Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.quote:
Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Open je nu voor elke hersenscheet een topic?
Nee, dat was het Witte Huis, wat zich in de onderste punt van een pentagram zou bevinden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope. Niet compleet zoals je op andere topics al duidelijk gemaakt is.
Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:53 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lees de OP svp nog eens door en check de foto's en videos die ik geplaatst heb zou ik zeggen.
Jogy gaf zelf aan dat het wellicht interessant was hier een topic aan te wijden, dus ik begrijp niet waarom je deze op voorhand alweer omver probeert te halen?
Ok, jij bent van mening van niet. Echter waarschijnlijk heb je zelf nul-komma-nul onderzoek ernaar gedaan. Hoe kan je dan weten of je mening ook klopt?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:51 schreef Lavenderr het volgende:
Een Satanische Elite-groep. Jij doelt op de Vrijmetselarij zoals ik je al op verschillende topics heb zien beweren? Ik ben van mening dat Vrijmetselarij niets met satanisme te maken heeft.
Open je nu voor elke hersenscheet een topic?
Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles wat in die OP staat heb je al eerder gepost.
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij wou toch weten waar alle ellende in de wereld vandaan komt? Dan zal je wel open-minded genoeg moeten zijn om objectief het materiaal te bekijken en eventueel zelf verder te zoeken of eea correct is of niet. Slechts continu berichtjes posten in de trant van 'het is niet zo' 'ik heb een andere mening' , 'dit kan toch niet?!' en 'wat doet deze troep allemaal op dit forum?!?' heeft totaal geen zin want het verandert NIKS aan de feiten.
Omdat dit:quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
Je kan overval figuren in herkennen, zelfs in wolken. Daarom vind ik dat grappig "bewijs".quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:49 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan? In het Pentagon kan je daadwerkelijk een pentagram trekken als je de punten met elkaar verbindt. Tevens worden van hieruit het lot besloten van vele miljoenen slachtoffers, gezien de geschiedenis.
En welke Satanische werken heb je gelezen ?quote:
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Uiteraard hebben we dan ook nog het Pentagon: het militaire zenuwcentrum van de VS, tevens het grootste gebouw ter wereld
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleeptquote:
Wat de Joden over anderen zeggen zelfs. Want dat is altijd waar. Prijs de Joden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleept
Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:04 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
En welke Satanische werken heb je gelezen ?
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vergeet het supergeheime complex eronder niet. Je kan niet bewijzen dat dat niet bestaat, dus is het echt.
Goh. Je verwijt anderen dat ze geen onderzoek hebben gedaan, maar wauwelt zelf als een kip zonder kop de tegenstanders van een bepaald geloof na.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Niet een en was het niet van plan ook. Jij wel dan? Indien de elite daadwerkelijk het Satanisme aanghangt, dan is het niet zo verwonderlijk ook waar alle oorlogen, armoede en ellende in de wereld vandaan komt he?
Heel veel zelfs. Het pentagon is relatief klein.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?
Pentagon: the world's largest office building - in infographicsquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo heel hard in. Dat het het grootste gebouw ter wereld is.
Ga dan niet lopen klagen en jammeren over de massa-immigratie die onze kant op komt, als je de oorzaken niet eens wilt zien. Ik heb je gisteren een link doorgestuurd, echter je weigert hem te kijken. Hoe kan je dan nog iets zinvols inbrengen in de discussie?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, daar worden de Joden er weer aan de pijpekrullen bijgesleept
kantoorgebouw ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Pentagon: the world's largest office building - in infographics
http://www.architectsjour(...)hics/8688204.article
Er werken ongeveer 23.000 mensen in dat gebouw.
Jij hebt al het werk van Anthon Levay wel gelezen uiteraard?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
Lol, gaan jullie mij nou echt proberen te vertellen hier dat het Satanisme goed is?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
kantoorgebouw ja.
En ga eens wat satanistische werken lezen
neequote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lol, gaan jullie mij nou echt proberen te vertellen hier dat het Satanisme goed is?
Echt ongekend hoe diep deze wereld al gezonken is als men ook maar slechts in overweging neemt dat het Satanisme de juiste weg is.
Nee, maar jij weigert vooralsnog uit te leggen waarom satanisme fout is. Even los van dat het allemaal spirituele nonsense zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Lol, gaan jullie mij nou echt proberen te vertellen hier dat het Satanisme goed is?
Ongekend hoe je dit soort riedeltjes blijft herhalen alsof het de brugklas is.quote:Echt ongekend hoe diep deze wereld al gezonken is als men ook maar slechts in overweging neemt dat het Satanisme de juiste weg is.
Bizar hey? Dat je nu ook gewoon echt mensen hebt die denken dat Satanisme iets positiefs of moois is.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij hebt al het werk van Anthon Levay wel gelezen uiteraard?
Heb je daar bewijs voor?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.
staat op youtubequote:
Omdat het allemaal zeer duister, occult en raar gedoe is. Heb er genoeg beeldmateriaal van gezien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
nee
Maar hoe weet je wat het is als je slechts jodenbashende filmpjes post en niets hebt gelezen?
Iemand die zich lang en breed inlaat met het idee dat een groepering andere instellingen beheert, mag zelf met een overtuigend bewijs komen anders dan een gegeven antwoord als 'staat op youtube'.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bizar hey? Dat je nu ook gewoon echt mensen hebt die denken dat Satanisme iets positiefs of moois is.
Wat een wereld leven we in zeg.... kom maar op met die komeet dan ook eigenlijk.
Deze gebouwen zijn er en die lijken wel groter dan het Pentagon:quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?
Zo groot ziet het er imo niet uit als je de foto's van boven bekijkt en hoe groot de auto's zijn die je op de parkeerplaats ziet staan.
de aap komt uit de mouwquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Omdat het allemaal zeer duister, occult en raar gedoe is. Heb er genoeg beeldmateriaal van gezien.
Tevens staat, ondanks dat ik niet gelovig ben, in de bijbel dat Satan het slechtsts is wat er bestaat.
Kortom, denk dat het niet echt een lekker fris geloof is om aan te hangen.
Want als de bijbel het zegt kan het niet anders dan waar zijn. Vooral wat satanisme betreft is de bijbel pure objectiviteitquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tevens staat, ondanks dat ik niet gelovig ben, in de bijbel dat Satan het slechtsts is wat er bestaat.
nee ts niet, die is speciaalquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Iemand die zich lang en breed inlaat met het idee dat een groepering andere instellingen beheert, mag zelf met een overtuigend bewijs komen anders dan een gegeven antwoord als 'staat op youtube'.
niks gelezen crap gekeken jesquote:
Hebben we het over duivelsaanbidding, LaVey of.. ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind jij dit er fris uitzien dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Want als de bijbel het zegt kan het niet anders dan waar zijn. Vooral wat satanisme betreft is de bijbel pure objectiviteit
War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:26 schreef LazyDave het volgende:
Maar wat is het plan van deze groep satanistische elite, opnieuw een grote (wereld)oorlog? En waarom zijn die mensen zo slecht? Het lijkt mij dat de elite juist goede bedoelingen heeft.
Wow... hoe kom je daar bij? Loop je nou te dollen of niet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hebben we het over duivelsaanbidding, LaVey of.. ?
Want LaVey kan je beargumenteren dat het beter is dan bijv. de christelijke moraal (overigens ook dat het slechter is - maar debat is mogelijk).
Als we het over de Duivel hebben - die is idd oneindig veel nobeler dan de god die Christenen, Joden en Moslims aanbidden. Maar nog steeds een lul.
Nee,ik heb me er daadwerkelijk in verdiept. Itt bijv. jou.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Wow... hoe kom je daar bij? Loop je nou te dollen of niet?
omg moord brand!quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind jij dit er fris uitzien dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.churchofsatan.com/
Dus? M'n buurvrouw ziet er ook niet fris uit maar is verder een prima mens. En nogmaals: Ik ben te oud om onder de indruk te zijn van pentagrammetjes en verkleedpartijen. Maar laat dat je niet tegenhouden om hun de aandacht te geven waar ze om vragen, hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn ze ook, echter het Pentagon is, volgens mij nog, het grootste kantoorgebouw?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Deze gebouwen zijn er en die lijken wel groter dan het Pentagon:
http://www.alletop10lijst(...)bouwen-in-de-wereld/
quote:The Triple Tau
Another instance of connections between these symbols is a direct East to West line connecting the Capitol Building to the Washington Monument and a North to South line connecting the Washington Monument to the Supreme Council 33rd Degree Temple which is located 13 blocks north of the White House. The alignment of the North to South line from the Washington Monument to the Supreme Council 33rd Degree Temple implies that the real center of power in Washington is located in the temple. These two sets of lines make a right angle in the shape of a Square, from the Square and Compass symbol of FreeMasonry.
If you were to continue the East and West line from the Washington Monument to the Lincoln Memorial, the "Square" becomes and inverted "T" with one leg pointing toward the Supreme Council 33rd Degree Temple and the other two legs pointing toward the Capitol Building and the Lincoln Memorial. According to Masonic symbology this is known as the "Triple Tau" which is decoded from the words "I am that I am" by using the Atbash Cipher in conjunction with the Hebrew Alphabet. It is also one of the symbols used by the Royal Arch Masons. According to a Royal Arch degree in Masonry the Triple Tau is described by the following paragraph;
"The Triple Tau, signifying, among other occult things, Templum Hierosolyma, 'the Temple of Jerusalem'. It also means Clavis ad Theosaurum - 'A key to a treasure' - and Theca ubi res pretiosa deponitur - 'A place where a precious thing is concealed', or Res ipsa pretiosa - 'The precious thing itself'."
LOL! Kijk eens naar alle oorlog, ellende, armoede en verkankernis in de wereld. Komt door figuren die daadwerkelijk aanhangen waar jij je in hebt 'verdiept'.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee,ik heb me er daadwerkelijk in verdiept. Itt bijv. jou.
Het zal, maar dat geeft nog niet echt antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.
George Orwell
Daar ligt inderdaad Albert Pike, de grootste Freemason allertijden in begraven.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:33 schreef DeMolay het volgende:
13 blokken boven het witte huis staat de Supreme Council 33rd Degree Temple
[ afbeelding ]
Docu ook gezien die ik geplaatst heb dan? Je vroeg om bewijs, kreeg het en kijkt het dan NIET in. Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:30 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben van mening dat de hele heisa rondom de zogeheten 'illuminatie' en bovengenoemde instanties niks anders zijn dan een gezamenlijk hersenspinsel van verschillende overheden om revolutionaire gedachten van burgers enigszins af te zwakken, door het onderwerp van 'wie heeft de macht' te verplaatsen naar iets dat niet bestaat.
Zo krijg je als overheid een laag immuniteit over je heen, gehaald uit een onuitputtelijke bron van misleidende informatie, gevoed door mensen welke deze gedachte in stand houden.
Omdat het bewijs iets beweert dat ik niet geloof.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Docu ook gezien die ik geplaatst heb dan? Je vroeg om bewijs, kreeg het en kijkt het dan NIET in. Hoe kan dat?
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat het bewijs iets beweert dat ik niet geloof.
Te veel om op te noemenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:36 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Het zal, maar dat geeft nog niet echt antwoord op mijn vraag.
Kijk... mensen kunnen zo te zien ook gewoon eens nuchter iets bekijken en zelf constateren of het aannemelijk is of niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:40 schreef Stompzinnig het volgende:
In eerdere topics vond ik je maar een ....met die plattegrond van het witte huis. Vooral omdat dat 'pentagram' eruit zag alsof het door een ....getekend was.
Maar met dat plaatje van het pentagon heb je me overtuigd. Dat moet gemaakt zijn door Satanisten. Trouwens... PENTAGram em PENTAGon, dat kan geen toeval zijn.
Hulde voor Lichtkogel die wél vragen durft te stellen.
Blavatsky , daar noem je iemand!quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:01 schreef controlaltdelete het volgende:
United states of America of Amaruca, Land of the Plumed Serpents?
http://humansarefree.com/(...)uvian-name.html#more
Vergezocht dit. Als iemand me vertelt dat bananen aangeduid worden als 'bananen', dan zal ik zeker het woord 'bananen' gebruiken om het gele stuk fruit aan te duiden waarnaar gewezen wordt, en niet het woord 'druiven'.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:40 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hahaha.
Ok, dus ook al leg ik een tros bananen voor je neer om aan te tonen dat ik over bananen praat... zolang jij lekker denkt dat het druiven zijn, dan zijn het druiven..? Zo redeneer je nu dus he?
Foto's van de laatste POL-meet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:02 schreef RM-rf het volgende:
dus... als dat Satanisme werkt en de aanbidders ervan de wereldmacht winnen, betekent dat dat we over 10 tot 15 jaar geregeerd gaan worden door de huidige generatie Emo´s en Gothics ...?
[ afbeelding ]
Vindt jij een kruis met een bloedende dooie eraan gespijkerd een fris gezicht? Daarboven op nog een doornen kroon voor een bloedend hoofd.?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zegt de bijbel.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:06 schreef Manke het volgende:
Jammer dat men meer geïnteresseerd is in het bijbelse figuur satan dan in Jezus![]()
satan = leugenaar en moordenaar
Jezus = waarheid en gever van leven, tevens vermoord door de moordenaar satan, maar het was een valstrik van God waarin satan tuinde.
De figuur Satan draait om zelfverheerlijking en zelfaanbidding.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
LOL! Kijk eens naar alle oorlog, ellende, armoede en verkankernis in de wereld. Komt door figuren die daadwerkelijk aanhangen waar jij je in hebt 'verdiept'.
Proficiat meid, dat jij kennelijk de duivel op zo'n voetstuk loopt te zetten.
eerst satan voor een paar jaar, daarna Jezus voor 1000 jaarquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De figuur Satan draait om zelfverheerlijking en zelfaanbidding.
De figuur God draait om gehoorzaamheid en onderdrukking van anderen ten bate van het collectief.
Welke groep denk jij dat eerder van plan is de wereld te regeren?
weet je een andere bron waarin satan vermeld wordt uit de periode van vóór de bijbel?quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat zegt de bijbel.Dat is een beetje als aan ajax-supporters vragen wat ze van feyenoord vinden
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:12 schreef Lichtkogel het volgende:
Ook Hollywood en daarmee zo ongeveer alles wat we aan films en series (veelal geweld & thriller & horror) zien op t.v. is in controle van de Zionisten.
Om aan te tonen wat voor lui dat dat zijn, kunnen we bijvoorbeeld even kijken naar de JFK aanslag. JFK was een president die het volk waarschuwde voor een 'monolithic and ruthless conspiracy' in de wereld. Tevens wou hij het volk bevrijden van de economische slavenketting van het bankwezen door de Federal Reserve om zeep te helpen: https://en.wikipedia.org/wiki/Executive_Order_11110
Echter werd deze held doodgeschoten in het openbaar om een voorbeeld te stellen naar iedereen die niet doet wat hen opgedragen wordt:
John F Kennedy werd doodgeschoten op "Elm Street" in Dallas... en wat doet het Satanistische Hollywood dan een paar jaar later: die brengen een horror-film uit "Nightmare on Elm Street:
[ afbeelding ]
Hoe ziek moet men zijn om zoiets te flikken en dat als land zijnde toestaan zou je zeggen?
Satanistisch ziek dus.
Ik ben ff naar de kroeg. Tot later
Ik ga voor de Templar legend over het beloofde land "merica"...met de latijnse teovoeging "At" na aangekomen te zijn vooor Columbus.quote:United states of America of Amaruca, Land of the Plumed Serpents?
quote:Well according to Knight and Lomas, the Masonic authors of The Hiram Key, the original Knights Templar may well have acquired key manuscripts whilst resident in Solomen’s Temple in Jerusalem. Amongst them manuscripts from the Mandaean sect which believed that John the Baptist was the true Messiah and that the souls of the good went to a land far across the sea, a wonderful land, a promised land marked by a star called . . . “Merica.” Which calls to mind the rock engraving of a medieval knight in Westford, Massachusetts; the engraved knight carries a shield portraying the emblem of a ship following a single shining star.
Satan = het kwadequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:55 schreef Manke het volgende:
[..]
weet je een andere bron waarin satan vermeld wordt uit de periode van vóór de bijbel?
denk dat er wel oudere voorbeelden zijn, ik bedoelde de letterlijke naam satanquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Satan = het kwade
Zarathustra had al dat dualisme van goed en kwaad (, Dat is dus van voor de periode v.d. bijbel
God van het goede Ahura Mazda , god van het kwade Ahriman, (1400 tot 1200 voor christus zie wikipedia)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zarathustra
Kan het niet laten om even daarop te reageren, de naam satan komt uit het herbreeuws, oftewel de taal en betekent meer dan de duivelquote:Op vrijdag 13 november 2015 22:21 schreef Manke het volgende:
[..]
denk dat er wel oudere voorbeelden zijn, ik bedoelde de letterlijke naam satan
De naam komt uit het oude en nieuwe testament, velen erkennen hem wel en geven hem de bijbelse karakteristieken, maar andere figuren uit de Bijbel negeren ze. Zelfde met de naam lucifer. Net zoals mensen in moslim landen die wel in djinns geloven, maar niet in de geschriften die ze benoemen, de koran, en niet geloven in die god.
Nee, het plan is de oorsponkelijke Europese bewoners uit te schakelen, om daarna over de overblijvende massa te regeren met ijzeren hand.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:02 schreef RM-rf het volgende:
dus... als dat Satanisme werkt en de aanbidders ervan de wereldmacht winnen, betekent dat dat we over 10 tot 15 jaar geregeerd gaan worden door de huidige generatie Emo´s en Gothics ...?
[ afbeelding ]
Ik weet het. Te bizar voor woorden eigenlijk... zo kan men nagaan hoe verziekt en gek geïndoctrineerd men al is in de samenleving.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:06 schreef Manke het volgende:
Jammer dat men meer geïnteresseerd is in het bijbelse figuur satan dan in Jezus![]()
satan = leugenaar en moordenaar
Jezus = waarheid en gever van leven, tevens vermoord door de moordenaar satan, maar het was een valstrik van God waarin satan tuinde.
Mafketelquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, dat zegt de bijbel.Dat is een beetje als aan ajax-supporters vragen wat ze van feyenoord vinden
Maar! Maar! Maar! Vanwaar zouden ze in godsnaam de bewoners van Europa willen laten verdwijnen omdat die het meest ontwikkeld zijn? Joden, en ik neem aan ook Zionisten, zijn zelf ook van oudsher altijd al een ontwikkeld volkje geweest, neigend naar intellectualisme? En hoe zijn Joden of Zionisten gebaat bij primitieve en (dus meestal ook) barbaarse volken?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.
Het Zionisme is, uiteraard in samenwerking met de Rothschild familie, in 1897 opgericht door Theodor Herzl, en heeft als doel om de hele wereld te domineren en de oorspronkelijke bewoners van Europa te doen verdwijnen; we kunnen zien dat dit inmiddels al aan de gang is, gezien de gigantische stromen massa-immigratie naar onze gebieden. Waarom wil men de oorspronkelijke bewoners doen verdwijnen..? Omdat deze gezien worden als de grootste tegenstanders van de eltie, vanwege de hoge ontwikkeling e.d.
Ah, ok. Jij staat dus voor egoïsme en narcisme, ipv leven in goede harmonie met de medemens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:20 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De figuur Satan draait om zelfverheerlijking en zelfaanbidding.
De figuur God draait om gehoorzaamheid en onderdrukking van anderen ten bate van het collectief.
Welke groep denk jij dat eerder van plan is de wereld te regeren?
Svp even de OP nog een keer goed doorlezen dan inclusief het bijbehorende bewijsmateriaal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:47 schreef nikao het volgende:
Wat is toch je obsessie met Satan en pentagrammen?
Je hebt nog steeds niet duidelijk kunnen maken hoe dit ook maar enigszins zou boeien...
quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ah, ok. Jij staat dus voor egoïsme en narcisme, ipv leven in goede harmonie met de medemens.
Jij hebt je dus daadwerkelijk laten indoctrineren door de Satansbijbel dat God zou staan voor 'gehoorzaamheid en onderdrukking' ipv voor heb liefde voor uw medemens.
Duidelijk waar jij voor staat dus.
Begin me nu overigens af te vragen wat jouw intelligentie quotiënt is.
Mafketelquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
Als Kennedy tegen de NWO was is het vast een prima club.
Om dit te begrijpen zal je wat tijd en energie moeten gaan investeren. Echter dat ga je toch niet willen doen...quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:59 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Maar! Maar! Maar! Vanwaar zouden ze in godsnaam de bewoners van Europa willen laten verdwijnen omdat die het meest ontwikkeld zijn? Joden, en ik neem aan ook Zionisten, zijn zelf ook van oudsher altijd al een ontwikkeld volkje geweest, neigend naar intellectualisme? En hoe zijn Joden of Zionisten gebaat bij primitieve en (dus meestal ook) barbaarse volken?
En waar leunt de idee dat deze beweging uit zou zijn op werelddominantie nog meer op dan de vervalste Protocollen van de Wijzen van Sion? Waarin zijn voor mij meer dan dat document bewijzen te vinden voor die plannen?
Kijk, het zijn Zionisten, en Zionisme is hoe dan ook onlosmakelijk verbonden met het Joodse volk. Hoe zijn zij er in godsnaam bij gebaat om ontwikkeld volk doen te verdwijnen? Zodat ze alleen overblijven met de moslims, of zoiets geks? Sorry, maar dit idee schijnt me belachelijk hoe meer ik erover nadenk.
Ben Christelijk opgegroeid, echter ongelovig geworden.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:01 schreef nikao het volgende:
[..]![]()
Ben je werkelijk gelovig? Als in je Christelijk (protestant/rooms katholiek)?
No shit Sherlock...quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ben Christelijk opgegroeid, echter ongelovig geworden.
Echter gezien de hedendaagse toestand, verloedering, verkankernis van normen/waarden, mentaliteit en idioterie ben ik haast geneigd om weer gelovig te worden ja, als ik kijk naar de oorzaken ervan, gezien de elite. Het lijkt haast wel of het bijbelboek 'Revelations' op de voet na wordt nageleefd. Echter, wie heeft het geschreven vraag ik me af dan... mensen beseffen zich niet eens door de teringzooi waar ze dagelijks doorheen rollen. Al is Voetbal Inside of GTST gelukkig maar op tv om ze ervan af te leiden... "Panem et Circenses" heet dat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Panem_et_circenses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |