Welnee, ze hebben het perfect gedaan. Nietsvermoedende mensen afknallen in een theater.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het effect groter was geweest als dat op een volle tribune was gebeurt.
Bedoeling was denk ik om in de cafe's net buiten het stadion dood en ellende te zaaien. Die zaten vol met mensen die naar de wedstrijd op grote schermen keken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Hathor het volgende:
Ik kan die ontploffingen BUITEN dat voetbalstadion niet helemaal plaatsen...wat was daar precies de bedoeling van? Een soort bliksemafleider? Daar zijn buiten de daders toch helemaal geen slachtoffers gevallen?
De kans dat je getroffen wordt door terrorisme is waarschijnlijk net zo groot als dat je tijdens het geraakt worden door een trein, tegelijkertijd wordt getroffen door de bliksem en ook nog het miljoen wint. Ik heb geen idee wat 'the odds' zijn maar de kans is zo bizar kleinquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, hoe groot is de kans dat de mensen die gisteren werden gegijzeld, ook echt worden gegijzeld?
Slagingkans was wel gereduceerd tot richting 0%, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het effect groter was geweest als dat op een volle tribune was gebeurt.
Kans is wel 99% dat het (kinderen van) immigranten waren, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan? De kans is namelijk groot dat de daders geen asielzoekers waren.
Dan is het eigenlijk een zinloze actie, ze blazen dus feitelijk alleen zichzelf op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze kunnen het stadion niet in komen wegens controles. Buiten het stadion in de cafés is het veel makkelijker.
Niet alle terroristen zijn dood, toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die gasten wilden sowieso dood, terreur zaaien, 'wraak' nemen en gezien de locaties idd zoveel mogelijk mensen mee nemen, in die zin hebben ze wel gewonnen idd als je het mij vraagt.
Ik bedoel echt alleen gevalletje Parijs, gisteren. Die gasten wilden hoe dan ook dood, dat hebben ze bereikt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:21 schreef YazooW het volgende:
[..]
In Tunesië en Egypte hebben ze al gewonnen. Daar durft geen hond meer naar toe.
Lijkt me wel waardeloos als dat je grote epos, je grote moment in jouw moslimleven moet worden en dat het nog niet vlekkeloos gaat ook nogquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoeling was denk ik om in de cafe's net buiten het stadion dood en ellende te zaaien. Die zaten vol met mensen die naar de wedstrijd op grote schermen keken.
Maar een flinke faal was het wel inderdaad.
Van wat ik heb gehoord is dat eventuele andere betrokkenen nog wordt onderzocht en gespeculeerd, geen feitelijke kennis of links naar?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:23 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Niet alle terroristen zijn dood, toch?
Ik had het nu even puur over die actie buiten dat stadion.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Welnee, ze hebben het perfect gedaan. Nietsvermoedende mensen afknallen in een theater.
Leuk. En met de de grenzen dichtsmijten bereik je, wat precies?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kans is wel 99% dat het (kinderen van) immigranten waren, maar dat is weer een andere discussie.
Wat is dit voor pollquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef YazooW het volgende:
Poll: Zou jij een vuurwapen willen hebben?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef YazooW het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Op micro-niveau wellicht wel, maar het beoogde effect voor deze aanslagen is veel complexer: meer polarisatie tussen autochtone en allochtone (Islamitische) bevolking, een onderlinge strijd tussen Jihadistische groeperingen om zoveel mogelijk PR-punten te scoren om meer voetsoldaten te werven, etc.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die gasten wilden sowieso dood, terreur zaaien, 'wraak' nemen en gezien de locaties idd zoveel mogelijk mensen mee nemen, in die zin hebben ze wel gewonnen idd als je het mij vraagt.
Dat dit op de lange termijn ophoudt, maar daarvoor is het al te laat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leuk. En met de de grenzen dichtsmijten bereik je, wat precies?
Waar is de optie "ik bezit er al een"?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef YazooW het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En wat ga je doen dan? Elke dag je pistool mee naar werk/school/kroeg?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:24 schreef YazooW het volgende:
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Terroristen kunnen ook gewoon op het vliegtuig stappen vanuit een of andere zandbak. Zie 9/11.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:25 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat dit op de lange termijn ophoudt, maar daarvoor is het al te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |