abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:52:16 #31
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157546794
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

irrelevant in principe voor de discussie.
Indirect blijkbaar wel voor sommigen. Maar er moet een grens zijn blijkbaar.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157546800
Zonder wrijving geen glans
pi_157546801
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het maakt natuurlijk wel wat uit maar ben het met je eens dat sommige mensen dat verschil niet willen zien.
Het was dan idd ook een 'niets uit' voor die mensen die dat zo zien.
pi_157546803
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:50 schreef Ingolstadt het volgende:
Posts over wapenbezit worden niet toegestaan blijkbaar.
Hou het gewoon ontopic, topic wordt onleesbaar zo.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:52:46 #35
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157546809
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik schrijf wat ik vind. Ik lees deze opmerking de laatste tijd wel vaker. Kennelijk kunnen mensen niet omgaan met de mening van iemand die zeer kritisch is over het fenomeen religie.

Ik ben er klaar mee om naar de pijpen van groepen gelovigen te dansen. Het is hoog tijd dat Europa krachtig voor z'n eigen normen en waarden opkomt. Het buiten de deur houden van de islam is daar onderdeel van. We hebben hier meer moslims dan goed is. Ik wens dat probleem gewoon te benoemen.
Tja maar als je dat zegt dan vinden ze je als snel discrimineren...
Weet je wat het ergste eraan is... Wij bieden ze een toevluchtsoord en geven ze onderdak en geld om te leven.
In plaats van dankbaar te zijn zien ze dit als een invasie en worden we afgeschoten door Kalasjnikovs die ze betalen van het geld wat we hen geven. :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:52:47 #36
3542 Gia
User under construction
pi_157546810
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:50 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

En dat gaat je beschermen tegen terroristen als je in de bioscoop zit?
Ik ga niet naar de bioscoop. Popcorntime
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:53:03 #37
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157546815
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hou het gewoon ontopic, topic wordt onleesbaar zo.
Is tof.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 15:53:07 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157546817
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee. Dat is niet hetzelfde. In de statuten van de Feyenoord-fanclub staat niet omschreven dat je fonteinen moet vernietigen. De koran, een boek dat door alle moslims wordt omarmd, staat vol haat. Onder meer richting ongelovigen, joden en homo's. Ook heeft de vrouw een ondergeschikte rol. Dat vertaalt zich tot de dag van vandaag in grove mensenrechtenschendingen in landen waar de islam heerst.

Iedere moslim - hoe gematigd ook - kiest er bewust voor om deze haatdragende idioterie te omarmen.
ah je hebt de Koran gelezen begrijp ik? Dan ben je een van de weinigen! Zelfs de meeste moslims lezen het boek niet :')

Ik heb de Koran thuis wegens religiestudie. Ik ga hem maar eens helemaal lezen binnenkort.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157546820
Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:52:15 #Germany's De Maiziere confirms that arrested man in #Bavaria had address in #Paris as destination in his navigation system - @MarQs__ reageer retweet
Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:52:33 MORE: Man had a large amount of weapons with him - @MarQs__ reageer retweet
Blijkbaar in Duitsland dus iemand gepakt die er ook iets mee te maken heeft.
pi_157546821
quote:
Weet je wel hoe beledigend dat is, in 'ISIS' zit het woordje Islam.
pi_157546825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:50 schreef Infection het volgende:
obk twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:47:10 Het lijkt me trouwens erg sterk dat de aanslagen in Parijs een directe vergelding zijn voor Sinjar of Jihadi John. Te kort dag. reageer retweet
obk twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:48:05 Een dergelijke aanslag vereist planning, coördinatie en een groot netwerk. Hoe is dat onder de radar van de veiligheidsdiensten gebleven? reageer retweet
Volgensmij heeft iedereen deze vragen ondertussen al gesteld. Of we het antwoord ooit te weten krijgen...
Koens is een beetje teveel in zichzelf gaan geloven.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_157546826
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar schrijf ik dat ik geen probleem zie? Ik stel gewoon dat je niet alle gevaren uit kunt bannen.

De inlichtelingendiensten moeten hier bovenop zitten, maar verder kun je toch weinig doen. Ik voel persoonlijk weinig voor doorgeslagen privacy-beperkende maatregelen die vooral zorgen voor schijnveiligheid.
Maar denk jij dan ook dat zo'n aanslag even waarschijnlijk is in Warschau waar nauwelijks moslims wonen als in Parijs? Ik neem aan dat je je dat niet denkt, waarom denk je dan niet dat het een goed idee is de instroom van moslims (in ieder geval voorlopig) te beperken?
pi_157546837
Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:51:42 BREAKING: Police: 1 bomber in #ParisAttacks was young Frenchman flagged for links with Islamic extremism - AP reageer retweet
pi_157546844
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hulde voor de doktoren en verpleegkundigen en artsen en alles die waarschijnlijk overuren aan het draaien zijn _O_

Mijn vriendin, die verpleegkundige is, zei gister nog stel dat zoiets hier in de buurt zou zijn gebeurd dan was ik als ik vrij was meteen naar het ziekenhuis gegaan om te helpen. _O_
ik zou best willen helpen maar vraag mij af of ik wel zou kunnen helpen, er zijn een heleboel mensen die meer verstand van ehbo e.d. hebben dan dat ik heb :P
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:54:15 #45
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_157546847
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee. Dat is niet hetzelfde. In de statuten van de Feyenoord-fanclub staat niet omschreven dat je fonteinen moet vernietigen. De koran, een boek dat door alle moslims wordt omarmd, staat vol haat. Onder meer richting ongelovigen, joden en homo's. Ook heeft de vrouw een ondergeschikte rol. Dat vertaalt zich tot de dag van vandaag in grove mensenrechtenschendingen in landen waar de islam heerst.

Iedere moslim - hoe gematigd ook - kiest er bewust voor om deze haatdragende idioterie te omarmen.
Dis statuten zijn nogal multi-interpretabel. Feit is dat 99% van de 'leden' niet in die statuten leest dat ze ongelovigen moeten afslachten. 1% doet dat wel. Ofzo. Waarom wil je die 99% afrekenen op wat die 1% wil lezen?

En de vraag van Koos staat open. Wat ben je in concreto van plan te doen om alle gematigde moslims te doen wieberen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_157546850
Alle moskeeën die ook maar enigzins rieken naar extremisme sluiten en vernietigen zou een mooi begin zijn. De paar die overblijven enkel onder zwaar toezicht diensten laten organiseren.
PWBF
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:54:29 #47
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_157546851
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ga niet naar de bioscoop. Popcorntime
Brein zijn anders de grootste terroristen
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:54:57 #48
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157546865
quote:
obk twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:47:10 Het lijkt me trouwens erg sterk dat de aanslagen in Parijs een directe vergelding zijn voor Sinjar of Jihadi John. Te kort dag. reageer retweet
obk twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:48:05 Een dergelijke aanslag vereist planning, coördinatie en een groot netwerk. Hoe is dat onder de radar van de veiligheidsdiensten gebleven? reageer retweet
Volgensmij heeft iedereen deze vragen ondertussen al gesteld. Of we het antwoord ooit te weten krijgen...
Vooral eens met die tweede. Eerste is niet echt discussie.

Met open grenzen wordt zo'n aanslag trouwens wel heel makkelijk.
pi_157546867
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef Infection het volgende:
Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:52:15 #Germany's De Maiziere confirms that arrested man in #Bavaria had address in #Paris as destination in his navigation system - @MarQs__ reageer retweet
Conflicts twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:52:33 MORE: Man had a large amount of weapons with him - @MarQs__ reageer retweet
Blijkbaar in Duitsland dus iemand gepakt die er ook iets mee te maken heeft.
Zal over die Montenegrijn gaan?
pi_157546877
quote:
Persoonlijk denk ik dat je zoiets prima onder de radar kan houden en kan voorbereiden. Mits je allemaal niet al in de spotlights staat van de veiligheidsdiensten dan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157546879
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

ah je hebt de Koran gelezen begrijp ik? Dan ben je een van de weinigen! Zelfs de meeste moslims lezen het boek niet :')

Ik heb de Koran thuis wegens religiestudie. Ik ga hem maar eens helemaal lezen binnenkort.
Geloof me, een aantal FOK!kers wanen zich een expert in de Koran hiero en weten er alles van zogenaamd, maar ondertussen kennen ze het verschil niet tussen Mekkaanse en Medinah verzen, nog nooit gehoord van Muhkam ( absoluut) en Mutashabih ( figuurlijke) verzen.
pi_157546880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Maar denk jij dan ook dat zo'n aanslag even waarschijnlijk is in Warschau waar nauwelijks moslims wonen als in Parijs? Ik neem aan dat je je dat niet denkt, waarom denk je dan niet dat het een goed idee is de instroom van moslims (in ieder geval voorlopig) te beperken?
Nogmaals, de kans is groot dat de aanslag is gepleegd door mensen die hier al lang of zelfs hun hele leven wonen.

De grenzen sluiten zal de kans op aanslagen niet kleiner maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 14 november 2015 @ 15:55:47 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157546883
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:52 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tja maar als je dat zegt dan vinden ze je als snel discrimineren...
Weet je wat het ergste eraan is... Wij bieden ze een toevluchtsoord en geven ze onderdak en geld om te leven.
In plaats van dankbaar te zijn zien ze dit als een invasie en worden we afgeschoten door Kalasjnikovs die ze betalen van het geld wat we hen geven. :(
wie zijn wij en wie zijn zij? Ik voel me niet echt aangesproken door jouw wij namelijk. Oftewel: spreek voor jezelf!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157546887
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dis statuten zijn nogal multi-interpretabel. Feit is dat 99% van de 'leden' niet in die statuten leest dat ze ongelovigen moeten afslachten. 1% doet dat wel. Ofzo. Waarom wil je die 99% afrekenen op wat die 1% wil lezen?

En de vraag van Koos staat open. Wat ben je in concreto van plan te doen om alle gematigde moslims te doen wieberen?
Onder die 99% zitten er een heleboel die de acties van de 1% verheerlijken. In de UK heeft 40% van de moslimjongeren respect voor IS.
PWBF
pi_157546889
quote:
Over enkele dagen worden die bloemen kapot getrapt door Noord-Afrikaans jeugd (tuig).
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:55:57 #57
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157546892
quote:
Gelukkig hebben we overal livestreams van.
pi_157546893
quote:
live?
het is wel donker daar..

edit: oh dat is Moskou :")

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 15:56:10 ]
pi_157546900
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nuance helpt je geen steek verder. We nuanceren ons suf, al jarenlang. Het lost niks op. We zullen de strijd met de radicale islam aanmoeten. De invloed van de islam op Europa moet worden teruggedrongen; radicale moslims moeten worden uitgezet, terreurgroepen moeten worden bestreden tot ze zijn vernietigd. Dat is het enige dat helpt tegen deze beesten.
Maar ook al zou Rutte zeggen dat islam en terreur hetzelfde zijn, houden de aanslagen dan op? Nee, je kunt hoogstens stellen dat je dan moet beginnen de islam uit te roeien in Nederland. En zorgt dit dan per definitie voor minder aanslagen? Misschien juist voor meer op de korte termijn.

Ik ben negatief over de invloed van de islam op de geestelijke gezondheid van de mens en daarmee ook de Nederlandse samenleving, maar de tweet van Wilders slaat nergens op. Misschien dat het niet goed verwoord is vanwege de beperkingen van Twitter maar dan moet hij dat misschien ook maar niet zo lukraak op Twitter gooien.

Van mij mag Wilders een hoop zetels scoren maar je hebt wegkijken van de huidige politiek en je hebt als een wilde in het rond meppen. Misschien is er ergens een middenweg te bewandelen waarbij we onze Nederlandse samenleving kunnen verdedigen zonder daarbij gelijk treinen naar het oosten te gebruiken. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157546901
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hulde voor de doktoren en verpleegkundigen en artsen en alles die waarschijnlijk overuren aan het draaien zijn _O_

Mijn vriendin, die verpleegkundige is, zei gister nog stel dat zoiets hier in de buurt zou zijn gebeurd dan was ik als ik vrij was meteen naar het ziekenhuis gegaan om te helpen. _O_
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')