"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aanquote:Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef schijffie het volgende:
Binnenkort een sinterklaasfeestje, waarin we min of meer allemaal kleine cadeautjes van een paar euro per stuk kopen en die random verdelen via dobbelspel en andere regels.
Ik meen me in ieder geval te herinneren dat veel websites ook een categorie hadden waarin gadgets en andere dingen tot 3, 4 of 5 euro hadden. Ik kan ze alleen nu ineens niet meer vinden.
Ben ik nu gewoon blind, of is die categorie ook echt verwijderd?
Heb het nu voornamelijk over alienexpress en banggood.
Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:21 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe Xiaomi Yi Sports?
[ afbeelding ]
https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10052621
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?quote:Op maandag 23 november 2015 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
Anker 6-poort 60W USB-lader mogen om 18:00 uur weer in de aanbieding.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?
Aahh, had ik niet gezien.quote:
Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:37 schreef Onufriev het volgende:
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?
Top, vanmiddag maar ff kijken om 18.00 (y)quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:47 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.
Ofwel je kunt tegelijk 2.4A trekken uit 5 poorten en de 6e houdt niets meer over.
Of bijvoorbeeld 4 poorten 2.4A en de overige 2 poorten 1.2A p/poort.
Over het algemeen wordt dit wel beschouwd als goede lader ja.
Heb 'm zelf niet want ik heb nooit zoveel poorten nodig.
Tot nu toe heb ik al mijn pakketjes vrij snel binnengekregen (1-2 weken) zolang dat met China Registered Air Mail ging (en via alienexpress of banggood). Zal het in ieder geval onthouden.quote:Op maandag 23 november 2015 22:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aan
Dus niet echt aan te raden om nog te gaan shoppen voor dat evenement.
Maarja low budget gift bij Gearbest, Tomtop onder 99$ cent, Tomtop onder 5$ , Focalprice onder 2$, Tinydeal onder 5$, Dealextreme onder $5 en Allbuy deals.
Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ikquote:Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM.![]()
Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ik. Heb destijds gewoon de goedkoopste gepakt die ik kon vinden, en dat was die. Was enkel overigens.
Oké. Dan weten we dat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Dubbelzijdige micro USB kabel ook binnen hier . Lijkt prima kwaliteit, de connector voor de USB is in ieder geval al beter dan die van mijn Remax kabels. De laadsnelheid op mijn LG G3 lijkt ook prima. Zal vanavond nog even proberen op mijn tablet en andere telefoon
Lijkt op een animozoek/funding campagne. Deed Ling VR ook laatst: https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=21699 .quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:21 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe Xiaomi Yi Sports?
[ afbeelding ]
https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=10052621
Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de grote[=edit]male plug double sided is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet.Hij ziet er idd prima uit.
Allebei de kanten zijn male. Alleen heeft de éne een kleintje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de male plug double sided is.
http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html
Ja ook besteld, maar we hebben het nu over korte kabeltjes...quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Vandaag ontvangen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
Ik heb em ook ontvangen. Prima kabel, en erg makkelijk in het gebruik. Heb er gelijk maar paar bijbesteldquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vandaag ontvangen.
Net nog een besteld. Fijne kwaliteit en mijn telefoon was snel opgeladen.
Steekt de adapter wel in het stopcontact?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:46 schreef BobMarlin het volgende:
Ik heb vandaag ook de blitzwolf double sided usb cable ontvangen. Echter, hij doet niks:(
Moet ik altijd weer hebben.
Haha, dat is wel de bedoeling ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:51 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Steekt de adapter wel in het stopcontact?
Twitteren met PostNL om het Nederlandse tracking nummer te ontvangen (de welbekende 3S-code) zodat je op de normale postnl.nl website kan checken hoe of wat.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Luco het volgende:
Pakketje op 23 OKtober besteld bij Banggood, maar nog niet binnen. Vandaag contact gehad met BG en volgens hen is het pakketje de 30e in Nederland aangekomen. Ik heb nu dus een Tracking number van Malaysia Post. Hoe kan ik nu verder met ontdekken waar het heen is?
Ze gooiden het zelfs speciaal in een mailtje na de vorige order:quote:Op maandag 23 november 2015 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Damn you, Allbuy met je fucking Malaysian Post. #notamused
Is ook met Malaysian verzondenquote:We have recently received some feedbacks from customers in South Korea that packages took more than 20 days to deliver. Allbuy always care about the customer's satisfaction. To improve this problem, we are now launching the following shipment upgrade:
1, Orders over $20 are shipped via Registered Airmail with detailed tracking info for free, it can be tracked to delivered. It shortens the delivery time for about 1 week.
Nee, geen metertje mee. Maar laad prima snel op, naar mijn idee sneller dan mijn Remax voor het opladen van bv de Xiaomi Powerbankquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet.Hij ziet er idd prima uit.
Heb hier dit weekend nog naar gekekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef shiznuts het volgende:
En m'n eerste Rakuten-order (not quite CN weliswaar (JP)) is onderweg (57,26 EUR)!
[ afbeelding ]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet weerstaan.
Al ruim een dikke week binnen hierquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hier dezelfde ervaring, zou zomaar kunnen komen door de black-friday die je bij Ali en al die shops had. Een beetje het idee met Kerst hier in Nederland dat alles ook al snel een week vertraagd is. Ik heb tot nu toe alles wel gewoon binnen gehad, met een uitschieter naar 6 weken.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.
Untracked ook nog, dus zal wel gewoon wachten worden.
hier ook, miband al vanaf 1 nov onderweg, nog steeds niks binnenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Twitteren met PostNL om het Nederlandse tracking nummer te ontvangen (de welbekende 3S-code) zodat je op de normale postnl.nl website kan checken hoe of wat.
Mja, ik heb geen haast. Ben 't gewoon niet gewend van BG. Meestal binnen 2 wkn binnen en soms zelfs 'n week. We wachten geduldig af!quote:Op woensdag 25 november 2015 09:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier dezelfde ervaring, zou zomaar kunnen komen door de black-friday die je bij Ali en al die shops had. Een beetje het idee met Kerst hier in Nederland dat alles ook al snel een week vertraagd is. Ik heb tot nu toe alles wel gewoon binnen gehad, met een uitschieter naar 6 weken.
Wat heb je voor de miband betaald als ik vragen mag? Zit te overwegen om ook een (oude) te halen.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:19 schreef bd-casemod het volgende:
[..]
hier ook, miband al vanaf 1 nov onderweg, nog steeds niks binnen
horloge die 4 nov besteld was was vorige week al wel binnen gekomen van banggood.
Ali bestellingen doen er hier nu een week over..
quote:Op woensdag 25 november 2015 10:44 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Wat heb je voor de miband betaald als ik vragen mag? Zit te overwegen om ook een (oude) te halen.
hij stond er laatst op voor 9,XX daar nog ff de fok code erover heen beuken, dan heb je hem voor een schijntjequote:Op woensdag 25 november 2015 10:49 schreef FreaZ het volgende:
Bedankt! Dan weet ik dat de huidige prijs dus prima is en ik niet hoef te wachten op een aanbiedingsprijs
Hier hetzelfde probleem, ik heb een bestelling die al vanaf 23 oktober onderweg is. Alle andere bestellingen die later zijn gedaan via Banggood (waaronder 11 en 13 november) heb ik al wel binnen. Zeer vreemd en mij is verzocht om toch nog even tot 25 werkdagen te wachten.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heel vreemd?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, ik heb een bestelling die al vanaf 23 oktober onderweg is. Alle andere bestellingen die later zijn gedaan via Banggood (waaronder 11 en 13 november) heb ik al wel binnen. Zeer vreemd en mij is verzocht om toch nog even tot 25 werkdagen te wachten.
Niet de goedkoopste, maar ik zoch 'n gekrulde kabel:quote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader.
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo'squote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heel vreemd?
Zeker niet, gebeurt toch elk jaar rond deze tijd?
Blitzwolf lader momenteel voor rond de 7 euro bij Banggood met een kortingscode.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader.
En goeie ontvangst met de BT functie?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verder heb ik pas deze gekocht, en die lijkt ook aardig te laden. Dan heb je de functie ook nog om via BT op je autoradio af te spelen:
http://www.ebay.nl/itm/27(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Een link en code zou wel zo handig zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Blitzwolf lader momenteel voor rond de 7 euro bij Banggood met een kortingscode.
Boven verwachting eigenlijk. Ik hou echter wel van 'n beetje bass en dat krijg ik er niet echt in, maar of dat aan de FM-ontvanger ligt?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef ridsel het volgende:
[..]
En goeie ontvangst met de BT functie?
Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef eddepetfokt het volgende:
Een link en code zou wel zo handig zijn![]()
Yup, hierbij de link naar Rene zijn topic: Blitzwolf reviewquote:Op woensdag 25 november 2015 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.
Ik heb ook een wiebelende gekregen. Zie mijn mini-vergelijk tussen een nep en echte in dit topic.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een xiaomi usb lampje ontvangen van banggood.
Als ik deze vergelijk met mijn oude van 1 jaar terug![]()
Het licht is een soort warm wit/groen ipv koud wit. De usb stekker zit niet heel strak en de lamp wiebelt dus in de powerbank.
Zijn er ook neppe in omloop met xiaomi zakje?
Zendingen worden in batches op vliegtuigplaten gebouwd en bij bepaalde Airlines neergezet. Meestal hebben bedrijven een bepaalde voorafbepaalde ruimte. Maar de extra volume wordt enkel verstuurd indien een andere duurdere zending afvalt, en de ruimte kan worden ingenomen lastminute door een onder een economy prijs gekochte zending. Toevallig zijn jouw latere zendingen waarschijnlijk wel op een blockspace gezet, en die andere gaan dus pas weg als de andere zendingen wegzijn. Je ziet ook een vertraging als BV de iPhone uitkomt. Alle ruimte wordt dan duur ingekocht door Apple. Rest kan wachten. Kan tot 3-5 weken extra duren.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
Via de Getone app heb je van Aukey van die laders dacht ikquote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Ook dat is ieder jaar wel weer zoquote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 26-11-2015 09:32:57 ]
oh niet eens meer aan gedacht haha, my badquote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Werkte de FOKNLBG coupon niet voor 5% eraf?
freequote:Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html
Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...
[ afbeelding ]
Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html
Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...
[ afbeelding ]
Cide werkt [nu] wel. Zojuist toch maar besteld.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:15 schreef ridsel het volgende:
[..]
Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.
Uiteraard moet je je privacy er voor opgeven, maar waar is dat tegenwoordig niet..quote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
freeniks is 'free' hier in China.
(ze moeten hun nummer op de site aanpassen, het is +86 17722693080, niet +88 17722693080)
http://thepihut.com/colle(...)ts/raspberry-pi-zeroquote:Op donderdag 26 november 2015 11:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Rasberry Pi liefhebbers: De nieuwe 'zero' is uit
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-zero
en kost slechts 5$. Benieuwd wanneer deze in China is te bestellen...
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hmm... Pakketje van BangGood was op 25 oktober verstuurd. Waarde 9 euro. Nog steeds niet binnen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.
Ja hier exact hetzelfde, wacht nu ook al een maand, normaal 1 week.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.
Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef Elan het volgende:
Weet iemand bij aliexpress of banggood een shop waar je 100 % échte xiaomi powerbanks kunt kopen?
Alvast bedankt.
Ja maar ook neppe tochquote:Op donderdag 26 november 2015 18:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ook neppe toch![]()
Of werkt het wezenlijk anders dan een aliexpress (daar heb je zowel nepperds als echte)
Thx chill! toch weer 53 cent kortingquote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Projectje afgerond, 'n groot mdf-bord beschilderd met magneetverf en daaroverheen krijtbordverf voor de jongens. De magneten die we in huis hebben blijven alleen niet zo goed "plakken".
Ik zoek dus flink sterke magneten om ook 'n foto of kaartje op te hangen. Wie maakt me los?
BG verkoopt ook nep producten bijv fake Samsung laders, fake mi usb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mijquote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
BG verkoopt ook nep producten hoor, bijv fake Samsung laders, fake mi uwb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.
Geldt ook voor de andere bekende shops hoor. En bij bijv. Tinydeal kan je dan ook soms originele producten kopen in aangepaste verpakking.
Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.
ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?
3 lagen magneetverfquote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.
Van bv. de Xiaomi powerbanks en pistons zelfs 75% denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mij
Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net wat reserveonderdelen gekregen voor horloges.... ging iets niet helemaal goed
Dat halve skeleton horloge.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?
Dood linkjequote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Elan het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Deze besteld
Meestal ff batterijtje vervangen does the trick, zal wel tijdje op voorraad hebben gelegen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Giel_gssl het volgende:
Vandaag mijn 1e horloge uit chine binnen gekregen:
http://nl.aliexpress.com/(...)_5,searchweb201560_9
Ziet er netjes uit en voelt degelijk aan, alleen loopt de tijd niet![]()
Seconde wijzer springt wel op en neer maar gaat niet vooruit, is de batterij gewoon leeg en komt dit vaker voor? Of heb ik weer de pech dat ik iets binnen krijg wat niet 100% werkt ( welkom in china)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |