Zijn beelden van. Is alleen niet duidelijk of er een verband isquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zat het trouwens met die brand in Calais? Toch een hoax?
Is niet het meest schandalige dat mensen zoiets uberhaupt doen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar heeft hij helemaal gelijk in.
Dankquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)public-a6734426.html
Was niet met opzet, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zat het trouwens met die brand in Calais? Toch een hoax?
Dat was van een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn beelden van. Is alleen niet duidelijk of er een verband is
Want er zijn geen andere dingen te bedenken dan geen geweld te gebruiken?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat we maar niets moeten doen om ze te laten zien dat geweld niet de oplossing is?
Bij sommige stromingen zwarte kousen in NL worden vrouwen ook nog min of meer verplicht hun haar lang te houden.... en daarbij wordt soms behoorlijk wat druk uitgeoefend, ook als je 70+ bentquote:Op zaterdag 14 november 2015 11:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit lijkt me vooral een interpretatie, niet iets dat daar werkelijk staat.
Ik ken genoeg moslims die dat heel anders interpreteren. (En die dus ook geen hoofddoek dragen.)
Net als de Bijbel is de Koran nogal onderhevig aan diverse interpretaties die soms zo ver uiteen lopen dat je je moet afvragen of het nog over dezelfde religie gaat.
Dit inderdaad. Het ligt allemaal net even complexer dan "er is maar 1 islam, en die staat ondubbelzinnig beschreven in de Koran". Er zijn net als in het Christendom heel veel stromingen, met allerlei door cultuur bepaalde opvattingen die zijn geintegreerd in het geloof.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met waarschijnlijk een vrij logische achtergrond; in de woestijn wil je simpelweg je haren (en gezicht) zoveel mogelijk bedekken tegen het zand.
Net zoals het binnen 24 uur begraven logisch is als je in temperaturen van > 30 graden Celsius zit.
En geen varkensvlees eten lijkt me, gezien varkens alles eten, ook niet heel vreemd.... ik denk dat varkens vroeger ziekteverspreiders konden zijn doordat ze alles aten.
Er zijn heel veel logische culturele gewoontes die zowel in het jodendom als de islam tot aan de religie gekoppelde regel geworden zijn.
En dat is in principe wat er in een hoop religies gebeurt; het zijn een stel gewenste leefregels die binnen een religie ineens een verplichting lijken te worden.
En jij vindt dat normaal? Dan ben jij deel van het probleem. Net als alle andere moslims die nu de Islam gaan zitten verdedigen ipv de aanslagen en andere shitzooi die die lui uithalen afkeuren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men de islam gaat verbieden komt er gewoon een jihad in heel Europa. Wie dan overleeft wint.
Hebben we ook aan tokkies die teren op de bijstand. Je punt?quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hoezo?
De hele wereld, afgezien van de Islamitische heeft een pleurishekel aan die lui.
Ja maar lieve Leandra, kort haar is toch geen gezicht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij sommige stromingen zwarte kousen in NL worden vrouwen ook nog min of meer verplicht hun haar lang te houden.... en daarbij wordt soms behoorlijk wat druk uitgeoefend, ook als je 70+ bent
Het is schandalig op verschillende niveau's. Logischerwijs is het doden van onschuldigen erger dan een hele groep religieuzen aankijken en linken aan een aanslag van enkele radicale moslim die zijn geloof verloochend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is niet het meest schandalige dat mensen zoiets uberhaupt doen?
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat kan snel opgelost worden. gewoon de Islam verbieden. overal hoofddoeken verbod invoeren het land moslim-onvriendelijk maken. Dan blijven de moslims weg, maar vooral de IS aanhangers.
Waarom ga je bij mij klagen, ga lekker bij mensen klagen die de islam willen verbieden. Een jihad is juist een logisch gevolg van onderdrukking.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:45 schreef Divje het volgende:
[..]
En jij vindt dat normaal? Dan ben jij deel van het probleem. Net als alle andere moslims die nu de Islam gaan zitten verdedigen ipv de aanslagen en andere shitzooi die die lui uithalen afkeuren.
Of je bent gewoon een hele gare troll.
Het is in ieder geval idioot.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is niet het meest schandalige dat mensen zoiets uberhaupt doen?
31 en 59 staan in de koranquote:
Wie heeft het over de islam verbieden ? Dat kan helemaal niet. Ik heb het er over dat men zijn geloof thuis moet beleven en niet de uitingen er van aan andere mensen moet opdringen. Dat we dit dus niet meer moeten accepteren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men de islam gaat verbieden komt er gewoon een jihad in heel Europa. Wie dan overleeft wint.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een jihad is juist een logisch gevolg van onderdrukking.
Amputeerders maken blijven schade.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
En er vind ook veel huiselijk geweld plaats. Planten zich massaal voort. Andersgelovigen zijn 'minder' dan hen, aardig wat overeenkomsten met de Islam m.i. hoewel ik me realiseer dat deze post als kort door de bocht gezien kan worden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij sommige stromingen zwarte kousen in NL worden vrouwen ook nog min of meer verplicht hun haar lang te houden.... en daarbij wordt soms behoorlijk wat druk uitgeoefend, ook als je 70+ bent
Ik vind geweld altijd erger dan geen geweld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:45 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is schandalig op verschillende niveau's. Logischerwijs is het doden van onschuldigen erger dan een hele groep religieuzen aankijken en linken aan een aanslag van enkele radicale moslim die zijn geloof verloochend.
Niettemin vind ik beiden totaal niet goed te praten en behoorlijk kansloos.
Stel je inderdaad voor dat mensen zelf bepalen wat ze qua kleding dragen op straat. Dat moeten we niet willen met z'n allen!quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wie heeft het over de islam verbieden ? Dat kan helemaal niet. Ik heb het er over dat men zijn geloof thuis moet beleven en niet de uitingen er van aan andere mensen moet opdringen. Dat we dit dus niet meer moeten accepteren.
We zijn veel te soft geweest tegen de Islamisten tot nu toe. De enige regel die ze begrijpen is 5.56 en oneindig veel daarvan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |