ik geef je nog 20 minutenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om richting de klote berg te fietsen in de klote regen.
Een berg? In Nederland?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om richting de klote berg te fietsen in de klote regen.
Het heet niet voor niets Wageningen-Hoogquote:
Die verkeersdrempel bedoel je?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wageningse berg jonguh!!! nostalgie, romantiek dit dat jwz
parkeren bij de skilift, laatste stukje met de gondel!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets Wageningen-Hoog
Ga er maar lekker tegenop fietsen. Ik fiets er altijd omheen.quote:
De kakkers van Wageningen-Hoog hebben een ski lift aangelegd ja?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
parkeren bij de skilift, laatste stukje met de gondel!
Als er omheen fietsen al effectiever is dan er overheen kan je het toch al geen berg noemen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga er maar lekker tegenop fietsen. Ik fiets er altijd omheen.
dan ik*quote:Op donderdag 19 november 2015 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Grebbeberg, enige plek waar Nick sneller is dan mij
Nick, ik wil 'm wel komen ophalenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kakkers van Wageningen-Hoog hebben een ski lift aangelegd ja?Was de golfbaan niet genoeg?
Nee dat ding ligt aan de andere kant van mijn dorp. Maar ik dacht dat Spock erna onderweg was?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stok lag ook niet in Apeldoorn
Ik moet zo ook werken.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
neeeuh, aan het werk tot 21.30 uur
Ik dacht dat je al onderweg wasquote:Op donderdag 19 november 2015 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
neeeuh, aan het werk tot 21.30 uur
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al onderweg was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |