Jij woont niet in Lutjebroek, das duidelijk..quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan elke x als ik de straat op ga een of meerdere hoofddoeken langs lopen ? Kom ze dat achter de kassa van een winkel tegen enz ? Zie ik het als er een school uitgaat tussen lopen ?
Oh, nu worden moslims op straat al geslagen naar aanleiding van gisteravond?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.
Have fun people!
Zolang de islam zo verdeeld is als wat zijn dat soort uitspraken vrij belachelijk. Zoiets kun je misschien zeggen als paus t.a.v. de Rooms-Katholieke Kerk, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ze oproept tot aanpassing van de islam in plaats van het ontkennen van de problemen die binnen de islam zich afspelen? Oké.
'snel opgelost'quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan snel opgelost worden. gewoon de Islam verbieden. overal hoofddoeken verbod invoeren het land moslim-onvriendelijk maken. Dan blijven de moslims weg, maar vooral de IS aanhangers.
Belgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan snel opgelost worden. gewoon de Islam verbieden. overal hoofddoeken verbod invoeren het land moslim-onvriendelijk maken. Dan blijven de moslims weg, maar vooral de IS aanhangers.
ja die zijn leven gevlucht via de achterdeurquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Actie-reactie. Weet iemand of die band het heeft overleeft?
Band wel maar op hun Facebook was vanochtend nog onduidelijkheid over hun crewquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, allemaal veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
"Alle joden moeten dood" is best gematigd te noemen, als je creatief bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zionisten zitten achter deze aanslagen is ook iets dat deze niet streng religieuzen roepen. Gaat de goede kant op.
Gelukkig. Grappige band.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja die zijn leven gevlucht via de achterdeur
Inderdaad, ze behandelen als 'anders' zaait alleen maar meer verdeeldheid, nou als je die oorlog wilt hebben dan is dit inderdaad de methode misschien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dan af of dergelijke users zo naief zijn dat ze niet door hebben dat ze terroristen geven wat ze willen hebben, of dat ze eindelijk hun ware aard kunnen tonen. Overigens ook heel goed toepasbaar op radicale moslimjongeren.
Dan ben je nog steeds niet 'mad' omdat haar kut is dichtgenaaid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang de islam zo verdeeld is als wat zijn dat soort uitspraken vrij belachelijk. Zoiets kun je misschien zeggen als paus t.a.v. de Rooms-Katholieke Kerk, maar daar houdt het ook wel bij op.
De harde reacties tegen oorlogsvluchtelingen in dit land zijn direct gevolg van de vicieuze cirkel waar we inzitten, dus ja...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu worden moslims op straat al geslagen naar aanleiding van gisteravond?
In de ogen van de Terrorist zeker, denk maar aan 9/11 dat heeft het hele Midden-Oosten en zelfs de Wereld veranderd, de hele situatie zoals die is, misschien zelfs wordt, is misschien wat Bin Laden al die tijd voor ogen heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft terreur eigenlijk OOIT succes gehad? Volgens mij niet.
save and soundquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik denk dat je het denkvermogen van de daders overschat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:27 schreef Molurus het volgende:
De polarisatie, die we deels ook terugzien in dit topic, was ongetwijfeld het beoogde doel van de daders.
Je zou wel kunnen denken dat haar beeld gekleurd is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds niet 'mad' omdat haar kut is dichtgenaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |