quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, je hebt bij deze een hamster vermoord.
Niet echt bijzonder of spectaculair of zo, geen stijfje gekregen.quote:
* Bij dezenquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, je hebt bij deze een hamster vermoord.
Kan soms even duren hè? Daar weet jij alles van, toch?quote:
Natuurlijk doe je dat nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan soms even duren hè? Daar weet jij alles van, toch?
Ik moet nog even een artikel afmaken; dat doe ik vanmiddag. Daarna ben ik klaar.
Welnee, gewoon blijven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet nog even een artikel afmaken; dat doe ik vanmiddag. Daarna ben ik klaar.
Gewoon even normaal doen jij ...quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Alleen Bennie Jolink of pak je heel de band gelijk mee?quote:
De hele band. Gelijk even deurdonderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Bennie Jolink of pak je heel de band gelijk mee?
Gewoon even normaal doen, Wibi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, hebben jullie deze clip wel bekeken?
Ja maar, dit doet Henk al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen, Wibi.
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, hebben jullie deze clip wel bekeken?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.
Ik hoorde trouwens dit nummer van Axwell^Ingrosso, waarvan ik denk dat zelfs LTVDK het leuk vindt...
Je hebt zowaar iets dat ik ook kan waarderenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.
Ik hoorde trouwens dit nummer van Axwell^Ingrosso, waarvan ik denk dat zelfs LTVDK het leuk vindt...
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt zowaar iets dat ik ook kan waarderen
Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin een beetje mad te worden jongens.
Ik wordt ook wel een beetje verdrietig als ik sommige reacties ziequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Door al het gebeuren in de fucked up wereld.
Ook dat, maar ook het gebeuren zelf en alle gevolgen. Ik zit nu Schiphol te checken, je kan nu gewoon de halve wereld lam leggen via fucking Twitter man. En mijn laptop is pisheet en aan het laggen als een motherfucker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wordt ook wel een beetje verdrietig als ik sommige reacties zie
Gewoon ff Slipknot luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin een beetje mad te worden jongens.
SURFACING!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon ff Slipknot luisteren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wordt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Anders sluit je jezelf buiten door met de verkeerde sleutelbos op zak de deur uit te gaan.
Ik ken wel een mannetje daarvoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?
Nee, gelukkig niet. Ook al eens meegemaakt, trouwens. Een mislukte inbraakpoging was dat. De deur was dusdanig ontzet dat ik 'm niet meer open kon krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?
Vooral die massale hysterie om nu opeens alles te willen 'beveiligen', dat is gewoon onmogelijk en vergroot alleen maar de angst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook het gebeuren zelf en alle gevolgen. Ik zit nu Schiphol te checken, je kan nu gewoon de halve wereld lam leggen via fucking Twitter man. En mijn laptop is pisheet en aan het laggen als een motherfucker.
Oh wow, dit is wel heel matig.quote:
Je moet ook niet naar buiten toe gaan, weet je hoe gevaarlijk dat isquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ook al eens meegemaakt, trouwens. Een mislukte inbraakpoging was dat. De deur was dusdanig ontzet dat ik 'm niet meer open kon krijgen.
Deze keer kon ik gelukkig even bij buren naar binnen om m'n ouders te bellen. Die hebben de sleutels van mijn woning. (Ik had geen mobiel op zak en ook geen autosleutels).
Voor de duidelijkheid: ik ben inmiddels weer binnen
Welnee, dat is redelijk stil te doen. En op veel plaatsen hebben mensen al kennis gemaakt met verhoogde beveiliging. Het enige wat je zal zien is hier en daar wat meer mannetjes, en wat meer preventief fouilleren. De rest gebeurt onopvallend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral die massale hysterie om nu opeens alles te willen 'beveiligen', dat is gewoon onmogelijk en vergroot alleen maar de angst.
Maar alsnog voorkom je daar geen aanslag mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee, dat is redelijk stil te doen. En op veel plaatsen hebben mensen al kennis gemaakt met verhoogde beveiliging. Het enige wat je zal zien is hier en daar wat meer mannetjes, en wat meer preventief fouilleren. De rest gebeurt onopvallend.
Ik slaap hier gelukkig niet minder om.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je wel rust gehad vannacht?
Nou, volgens mij was je nog aardig laat aan het modereren, dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik slaap hier gelukkig niet minder om.
Dat zou ik niet zo snel zeggen. Het geeft alleen geen 100 procent veiligheid, dat is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar alsnog voorkom je daar geen aanslag mee.
Dat is dan de mislukt :pquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou gewoon een beetje hip doen overkomen.
Ik heb nog 1 dag weekend en dan moet ik werkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet nog 1 avond werken en dan heb ik mini weekend
Ja maar.... ik wilde boodschappen doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar buiten toe gaan, weet je hoe gevaarlijk dat is
Ik ben in de buurt. Blijf maar binnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja maar.... ik wilde boodschappen doen.![]()
Ik moet dat straks alsnog doen.
Wat moet je nou weer in Zwollequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt. Blijf maar binnen.
Elfje stalken.quote:
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben in de buurt. Blijf maar binnen.
Misschien dat je er overheen kijkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nu weer in de trein.quote:
Neuh eigenlijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Was er nog wat bijzonders te zien op het station qua beveiliging?
Maar het is een leuke stad hoor.quote:
Ik kom nog weleens terug. Is maar 1,5u met de trein tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was zo dichtbij en dan kom je niet even buurten?
Is nog best veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom nog weleens terug. Is maar 1,5u met de trein tegenwoordig.
Mwah niet veel langer dan met auto.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haha nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je was zo dichtbij en dan kom je niet even buurten?
Hmm ik zie het ja, vanaf hier duurt het zelf nog 2 minuten langer dan vanuit DHquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mwah niet veel langer dan met auto.
quote:De wereld is in shock door het bloedbad dat vanavond werd aangericht in Parijs. Er zijn honderden doden gevallen. Sterren leven mee op social media en zijn diep geraakt.
Wendy van Dijk schrijft op Twitter dat ze diep geschokt en geraakt is. "Al die onschuldige mensen. Hoe bestaat het dat er zulke monsters zijn gecreëerd. Parijs was stad van de liefde", aldus de presentatrice. Froukje de Both heeft buikpijn van het drama, laat ze weten op social media.
Gruwel
Q-Music-dj Mattie Valk is in de buurt van Parijs en spreekt van een gruwel. Artiestenmanager Kees de Koning is in de Franse hoofdstad zelf en is verdrietig, zo schrijft hij op Twitter. “Ik ben dus in Parijs. Vijf min van die toestand. En er waren dus schoten te horen maar iedereen eet gewoon zijn bord leeg.”
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)door-bloedbad-parijs
Echt hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer huilen met de jurk aan hoor.
Heeft elfletterig die gepaint?quote:
Nee hoor. Ik ben gewoon gestopt bij de FP, meer niet. Mijn laatste artikel staat inmiddels online.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is weer huilen met de jurk aan hoor.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben gewoon gestopt bij de FP, meer niet. Mijn laatste artikel staat inmiddels online.
Omdat 1 iemand loopt te miepen er gelijk maar mee stoppen? Waaromquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hierom: FB / Elfletterig als Redactie Frontpage
Hier laat je je toch niet door wegjagen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik vrijuit wil praten en mijn plezier vergald is. Het is niet anders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat 1 iemand loopt te miepen er gelijk maar mee stoppen? Waarom
Deze is echt fucking irritant.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik vrijuit wil praten en mijn plezier vergald is. Het is niet anders.
Zullen we nu gewoon weer kattengifjes gaan plaatsen? Het is al veel te lang geleden.
[ afbeelding ]
Je kunt toch nog gewoon vrijuit pratenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik vrijuit wil praten en mijn plezier vergald is. Het is niet anders.
Zullen we nu gewoon weer kattengifjes gaan plaatsen? Het is al veel te lang geleden.
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb de gif aangepast.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:35 schreef LTVDK het volgende:
En die gif vind Yoki niet zo leuk denk ik![]()
Thnx!quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de gif aangepast.
Precies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier laat je je toch niet door wegjagen?
Weglopen na een beetje kritiekquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Democratisch debat feller dan vorige keer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand een linkje naar het laatste artikel van Elf? Kan het zo snel niet vinden.
Jij hebt echt tikken met een viool nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat ook niet weg natuurlijk. Tagje en alles staan er gewoon.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt echt tikken met een viool nodig.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie het goed vinden, ga ik verder niet meer reageren op het FP-verhaal. Dit is de NWS-SC. Laten we kattengifjes posten.
Elflettering is niet gevoelig voor matige greppels.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee.
Je blijft gewoon redacteur, anders stuur ik Sylvana Simons op je af.
Maken wij zelf wel uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Als jullie het goed vinden, ga ik verder niet meer reageren op het FP-verhaal. Dit is de NWS-SC. Laten we kattengifjes posten.
Kennelijk wel voor 1 matige user.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is niet gevoelig voor matige greppels.
Hij kan het ook gewoon positief bekijken, dat sujet hecht schijnbaar zoveel waarde aan de mening van Henk dat hij zich er druk over gaat maken. Zonder haters heb je geen succesquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben het ook nooit eens met Henk. Maar toch hebben we het weleens gezellig.
Laat iemand die onder dit niveau zit jou toch niet voor zelfs maar een minimillimeter beïnvloeden, Henk.
Hij moet even niet zo sensueel doen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kennelijk wel voor 1 matige user.
Ja haters hebben daar meestal wel tijd voor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan het ook gewoon positief bekijken, dat sujet hecht schijnbaar zoveel waarde aan de mening van Henk dat hij zich er druk over gaat maken. Zonder haters heb je geen succes
Dat "sujet" heeft een ban zag ik dus kan zich niet verdedigen hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij kan het ook gewoon positief bekijken, dat sujet hecht schijnbaar zoveel waarde aan de mening van Henk dat hij zich er druk over gaat maken. Zonder haters heb je geen succes
Dat zegt mij ook al genoeg, maar goed. Laten we Elf even een paar dagen in de waan laten dat hij weg mag en dan kan timmm hem vertellen dat dat niet gaat gebeuren, anders moet timmm voortaan namelijk zelf zijn boekhoudvraagstukken oplossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat "sujet" heeft een ban zag ik dus kan zich niet verdedigen hier.
Zit je nou een foto van mij te postenquote:
Nu heb ik zin in preisoep, wat een vreemde redenatie is, behalve dan dat mijn preisoep op jouw broccolisoep lijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Zaterdag soepdag, vandaag was het broccolisoep![]()
[ afbeelding ]
Ook een onherkenbaar prutje waar geen groente in te zien is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in preisoep, wat een vreemde redenatie is, behalve dan dat mijn preisoep op jouw broccolisoep lijkt.
Oh kom je weer je soephaat met ons delen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een onherkenbaar prutje waar geen groente in te zien is?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh kom je weer je soephaat met ons delen.
En er zijn zoveel lekkere soepjes.quote:
#teamsoupquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
En er zijn zoveel lekkere soepjes.
Ik geef niet zoveel om soep.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
En er zijn zoveel lekkere soepjes.
LTKVDquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een onherkenbaar prutje waar geen groente in te zien is?
Ik wil binnenkort pompoensoep maken, heb jij een lekker recept?quote:
Heb ik laatst gemaakt, even kijken welke ik toen had gebruikt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort pompoensoep maken, heb jij een lekker recept?
Eindelijk iemand die verwoordt wat ik dacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat maken die halve tamme paardeneikels die nu een Franse vlag als facebookprofielfoto hebben me boos joh.
Walgelijke varkens, uit 'respect voor de slachtoffers', mijn reet. Lekker symbolen zodat je vrienden je allemaal heel maatschappelijk geëngageerd vinden, maar verder geheel en al nietszeggend. Jezelf mooi profileren over de rug van die 160 doden. Ik vind al die debielen zo min he
Wat denk je zelf...quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, een ouderwetse tirade. Hebben jullie ze gemist
Nee. Mis wel je kritiek op mijn soep, vorige keer ook al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ja jongens, een ouderwetse tirade. Hebben jullie ze gemist
Nou ja, bij soep is het natuurlijk ook lastiger kritiek te hebben dan bij taart. Soep hóórt nat te zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee. Mis wel je kritiek op mijn soep, vorige keer ook al.
Eén van die gasten was een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Denk je nou echt dat een van de gevluchte slachtoffers uit dat theater nu denkt 'goh, fijn dat die lui uit Nederland een Franse vlag als profielfoto hebben, nu voel ik me toch beter'
Wat dacht je van de moeder van zo'n lijk, die is natuurlijk gelijk een stuk minder verdrietig omdat truus uit Tegelen meeleeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Denk je nou echt dat een van de gevluchte slachtoffers uit dat theater nu denkt 'goh, fijn dat die lui uit Nederland een Franse vlag als profielfoto hebben, nu voel ik me toch beter'
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Wat maken die halve tamme paardeneikels die nu een Franse vlag als facebookprofielfoto hebben me boos joh.
Walgelijke varkens, uit 'respect voor de slachtoffers', mijn reet. Lekker symbolen zodat je vrienden je allemaal heel maatschappelijk geëngageerd vinden, maar verder geheel en al nietszeggend. Jezelf mooi profileren over de rug van die 160 doden. Ik vind al die debielen zo min he
Ik bedoel IS EEN ROTTERDAMMER.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Eén van die gasten was een Rotterdammer.
Vergeet Ali de baardaap niet hè, die denkt nu: 'goh, al die profielfoto's zijn wel heftig, ik bedenk me wel twee keer als ik mezelf in 1000 stukje wil blazen'quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de moeder van zo'n lijk, die is natuurlijk gelijk een stuk minder verdrietig omdat truus uit Tegelen meeleeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Nee IS zit ergens in het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik bedoel IS EEN ROTTERDAMMER.
Je bedoelt Rotterdammert hoop ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik bedoel IS EEN ROTTERDAMMER.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bedoelt Rotterdammert hoop ik
Nee, we moeten treurig doen. De sport gaat wel gewoon door. "Ik vertrek" ook. Maar De Kwis moet wijken. Schijnt nu morgenavond te worden uitgezonden.quote:
Morgenavond moet ik met mijn nieuwe mams gourmettenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we moeten treurig doen. De sport gaat wel gewoon door. "Ik vertrek" ook. Maar De Kwis moet wijken. Schijnt nu morgenavond te worden uitgezonden.
Dat vind ik trouwens ook compleet doorslaan, het moeten rouwen wordt je zo door je strot geramd. Alsof mensen het anders niet erg genoeg vinden ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we moeten treurig doen. De sport gaat wel gewoon door. "Ik vertrek" ook. Maar De Kwis moet wijken. Schijnt nu morgenavond te worden uitgezonden.
Een ouderwetsche timmmmmtiradequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik zie ook een extra Pauw voor vanavond... Alsof het gisteravond nog niet kut genoeg was. Niks zo genant als naar bejaarden kijken die met technologie om pogen te gaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
huh? helemaal nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
Wel een beetje jammer dat Uccie haar stem heeft ingetrokken.
Gelukkig is er gourmetset gemist.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik met mijn nieuwe mams gourmetten
Ik heb wel gewoon getekendquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
Wel een beetje jammer dat Uccie haar stem heeft ingetrokken.
Je ondertitel doet wat anders vermoeden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat het voordeel van mijn sociale isolement van de afgelopen weken is? Ik heb de nieuwe single van Adele niet gehoord
Ook zoiets zwakzinnigs. Ik wil helemaal niet bidden voor Parijs. Religie is de voornaamste oorzaak van wat er gebeurd is. Mensen kunnen religie beter afzweren; dat redt een boel mensenlevens.quote:
Nee extra uitzending van Pauw, Fielaks geniet nu al van die extra propaganda.quote:
Oh dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is ineens weg, misschien omdat je buitenlander bent dat ze je niet serieus nemen.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik blij was dat Fylax er niet was gister, scheelde een hoop geblaat in het livetopic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee extra uitzending van Pauw, Fielaks geniet nu al van die extra propaganda.
Dat is nog minstens even dom ja. Al die 100000 mensen die nog nooit van hun leven gebeden hebben die nu ineens gaan #prayforParissen omdat iedereen het doet en ze er wel bij willen horenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook zoiets zwakzinnigs. Ik wil helemaal niet bidden voor Parijs. Religie is de voornaamste oorzaak van wat er gebeurd is. Mensen kunnen religie beter afzweren; dat redt een boel mensenlevens.
Was hij in Parijs. Lekker naar een of andere altoband luisteren in een zeker theater?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik blij was dat Fylax er niet was gister, scheelde een hoop geblaat in het livetopic.
Nee hij ging naar een hardstyle feestje om wat werkende hersencellen uit zijn brein te laten dreunen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was hij in Parijs. Lekker naar een of andere altoband luisteren in een zeker theater?
Er bleef nog meer dan genoeg geblaat over. Ik heb op zulke momenten altijd medelijden met de NWS-mods die al die bagger moeten lezen. Soms ook nog met splitsquotes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik blij was dat Fylax er niet was gister, scheelde een hoop geblaat in het livetopic.
Die 5 waren er net 3 teveel denk ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hij ging naar een hardstyle feestje om wat werkende hersencellen uit zijn brein te laten dreunen.
Ik ook hoor, daarom heb ik ze ook een bloemetje gegeven in het NWS-FB topic.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er bleef nog meer dan genoeg geblaat over. Ik heb op zulke momenten altijd medelijden met de NWS-mods die al die bagger moeten lezen. Soms ook nog met splitsquotes.
Het is natuurlijk wel een last zoveel intelligentie te moeten meedragen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die 5 waren er net 3 teveel denk ik
Ik zou het niet weten, hier heb ik nooit last vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een last zoveel intelligentie te moeten meedragen.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
Al ben ik zelf ook met 1 reactie te ver gegaan...
Ja het emailadres accepteerden ze niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Die handtekening van Uccie is echt weg
Dat is best veel...quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Een ander voordeel van mijn depressieve episode is dat ik afgelopen weken dat ik niet uit huis gekomen ben zo'n 12 kilo afgevallen ben door het niet eten
Nou, hij zit in mijn gedachten hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het emailadres accepteerden ze niet.
Ik heb natuurlijk gewoon frontpage@fok.nl gebruiktquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het emailadres accepteerden ze niet.
Heb al een nieuwe ingestuurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, hij zit in mijn gedachten hoor.
Ja, net zoals mijn moeder, formaat nijlpaard en dan aan de bijvoeding moeten omdat je te snel afvalt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar ik kan nog wel 30 kilo gaan voor ik me zorgen moet maken
Als hij maar niet gaat lopen snuiven of zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
Hardcorefeestjes zijn nog wel beter te verkroppen dan Ariana Grande concerten of manwijffetisjes. Hij gaat vooruit
Jij zou verschil merken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als hij maar niet gaat lopen snuiven of zo.
Ik ben in hongerstaking tot Efteling blijftquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al 6 handtekeningen![]()
En de campagne moet nog beginnen.
Hoe weet jij nou wie ik benquote:
Ik denk dat ik ga snuiven. Daar val je ook van af #hoedichterbijdenulquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als hij maar niet gaat lopen snuiven of zo.
Ja en vanmiddag was ze ook al bij 1vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Hadden we die Suzan bij Pauw gisteren niet aan de telefoon?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben in hongerstaking tot Efteling blijft
Iemand die aandachtsgeile kutsnol gezien op het nieuws vanochtend, met haar "ooggetuige-verslag". Om vervolgens alleen maar te vertellen dat ze haar verslag op haar Facebook had gezetquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en vanmiddag was ze ook al bij 1vandaag.
Ik heb verder niet zoveel gevolgd vandaag of gisterenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand die aandachtsgeile kutsnol gezien op het nieuws vanochtend, met haar "ooggetuige-verslag". Om vervolgens alleen maar te vertellen dat ze haar verslag op haar Facebook had gezet.
Volgens mij is hij niet zo van het experimenteren met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee, maar is niet zo gezond voor hem.
Dan krijgt hij billenkoek van mamsquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo van het experimenteren met dat soort dingen.
Dan kan je beter aan de wiet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga snuiven. Daar val je ook van af #hoedichterbijdenul
Val je niet echt van af. Van coke welquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan kan je beter aan de wiet.
Stukken goedkopen en dan slaap je tenminste.
Het was echt heel tenenkrommend, ze has zichzelf ook gemeld bij de NOS verslaggever, die wilde gewoon even op tv.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb verder niet zoveel gevolgd vandaag of gisteren
Kijk maar naar Wendy.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Val je niet echt van af. Van coke wel
Harry is daar erg goed in. Die heeft laatst een ontzettend mooi NWS-SC-logo ontworpen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, wie is er een beetje goed in painten? DM
Je stofwisseling werkt er veel sneller van.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Val je niet echt van af. Van coke wel
Ik vermoed dat je doorstuitert en gewoon niet eet. En hoe heet dat enge spul, waar je in 1x aan verslaafd raakt, is dat crystal meth? Daar val je zeker vanaf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je stofwisseling werkt er veel sneller van.
Bij coke weet ik niet precies wat er gebeurt.
Sound of silence.quote:
Eens. Beide nummers zijn erg goed, maar The Sound of Silence is nét iets beter.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sound of silence.
Maar dat is alsof je moet kiezen tussen je 2 kinderen.
Wanneer ik doodga over een paar jaar, wordt bij de begrafenis sowieso Bridge over troubled water gedraaid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sound of silence.
Maar dat is alsof je moet kiezen tussen je 2 kinderen.
Is dat voor of na de bruiloft van Arno?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik verwacht wel een NWS-delegatie op mijn begrafenis
Dat ligt aan de cake.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Moeten we na afloop dan ook zeggen dat het een topshow was?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Arno is een FOK!ker, ik vermoed dus dat ik eerder dood ga dan dat een FOK!ker trouwtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat voor of na de bruiloft van Arno?
Allemaal langs de kist: 10/10, zou begravenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moeten we na afloop dan ook zeggen dat het een topshow was?
Ik zal er zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
En dan allemaal van die digitale fotolijstjes met gifjes meedragen als we langslopen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Allemaal langs de kist: 10/10, zou begraven
Zoals bij Koenders, wat een rommelig ding.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Ruttes stropdas zit wel altijd perfect. Ik vind het altijd zo sneu dat mensen op TV komen en dan niet eens hun stropdas fatsoenlijk strikken
Ik twijfel zelfs of het wel een dubbele Windsor is. Mensen boven de 30 met een enkele kan je natuurlijk niet serieus nemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoals bij Koenders, wat een rommelig ding.
Nee is het niet, die zie ik mijn hele leven al dagelijks.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of het wel een dubbele Windsor is. Mensen boven de 30 met een enkele kan je natuurlijk niet serieus nemen
Ik snap niet dat mensen überhaupt nog een stropdas om hebben. Weg ermee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Ruttes stropdas zit wel altijd perfect. Ik vind het altijd zo sneu dat mensen op TV komen en dan niet eens hun stropdas fatsoenlijk strikken
Nou je hebt ook raargestrikten waardoor ie schuin líjkt. Zo'n halfhangende das is helemaal lachwekkendquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee is het niet, die zie ik mijn hele leven al dagelijks.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Aan: Tim (frontpage@fok.nl)
Hallo!
Hartelijk dank voor het ondertekenen van petitie Elfletterig moet blijven!
Voor CONFIRM van uw handtekening of REMOVE deze handtekening, opent u alstublieft de volgende pagina:
http://www.petities24.com/v/34875239/3H7MER
Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers.
Vriendelijke groeten,
Petities24.com
Hier gaan wat collega-ER's raar van opkijken
Ja, het is al goed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Hallo!
Voor CONFIRM van uw handtekening of REMOVE deze handtekening, opent u alstublieft de volgende pagina:
Vertel zo veel mogelijk mensen over deze petitie. Hoe meer handtekeningen deze petitie krijgt, hoe meer aandacht hij zal krijgen van de media en de besluitvormers.
Vriendelijke groeten,
Petities24.com
Beschamend is het.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou je hebt ook raargestrikten waardoor ie schuin líjkt. Zo'n halfhangende das is helemaal lachwekkend
Nee, bij een mooi pak hoort gewoon een goede stropdas.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen überhaupt nog een stropdas om hebben. Weg ermee.
[ afbeelding ]
Ik heb op bevestigen gekliktquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef timmmmm het volgende:
Hallo!
Vriendelijke groeten,
Petities24.com
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, het is al goed.Ik wil geen doden door hongerstaking op mijn geweten hebben.
Die is snel overstag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Elfletterig blijft
Fokker, je hebt het voor elkaar, ik ben trots
Ja, ik dacht: ik houd dit gewoon een half NWS-SC-topic vol.quote:
Wat is dit slechtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik Nick en Simon. Jammer dat ze gisteren niet in Parijs waren
11 september, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik houd dit gewoon een half NWS-SC-topic vol.
Ik zal trouwens maar niet zeggen wanneer ik jarig ben.
Nick heeft het Hemeltje overleefd, dus hogere machten hebben het al eens geprobeerd, voor dat de ellende losbrak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik twijfelde, beetje jammer allemaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
11 september, dat weten we allemaal.
Ik wil überhaupt niet het risico lopen dat ik het per ongeluk aanklik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef timmmmm het volgende:
Of ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar tot LTVDK zijn muzieksmaak gaat delen...
Ik heb eens met LTVDK en zijn muzieksmaak in de auto gezeten...quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wacht maar tot LTVDK zijn muzieksmaak gaat delen...
Minder slechtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van jou is vele malen beter
En je trok niet eens aan het stuur?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb eens met LTVDK en zijn muzieksmaak in de auto gezeten...
Ik heb de cd van Adele ge-preordered, dus timmm is het daar niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die van jou is vele malen beter
Jankend de vangrail inquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En je trok niet eens aan het stuur?
Ik heb het nieuwe lied niet eens geluisterdquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Adele ge-preordered, dus timmm is het daar niet mee eens.
Ik had geen geld voor benzine, dus ik moest heel ergens anders aan trekkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En je trok niet eens aan het stuur?
Dat is wel knap, dat je het kan ontlopen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het nieuwe lied niet eens geluisterd
Zul je vast geen spierpijn van hebben gehad als ik Fatima mag geloven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had geen geld voor benzine, dus ik moest heel ergens anders aan trekken
Hoe kun je nou zo stom zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:23 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik kom erachter dat ik geen chocoladekruidnoten heb gekocht vandaag.
Ja, godver. Ik had het me zo voorgenomenquote:
Erna uiteraard.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat voor of na de bruiloft van Arno?
quote:
Waar is mijn uitnodigingquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:24 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Erna uiteraard.
Helaas timmmmm, ik trouw lekker eerder.
Drugshond weet dit wel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je doorstuitert en gewoon niet eet. En hoe heet dat enge spul, waar je in 1x aan verslaafd raakt, is dat crystal meth? Daar val je zeker vanaf.
Gecondoleerd hiermee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb eens met LTVDK en zijn muzieksmaak in de auto gezeten...
Of je moet juist gaan compenseren door overdreven vrolijke muziek te luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben van de wat depressievere muziek de laatste tijd. Zo gaan die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |