Een link en code zou wel zo handig zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Thierry92 het volgende:
[..]
Blitzwolf lader momenteel voor rond de 7 euro bij Banggood met een kortingscode.
Boven verwachting eigenlijk. Ik hou echter wel van 'n beetje bass en dat krijg ik er niet echt in, maar of dat aan de FM-ontvanger ligt?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef ridsel het volgende:
[..]
En goeie ontvangst met de BT functie?
Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef eddepetfokt het volgende:
Een link en code zou wel zo handig zijn![]()
Yup, hierbij de link naar Rene zijn topic: Blitzwolf reviewquote:Op woensdag 25 november 2015 13:24 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.
Ik heb ook een wiebelende gekregen. Zie mijn mini-vergelijk tussen een nep en echte in dit topic.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een xiaomi usb lampje ontvangen van banggood.
Als ik deze vergelijk met mijn oude van 1 jaar terug![]()
Het licht is een soort warm wit/groen ipv koud wit. De usb stekker zit niet heel strak en de lamp wiebelt dus in de powerbank.
Zijn er ook neppe in omloop met xiaomi zakje?
Zendingen worden in batches op vliegtuigplaten gebouwd en bij bepaalde Airlines neergezet. Meestal hebben bedrijven een bepaalde voorafbepaalde ruimte. Maar de extra volume wordt enkel verstuurd indien een andere duurdere zending afvalt, en de ruimte kan worden ingenomen lastminute door een onder een economy prijs gekochte zending. Toevallig zijn jouw latere zendingen waarschijnlijk wel op een blockspace gezet, en die andere gaan dus pas weg als de andere zendingen wegzijn. Je ziet ook een vertraging als BV de iPhone uitkomt. Alle ruimte wordt dan duur ingekocht door Apple. Rest kan wachten. Kan tot 3-5 weken extra duren.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
Via de Getone app heb je van Aukey van die laders dacht ikquote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader.
Ook dat is ieder jaar wel weer zoquote:Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 26-11-2015 09:32:57 ]
oh niet eens meer aan gedacht haha, my badquote:Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Werkte de FOKNLBG coupon niet voor 5% eraf?
freequote:Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html
Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...
[ afbeelding ]
Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html
Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...
[ afbeelding ]
Cide werkt [nu] wel. Zojuist toch maar besteld.quote:Op donderdag 26 november 2015 11:15 schreef ridsel het volgende:
[..]
Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.
Uiteraard moet je je privacy er voor opgeven, maar waar is dat tegenwoordig niet..quote:Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef Kenzi het volgende:
[..]
freeniks is 'free' hier in China.
(ze moeten hun nummer op de site aanpassen, het is +86 17722693080, niet +88 17722693080)
http://thepihut.com/colle(...)ts/raspberry-pi-zeroquote:Op donderdag 26 november 2015 11:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Rasberry Pi liefhebbers: De nieuwe 'zero' is uit
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-zero
en kost slechts 5$. Benieuwd wanneer deze in China is te bestellen...
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hmm... Pakketje van BangGood was op 25 oktober verstuurd. Waarde 9 euro. Nog steeds niet binnen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.
Ja hier exact hetzelfde, wacht nu ook al een maand, normaal 1 week.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |