Ja, want met Wilders aan het roer zijn aanslagen verleden tijd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het - helaas - eens met deze opmerking.
Zeker, maar dan nog is het slechts een fanboy (naar alle waarschijnlijkheid).quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan ook "oprecht" zijn, volgens de Koran sterft een martelaar niet, maar leeft voort op een andere manier dan normale dode. In die overtuiging wellicht John in 'leven' houden, zonder te willen trollen.
Ook als ze het wel erkennen zullen er aanslagen zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het - helaas - eens met deze opmerking.
Ja dat is het probleem, van de steeds groeiende groep islamieten weten we niet wie er solidair is met ons. Dat is ook een belangrijke reden om niet meer asielzoekers op te nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm...jawel, aangezien de daders waarschijnlijk in ons midden woonden.
Oh, dat sowieso.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef conservatief_liberaal het volgende:
[..]
Zeker, maar dan nog is het slechts een fanboy (naar alle waarschijnlijkheid).
Nuance helpt je geen steek verder. We nuanceren ons suf, al jarenlang. Het lost niks op. We zullen de strijd met de radicale islam aanmoeten. De invloed van de islam op Europa moet worden teruggedrongen; radicale moslims moeten worden uitgezet, terreurgroepen moeten worden bestreden tot ze zijn vernietigd. Dat is het enige dat helpt tegen deze beesten.quote:
Ik kan hier een hele discussie over voeren, maar dat gaat wel wat offtopic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet instabiel. Kom eens met wat statistieken en feiten.
Ah het is ze gelukt zie ik, dat zaaien van angst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ook voor Nederland geldt: de terroristen zijn onder ons
Niet alle moslims zijn terroristen, maar vrijwel alle terroristen die grote aanslagen plegen in het Westen zijn wel moslim. Dat is de trieste realiteit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem, van de steeds groeiende groep islamieten weten we niet wie er solidair is met ons. Dat is ook een belangrijke reden om niet meer asielzoekers op te nemen.
Een van de daders kwam uit een voorstad van Parijs.
Wie is hier nu radicaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nuance helpt je geen steek verder. We nuanceren ons suf, al jarenlang. Het lost niks op. We zullen de strijd met de radicale islam aanmoeten. De invloed van de islam op Europa moet worden teruggedrongen; radicale moslims moeten worden uitgezet, terreurgroepen moeten worden bestreden tot ze zijn vernietigd. Dat is het enige dat helpt tegen deze beesten.
Die nuance wordt niet voor niets in acht genomen. De strijd met radicale islam heeft de afgelopen decennia nauwelijks haar vruchten afgeworpen. Sterker nog, het is enkel verergerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nuance helpt je geen steek verder. We nuanceren ons suf, al jarenlang. Het lost niks op. We zullen de strijd met de radicale islam aanmoeten. De invloed van de islam op Europa moet worden teruggedrongen; radicale moslims moeten worden uitgezet, terreurgroepen moeten worden bestreden tot ze zijn vernietigd. Dat is het enige dat helpt tegen deze beesten.
Everybody panic!quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ah het is ze gelukt zie ik, dat zaaien van angst.
Ben je een beetje aan het radicaliseren 11?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Damn! Ik *wist* dat mijn benedenburen niet te vertrouwen waren!quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:36 schreef Oud_student het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:38:33Sinterklaas over aanslagen Parijs: 'Verdrietig en afschuwelijk ': https://t.co/OHaEs2j2nS reageer retweet
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef Infection het volgende:
twitter:RTLnieuws twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 15:38:33Sinterklaas over aanslagen Parijs: 'Verdrietig en afschuwelijk ': https://t.co/OHaEs2j2nS reageer retweet
![]()
Waar ben jij?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Damn! Ik *wist* dat mijn benedenburen niet te vertrouwen waren!
![]()
Politici hopen dat het vanzelf overgaatquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Maar dat jij daarin niet voorop zult lopen, verbaast niemand. Jij gaat liever sussen, zo snel mogelijk weer over tot de orde van de dag, totdat de volgende aanslag een feit is. Daarna volgt weer dezelfde cyclus.quote:
Boven de terroristen kennelijk.quote:
![]()
En wie deelt zo'n afbeelding dan, het FB-account van IS?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zag trouwens op facebook een afbeelding voorbij komen over afgelopen nacht, en dat ze onderweg zijn naar Brussel en Amsterdam voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |