twitter:Ayaan twitterde op donderdag 12-11-2015 om 06:27:43Islam Is a Religion of Violence https://t.co/fHmS1Wy0b8Manal, please, let's talk about modifying Islam instead of denying its problems. reageer retweet
Er moeten nog wat scherpe randjes vanaf, zoals de opvatting dat homo's dood moeten, maar verder zijn ze prima op weg inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er zijn al superveel moslims die helemaal niet streng religieus meer zijn, maar whatever
Een haags drolletje.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet zo poepen, dus zal niet lang meer duren.
Wijs mij maar eens aan in het wetboek waar staat dat je een taakstraf krijgt voor een aanslag met 100 doden. Hier past enkel een levenslange straf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ow ja geef ze een taakstraf voor een aanslag met 100 doden
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ach ja, het is lekker makkelijk om te roepen. Dat die houding alleen maar zorgt voor meer haat zal dit soort figuren niet zoveel interesseren.
nee , gewoon duidelijk maken dat je een gewelddadige religie steunt ?quote:
Heeft terreur eigenlijk OOIT succes gehad? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:17 schreef Slaro het volgende:
[..]![]()
![]()
Het doel van Terreur is het zaaien van angst, het omverwerpen van staatsstructuren, grote veranderingen in gang zetten, nou, veel gebruikers van dat forum gaan er graag in mee zo te zien![]()
.
Dat ontkent hij toch niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er zijn al superveel moslims die helemaal niet streng religieus meer zijn, maar whatever
Die is mad omdat haar kutje is dichtgenaaid door gekke Afrikanenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Braindead2000 het volgende:
twitter:Ayaan twitterde op donderdag 12-11-2015 om 06:27:43Islam Is a Religion of Violence https://t.co/fHmS1Wy0b8Manal, please, let's talk about modifying Islam instead of denying its problems. reageer retweet
Hoofddoek = streng religieus?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan elke x als ik de straat op ga een of meerdere hoofddoeken langs lopen ? Kom ze dat achter de kassa van een winkel tegen enz ? Zie ik het als er een school uitgaat tussen lopen ?
Een religie waar gewelddadige mongolen óók deel van uitmaken, maakt het geen gewelddadige religie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee , gewoon duidelijk maken dat je een gewelddadige religie steunt ?
Wat heeft dat met extreem geloven of terroristen te maken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan elke x als ik de straat op ga een of meerdere hoofddoeken langs lopen ? Kom ze dat achter de kassa van een winkel tegen enz ? Zie ik het als er een school uitgaat tussen lopen ?
Zo krijg je alleen maar losgeslagen burgers als de regering hiermee instemt..quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, en we willen natuurlijk niet dat meneer de Terrorist boos wordt.
Suc6.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de grootste, de zwaarste en de mooiste.
Jijquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die is mad omdat haar kutje is dichtgenaaid door gekke Afrikanen
Elke uiterlijk herkenbare moslim is streng gelovig?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ah, dus een hoofddoek is al extreem religieus. Whatever vriend. Ga jij lekker moslims het land uitzetten. Dit soort zienswijze is niet anders dan die van een moslim die anti westers is. Maar als je dat zelf niet kan/wil inzien moet je lekker doorgaanquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.
Have fun people!
Ja sneue mensen zijn dat. Verschillen qua hersencellen niet zo veel met terroristenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Aanslagen op vluchtelingen als vergelding![]()
IS heeft flink was successen op hun naam staanquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft terreur eigenlijk OOIT succes gehad? Volgens mij niet.
Begrijpelijke woede, dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mijn oma droeg ook een hoofddoek. Brrr extreem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat ze oproept tot aanpassing van de islam in plaats van het ontkennen van de problemen die binnen de islam zich afspelen? Oké.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die scherpe randjes komen er straks vanzelf weer aan als hun geloofsgenoten onterecht worden belaagd als haatreactie op dit soort aanslagen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moeten nog wat scherpe randjes vanaf, zoals de opvatting dat homo's dood moeten, maar verder zijn ze prima op weg inderdaad.
Dan kan ze vast verklaren waarom geen enkel moslimland zich bij de IS heeft aangesloten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.
Uit eerste hand zelfs.
Als je de delen die oproepen tot een heilige oorlog en hoe men dient op te treden tegen andersdenkenden en homosexuelen compleet negeert dan heb je gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Messina het volgende:
[..]
Een religie waar gewelddadige mongolen óók deel van uitmaken, maakt het geen gewelddadige religie.
Dat maakt dit soort uitspraken niet minder onzinnig. Integendeel eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze wel enige kennis heeft over de Islam.
Actie-reactie. Weet iemand of die band het heeft overleeft?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zei ik net al dat we in een onomkeerbare cirkel zitten die zichzelf alleen maar zal versterker. Rechts komt op, onschuldige moslims worden bejegend, geslagen, aangevallen, resulteert in meer moslims die zich af gaan zetten tegen het westen, resulteert in meer aanslagen, resulteert in meer rechts.
Have fun people!
Idd. Weinig intelligentie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja sneue mensen zijn dat. Verschillen qua hersencellen niet zo veel met terroristen
Net zoals een kruisje dat ook is. Dus wat is precies het probleem?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee , gewoon duidelijk maken dat je een gewelddadige religie steunt ?
Zionisten zitten achter deze aanslagen is ook iets dat deze niet streng religieuzen roepen. Gaat de goede kant op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er moeten nog wat scherpe randjes vanaf, zoals de opvatting dat homo's dood moeten, maar verder zijn ze prima op weg inderdaad.
Jij woont niet in Lutjebroek, das duidelijk..quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oh, nu worden moslims op straat al geslagen naar aanleiding van gisteravond?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Have fun people!
Zolang de islam zo verdeeld is als wat zijn dat soort uitspraken vrij belachelijk. Zoiets kun je misschien zeggen als paus t.a.v. de Rooms-Katholieke Kerk, maar daar houdt het ook wel bij op.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ze oproept tot aanpassing van de islam in plaats van het ontkennen van de problemen die binnen de islam zich afspelen? Oké.
'snel opgelost'quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan snel opgelost worden. gewoon de Islam verbieden. overal hoofddoeken verbod invoeren het land moslim-onvriendelijk maken. Dan blijven de moslims weg, maar vooral de IS aanhangers.
Belgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan snel opgelost worden. gewoon de Islam verbieden. overal hoofddoeken verbod invoeren het land moslim-onvriendelijk maken. Dan blijven de moslims weg, maar vooral de IS aanhangers.
ja die zijn leven gevlucht via de achterdeurquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Actie-reactie. Weet iemand of die band het heeft overleeft?
Band wel maar op hun Facebook was vanochtend nog onduidelijkheid over hun crewquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ja, allemaal veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef Elzies het volgende:
[..]
"Alle joden moeten dood" is best gematigd te noemen, als je creatief bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zionisten zitten achter deze aanslagen is ook iets dat deze niet streng religieuzen roepen. Gaat de goede kant op.
Gelukkig. Grappige band.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja die zijn leven gevlucht via de achterdeur
Inderdaad, ze behandelen als 'anders' zaait alleen maar meer verdeeldheid, nou als je die oorlog wilt hebben dan is dit inderdaad de methode misschien.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me dan af of dergelijke users zo naief zijn dat ze niet door hebben dat ze terroristen geven wat ze willen hebben, of dat ze eindelijk hun ware aard kunnen tonen. Overigens ook heel goed toepasbaar op radicale moslimjongeren.
Dan ben je nog steeds niet 'mad' omdat haar kut is dichtgenaaid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang de islam zo verdeeld is als wat zijn dat soort uitspraken vrij belachelijk. Zoiets kun je misschien zeggen als paus t.a.v. de Rooms-Katholieke Kerk, maar daar houdt het ook wel bij op.
De harde reacties tegen oorlogsvluchtelingen in dit land zijn direct gevolg van de vicieuze cirkel waar we inzitten, dus ja...quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, nu worden moslims op straat al geslagen naar aanleiding van gisteravond?
In de ogen van de Terrorist zeker, denk maar aan 9/11 dat heeft het hele Midden-Oosten en zelfs de Wereld veranderd, de hele situatie zoals die is, misschien zelfs wordt, is misschien wat Bin Laden al die tijd voor ogen heeft gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft terreur eigenlijk OOIT succes gehad? Volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |