http://thepihut.com/colle(...)ts/raspberry-pi-zeroquote:Op donderdag 26 november 2015 11:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Rasberry Pi liefhebbers: De nieuwe 'zero' is uit
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-zero
en kost slechts 5$. Benieuwd wanneer deze in China is te bestellen...
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hmm... Pakketje van BangGood was op 25 oktober verstuurd. Waarde 9 euro. Nog steeds niet binnen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.
Ja hier exact hetzelfde, wacht nu ook al een maand, normaal 1 week.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:53 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.
Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef Elan het volgende:
Weet iemand bij aliexpress of banggood een shop waar je 100 % échte xiaomi powerbanks kunt kopen?
Alvast bedankt.
Ja maar ook neppe tochquote:Op donderdag 26 november 2015 18:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar ook neppe toch![]()
Of werkt het wezenlijk anders dan een aliexpress (daar heb je zowel nepperds als echte)
Thx chill! toch weer 53 cent kortingquote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Projectje afgerond, 'n groot mdf-bord beschilderd met magneetverf en daaroverheen krijtbordverf voor de jongens. De magneten die we in huis hebben blijven alleen niet zo goed "plakken".
Ik zoek dus flink sterke magneten om ook 'n foto of kaartje op te hangen. Wie maakt me los?
BG verkoopt ook nep producten bijv fake Samsung laders, fake mi usb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mijquote:Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
BG verkoopt ook nep producten hoor, bijv fake Samsung laders, fake mi uwb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.
Geldt ook voor de andere bekende shops hoor. En bij bijv. Tinydeal kan je dan ook soms originele producten kopen in aangepaste verpakking.
Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?quote:Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.
ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?
3 lagen magneetverfquote:Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.
Van bv. de Xiaomi powerbanks en pistons zelfs 75% denk ik.quote:Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mij
Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?quote:Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net wat reserveonderdelen gekregen voor horloges.... ging iets niet helemaal goed
Dat halve skeleton horloge.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?
Dood linkjequote:Op donderdag 26 november 2015 21:09 schreef Elan het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)tphone-p-977406.html
Deze besteld
Meestal ff batterijtje vervangen does the trick, zal wel tijdje op voorraad hebben gelegen.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Giel_gssl het volgende:
Vandaag mijn 1e horloge uit chine binnen gekregen:
http://nl.aliexpress.com/(...)_5,searchweb201560_9
Ziet er netjes uit en voelt degelijk aan, alleen loopt de tijd niet![]()
Seconde wijzer springt wel op en neer maar gaat niet vooruit, is de batterij gewoon leeg en komt dit vaker voor? Of heb ik weer de pech dat ik iets binnen krijg wat niet 100% werkt ( welkom in china)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |