Uberhaupt geen trein pakken omdat er in een ander land mensen zijn afgeslachtquote:Op zaterdag 14 november 2015 07:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik blijf de trein gewoon pakken. Vind het een overwinning van de terroristen als ik me laat leiden door angst en emoties.
Nee. Niet vanuit het oostblok. Voornamelijk westelijke Balkan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is zo ja, vanuit het oostblok schijnt er onbeperkt aanvoer te zijn van zware wapens. Met dat soort wapens kun je met enkele personen honderden slachtoffers maken.
Het valt me eigenlijk nog mee dat er buiten de concertzaal nog relatief weinig slachtoffers gevallen zijn. Gelukkig maar, al is het wachten op de volgende aanslag. Waar dan ook.
Niets dan lof daarvoor. Maar goed, de voornaamste problemen wonen al lang in de voorsteden van Parijs.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vorige week nog het bericht dat Frankrijk haar enige vliegdekschip richting Syrië stuurt om de bombardementen op IS op te voeren.
1 vliegdekschip is geen vliegdekschip.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vorige week nog het bericht dat Frankrijk haar enige vliegdekschip richting Syrië stuurt om de bombardementen op IS op te voeren.
Uit de gesprekken met de experts op CNN kwam er eigenlijk niet uit dat het met Syrie te maken had. Het was meer een bevestiging om te laten zien; we deden het eerst met Charlie, en nog geen jaar later pakken we jullie goed aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Deze:quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:44 schreef ErwinRommel het volgende:
1 vliegdekschip is geen vliegdekschip.
Dat is toch niet die ene waarvan het vliegdek 7 meter te kort was?
Jawel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
1 vliegdekschip is geen vliegdekschip.
Dat is toch niet die ene waarvan het vliegdek 7 meter te kort was?
Vind het niet met elkaar te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:38 schreef Loekie1 het volgende:
Enige lichtpuntje is dat dit een teken is dat Isis stervende is.
De nazi's gingen ook als een gek tekeer toen het einde daar was.
Ik heb ook CNN gekeken, en daar kwam toch duidelijk naar voren dat dit waarschijnlijk met Syrië te maken heeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Uit de gesprekken met de experts op CNN kwam er eigenlijk niet uit dat het met Syrie te maken had. Het was meer een bevestiging om te laten zien; we deden het eerst met Charlie, en nog geen jaar later pakken we jullie goed aan.
Ze zouden dan ook nauwkeurig tijdstippen hebben uitgekozen (vrijdag avond, drukke avond, veel toeristen) en het zo lang mogelijk laten duren, om wereldwijd toneel te krijgen wat ze dus ook aardig is gelukt.
En toen ze iedereen 1 voor 1 af begonnen te schieten was dat van buiten ook hoorbaar, dus extra luguber als je er in de buurt stond. Je hoorde gewoon die AK47 af gaan, even niks meer, herladen en door schieten. Zo zijn er tientallen mensen doodgeschoten terwijl de politie nog niks kon doen.
Ze willen gewoon weer laten zien dat ze nergens voor terug deinzen en dat niks te gek is, varkens dat het zijn. Dat Allah ze hard mag laten branden in het vagevuur.
Dit, en daarnaast is dit nog niet eens "gek tekeer gaan" voor ISIS begrippen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind het niet met elkaar te vergelijken.
Terrorisme en de tweede Wereldoorlog.
Vaag, we hebben toch wel dezelfde CNN?quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb ook CNN gekeken, en daar kwam toch duidelijk naar voren dat dit waarschijnlijk met Syrië te maken heeft.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jawel.
Maar is toch alweer tijdje gefixt
1 is dus geen.quote:the Defence Commission reported the maintenance of the Fleet to be substandard. In this context, Charles de Gaulle, then under repairs, was again an object of criticism, with former President Valéry Giscard d'Estaing describing it as a "half-aircraft-carrier" requesting launching of the second carrier vessel (named PA2) in order to guarantee an availability rate of 100%.
Dat is inderdaad (nog) het verschil met andere landen, de voorsteden rond de grote steden in Frankrijk waar zelfs de politie niet durft te komen. Zo erg is het gelukkig in bv Nederland nog niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:43 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Niets dan lof daarvoor. Maar goed, de voornaamste problemen wonen al lang in de voorsteden van Parijs.
De banlieu's van Parijs en steden als Birmingham en Marseille vormen inderdaad een broeinest van maatschappelijke mislukkelingen die snel vatbaar zijn voor dit soort extremisme.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:43 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Niets dan lof daarvoor. Maar goed, de voornaamste problemen wonen al lang in de voorsteden van Parijs.
Wat dacht je van gewoon het land uit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:48 schreef Bensel het volgende:
ik mag hopen, dat iedere moslim die deze laffe daden openlijk steunt op social media, gemarkeerd worden bij de verschillende inlichtingen diensten, en voor minimaal enkele weken opgepakt worden om ze daarna verplicht een uitgebreide heropvoedcursus te laten ondergaan (uiteraard op eigen kosten). Dat soort shit moet maar eens afgelopen zijn.
Mooie broeinesten dus. Massa's jonge werkeloze mannen die ontevreden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is inderdaad (nog) het verschil met andere landen, de voorsteden rond de grote steden in Frankrijk waar zelfs de politie niet durft te komen. Zo erg is het gelukkig in bv Nederland nog niet.
De instroom van Moslims zal in ieder geval gestopt kunnen worden. Ik helemaal klaar met mensen die er dit geloof op na houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In hoeverre gaat dat helpen? De overgrote meerderheid van terroristen die de afgelopen decennia in Europa een aanslag heeft gepleegd had gewoon een Europese nationaliteit.
Nederland heeft vrij goed bekend staande Anti Terreur troepen, de actie bij de punt is internationaal geroemd hoe je in zo een situatie optreed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 06:34 schreef Monopoly het volgende:
En toch zijn die Franse anti-terreur troepen best zware jongens. En de leiding vrij hard, zo snel mogelijk er in gaan, jammer als er een paar onschuldige mensen omkomen, als het maar zorgt dat er niet meer omkomen.
Zou men in NL ook zo reageren om terroristen te stoppen?
Nee. Dit is een goed voorbereide en gecoördineerde aanslag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit, en daarnaast is dit nog niet eens "gek tekeer gaan" voor ISIS begrippen heb ik het idee.
Zo moeilijk is het niet, als je aan de juiste wapens kan komen en een plan opzet maanden vantevoren kan jij het ook. Je moet alleen stalen ballen hebben en dus getrained zijn voor gevechts-situaties met bijv de politie, en je moet niet bang zijn om dood te gaan. Je moet er al vanuit gaan dat je dood gaat. Die gasten hebben niks te verliezen, alleen 72 maagden te winnen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Vraag me toch af waarom het weer lukt in Frankrijk.
En dat terwijl er nog niet een echte anti-terreur eenheid was. Dat kwam pas na de gijzelingen van de Molukkers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nederland heeft vrij goed bekend staande Anti Terreur troepen, de actie bij de punt is internationaal geroemd hoe je in zo een situatie optreed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |