ik geef je nog 20 minutenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om richting de klote berg te fietsen in de klote regen.
Een berg? In Nederland?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om richting de klote berg te fietsen in de klote regen.
Het heet niet voor niets Wageningen-Hoogquote:
Die verkeersdrempel bedoel je?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wageningse berg jonguh!!! nostalgie, romantiek dit dat jwz
parkeren bij de skilift, laatste stukje met de gondel!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets Wageningen-Hoog
Ga er maar lekker tegenop fietsen. Ik fiets er altijd omheen.quote:
De kakkers van Wageningen-Hoog hebben een ski lift aangelegd ja?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
parkeren bij de skilift, laatste stukje met de gondel!
Als er omheen fietsen al effectiever is dan er overheen kan je het toch al geen berg noemen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga er maar lekker tegenop fietsen. Ik fiets er altijd omheen.
dan ik*quote:Op donderdag 19 november 2015 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Grebbeberg, enige plek waar Nick sneller is dan mij
Nick, ik wil 'm wel komen ophalenquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kakkers van Wageningen-Hoog hebben een ski lift aangelegd ja?Was de golfbaan niet genoeg?
Nee dat ding ligt aan de andere kant van mijn dorp. Maar ik dacht dat Spock erna onderweg was?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stok lag ook niet in Apeldoorn
Ik moet zo ook werken.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
neeeuh, aan het werk tot 21.30 uur
Ik dacht dat je al onderweg wasquote:Op donderdag 19 november 2015 17:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
neeeuh, aan het werk tot 21.30 uur
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al onderweg was
Komt wel weer hoor...quote:Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Fien1989 het volgende:
Ik ben maar 10 minuten van Stok verwijderd, ik kan 'm eigenlijk zo ophalen
Eerder in de avond heb ik net deze Renault Megane station opgehaald
[ afbeelding ]
Moet wel erbij zeggen dat autorijden niet meer zo vertrouwd aanvoelt als daarvoor
Ik hoop het welquote:
ff verbeterdquote:Op donderdag 19 november 2015 20:43 schreef Nattekat het volgende:
Jeej, Fien loopt weer uit
2 weken de tijd gehad om in te lopen maar geen zin gehad om hem te halen
Vrijdag-maandag niet opgelet?quote:
Dat is officieel afgeschaft een tijdje terug. De stok moet minimaal 350km per week verplaatst worden.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh oh oh, de stok zou eens een dag op dezelfde locatie zijn.
Ik vind het gewoon ongehoord, dat iemand anders de kans niet krijgt om de stok op te halen omdat het een leven heeft. Ik woon nog op geen 4 km van de dropplek van vandaag af.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is officieel afgeschaft een tijdje terug. De stok moet minimaal 350km per week verplaatst worden.
Wel blij dat eindelijk iemand anders eens daar niet blij mee is
Ik ken het ja. Ik zou dolgraag eens gewoon de stok willen halen zonder een treinreis van 2 uur of autoreis van een halve tank te moeten maken. Helaas is het sinds de zomer traditie dat er binnen een dag iemand op doorreis komt en de stok weer meeneemt naar verre oorden.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon ongehoord, dat iemand anders de kans niet krijgt om de stok op te halen omdat het een leven heeft. Ik woon nog op geen 4 km van de dropplek van vandaag af.
Dat mensen stad en land afreizen om dat ding op te gaan halen en weer ergens te droppen moeten zij weten, maar geef mensen die in de buurt wonen ook eens een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |