Ik heb je uitgenodigd.quote:Op zondag 27 december 2015 19:16 schreef Eerin het volgende:
[..]
De maker van de poule moet mensen uitnodigen als ik mij niet vergis. Mijn Username is Eerin92, kun je me daarmee uitnodigen?
Jammer, maar ook wel begrijpelijk. Vind 't sowieso beetje gay dat 't nu naar de zaterdag verplaatst is. Vet veel mensen hebben wel betere dingen te doen op zaterdagavond (ik gelukkig nietquote:
quote:
Lijkt het een van jullie (of iemand anders natuurlijk) weer leuk om de Prono bij te houden voor WIDM 2016 á la vorig jaar?quote:
En zou jij ons dan weer willen verblijden met de tweets van de Mol?quote:
En lieve baas XMN8R, zou jij weer zoals voorgaande jaren de pot bij willen houden in Excel?quote:
quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Lijkt het een van jullie (of iemand anders natuurlijk) weer leuk om de Prono bij te houden voor WIDM 2016 á la vorig jaar?
[..]
En zou jij ons dan weer willen verblijden met de tweets van de Mol?
[..]
En lieve baas XMN8R, zou jij weer zoals voorgaande jaren de pot bij willen houden in Excel?![]()
.
Dan zal ik nu even een shitload topics gaan openen WANT NOG MAAR 5 DAGEN![]()
Yes.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik heb dit jaar geen tijd.quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Lijkt het een van jullie (of iemand anders natuurlijk) weer leuk om de Prono bij te houden voor WIDM 2016 á la vorig jaar?
[..]
[..]
En lieve baas XMN8R, zou jij weer zoals voorgaande jaren de pot bij willen houden in Excel?![]()
.
Dan zal ik nu even een shitload topics gaan openen WANT NOG MAAR 5 DAGEN![]()
Ik zal zo even topic openen!quote:Op maandag 28 december 2015 17:55 schreef Moira. het volgende:
Misschien moet je deze regel nog even aanpassen naar zaterdagavondquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
quote:Op maandag 28 december 2015 19:17 schreef PatriQue89 het volgende:
-Je kunt je prono tot donderdagavond 20:25:00 inleveren. Prono's die later binnenkomen tellen niet mee.
Ohja! Thanks!quote:Op maandag 28 december 2015 19:36 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Misschien moet je deze regel nog even aanpassen naar zaterdagavond
[..]
Geweldig!quote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
Supertof dat je het weer wilt doenquote:
Same here! Hele jaar naar uitgekeken en nu nog maar een paar dagen wachtenquote:
Bedenk me net dat ik tijdens de finale op reis benquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Same here! Hele jaar naar uitgekeken en nu nog maar een paar dagen wachten
Dan duren straks die weken telkens weer te lang
Vanuit Verweggistan WIDM streamenquote:Op dinsdag 29 december 2015 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik tijdens de finale op reis ben
Anders FOK! en social media vermijden en terugkijken via de website.quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik tijdens de finale op reis ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |