abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157517725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Pentagon: the world's largest office building - in infographics
http://www.architectsjour(...)hics/8688204.article

Er werken ongeveer 23.000 mensen in dat gebouw.
kantoorgebouw ja.
En ga eens wat satanistische werken lezen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157517739
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat Satanisten slecht zijn ?
Jij hebt al het werk van Anthon Levay wel gelezen uiteraard?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157517756
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

kantoorgebouw ja.
En ga eens wat satanistische werken lezen :)
Lol, gaan jullie mij nou echt proberen te vertellen hier dat het Satanisme goed is?

Echt ongekend hoe diep deze wereld al gezonken is als men ook maar slechts in overweging neemt dat het Satanisme de juiste weg is.
-
pi_157517809
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:17 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Lol, gaan jullie mij nou echt proberen te vertellen hier dat het Satanisme goed is?

Echt ongekend hoe diep deze wereld al gezonken is als men ook maar slechts in overweging neemt dat het Satanisme de juiste weg is.
nee
Maar hoe weet je wat het is als je slechts jodenbashende filmpjes post en niets hebt gelezen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_157517817
quote:

[..]

Nee, maar jij weigert vooralsnog uit te leggen waarom satanisme fout is. Even los van dat het allemaal spirituele nonsense zijn.
quote:
Ongekend hoe je dit soort riedeltjes blijft herhalen alsof het de brugklas is.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 november 2015 @ 18:20:47 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157517835
Wederom een goed topic.

ze houden ook zo van verkleedpartijtjes the elites.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157517836
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jij hebt al het werk van Anthon Levay wel gelezen uiteraard?
Bizar hey? Dat je nu ook gewoon echt mensen hebt die denken dat Satanisme iets positiefs of moois is. :D

Wat een wereld leven we in zeg.... kom maar op met die komeet dan ook eigenlijk. :D
-
pi_157517846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 17:45 schreef Lichtkogel het volgende:
Al de bovengenoemde elitaire clubs worden overkoepeld en aangestuurd door 1 groep, en dat zijn de Zionisten.
Heb je daar bewijs voor?
Google is your friend, abuse your friends
pi_157517868
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs voor?
staat op youtube
pi_157517899
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

nee
Maar hoe weet je wat het is als je slechts jodenbashende filmpjes post en niets hebt gelezen?
Omdat het allemaal zeer duister, occult en raar gedoe is. Heb er genoeg beeldmateriaal van gezien.

Tevens staat, ondanks dat ik niet gelovig ben, in de bijbel dat Satan het slechtsts is wat er bestaat.

Kortom, denk dat het niet echt een lekker fris geloof is om aan te hangen.
-
pi_157517900
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

staat op youtube
Iemand die zich lang en breed inlaat met het idee dat een groepering andere instellingen beheert, mag zelf met een overtuigend bewijs komen anders dan een gegeven antwoord als 'staat op youtube'.
Google is your friend, abuse your friends
pi_157517905
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Bizar hey? Dat je nu ook gewoon echt mensen hebt die denken dat Satanisme iets positiefs of moois is. :D

Wat een wereld leven we in zeg.... kom maar op met die komeet dan ook eigenlijk. :D
_O-

Precies lets get it over with

Je ziet dat het vechten tegen beter weten in is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157517906
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik wilde het even niet in het belachelijke trekken. Serieus, ik geloof niet dat dat het grootste gebouw is ter wereld. Er zijn toch wel grotere?

Zo groot ziet het er imo niet uit als je de foto's van boven bekijkt en hoe groot de auto's zijn die je op de parkeerplaats ziet staan.
Deze gebouwen zijn er en die lijken wel groter dan het Pentagon:
http://www.alletop10lijst(...)bouwen-in-de-wereld/
ADHD-C
pi_157517925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:21 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Heb je daar bewijs voor?
Here you go:

-
pi_157517926
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Omdat het allemaal zeer duister, occult en raar gedoe is. Heb er genoeg beeldmateriaal van gezien.

Tevens staat, ondanks dat ik niet gelovig ben, in de bijbel dat Satan het slechtsts is wat er bestaat.

Kortom, denk dat het niet echt een lekker fris geloof is om aan te hangen.
de aap komt uit de mouw
pi_157517935
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Want als de bijbel het zegt kan het niet anders dan waar zijn. Vooral wat satanisme betreft is de bijbel pure objectiviteit _O-
Conscience do cost.
pi_157517940
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

de aap komt uit de mouw
Waar heb je het over?
-
pi_157517941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:23 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

Iemand die zich lang en breed inlaat met het idee dat een groepering andere instellingen beheert, mag zelf met een overtuigend bewijs komen anders dan een gegeven antwoord als 'staat op youtube'.
nee ts niet, die is speciaal
pi_157517959
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
niks gelezen crap gekeken jes
pi_157517970
Maar wat is het plan van deze groep satanistische elite, opnieuw een grote (wereld)oorlog? En waarom zijn die mensen zo slecht? Het lijkt mij dat de elite juist goede bedoelingen heeft.
ADHD-C
pi_157518019
quote:

[..]

Hebben we het over duivelsaanbidding, LaVey of.. ?
Want LaVey kan je beargumenteren dat het beter is dan bijv. de christelijke moraal (overigens ook dat het slechter is - maar debat is mogelijk).

Als we het over de Duivel hebben - die is idd oneindig veel nobeler dan de god die Christenen, Joden en Moslims aanbidden. Maar nog steeds een lul.
pi_157518025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef ems. het volgende:

[..]

Want als de bijbel het zegt kan het niet anders dan waar zijn. Vooral wat satanisme betreft is de bijbel pure objectiviteit _O-
Vind jij dit er fris uitzien dan?

http://www.churchofsatan.com/
-
pi_157518026
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:26 schreef LazyDave het volgende:
Maar wat is het plan van deze groep satanistische elite, opnieuw een grote (wereld)oorlog? En waarom zijn die mensen zo slecht? Het lijkt mij dat de elite juist goede bedoelingen heeft.
War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.

George Orwell
pi_157518038
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hebben we het over duivelsaanbidding, LaVey of.. ?
Want LaVey kan je beargumenteren dat het beter is dan bijv. de christelijke moraal (overigens ook dat het slechter is - maar debat is mogelijk).

Als we het over de Duivel hebben - die is idd oneindig veel nobeler dan de god die Christenen, Joden en Moslims aanbidden. Maar nog steeds een lul.
Wow... hoe kom je daar bij? Loop je nou te dollen of niet? :D
-
pi_157518067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 18:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Wow... hoe kom je daar bij? Loop je nou te dollen of niet? :D
Nee,ik heb me er daadwerkelijk in verdiept. Itt bijv. jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')