Whehe.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrij kordaat optreden, voor een stel Fransen. Had toch wel verwacht dat een flesje wijn of drie en een paar stakingen overheen zouden gaan.
Ik lees het morgen wel verder. Kan er ook niets zinnigs meer over zeggen.quote:
Slimme Moslims, zo blijkt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoe kan je zoiets groots ongemerkt voorbereiden dan
Naja, ze zijn gewoon het uitgaansgebied ingetrokken en losgegaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo groot is het toch niet? Paar man volbehangen met wapens en munitie is voldoende. En in de juiste circuits zijn zware wapens wel voorhanden getuige afrekeningen in het criminele circuit. 9/11 was nog wel een slagje heftiger maar dat is ook maar door iets van 20 man uitgevoerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja, ik wacht nog even of er nog een officiele verklaring komt.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel verder. Kan er ook niets zinnigs meer over zeggen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit is inderdaad niet enorm moeilijk om voor te bereiden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo groot is het toch niet? Paar man volbehangen met wapens en munitie is voldoende. En in de juiste circuits zijn zware wapens wel voorhanden getuige afrekeningen in het criminele circuit. 9/11 was nog wel een slagje heftiger maar dat is ook maar door iets van 20 man uitgevoerd.
Drie vliegtuigen simultaan kapen is inderdaad nog moeilijker dan met een paar man een theater binnen rennen terwijl een stel anderen op een knopje drukken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo groot is het toch niet? Paar man volbehangen met wapens en munitie is voldoende. En in de juiste circuits zijn zware wapens wel voorhanden getuige afrekeningen in het criminele circuit. 9/11 was nog wel een slagje heftiger maar dat is ook maar door iets van 20 man uitgevoerd.
quote:Tele are reporting that there are around 100 people have died inside the Bataclan.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:14 schreef GSbrder het volgende:
Niet te snel van stapel, bet.
Kan je relatie met je ex ook snel vernaggelen. Dan wil zij ineens de hut en de kids terug.
Fucking hell.quote:
Verschrikkelijk.quote:
Wat mij ook weer sceptisch maakt over het massale tappen van internetverkeer door de inlichtingendiensten. Zelfs als informatie redelijk helder is blijkt het vooraf erg lastig te zijn om bijvoorbeeld op handen zijnde aanslagen te herkennen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit is inderdaad niet enorm moeilijk om voor te bereiden.
Aan de andere kant, inlichtingendiensten zijn ongeveer het enige serieuze wapen dat we hebben tegen die groeperingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat mij ook weer sceptisch maakt over het massale tappen van internetverkeer door de inlichtingendiensten. Zelfs als informatie redelijk helder is blijkt het vooraf erg lastig te zijn om bijvoorbeeld op handen zijnde aanslagen te herkennen.
Bewaakte of zelfs verdedigde grenzen helpt ook..quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de andere kant, inlichtingendiensten zijn ongeveer het enige serieuze wapen dat we hebben tegen die groeperingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |