godverdommequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef Infection het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:38:33Sinterklaas over aanslagen Parijs: 'Verdrietig en afschuwelijk ': https://t.co/OHaEs2j2nS reageer retweet
![]()
Geef je coördinaten eens?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boven de terroristen kennelijk.
Ja ook de IS doet aan reclamecampagnesquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En wie deelt zo'n afbeelding dan, het FB-account van IS?
AIVD heeft ze al.quote:
Irrationaliteit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Maar dat jij daarin niet voorop zult lopen, verbaast niemand. Jij gaat liever sussen, zo snel mogelijk weer over tot de orde van de dag, totdat de volgende aanslag een feit is. Daarna volgt weer dezelfde cyclus.
Ik maak een andere keuze, zoals ik vannacht ook al heb toegelicht. Ik houd iedere moslim verantwoordelijk. Niet voor de daden van terroristen, maar wél voor het omarmen en uitdragen van een religie die haat, dood en verderf zaait. Religie is een keuze. Je kunt ervoor kiezen om die religie achter je te laten. Ik ben van plan om dat de komende tijd veel nadrukkelijker uit te dragen.
Je snapt dat dit precies hetzelfde is als iedere Feyenoordsupporter verantwoordelijk houden voor een gesloopte fontein, hè?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik houd iedere moslim verantwoordelijk.
Geen idee. Maar Wilders legt de vinger op de zere plek wat leiderschap in Europa betreft. Dagelijks importeren we meer islam en daarmee dus ook meer problemen en meer terroristen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Triggershot het volgende:
Ja, want met Wilders aan het roer zijn aanslagen verleden tijd.
Ik zoek het even op. Zat mobiel. Kan het even niet zo snel terug vinden. Moment.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En wie deelt zo'n afbeelding dan, het FB-account van IS?
Je kunt alle vormen van de islam verbieden, maar daarmee verdwijnt de radicale islam niet uit Europa. Tikkeltje naïef om dat te denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Maar dat jij daarin niet voorop zult lopen, verbaast niemand. Jij gaat liever sussen, zo snel mogelijk weer over tot de orde van de dag, totdat de volgende aanslag een feit is. Daarna volgt weer dezelfde cyclus.
Ik maak een andere keuze, zoals ik vannacht ook al heb toegelicht. Ik houd iedere moslim verantwoordelijk. Niet voor de daden van terroristen, maar wél voor het omarmen en uitdragen van een religie die haat, dood en verderf zaait. Religie is een keuze. Je kunt ervoor kiezen om die religie achter je te laten. Ik ben van plan om dat de komende tijd veel nadrukkelijker uit te dragen.
Eentje heeft de Franse nationaliteit. De rest is nog onbekend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
Hopelijk komt aan het licht dat de daders in Parijs recent zijn meegevlucht vanuit Syrië. Misschien dat we dan een keer wakker worden.
Ik neem het voor kennisgeving aan. Ik snap dat je mijn mening moeilijk vindt om mee om te gaan; dat is je goed recht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Ingolstadt het volgende:
De enige reden dat Geert zo geradicaliseerd is, is omdat hij aandacht wil. Die man weet heus wel beter
Beetje zoals user Elfletterig.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:42:43Marine Le Pen eist "sluiting van radicale moskeeën" en "uitwijzing van buitenlanders die haat zaaien": https://t.co/aBP689tEVr reageer retweet
Niets nieuws dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:43 schreef Infection het volgende:
twitter:NOS twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:42:43Marine Le Pen eist "sluiting van radicale moskeeën" en "uitwijzing van buitenlanders die haat zaaien": https://t.co/aBP689tEVr reageer retweet
En al die jaren zijn we genuanceerd geweest. I rest my case.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die nuance wordt niet voor niets in acht genomen. De strijd met radicale islam heeft de afgelopen decennia nauwelijks haar vruchten afgeworpen. Sterker nog, het is enkel verergerd.
Oke. dus als Wilders achtige figuren aan de macht waren. alsnog deze aanslagen waren gepleegd met dichte grenzen en 'minder islam' dan hadden figuren zoals Merkel de vinger op de zere plek gelegd en moesten de grenzen juist open ofzo, of werkt dat alleen maar een richting op?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Wilders legt de vinger op de zere plek wat leiderschap in Europa betreft. Dagelijks importeren we meer islam en daarmee dus ook meer problemen en meer terroristen.
Hopelijk komt aan het licht dat de daders in Parijs recent zijn meegevlucht vanuit Syrië. Misschien dat we dan een keer wakker worden.
Ja laten we allemaal even lekker lachen om wat er gisteren gebeurde. De tering zeg.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:43 schreef conservatief_liberaal het volgende:
Zou 4chan hier nog iets van vinden? waar zijn de quasi grappige manipulatiebeelden van de mensen die uit het theater vluchten? of die vrouw die buiten het raam ging hangen?
Is best iets op te verzinnen, toch?
Humor is het beste wapenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ja laten we allemaal even lekker lachen om wat er gisteren gebeurde. De tering zeg.
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt alle vormen van de islam verbieden, maar daarmee verdwijnt de radicale islam niet uit Europa. Tikkeltje naïef om dat te denken.
Genuanceerd? Serieus? De Fransen zitten niet in Mali? De VS bombardeert geen doelen in Jemen en Pakistan middels drones? Men is allesbehalve genuanceerd geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En al die jaren zijn we genuanceerd geweest. I rest my case.
Ik schrijf wat ik vind. Ik lees deze opmerking de laatste tijd wel vaker. Kennelijk kunnen mensen niet omgaan met de mening van iemand die zeer kritisch is over het fenomeen religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je een beetje aan het radicaliseren 11?
Greet gaat nu iets internationaler met zijn tweet.twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:44:18As long as our so called leaders Obama, Cameron, Merkel and Rutte deny that islam and terror are the same, we will have terror attacks. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |