quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:51 schreef Meke het volgende:
Voor de mensen die de spoiler niet durven openen: het gaat over een mogelijke deelnemer voor volgend jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuk dat je ook Annemieke verdenkt. Het zou wat zijn als de Mol elke week de afvaller interviewt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:31 schreef Rockfire het volgende:
Wie is de Mol? 2016 - Aflevering 6
Daar had ik nog niet bij stilgestaan, maar dat zou wel heel grappig zijn jaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 14:26 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wel leuk dat je ook Annemieke verdenkt. Het zou wat zijn als de Mol elke week de afvaller interviewt.
quote:Airen Mylène en Taeke Taekema hebben een relatie. De twee hebben elkaar leren kennen tijdens de opnames van Wie is de Mol.
Aan Shownieuws bevestigt de SBS-presentatrice dat de twee een relatie hebben. Eerder plaatste ze al wat foto's van zichzelf en een man op wintersportvakantie. Dat blijkt nu haar Wie is de Mol?-collega te zijn.
Mylène moest in de tweede aflevering van het huidige seizoen de show verlaten. Taekema zit bij de laatste vier deelnemers van Wie is de Mol?.
Verdere details over de relatie geeft de presentatrice nog niet.
Want? Voorbeeldjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Xummon het volgende:
als ik sommige mensen op facebook zie over WIDM, denk ik echt mens ga TikTak kijken, dat programma past beter bij je.
persoon A staat op de foto achter de rug van persoon Bquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:36 schreef Xummon het volgende:
als ik sommige mensen op facebook zie over WIDM, denk ik echt mens ga TikTak kijken, dat programma past beter bij je.
Ja, dat vroegen wij ons hier ook al afquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:06 schreef Maartel het volgende:
Zou ie haar dan nog steeds niet mogen vertellen of ie wel of niet de mol is?
Nee je bent absoluut niet de enigequote:Op donderdag 18 februari 2016 12:39 schreef Burdie het volgende:
Ben ik de enige hier die elke donderdag denkt: "yay, vanavond... oh crap, zaterdag pas"?
Kan er maar niet aan wennen.
Dan wordt het je telefoon uithouden hele avondquote:
Onderweg geen radio en gesprekken opvangen.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wordt het je telefoon uithouden hele avond
Haha ja en plankgas naar huis!quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:52 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Onderweg geen radio en gesprekken opvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |