Ja of dat ik ga vergeten terug te kijken inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:47 schreef AF_ het volgende:
Zaterdag
Ben bang dat ik dit heel vaak ga vergeten
Dank voor je Pm 😊quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
quote:Mol-kandidaten onthullen hun tactiek in Niets is wat het lijkt(2015)
30 december 2015, 20:30 - 21:25 uur
NPO 3
AMUSEMENT Op 2 januari start het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? Voor het eerst is de jacht op de Mol dan op zaterdagavond te zien. Maar voor het zover is, worden de fans opgewarmd met de special Niets is wat het lijkt.
Niets is wat het lijkt laat oud-kandidaten aan het woord over hun Wie is de Mol?-avontuur. Wat was hun tactiek om de saboteur in de groep te vinden, en hoe en wanneer ontmaskerden zij de Mol? Deze special is bovendien een mooi moment om de nieuwe kandidaten aan de kijker voor te stellen. Vanaf 2 januari zijn zij elke week te zien in het meest besproken televisiespel van het jaar.
Kandidaten
Dit keer doen Airen Mylene, Annemieke Schollaardt, Cécile Narinx en Ellie Lust aan het spel mee. Ook Klaas van Kruistum, Marjolein Keuning, Remy van Kesteren, Rop Verheijen, Taeke Taekema en Tim Hofman zijn niet meer te vertrouwen. Sinds hun namen bekend zijn, gonst het weer van de geruchten. Wie van hen is dit jaar de Mol?
Om de tuin leiden
De nieuwe kandidaten kwamen een paar weken terug bij elkaar in Amsterdam om de pers bij te praten over hoe zij hun Mol-avontuur hebben beleefd. Bijpraten, of om de tuin leiden? Ook dat laatste is een mogelijkheid, want ook tijdens een perspresentatie van Wie is de Mol? is wellicht niets wat het lijkt.
'Best voorbereid'
Zeker is dat presentator Art Rooijakkers de Mol van 2016 heeft bestempeld als ‘de best voorbereide Mol in de geschiedenis van het programma’. Daarmee hebben de makers in elk geval de nieuwsgierigheid getriggerd nog voor er een minuut is uitgezonden.
Ik wou zeggen huh dat is dus al geweest?! Maar het is nu natuurlijk na twaalvenquote:
Die is hier na de vorige WIDM niet meer gezien.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Moira. het volgende:
En lieve baas XMN8R, zou jij weer zoals voorgaande jaren de pot bij willen houden in Excel?![]()
.
Vorig jaar was hij ook al een heel jaar niet gezien, en kwam voor WIDM toch weer terugquote:Op woensdag 30 december 2015 02:41 schreef svann het volgende:
[..]
Die is hier na de vorige WIDM niet meer gezien.
Misschien springt hij nog tevoorschijn.
Iemand anders die de pot wil bijhouden als hij weg blijft?
Voor WIDM hoef je niet 'under cover', zou je denken.quote:Op woensdag 30 december 2015 03:09 schreef Moira. het volgende:
Vorig jaar was hij ook al een heel jaar niet gezien, en kwam voor WIDM toch weer terugStiekem hoop ik op een herhaling
Eigenlijk is de mol altijd weer te vinden als je de pot volgtquote:Op woensdag 30 december 2015 03:14 schreef svann het volgende:
[..]
Voor WIDM hoef je niet 'under cover', zou je denken.
Ik hoop ook dat hij nog opduikt.
Het is op zaterdag, dus zondag heeft sowieso geen zinquote:Op woensdag 30 december 2015 04:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt vergeten dit zondag te kijken
Want? Uitzendinggemist.nl.quote:Op woensdag 30 december 2015 06:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is op zaterdag, dus zondag heeft sowieso geen zin
Ja, dat dacht ik ook, maar ik heb toch Marjolein ingeruild voor Annemiekequote:Op vrijdag 13 november 2015 13:31 schreef Xummon het volgende:
Rop, Tim en Marjolein staan vooraf hoog op mijn lijst.
Mijn username is Feijn Zandquote:
Weigerde je afstandsbediening dienst?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had gehoopt dat ze zouden kappen met dat Niets is wat het lijkt gebeuren.
But I was wrong.
Ook jij bent uitgenodigd voor de poule. Succes!quote:Op woensdag 30 december 2015 15:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Mijn username is Feijn Zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |