abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:15:19 #126
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157543564
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

+1
Ach man jij ligt al lang op je knietjes richting mekka. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_157543569
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Zolang het tegen de Islam en niet tegen Moslims is maakt het mij niet zoveel uit :P
Je kunt best een idee haten. Ik haat het ook al jaren dat de wereld rond is :(
Alleen dan dat het diezelfde Islam is die de moslims die je niet haat heeft gedefinieerd, bijzonder fragiel onderscheid.
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:15:43 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157543571
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. :)
Dat ze een apocalyps willen lijkt me duidelijk maar dat proberen ze gewoon zelf te doen. Het werk van god, zeg maar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157543578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat ik de VS niet definieer aan de hand van het bombarderen van een bruiloft in Irak, een ziekenhuis in Afghanistan of de martelpraktijken in Abu Graib, waarom zou ik dat wel doen met de voorbeelden gerelateerd aan mijn eigen identiteit?
Ik walg wel degelijk van de VS om die redenen. Ik definieer ze niet als, maar die zaken zijn wel onderdeel van het geopolitieke beleid van de VS. De koran staat vol met haatdragende teksten, waar IS hun daden op baseert. Dan moet er toch een lapje gaan branden bij gezond denkende mensen?
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:16:07 #130
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_157543581
Religie is de ziekte, deze aanslag is daar een symptoom van. In Nederland waren we goed op weg met het uitroeien van religie, op een normale manier trouwens. Kerken lopen leeg, jongeren die bijna niet meer actief bezig zijn met religie. En toen kwamen de moslims. Zonde.
Bedankt Hans.
pi_157543592
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen dan dat het diezelfde Islam is die de moslims die je niet haat heeft gedefinieerd, bijzonder fragiel onderscheid.
Klopt.
Ik denk dat het ook meestal samen gaat, haat tegen zowel moslims als de islam.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_157543611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:06 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ok, maar je kan niet ontkennen dat IS onderdeel is van de islam en de aanslagen pleegt uit naam van.
Breivik pleegde ook een aanslag "uit naam van". Maar hij kan wel meer roepen. Een aanslag "in naam van" is geen aanslag "namens"!

En de moslim-overleg-organen in diverse landen in Europa keuren deze aanslag ook met sterke bewoordingen af.

De Duitse Centrale Raad van Moslims zegt bijvoorbeeld:
quote:
De Centrale Raad van Moslims in Duitsland (ZMD) veroordeelt deze verschrikkelijke en georganiseerde oorlogsaanvallen tegen de menselijkheid gisteravond in Parijs scherp.

ZMD-voorzitter Aiman Mazyek zei daarover in een eerste reactie: "We zijn diep geschokt over deze laffe en perfide massamoord. We staan solidair aan de kant van Frankrijk en treuren over de vele slachtoffers en zijn in gedachte en gebed bij de nabestaanden."

Deze terroristen voeren oorlog tegen de menselijkheid en daarmee ook direct tegen de Islam. Hun doel om paniek, haat en tweespalt tussen groepen in de samenleving en tussen religies te zaaien, zal nooit slagen, als we waakzaam, vastberaden en vooral samen handelen. We roepen vooral ook de media en de politiek op om niet in de val van de terroristen te lopen, door hun pseudo-religieuze rechtvaardigingen onkritisch over te nemen en daardoor eraan mee te werken dat zij hun claim op de Islam verder kunnen vergroten.
pi_157543650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:15 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ik walg wel degelijk van de VS om die redenen. Ik definieer ze niet als, maar die zaken zijn wel onderdeel van het geopolitieke beleid van de VS. De koran staat vol met haatdragende teksten, waar IS hun daden op baseert. Dan moet er toch een lapje gaan branden bij gezond denkende mensen?
Dan walg je van de foreign policy van de VS, niet het collectief toch? In mijn natte dromen ben ik nog steeds aan het wachten op X-Men apocalypse en The Dawn of Justice. :')
Hetzelfde hiermee, de opvattingen van IS is een lezing, niet de lezing, zeker niet van het collectief. De eerste persoon moslim of niet, die mijn kinderen een willekeurig video van IS wil laten zien sla ik zelf het ziekenhuis in, ook al er komt er 0.0 geweld in.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 13:19:58 ]
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:19:37 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157543655
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Breivik pleegde ook een aanslag "uit naam van". Maar hij kan wel meer roepen. Een aanslag "in naam van" is geen aanslag "namens"!

En de moslim-overleg-organen in diverse landen in Europa keuren deze aanslag ook met sterke bewoordingen af.

De Duitse Centrale Raad van Moslims zegt bijvoorbeeld:

[..]

Leuk, maar dat is wel een beetje het probleem. Of eigenlijk, het ontkennen van het probleem. Het afschrijven met 'dit zijn geen moslims' of 'dit is niet de echte islam' werkt contra-productief. Natuurlijk zijn moslims als geheel of organisaties als deze niet schuldig op wat voor manier dan ook maar ze zijn onderdeel van de oplossing en die verantwoordelijkheid gaan ze uit de weg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:19:44 #136
28033 Pek
je moet wat
pi_157543661
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:16 schreef bascross het volgende:
Religie is de ziekte, deze aanslag is daar een symptoom van. In Nederland waren we goed op weg met het uitroeien van religie, op een normale manier trouwens. Kerken lopen leeg, jongeren die bijna niet meer actief bezig zijn met religie. En toen kwamen de moslims. Zonde.
Deze man weet _O_

Religie = kanker :r
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_157543663
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Exact!

Zij hopen erop dat extreem-rechts door dit soort aanslagen de macht krijgt in (veel) Westerse landen zodat ook gematigde Moslims de lul zijn hiero en die ook zullen radicaliseren zodat er uiteindelijk een apocalyptische oorlog zal zijn tussen Islam en 'het Westen.'

Maar ik schaar me hierbij ook alvast bij jouw 'bondgenoten'. ;)
Onzinberedenering. Zonder extreem rechts vindt er nu al een toenemende mate van radicalisatie plaats in wijken waar moslims oververtegenwoordigd zijn. IS heeft juist baat bij laffe leiders die de boel bij elkaar willen houden en liever wegkijken dan actie ondernemen.

Die tijd zal met de opkomst van extreem rechts inderdaad voorbij zijn. Le Pen mag haarzelf nu al de volgende Franse president noemen. Dat proces valt niet te stoppen, Nederland niet uitgezonderd.
pi_157543666
Premier Rutte om 13:15 live met een verklaring, maar loopt alweer uit.

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)reuraanslagen-parijs
pi_157543671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:10 schreef conservatief_liberaal het volgende:

[..]

Ah, fair enough. Ik snap alleen niet waarom je als gezond denkende moslim dan niet helemaal afstapt van zo,n religie. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.
Er is een verschil tussen religie gebruiken en religie misbruiken. De meeste gelovigen vallen onder die eerste groep, omdat religie hen kracht en hoop geeft. Ze geloven oprecht in God en willen en zo'n goed mogelijk leven leiden. Ik ben zelf niet religieus, maar ik ken er genoeg. Die tweede groep is vooral gericht op macht en proberen die eerste groep te verleiden. En dat kan alleen door een vijand voor die eerste groep te creëren.
ROBODEMONS..................|:(
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 november 2015 @ 13:20:16 #140
284411 crew  heywoodu
pi_157543672
Dus, achtervolging, schoten en explosie in Parijs, helikopters in de lucht?
pi_157543694
stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:20:30 Reports of explosions and shootings in Bagnolet, suburb east of #Paris reageer retweet
pi_157543695
quote:
'Syrisch paspoort op lichaam aanvaller'

Politiebronnen melden tegen persbureau AP dat er een Syrisch paspoort is gevonden op het lichaam van één van de zelfmoordterroristen nabij het Parijse stadion.
Zet maar open die grenzen!
pi_157543698
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Dus, achtervolging, schoten en explosie in Parijs, helikopters in de lucht?
?
Ja doei.
pi_157543709
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
stefandevries twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 13:20:30 Reports of explosions and shootings in Bagnolet, suburb east of #Paris reageer retweet
Nee hé niet weer.
  zaterdag 14 november 2015 @ 13:22:32 #145
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_157543715
Rutte is weer laat
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_157543721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:16 schreef bascross het volgende:
Hou toch op. Zodra er geen religie is zoeken mensen wel een andere reden om te moorden.

Je hebt echt nul historisch besef als je de positie van religie niet objectief in kan schatten.
Naturheilmittel
pi_157543722
onbevestigde berichten van een schietpartij in oosten Frankrijk. bron npo1
Kleur - maakt de wereld mooi, Na = natuur, prachtig! en om mijn gebruikersnaam iets vrouwelijker te maken ;) Google 'kleur' en 'natuur' bij afbeeldingen.Njoy it!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 november 2015 @ 13:23:12 #148
284411 crew  heywoodu
pi_157543728
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

?
Schoten in Bagnolet, geruchten over een achtervolging van terroristen.
pi_157543733
Zullen waarschijnlijk (en hopelijk) acties zijn van de politie om mensen op te pakken ?
pi_157543736
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 november 2015 13:19 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Leuk, maar dat is wel een beetje het probleem. Of eigenlijk, het ontkennen van het probleem. Het afschrijven met 'dit zijn geen moslims' of 'dit is niet de echte islam' werkt contra-productief. Natuurlijk zijn moslims als geheel of organisaties als deze niet schuldig op wat voor manier dan ook maar ze zijn onderdeel van de oplossing en die verantwoordelijkheid gaan ze uit de weg.
Nee.

Het stukje slaat de spijker juist op z'n kop.

Door zo te doen alsof er geen onderscheid is tussen de islam en terrorisme, door de hele moslimgemeenschap ervoor verantwoordelijk te houden, duw je actief de hele moslim-jeugd in West-Europa linea recta in de handen van IS & co!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')