De scenes waar de echte oorlogen zich afspelen dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We zijn nu niet meer in achtergronden maar stokpaardjes en loopgraven.

Cancellenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:
Wat zouden jullie trouwens doen als je binnenkort een trip gepland heb staan naar parijs?

Bijboeken, zal nu wel extra goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:
Wat zouden jullie trouwens doen als je binnenkort een trip gepland heb staan naar parijs?

Gewoon gaan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

Gewoon gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:17 schreef Ronzz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland hier zo slecht op inspeelt.
Extra controles en beveiligingen.
Flikker verdomme die grenzen dicht, dus ook voor asielzoekers.
Ik verwacht op korte termijn nog een aanslag in Europa.
quote:De AIVD is telefonisch 24 uur per dag bereikbaar. E-mailen met de dienst is niet mogelijk.
Telefoon en fax
Telefoonnummer: 079 - 320 50 50

De meest Nederlandse reactie mogelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bijboeken, zal nu wel extra goedkoop zijn.

Gewoon gaan. Anders winnen de terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
De meest Nederlandse reactie mogelijk

Die hebben sowieso gewonnen toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef YazooW het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Anders winnen de terroristen.

Niet gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

Angst zaaien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Hathor het volgende:
Ik kan die ontploffingen BUITEN dat voetbalstadion niet helemaal plaatsen...wat was daar precies de bedoeling van? Een soort bliksemafleider? Daar zijn buiten de daders toch helemaal geen slachtoffers gevallen?

Gewoon gaan. Het is bijzonder onwaarschijnlijk dat er zo snel na deze aanslagen weer aanslagen gepleegd worden. En zelfs als zijn er dan wél aanslagen, dan nog is de kans dat het jou treft bijzonder klein.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

Waarom?quote:
quote:
ook weer waarom?quote:

4 mensen waren daarbij omgekomen volgens mij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Hathor het volgende:
Ik kan die ontploffingen BUITEN dat voetbalstadion niet helemaal plaatsen...wat was daar precies de bedoeling van? Een soort bliksemafleider? Daar zijn buiten de daders toch helemaal geen slachtoffers gevallen?

Gewoon gaan, maar extra waakzaam zijn. Misschien een avondje bioscoop toch maar overslaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

Ligt eraan hoe je het bekijkt, als het doel was om totale chaos te veroorzaken en daarbij zoveel mogelijk slachtoffers te maken, kun je rustig zeggen dat het een succesvolle actie was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die hebben sowieso gewonnen toch?

Volgens mij vloog mijn vader een paar dagen na 9/11 super goedkoop naar de VS.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Het is bijzonder onwaarschijnlijk dat er zo snel na deze aanslagen weer aanslagen gepleegd worden. En zelfs als zijn er dan wél aanslagen, dan nog is de kans dat het jou treft bijzonder klein.

In Tunesië en Egypte hebben ze al gewonnen. Daar durft geen hond meer naar toe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die hebben sowieso gewonnen toch?

Ja, hoe groot is de kans dat de mensen die gisteren werden gegijzeld, ook echt worden gegijzeld?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:20 schreef mschol het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
[..]
ook weer waarom?
Zelf zou ik ook gewoon gaan, ben daar wellicht wat te nuchter in en denk: hoe groot is de kans dat mij dat overkomt...

Ze kunnen het stadion niet in komen wegens controles. Buiten het stadion in de cafés is het veel makkelijker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:19 schreef Hathor het volgende:

Omboeken naar London. En dan komt daar een aanslag precies op dat moment. Het is gewoon een gok. Als het meer dan een week van nu is, gewoon gaan. Binnen nu en een week zou ik cancellen. Hoe kun je daar je trip vieren terwijl de boel locked down is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:18 schreef mschol het volgende:

Gaan natuurlijk. Ik ben geen pussy en zeker niet wat het moslimgekkies aangaat.quote:

Ik denk dat het effect groter was geweest als dat op een volle tribune was gebeurt.quote:

Oh. Nou, ik gun het mensen om zelf te bepalen volgens welke regels ze hun leven willen leiden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee, omdat ik iedereen een leven gun zonder voorgeschreven regels van iets dat nooit heeft bestaan.

Dat klopt, maar ik zou niet weten hoe ze dat willen fixen zonder vliegtuigen oid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat het effect groter was geweest als dat op een volle tribune was gebeurt.

En dan? De kans is namelijk groot dat de daders geen asielzoekers waren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:17 schreef Ronzz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Nederland hier zo slecht op inspeelt.
Extra controles en beveiligingen.
Flikker verdomme die grenzen dicht, dus ook voor asielzoekers.

Die gasten wilden sowieso dood, terreur zaaien, 'wraak' nemen en gezien de locaties idd zoveel mogelijk mensen mee nemen, in die zin hebben ze wel gewonnen idd als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt, als het doel was om totale chaos te veroorzaken en daarbij zoveel mogelijk slachtoffers te maken, kun je rustig zeggen dat het een succesvolle actie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |