quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, je hebt bij deze een hamster vermoord.
Niet echt bijzonder of spectaculair of zo, geen stijfje gekregen.quote:
* Bij dezenquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je trots op jezelf bent, je hebt bij deze een hamster vermoord.
Kan soms even duren hè? Daar weet jij alles van, toch?quote:
Natuurlijk doe je dat nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan soms even duren hè? Daar weet jij alles van, toch?
Ik moet nog even een artikel afmaken; dat doe ik vanmiddag. Daarna ben ik klaar.
Welnee, gewoon blijven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan soms even duren hè? Daar weet jij alles van, toch?
Ik moet nog even een artikel afmaken; dat doe ik vanmiddag. Daarna ben ik klaar.
Gewoon even normaal doen jij ...quote:Op zaterdag 14 november 2015 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Alleen Bennie Jolink of pak je heel de band gelijk mee?quote:
De hele band. Gelijk even deurdonderen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen Bennie Jolink of pak je heel de band gelijk mee?
Gewoon even normaal doen, Wibi.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, hebben jullie deze clip wel bekeken?
Ja maar, dit doet Henk al.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen, Wibi.
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, hebben jullie deze clip wel bekeken?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.
Ik hoorde trouwens dit nummer van Axwell^Ingrosso, waarvan ik denk dat zelfs LTVDK het leuk vindt...
Je hebt zowaar iets dat ik ook kan waarderenquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké nummer. Beetje uit hetzelfde vaatje getapt als 'Hey Brother', maar niks mis mee.
Ik hoorde trouwens dit nummer van Axwell^Ingrosso, waarvan ik denk dat zelfs LTVDK het leuk vindt...
Zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt zowaar iets dat ik ook kan waarderen
Waarom?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin een beetje mad te worden jongens.
Ik wordt ook wel een beetje verdrietig als ik sommige reacties ziequote:Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Door al het gebeuren in de fucked up wereld.
Ook dat, maar ook het gebeuren zelf en alle gevolgen. Ik zit nu Schiphol te checken, je kan nu gewoon de halve wereld lam leggen via fucking Twitter man. En mijn laptop is pisheet en aan het laggen als een motherfucker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wordt ook wel een beetje verdrietig als ik sommige reacties zie
Gewoon ff Slipknot luisteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:51 schreef YokiKater het volgende:
Ik begin een beetje mad te worden jongens.
SURFACING!!!!quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gewoon ff Slipknot luisteren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
wordt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:23 schreef Elfletterig het volgende:
Anders sluit je jezelf buiten door met de verkeerde sleutelbos op zak de deur uit te gaan.
Ik ken wel een mannetje daarvoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?
Nee, gelukkig niet. Ook al eens meegemaakt, trouwens. Een mislukte inbraakpoging was dat. De deur was dusdanig ontzet dat ik 'm niet meer open kon krijgen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er een deur gesloopt moet worden?
Vooral die massale hysterie om nu opeens alles te willen 'beveiligen', dat is gewoon onmogelijk en vergroot alleen maar de angst.quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ook dat, maar ook het gebeuren zelf en alle gevolgen. Ik zit nu Schiphol te checken, je kan nu gewoon de halve wereld lam leggen via fucking Twitter man. En mijn laptop is pisheet en aan het laggen als een motherfucker.
Oh wow, dit is wel heel matig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |