Zo krijg je alleen maar losgeslagen burgers als de regering hiermee instemt..quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, en we willen natuurlijk niet dat meneer de Terrorist boos wordt.
Suc6.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste, de zwaarste en de mooiste.
Jijquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is mad omdat haar kutje is dichtgenaaid door gekke Afrikanen
Elke uiterlijk herkenbare moslim is streng gelovig?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan elke x als ik de straat op ga een of meerdere hoofddoeken langs lopen ? Kom ze dat achter de kassa van een winkel tegen enz ? Zie ik het als er een school uitgaat tussen lopen ?
Ah, dus een hoofddoek is al extreem religieus. Whatever vriend. Ga jij lekker moslims het land uitzetten. Dit soort zienswijze is niet anders dan die van een moslim die anti westers is. Maar als je dat zelf niet kan/wil inzien moet je lekker doorgaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan elke x als ik de straat op ga een of meerdere hoofddoeken langs lopen ? Kom ze dat achter de kassa van een winkel tegen enz ? Zie ik het als er een school uitgaat tussen lopen ?
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.
Have fun people!
Ja sneue mensen zijn dat. Verschillen qua hersencellen niet zo veel met terroristenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aanslagen op vluchtelingen als vergelding![]()
IS heeft flink was successen op hun naam staanquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft terreur eigenlijk OOIT succes gehad? Volgens mij niet.
Begrijpelijke woede, dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn oma droeg ook een hoofddoek. Brrr extreem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze oproept tot aanpassing van de islam in plaats van het ontkennen van de problemen die binnen de islam zich afspelen? Oké.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die scherpe randjes komen er straks vanzelf weer aan als hun geloofsgenoten onterecht worden belaagd als haatreactie op dit soort aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moeten nog wat scherpe randjes vanaf, zoals de opvatting dat homo's dood moeten, maar verder zijn ze prima op weg inderdaad.
Dan kan ze vast verklaren waarom geen enkel moslimland zich bij de IS heeft aangesloten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.
Uit eerste hand zelfs.
Als je de delen die oproepen tot een heilige oorlog en hoe men dient op te treden tegen andersdenkenden en homosexuelen compleet negeert dan heb je gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Een religie waar gewelddadige mongolen óók deel van uitmaken, maakt het geen gewelddadige religie.
Dat maakt dit soort uitspraken niet minder onzinnig. Integendeel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.
Actie-reactie. Weet iemand of die band het heeft overleeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.
Have fun people!
Idd. Weinig intelligentie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja sneue mensen zijn dat. Verschillen qua hersencellen niet zo veel met terroristen
Net zoals een kruisje dat ook is. Dus wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee , gewoon duidelijk maken dat je een gewelddadige religie steunt ?
Zionisten zitten achter deze aanslagen is ook iets dat deze niet streng religieuzen roepen. Gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moeten nog wat scherpe randjes vanaf, zoals de opvatting dat homo's dood moeten, maar verder zijn ze prima op weg inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |