouwer is het echter genieten geblazen.

Op politiek gebied is dat freako. Ik beschouw hem als mijn Google voor al mijn vragen over politiek. Vult topics plotseling aan met uitzonderingen uit artikel 368c van een regeling uit de gemeente Schubbekutteveen, of met een nieuwtje over wat de exacte reden was dat de Onbeduidende Partij uit de coalitie-onderhandelingen voor een of andere provincie is gestapt. Freako weet alles. Freako is misschien zelfs wel een experimentele bot van Google. Eervolle vermelding voor Rm-rf.

Niemand verdient die; er worden veel te weinig topics geopend in POL.

Ik moest eerst even nadenken wat the fuck er eigenlijk bedoeld wordt met deze categorie. Zal wel iemand moeten zijn die zijn posts goed leesbaar, in correct Nederlands en daarnaast ook nog met wat humor of originaliteit weet neer te plempen op het forum. In dat geval komt Ryon ervoor in aanmerking. Eervolle vermelding voor Pokkelmans, maar dat lijkt te veel op Geenstijl-berichten om een trofee te verdienen. Nautilus lees ik ook graag, alleen gaat dat nooit ergens over. De anti-schrijfstijlprijs is overigens voor Drugshond en John2406.

Deze trofee gaat dit jaar naar Kowloon. Leuke en gezellige jongen die genoeg kennis heeft om inhoudelijk iets bij te dragen, maar dat het hele jaar niet heeft gedaan. Duik de discussies in de topics toch weer eens in!

Remlof is POL. Dat de beste man maar snel weer mag terugkomen, omdat we zijn linkse gescheld op rechts, zijn grove seksuele uitspraken (ook wel remlofjes genoemd) en zijn verEUfgoding missen. Kom toch terug man. 99.999 en Webschip lijken ook van de aardbodem verdwenen.

Er zijn helaas niet zoveel nieuwelingen. Ik dacht even aan xpompompomx, maar die won hem vorig jaar al dus loopt blijkbaar al langer mee. Is keste010 nieuw? Mag hij hem wel hebben. Maar volgens mij loopt hij al langer rond. Rezania doet nu ook zijn best om een leuke nieuwkomer te worden, maar is hoogstens een potentiële toekomstige winnaar van de Erica Terpstra trofee. Laat ik hem geven aan Tchock als aanmoediging om in POL te blijven komen. Leuke user is dat; daar komen af en toe tenminste nog wat fatsoenlijke teksten uit. Hopelijk volgend jaar wat meer gegadigden.

Deze trofee moet naar een feminist gaan en daar hebben we er geloof ik maar eentje van: Robin007bond, gefeliciteerd, geef de strijd voor de emancipatie van vrouwen en hun okselhaar nooit op!

Dubbelslag voor Robin007bond hier. Ooit als puber een genocide-vererende libertarist, nu - volgens mij nog steeds als puber - zeer begaan met de bloemetjes, bijtjes, buitenlandertjes en al wat niet meer. En weet je wat Robin? Dat is gewoon terecht, dus ga zo door man. ^O^ Zeer geduchte concurrentie komt van xpompompomx en die Linkse_Boomknuffelaar.

Klopkoek is misschien niet eens links, maar heeft vooral een ontzettende grafhekel aan iedereen die niet links is en daarmee verdient hij deze trofee. Neem hem in ontvangst met eer en trots, want hij is vernoemd naar een van je grote helden. Al zou Den Uyl je wel veel te rechts zijn.

Deze gaat natuurlijk op voor al die libertarisme-gekkies, zonder dat er eentje echt tussen uit springt. Dit jaar vielen IPA35 en Kandijfijn mij op als users die rechtse uitspraken doen meer als lifestyle beschouwen dan dat ze werkelijk veel te melden hadden.

In het echt ben je een leuke vriendelijke vent Voorschrift, maar op Fok! kan je echt als een verschrikkelijke randdebiel over buitenlanders posten. Doen er wel meer hier, maar dan is het regelmatig zwarte humor. Bij jou is het gemeend.

Ik zou hem eigenlijk aan mezelf willen geven, omdat ik veel te vaak in een dronken bui allerlei gênante rommel op het forum gooi, maar dat zou flauw zijn. Laat ik hem in plaats van aan mezelf, Drugshond of KoosVogels eens aan tofastTG gunnen. Die vent begint midden in politieke discussies plotseling over drugs, hoeren en wat al niet meer. Sowieso niet nuchter.

Paper_Tiger is op het forum vaak erg zuur, maar is in het echt veel te vriendelijk en grappig om hem te verdienen. PietVerdriet is ook een zuurpruim, wat ik niet begrijp, want homo's behoren opgewekt te zijn. En wat te denken van Weltschmerz? De enige die écht aanspraak maakt op deze trofee is Klopkoek. Ik geloof er niets van dat deze user ooit ook maar eens een lach op zijn gezicht heeft weten te toveren, vrolijk is geweest of gelukkig is op welke wijze dan ook. Met een zuunig mondje kraakt hij de hele dag de hele wereld af, want alles is fout en iedereen is tegen hem.

Elfletterig maakt er aanspraak op, dat is af en toe echt niet normaal. Heel soms vermoed ik dat onze vriend Robin007bond hem ook wel eens zou kunnen winnen. Rezania zou hem gewonnen hebben als hij hier het hele jaar gepost had, want die lijkt elke grap serieus te nemen. Kowloon wil hem te veel graag winnen en doet hier bewust zijn best voor. Echter, als je dat doet maar niet doorhebt dat iedereen doorheeft dat je dat doet en dat gek vindt is dat ook wel een kenmerk van autisme, dus verdient hij hem misschien gewoon wel. Gefeliciteerd Kowloon, je hebt hem eindelijk te pakken jongen!

What the fuck is er met DiegoArmandoMaradona aan de hand?

John2406 is een prachtuser. Die man mag volgens mij zijn bewaakte afdeling niet af, maar god, wat kan ik soms lachen om zijn leuke posts. Zelfs concurrent phpmystyle kan hem het e.e.a. leren.

Dat is Robin007bond. Die komt met strips waarvan je minutenlang nodig hebt om het enorme tekstbalonnetje te lezen, waar dan een of andere vaag marxistisch gebral in staat en dan moeten we er maar heel hard om lachen. Snapt ook nooit waarom geen enkele andere persoon het niet grappig vindt. Kowloon is een geduchte concurrent, maar wisselt doorgaans matige grappen zo nu en dan plotseling af met een heerlijke dijenkletser. Over het SP-webcare team ofzo.

Gerolsteiner/waht heeft zijn glans een beetje verloren. Friek_ durft niet meer te trollen, omdat hij er dan weer een jaar naast staat. Ik denk eigenlijk dat eriksd hem wel verdient, vilain mannetje dat het is.

Dan de bonustrofeeën! *O*

Alexander Pechtoldtrofee - Beste POL-user overall

Deze prijs gaat geheel terecht naar Janneke141. Deze mevrouw discussieert altijd op het scherpst van de snede, is consequent en trouw aan haar principes, heeft zwarte humor, mag graag een beetje trollen maar is stiekem ook heel lief, opent goede topics en zet zich dag in dag uit voor de maatschappij. Echt een toppertje. Tweede plaats voor KoosVogels voor het afwisselen van scheldkannonades in de SC met goede discussies daarbuiten. Nooit te moe of te dronken om te strijden tegen achterlijkheid. Gedeelde derde plek voor Euribob, die arrogante linksheid met slechte grappen en verhitte discussies met iedereen die maar wil in alle topics combineert, en Robin007bond, die altijd zijn best doet. Toppertjes.

Emiel Roemertrofee - Beste kerel die ondanks rare politieke ideeën wel gewoon tof is

Alsjeblieft, Paper_Tiger. :*

Rutger Castricumtrofee - Nare vent om wie je stiekem heel vaak keihard moet lachen

Verdient kanalenveger Tem deze trofee? 't Zal toch wel?

Stef Bloktrofee - Grootste klootzak van POL

Op een van de POL-meets probeerde Pokkelmans mijn tas te stelen en ramde hij me een blauw oog met een bezem toen ik gewoon ergens lag te slapen. Klootzak.

Mei Li Vostrofee - Liefste user van POL

Wanneer gaan we nou eens knuffelen Kosmoproleet en Disana? *;

Kaas-trofee - Lekkerste mannetje van POL

Tweede plek schijnt tegenwoordig voor Rezania te zijn.

Otwin van Dijktrofee - Meest irritante gehandicapte van POL

Dat is Reya, met je slechte grappen en je manke poot.

Bob Marleytrofee - Chillste user

Hexagon is wel een mooie vent. Altijd gezellig, lachend, beetje sjofel, zin om een praatje te maken en dan zit 'ie plotseling bij wat studenten op de bank te paffen, fantaserend over CDA-politici.

Wilma Mansveldtrofee - User die nooit echt in charge was is voor gelegenheidsmoderator timmmm.

Shakespearetrofee - User met de meest romantische verhalen gun ik aan Nautilus, blijf alsjeblieft lekker doorposten, vooral wanneer je dronken en melancholisch bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaas- op 01-11-2015 16:35:25 ]
  zondag 1 november 2015 @ 16:10:41 #14
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157247367
Wel triest, die voortdurende spot met mijn handicap :{
pi_157247415
quote:
2s.gif Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef Reya het volgende:
Wel triest, die voortdurende spot met mijn handicap :{
:*
pi_157262925
Die Erica Terpstra trofee komt hard aan, Kaas. Vooral ook omdat het waar is.
pi_157263755
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 04:06 schreef Kowloon het volgende:
Die Erica Terpstra trofee komt hard aan, Kaas. Vooral ook omdat het waar is.
Opzich is het ook wel gewoon een verkapt compliment.
pi_157265093
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 09:04 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Opzich is het ook wel gewoon een verkapt compliment.
Zo zie ik het niet. :P
pi_157265773
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:04 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het compliment is dat je in potentie een zeer waardevolle user bent. Het commentaar dat je d'r niets mee doet. :P
  maandag 2 november 2015 @ 11:54:11 #20
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157265787
Geassocieerd worden met Erica Terpstra, je moet wel gay zijn om dat ergens nog als compliment te kunnen zien.
  maandag 2 november 2015 @ 11:57:11 #21
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_157265837
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:04 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Een corpulente vrouw die overal om zit te bulderen van de lach. Op het ongepaste af. Tja..
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_157267391
Corpulente vrouwen die overal om lachen zijn gezellig.
  maandag 2 november 2015 @ 14:18:23 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157268683
Dat is nog steeds Monolith. Komt als je het niets verwacht ineens binnen om populistische usertjes inhoudelijk te verpulveren.

Daar heeft Metro2005 een aardige flinke reputatie mee weten op te bouwen. Roept vooral een beetje mee met rechtse users en is daarbij niet vies van fact free politics en geschiedsvervalsing. Tip: Koop eens een paar boeken over de politiek van de laatste 50 jaar.

Als het gaat om de feiten dan is RM-rf een zeer waardevolle user die op een prettige manier grote hoeveelheden kennis weet op te lepelen.

Hans' partijgenoot borisz weet vaan op het juiste moment een topic over iets dat gaande is te openen.

Daarin is Weltschmerz onverslaanbaar. Waar de meeste zure users nogal voorspelbaar en flauw zijn, weet hij er complete kunststukjes van te maken.

Boze_Appel lijkt het vuur een beetje kwijt te zijn en hangt meer rond in de SC dan dat hij nog zijn libertarische idealen promoot.

Ondanks zijn rare wereldbeeld vind ik CynicusRomanticusRob wel een grappige vent. Jammer dat we net meer mogen genieten van zijn verwrongen hersenspinsels.

Hoewel Bart2002 al heel lang FOK! lid is valt hij me de laatste tij op als POL poster. En hij weet dat ok een leuke en relaxte manier te doen.

Tja, die moet Janneke141 op de automatische piloot kunnen winnen. De vrouwelijke rots in de branding alhier.

User robin007bond voelt zich er prettig om politiek ergens bij te horen. Vroeger was dat in een libertarisch plaatje. Maar dat beviel kennelijk niet dus is hij op onnavolgbare wijze geswitch naar radicaal ecologisch, poltiek correct en feministisch tegelijk.

Bram_van_loon is ongekend creatief in het bedenken van nieuwe vormen van overheidsbemoeienis. Bovendien lijkt hij ook erg weinig vertrouwen in de kennis, kunde en zelfredzaamheid van de burger te hebben. Zodoende

Er zijn hier een hoop users die rechts zijn als lifestyle zien zonder dat er verder een visie of eigen mening achter zit. Maar puber martijnde3e ik veruit de schattigste.

De vloedgolf aan vluchtelingen zorgt voor een nog grotere vloedgolf aan PVV-achtige usertjes die de hele dag bezig zijn elkaar op te jutten en de hele dag te drammen met zaaddodende, rancuneuze oneliners. Maar de angsten die LVIX vanuit zijn Brabantse dorpje moet doorstaan maken hem wel winnaar. Voorschrift is een goede tweede met zijn voorstel om bootjes met vluchtelingen tot zinken te brengen.

Laten we die aan onze kroegtijger KoosVogels uitreiken

Grote concurrentie hier. Maar Klopkoek heb ik het afgelopen jaar nog nooit iets positiefs of vrolijks zien posten. Deze jongen lijkt de hele dag niets beters te doen te hebben dan complotten van rechts zoeken tegen zijn uitkering. Oud_student en braindead2000 zijn goede tweeden. Sommige mensen kunnen niets anders dan mopperen en klagen.

Er zijn er een hele hoop hier die tekenen van deze kwaal hebben. Maar Zienswijze slaat af en toe alles als het gaat om gebrek aan inlevingsvermogen in een ander.

Hoewel de intentiteit afneemt hebben we nog steeds Synthercell die af en toe totale bullshit komt posten over iets met de flanken.

Soms, wanneer je in een stevige discussie op het scherpst van de snede bezig bent komt ineens John2406 zich ermee bemoeien en dan is het topic binnen een paar posts doodgeslagen. Ik zou hem haten als het niet zo'n aardige vent was.

De mislukte trolltopics van Kandijfijn hebben hem in ieder geval nog eennominatie opgeleverd.

Ik vond PizzaMizza wel lachen met zijn eeuwige verhalen over MHP generaals in Turkse politiek topics.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 02-11-2015 14:44:05 ]
pi_157271030
Oh ja, Martijn was ik vergeten bij trofee 12.
  maandag 2 november 2015 @ 16:10:30 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_157271143

Bram van Loon

Dat zijn er velen uit de VVD66 hoek, met een air van heb ik jou daar. GSbrder springt er wel bovenuit, met het gedraai en gekonkel. In hoeken en gaten wurmen, met gesloten vizier de discussie in. Andere Macchiavellisten die creatief met Tweede Kamerbrieven omspringen zijn er ook.

Dat is robin007bond. Dossierkennis gaat ook over of het klopt, en of het relevant is.

Robin007bond

Ik dacht dat ie hans1982 heet. ??

geen idee

Arolsen

Bart2002

Onzintrofee

Er is niets mis met knuffelen. Het land gaat kapot aan hardheid, ellebogen, wantrouwen. Deelnemer moet dit zijn. Ook altijd correct en netjes.

Ad Melkert was een held, dus nee. Visionair.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_157275541
Oeh, ik kan mijn post niet meer bewerken. Nou ja, dan quote ik hem en vul ik hem aan waar nodig.
pi_157275614
De beste discussievoerder is naar mijn mening deelnemer. Altijd erg goed beargumenteerd en is iemand die goed zelf nadenkt.

Dat is bij deze Fir3fly. Eerlijk gezegd vind ik het gewoon een beetje een vervelende user. In een serieus topic over honger is haast het enkele dat hij zich afvraagt: "Is honger wel een probleem?" Een beetje een rechtse tryhard, maar in discussies niet zo sterk. Als er een goed tegenargument komt dan is het vaak het herhalen van zijn vorige mantra, of negeert hij de post simpelweg.

Klopkoek heeft vaak interessante bronnen bij de hand en gebruikt vaak interessante invalshoeken uit de geschiedenis om zijn punt kracht bij te zetten. In het topic over wereldwijde honger over hoe de geboortecijfers in het westen zo snel daalden door de emancipatie van de arbeider, bijvoorbeeld.

Odaiba kwam altijd wel met grote algemene topics met een uitgebreide OP. Ben het vaak niet met hem eens, maar hij steekt wel werk in zijn topics. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het China-topic.

Lastig... Ik ga denk ik voor Weltschmerz. Heerlijke schrijftaal en vaak scherpe opmerkingen.

Geen leuke trofee om uit te reiken, dus doe ik liever niet.

Zijn er serieus mensen die Pim Fortuyn missen?

Bart2002. Heeft ook een fijne stijl van discussiëren vind ik. Is ook heel eerlijk, dat waardeer ik wel.

Deze reik ik uit principe niet uit. Geslacht en kwaliteit van posts zouden strikt gescheiden gehouden moeten worden. Ik zou er zelfs een voorstander van zijn als je geen geslacht zou kunnen kiezen op FOK! zodat er enkel nog op de inhoud kan worden ingegaan.

-

Klopkoek. :) Neem de nominatie maar als een compliment van mij. Er zouden wel wat meer linkse users mogen komen.

De markt is altijd de oplossing volgens Paper_Tiger.

Er zijn er helaas teveel. ;(

KoosVogels.

Elfletterig vind ik eerlijk gezegd zo zuur. ;(

Het spijt me Kowloon. :@

Mwah, ieder topic nodigt vaak wel uit tot een leuke discussie. Er zitten niet echt veel nutteloze topics bij.

Daar zijn er helaas erg veel van. Je kunt ze herkennen aan het gebruik van termen als 'gutmensch'. Dat maakt het moeilijker om een specifiek persoon te kiezen.

-
-

Ik zal mijn post updaten als ik meer weet. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2015 21:01:32 ]
pi_157275898
Ik noteer creatieve ingevingen met betrekking tot extra trofeeen en users die 'm winnen. Denk dat ik volgende week wel voldoende materiaal heb om het stemformulier in te kunnen vullen
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:19:40 #29
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_157288181
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:10 schreef Klopkoek het volgende:

Bram van Loon

Dat zijn er velen uit de VVD66 hoek, met een air van heb ik jou daar. GSbrder springt er wel bovenuit, met het gedraai en gekonkel. In hoeken en gaten wurmen, met gesloten vizier de discussie in. Andere Macchiavellisten die creatief met Tweede Kamerbrieven omspringen zijn er ook.

Dat is robin007bond. Dossierkennis gaat ook over of het klopt, en of het relevant is.

Robin007bond

Ik dacht dat ie hans1982 heet. ??

geen idee

Arolsen

Bart2002

Onzintrofee

Er is niets mis met knuffelen. Het land gaat kapot aan hardheid, ellebogen, wantrouwen. Deelnemer moet dit zijn. Ook altijd correct en netjes.

Ad Melkert was een held, dus nee. Visionair.

Oud_Student

Muntje opwerpen tussen Gerolsteiner en Pietverdriet... doe mij maar de bierdrinker in plaats van Onno Hoes kloon
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_157339042
quote:
Eribob

Altijd een verstandig standpunt en redelijke argumenten.

quote:
PietVerdriet

Ik vind de discussiestijl op FOK/POL vrij hard. Piet speelt regelmatig agressief op de man.

quote:
Klopkoek

Nog nooit zoveel statistieken gezien.

quote:
Die ontbreekt op POL.

quote:
MadSientist

quote:
Bart2002

Die trofee kan je niet meer ontgaan.

quote:
Robin007bond

Goede eigenschap ^O^ .

quote:
Is er niet op POL

quote:
Zijn er velen. De nominatie is:

PaperTiger

[ Bericht 1% gewijzigd door deelnemer op 05-11-2015 17:33:31 ]
The view from nowhere.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2015 @ 20:32:27 #31
137949 Disana
pi_157552590

Zonder twijfel Kowloon. Omdat hij van vele markten thuis is, en toch gezellig meekletst. En omdat hij zo vreselijk graag ook eens een trofee wil winnen.
pi_157560929
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef Disana het volgende:

Zonder twijfel Kowloon. Omdat hij van vele markten thuis is, en toch gezellig meekletst. En omdat hij zo vreselijk graag ook eens een trofee wil winnen.
Ieder stem op mij neem ik met dank in ontvangst. :*
pi_157667201
30 november is de max. mensen.
pi_157668487
Het loopt storm.
pi_157668708
Fuck de POL verkiezingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157668737
quote:
11s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:13 schreef robin007bond het volgende:
30 november is de max. mensen.
30 november 23:55 is dus ruim op tijd.
pi_157670586
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef Kowloon het volgende:

[..]

30 november 23:55 is dus ruim op tijd.
Te vroeg zelfs. 23:59 is voor de harde bazen.
pi_157672978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:27 schreef bamibij het volgende:

[..]

Te vroeg zelfs. 23:59 is voor de harde bazen.
Doe dan ~ 23:59:59,99999999999999999999999999999999999999999994609.
  donderdag 19 november 2015 @ 22:38:27 #39
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_157680873
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. - freako

Hij blijft als één van de weinige rustig in een discussie.

3. Gerrit Zalmtrofee - User met de meeste "dossierkennis". - freako

Alleen god weet wat freako niet weet.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. - Hexagon

Gewoon leuk om te lezen.

10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. - Bram_van_Loon

Droomt van een groene samenleving met president Bernie Sanders.

11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. - Elfletterig

Stiekem getrouwd met Martin O'Malley.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. - Monolith

Heerlijk zuur maar wel gewaardeerd.

16. Pieter Omtzigttrofee - Meest autistische user. - Elfletterig

In elke zin komt Martin O'Malley voorbij.

17. Marianne Thiemetrofee - User die de meeste nutteloze topics opent. - Odaiba

Geweldige opening van een topic : 36 zetels xD ik mag hopen dat Europa de vluchtelingencrisis weet op te lossen voor de verkiezingen, want anders gaat dat nog leuk worden.PVV is wel een goede keus om de politiek eens even goed door de war te schudden.

19. Seth Gaaikematrofee - User met de slechtste grappen. - Hexagon-

Mij een puber noemen XD

20. Halbe Zijlstratrofee - Beste troll - Monolith

Krijgt mij regelmatig op de planken

[ Bericht 4% gewijzigd door martijnde3de op 19-11-2015 22:58:43 ]
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 19 november 2015 @ 23:16:49 #40
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157682152
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_157682419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:16 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nou nou, grote jongens hoor. Doe dan gewoon niet mee in plaats van dat hier te komen melden. Bah.
  dinsdag 24 november 2015 @ 17:40:40 #42
165633 eriksd
The grand facade...
pi_157789998
quote:
13s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:25 schreef Kowloon het volgende:

[..]

[..]

Nou nou, grote jongens hoor. Doe dan gewoon niet mee in plaats van dat hier te komen melden. Bah.
:7
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_157790058
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:40 schreef eriksd het volgende:

[..]

:7
Jaja, ik was wat chagrijnig denk ik.
pi_157814146
Je kunt nog stemmen mensen.
pi_157814299
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef robin007bond het volgende:
Je kunt nog stemmen mensen.
Morgen ook nog.
pi_157888671
Nog twee dagen.
pi_157892158
Ik word nog steeds voor rechts genomineerd terwijl ik mij hier zelden vertoon. Grappig!
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157927392
Mijn inzending volgt vanavond nog. :7
pi_157927755
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:20 schreef Kowloon het volgende:
Mijn inzending volgt vanavond nog. :7
*O*
pi_157935386
Wel een beetje droevige gebeurtenis, met deze historisch lage(?) opkomst.
pi_157936419

Ik heb het afgelopen jaar weinig discussies gevoerd, wel heb ik zo af en toe mee gelezen. Users die mij opgevallen zijn qua discussiestijl zijn Janneke141, Weltschmerz, Igen, Monolith en Wespensteek. Igen scoort al jaren goed bij mij wat betreft deze trofee, scherp, bereidheid missers toe te geven en schroomt niet om informatie op te zoeken. Weltschmerz en Wespensteek slagen er soms in leuke, controversiële redenaties op te zetten die zij dan ook nog redelijk succesvol weten te verdedigen. Dat kan ik wel waarderen. Ook Monolith zet met regelmaat een prikkelend betoog tegenover zijn discussiepartners. Janneke141 valt mij op omdat ik het zo vaak met haar eens ben, meer nog dan met GSbrdr. Uiteindelijk kies ik voor Janneke141.

99.999. Lijkt mij duidelijk, drie dagen terug van een halfjaarban en toen al weer direct over de schreef gaan. Wat een oen ben je dan. Hopelijk blijft hij komend jaar het hele jaar weg zodat we het voortaan niet meer over hem hoeven te hebben. Jammer, in het echt is het best een fijne kerel.

freako, Igen en Ryon zijn oude bekenden op dit gebied. freako vanwege zijn accurate toelichtingen op actuele politieke gebeurtenissen en vanwege zijn mooi website. Igen en Ryon presenteren zich op dit gebied wat meer in de breedte. Die weten van best veel onderwerpen best veel af en laten dat ook zien op het forum. Echter, degene die mij het meest opviel was SureD1, post niet heel vaak in POL, maar heb ik bij actuele Haagse kwestie, zoals laatst met de Commissie Stiekem, uitstekende achtergrondinformatie zien posten.

In deze categorie denk ik aan Hexagon, robin007bond, Kaas- en borisz. Om met die laatste te beginnen, waar zouden we zijn zonder topic over de herindelingsverkiezingen van bijvoorbeeld Gooise Meren en Edam-Volendam. Ook de kleintjes tellen mee. Hulde dat iemand daar op let. :) Hexagon en Kaas- hebben dit jaar een aantal mooie topics op hun naam gezet, beide spelen goed in op actuele politiek kwesties. Wel zou er naar mijn idee wat meer opinie bij mogen zitten. Blijft over robin007bond, hij schroomt niet zijn eigen opvattingen duidelijk kenbaar te maken in de openingsposts van zijn topics en durft daarmee ook wel eens een scheve schaats te rijden. Goedzo!

Ik denk niet dat ik in de positie ben hierover te oordelen gezien ik nogal eens een taalkundige misser maak.

Kowloon. Heeft na GSbrdr dit jaar de meeste posts in POL afgeleverd. Voornamelijk gezwam dat nul heeft bijgedragen aan POL. Dat moet echt beter komend jaar.

Ik haal deze categorie even naar voren. Een 'nieuwkomer' die mij dit jaar opviel is Tchock. Deskundig en kan lekker discussiëren. Viel mij al eerder op in NWS topics, maar kwam halverwege het jaar ook in POL posten. Aangename posts.

Veel users vanuit de jaren 00 posten helaas niet meer. Er zijn natuurlijk ook belangrijker zaken dan POL en FOK!. Een aantal er van zouden best terug mogen komen. :) Een user die afgelopen jaar met slaande deuren van het forum vertrokken is, is remlof. De trouwste brenger van EU-propaganda post niet meer op FOK!, hoe moet dat nou bij het referendum aankomende lente? Eerder noemde ik al Tchock als beste nieuwkomer, nu noem ik hem ook als user die wat mij betreft wel weer snel wat vaker in POL mag gaan posten.

Om dan maar een schot voor de boeg toen voor het behoud van de POL-Verkiezingen, ze lijken door de lage opkomst onder druk te staan, misschien zijn er wel te veel categorieën waarin gestemd kan worden. Leuk voor de grappen en grollen, maar uiteindelijk is het naar mijn idee niet goed als dat ten koste gaat van de meer serieuze categorieën 1 tot en met 8. Dan is het sneller in te vullen en zijn er wellicht meer users die zich daartoe geroepen voelen, inclusief een leuke toelichting. Ook werken bovenstaande categorieën in de hand dat er veel users uit het POL-Cafe genomineerd worden. Trollen of juist dronken in topics posten is juist in de serieuze topics niet gewenst.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:27:43 #52
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_157937038
quote:
99s.gif Op maandag 30 november 2015 23:55 schreef Kowloon het volgende:

Ik heb het afgelopen jaar weinig discussies gevoerd, wel heb ik zo af en toe mee gelezen. Users die mij opgevallen zijn qua discussiestijl zijn Janneke141, Weltschmerz, Igen, Monolith en Wespensteek. Igen scoort al jaren goed bij mij wat betreft deze trofee, scherp, bereidheid missers toe te geven en schroomt niet om informatie op te zoeken. Weltschmerz en Wespensteek slagen er soms in leuke, controversiële redenaties op te zetten die zij dan ook nog redelijk succesvol weten te verdedigen. Dat kan ik wel waarderen. Ook Monolith zet met regelmaat een prikkelend betoog tegenover zijn discussiepartners. Janneke141 valt mij op omdat ik het zo vaak met haar eens ben, meer nog dan met GSbrdr. Uiteindelijk kies ik voor Janneke141.

99.999. Lijkt mij duidelijk, drie dagen terug van een halfjaarban en toen al weer direct over de schreef gaan. Wat een oen ben je dan. Hopelijk blijft hij komend jaar het hele jaar weg zodat we het voortaan niet meer over hem hoeven te hebben. Jammer, in het echt is het best een fijne kerel.

freako, Igen en Ryon zijn oude bekenden op dit gebied. freako vanwege zijn accurate toelichtingen op actuele politieke gebeurtenissen en vanwege zijn mooi website. Igen en Ryon presenteren zich op dit gebied wat meer in de breedte. Die weten van best veel onderwerpen best veel af en laten dat ook zien op het forum. Echter, degene die mij het meest opviel was SureD1, post niet heel vaak in POL, maar heb ik bij actuele Haagse kwestie, zoals laatst met de Commissie Stiekem, uitstekende achtergrondinformatie zien posten.

In deze categorie denk ik aan Hexagon, robin007bond, Kaas- en borisz. Om met die laatste te beginnen, waar zouden we zijn zonder topic over de herindelingsverkiezingen van bijvoorbeeld Gooise Meren en Edam-Volendam. Ook de kleintjes tellen mee. Hulde dat iemand daar op let. :) Hexagon en Kaas- hebben dit jaar een aantal mooie topics op hun naam gezet, beide spelen goed in op actuele politiek kwesties. Wel zou er naar mijn idee wat meer opinie bij mogen zitten. Blijft over robin007bond, hij schroomt niet zijn eigen opvattingen duidelijk kenbaar te maken in de openingsposts van zijn topics en durft daarmee ook wel eens een scheve schaats te rijden. Goedzo!

Ik denk niet dat ik in de positie ben hierover te oordelen gezien ik nogal eens een taalkundige misser maak.

Kowloon. Heeft na GSbrdr dit jaar de meeste posts in POL afgeleverd. Voornamelijk gezwam dat nul heeft bijgedragen aan POL. Dat moet echt beter komend jaar.

Ik haal deze categorie even naar voren. Een 'nieuwkomer' die mij dit jaar opviel is Tchock. Deskundig en kan lekker discussiëren. Viel mij al eerder op in NWS topics, maar kwam halverwege het jaar ook in POL posten. Aangename posts.

Veel users vanuit de jaren 00 posten helaas niet meer. Er zijn natuurlijk ook belangrijker zaken dan POL en FOK!. Een aantal er van zouden best terug mogen komen. :) Een user die afgelopen jaar met slaande deuren van het forum vertrokken is, is remlof. De trouwste brenger van EU-propaganda post niet meer op FOK!, hoe moet dat nou bij het referendum aankomende lente? Eerder noemde ik al Tchock als beste nieuwkomer, nu noem ik hem ook als user die wat mij betreft wel weer snel wat vaker in POL mag gaan posten.

Om dan maar een schot voor de boeg toen voor het behoud van de POL-Verkiezingen, ze lijken door de lage opkomst onder druk te staan, misschien zijn er wel te veel categorieën waarin gestemd kan worden. Leuk voor de grappen en grollen, maar uiteindelijk is het naar mijn idee niet goed als dat ten koste gaat van de meer serieuze categorieën 1 tot en met 8. Dan is het sneller in te vullen en zijn er wellicht meer users die zich daartoe geroepen voelen, inclusief een leuke toelichting. Ook werken bovenstaande categorieën in de hand dat er veel users uit het POL-Cafe genomineerd worden. Trollen of juist dronken in topics posten is juist in de serieuze topics niet gewenst.

Die zijn ook leuk :)
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_157937389
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:27 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Die zijn ook leuk :)
Ja, heb je wel gelijk in. :)
pi_157946561
Best een lage opkomst...
pi_157982461
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:34 schreef robin007bond het volgende:
Best een lage opkomst...
Afspiegeling van de hedendaagse politiek natuurlijk..

Het is wachten op de eerste D66-mod die nu een pleidooi om Referenda's in te voeren houd, waarna een horde van 300.000 PVV-trollen dat gaat uitnutten om het eerste POL-Referendum te houden over de vraag "Of het associatieakkoord om 99.9999 te unbannen teruggedraait moet worden" :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zondag 6 december 2015 @ 20:37:03 #56
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158065730
Wanneer krijgen we de uitslag? Zie door de bomen het bos niet meer.
Bis bis bis
pi_158270505
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:37 schreef eriksd het volgende:
Wanneer krijgen we de uitslag? Zie door de bomen het bos niet meer.
pi_158270686
Kunnen we deze editie niet gewoon met terugwerkende kracht afgelasten? Bespaart het droevige aangezicht van deze verkiezingen.
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:06:05 #59
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158270788
Robin en Kowloon willen toch een bekroning op dit evenement? :{
Bis bis bis
pi_158270864
Ik heb dit jaar bewust niet gestemd omdat ik te veel in NWS en te weinig in POL ben geweest (waar ik wel een beetje spijt van heb eigenlijk).
pi_158306345
Wanneer komt organisator Reya met de uitslag?
  donderdag 17 december 2015 @ 15:12:32 #62
165633 eriksd
The grand facade...
pi_158308238
Kowloon heeft er veel tijd in gestoken. Ik zou het chique vinden van de jury als de uitslag op korte termijn volgt.

Betreft toch een traditie.
Bis bis bis
pi_158308265
quote:
15s.gif Op donderdag 17 december 2015 15:12 schreef eriksd het volgende:
Kowloon heeft er veel tijd in gestoken. Ik zou het chique vinden van de jury als de uitslag op korte termijn volgt.

Betreft toch een traditie.
Whehe. :D
  donderdag 17 december 2015 @ 21:11:11 #64
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_158315679
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:15 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel een beetje droevige gebeurtenis, met deze historisch lage(?) opkomst.
Komt omdat ik weinig ben geweest op Fok!.
  dinsdag 29 december 2015 @ 12:06:33 #65
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_158630467
en de uitslag is?
pi_158630916
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 12:06 schreef martijnde3de het volgende:
en de uitslag is?
Opstandige milities hebben de kiescommissie vermoord voordat een uitslag vastgesteld kon worden.
  zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:11:15 #67
165633 eriksd
The grand facade...
pi_165969846
Wanneer mogen we weer? Vind het altijd zo'n leuk initiatief!
Bis bis bis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')