abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:17:45 #241
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_158111890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

zolang ze er niet met een pen een boodschap in hebben geschreven is het echt compleet onduidelijk
Maar het is een denkbaar scenario:

De ontvoerders sturen de ouders een bericht à la: we hebben uw dochter, denk maar even aan de roze onderbroek met blauwe streepjes. Dat laatste is daderkennis en bewijst de claim.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:28:41 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158112216
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Maar het is een denkbaar scenario:

De ontvoerders sturen de ouders een bericht à la: we hebben uw dochter, denk maar even aan de roze onderbroek met blauwe streepjes. Dat laatste is daderkennis en bewijst de claim.
daarvoor hoeven ze het onderbroekje niet achter te laten natuurlijk

en dan nog
wat als ze het onderbroekje niet vinden?
het is de fucking rimboe!

wat als de ouders het onderbroekje uberhaupt niet kennen?
ze is 21 jaar oud toch?

wat als iemand het onderbroekje vind terwijl de daders het kind nog in de auto proberen te worstelen?

dit is gewoon geen waarschijnlijk verhaal lijkt mij hoor, kan veel te veel mis gaan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158112532
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

daarvoor hoeven ze het onderbroekje niet achter te laten natuurlijk

en dan nog
wat als ze het onderbroekje niet vinden?
het is de fucking rimboe!

wat als de ouders het onderbroekje uberhaupt niet kennen?
ze is 21 jaar oud toch?

wat als iemand het onderbroekje vind terwijl de daders het kind nog in de auto proberen te worstelen?

dit is gewoon geen waarschijnlijk verhaal lijkt mij hoor, kan veel te veel mis gaan
Tik op haar achterhoofd, kleding uit, achter in de kofferbak en hop de pond over en weg ben je.

Was toch al donker aan het worden...
Even doorrijden en voordat ze gemist wordt zijn ze het park al uit.

Hoe snel werkt een krokodil iemand weg?
Zo'n beest is snel, maar krijgt een heel mens toch niet ineens op?

en nog zo iets:
op 500 meter afstand was een pondje, daar werken minimaal twee mensen. Er staan flinke bouwlampen op dat pondje en die hebben niets gezien of gehoord?

Lijkt me toch dat je niet op slag dood bent en dat je je niet direct gewonnen geeft?
pi_158112782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarschijnlijk gewoon uit dr rugtas oid gevallen tijdens wat er ook gebeurt is
Neem jij je rugzak mee als je gaat plassen?
Die badkamers stonden 800 meter uit de oever, naast de slaapvertrekken.
  Moderator dinsdag 8 december 2015 @ 19:56:41 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_158113152
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Tik op haar achterhoofd, kleding uit, achter in de kofferbak en hop de pond over en weg ben je.

matige ontvoerders als ze uitgaan van een best case scenario

quote:
weet ik toch niet, moeder natuur boeit me pas als het op mijn bord ligt

quote:
en nog zo iets:
op 500 meter afstand was een pondje, daar werken minimaal twee mensen. Er staan flinke bouwlampen op dat pondje en die hebben niets gezien of gehoord?

Lijkt me toch dat je niet op slag dood bent en dat je je niet direct gewonnen geeft?

maakt dat een ontvoering op die plek niet alleen maar onwaarschijnlijker?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_158120385
quote:
Ja inderdaad. Zou die niet lekker gesmaakt hebben of zou de krokodil geen honger hebben gehad?

quote:
Alligator eet inbreker op

Een Amerikaanse inbreker die zich probeerde te verschuilen voor de politie is op gruwelijke wijze aan zijn eind gekomen. De 22-jarige man dook in een meertje om uit handen van een politiehond te blijven, maar had daarbij geen rekening gehouden met de aanwezigheid van een chagrijnige alligator.
Matthew Riggens uit Florida had zijn vriendin van tevoren verteld dat hij samen met een maat op inbrekerspad ging in Barefoot Bay. Buurtbewoners waarschuwden de politie toen ze de twee mannen verdacht zagen rondsluipen. Agenten rukten uit met onder meer een speurhond. Riggens zette het op een lopen en belde ondertussen zijn liefje om te melden dat hij voorlopig niet thuis zou komen omdat hij even onder de radar moest blijven.
Toen hij de volgende dag nog niet terug was, gaf zijn vriendin hem op als vermist. Zijn ernstig verminkte lichaam werd een week later uit een meer in de buurt opgevist door duikers van de politie. Die werden daarbij aangevallen door dezelfde 3,5 meter lange alligator die ook Riggens had gedood. Het beest werd afgemaakt en opengesneden: in zijn maag zaten een hand en een voet van de inbreker. ,,Dit is de eerste keer dat we zoiets meemaken", aldus de plaatselijke sheriff.
pi_158120857
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Zou die niet lekker gesmaakt hebben of zou de krokodil geen honger hebben gehad?

[..]

Niet mals genoeg waarschijnlijk.
pi_158121109
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 23:31 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Niet mals genoeg waarschijnlijk.
Ik was ook niet bij zijn voeten begonnen...
pi_158123082
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

en nog zo iets:

Weer allemaal fraaie aannames vanuit de luie stoel in Nederland.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:15:29 #251
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160347481
Vandaag bij RTL boulevard.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:18:03 #252
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160347548
Er wordt een fonds opgericht, om een zoektocht tot stand te kunnen brengen.
Ze is het buurmeisje van Huub Stapel, die het zich aantrekt en geeft aandacht hier voor op zijn facebook.
pi_160347579
Ah! Vroeg me vd week nog af hoe dit eigenlijk was afgelopen.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:19:26 #254
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160347586
Mooi zo! Ouders zijn vanavond te gast bij Rtl late Night.

Ze hebben totaal geen sporen gevonden en het is ook niet zeker of de gevonden kleding wel van Sophia is.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:21:24 #255
430542 A_Fortiori
sterker nog
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:21:58 #256
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160347651
Ouders van Sophia vanavond te gast bij RTL late night
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:24:00 #257
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160347707
quote:
FEITEN EN DATA
Op 30 augustus 2015 hebben wij Sophia uitgezwaaid op Schiphol. De volgende dag komt zij in Kampala aan. Ze gaat acht weken stage lopen in een ziekenhuis en daarna nog een paar weken door het land reizen.
Op 10 november zouden wij haar weer in onze armen sluiten.
Ze is heel blij dat de Bachelor uitreiking op 13 november is omdat we er dan allemaal bij kunnen zijn.

Voor haar vertrek hadden Sophia en ik, haar moeder, het er al over gehad dat ik haar op zou komen zoeken. Mijn dochter’s verblijf in Oeganda is voor mij een perfecte gelegenheid om voor het eerst naar Afrika te reizen. Kort na haar vertrek boek ik een ticket, van 13 oktober tot 3 november.

In Kampala woont Sophia in een studentenhuis van AIESEC, de organisatie die de stages regelt. Ik heb haar daar bezocht en al haar huisgenoten ontmoet. Wij hebben elkaar daarna nog meerdere keren gezien in Kampala.

Op 22 oktober 2015 neemt Sophia afscheid van alle mensen in het ziekenhuis, het is de laatste dag van haar stage. De volgende ochtend vertrekt ze met een paar reisgenoten voor een rondreis door Oeganda.

Op woensdagmiddag 28 oktober 2015 komen zij aan in Murchison Falls National Park. Na een boottocht over de Nijl komen zij tegen zessen aan bij hun accommodatie voor de nacht, het Student Education Centre. Zij halen hun spullen uit de auto en Sophia zegt even naar de WC te gaan, een apart gebouwtje, een stukje verderop.
Dit is de laatste keer dat Sophia is gezien.

Haar reisgenoten slaan heel snel alarm en binnen een kwartier wordt er met hulp van parkrangers naar haar gezocht. Zonder resultaat. De dagen daarna wordt verder gezocht, door politie en parkrangers, op land en in de rivier.
Sophia wordt niet gevonden.

Op vrijdagmorgen 30 oktober 2015 kom ik in Murchison National Park aan en voeg mij bij haar ontredderde reisgenoten. Enige uren later komen er mensen van de Nederlandse ambassade Oeganda die mij tot mijn vertrek hebben bijgestaan.

Er wordt gezocht vanuit de lucht middels een helicopter en op de grond met lokale speurhonden, politie en parkrangers.

Op 4 november 2015 arriveert ook een Nederlands politieteam met een drone.
Sophia wordt niet gevonden.

De ultieme nachtmerrie van elke ouder, waar ook ter wereld; je kind gaat op reis en komt niet meer thuis. Voor ons dag en nacht realiteit sinds 28 oktober. Wij, haar ouders, broers, familie en vrienden, missen haar vreselijk.

Sophia, met haar levenslust en drang naar avontuur, kan incidenteel overprikkeld raken, meestal als er sprake is van veel spanning of als er heel veel onrust en prikkels om haar heen zijn. Slapen wordt dan steeds moeilijker, tot slapeloosheid aan toe. Zo raakt ze dan tegelijkertijd oververmoeid én overactief en kan haar grenzen uit het oog verliezen. Ze komt in een neerwaartse spiraal waar ze zelf niet meer uit kan komen. Ze heeft dan medicatie nodig om tot rust te komen. Terugkijkend met alle feiten op een rij, is het duidelijk dat dit een grote rol gespeeld heeft bij haar plotselinge verdwijning. Het is dan ook van levensbelang dat we haar zo snel mogelijk terugvinden omdat ze zelf in deze staat onmogelijk adequaat de weg terug naar huis zal kunnen vinden.

Zolang het tegendeel niet bewezen is gaan wij ervan uit dat Sophia leeft. Wij moeten verder gaan met zoeken en alles doen wat menselijk mogelijk is om onze dochter te vinden. De onzekerheid waarin wij leven is verwoestend. Niets doen is geen optie.
Bron:
http://www.findsophia.org(...)formatie-vermissing/
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:25:26 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160347751
Ah, het mag er weer over gaan. Ze is pas sinds kort officieel als vermist opgegeven. Dit keer mét naam en foto.

Haar facebook pagina is inmiddels verwijderd.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:27:02 #259
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160347802
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:25 schreef Burdie het volgende:
Ah, het mag er weer over gaan. Ze is pas sinds kort officieel als vermist opgegeven. Dit keer mét naam en foto.

[ afbeelding ]

Haar facebook pagina is inmiddels verwijderd.
Blijft bijzonder dat er direct een Nederlands team ingevlogen werd maar er weinig over te vinden was in de Nederlandse media.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:28:30 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160347851
Knip
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:29:42 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160347883
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Blijft bijzonder dat er direct een Nederlands team ingevlogen werd maar er weinig over te vinden was in de Nederlandse media.
Er werd niks gezegd idd... En nu met die site ineens alles op tafel. Als ze dat een paar maanden eerder hadden gedaan, was de kans groter geweest dat ze nog wat zouden vinden... lijkt mij.
KuikenGuppy
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:33:42 #262
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160348015
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er werd niks gezegd idd... En nu met die site ineens alles op tafel. Als ze dat een paar maanden eerder hadden gedaan, was de kans groter geweest dat ze nog wat zouden vinden... lijkt mij.
We zullen het horen van de ouders vanavond.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 19:49:45 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160348588
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:29 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mwah, ik denk nog steeds dat de partijen die daar (in Oeganda) met de zoektocht bezig waren wel de juiste informatie hadden, daar had een heel verhaal in de Nederlandse pers weinig aan veranderd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:10:22 #264
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160349281
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 19:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik denk nog steeds dat de partijen die daar (in Oeganda) met de zoektocht bezig waren wel de juiste informatie hadden, daar had een heel verhaal in de Nederlandse pers weinig aan veranderd.
Het is natuurlijk wel heftig om het te delen vanaf het eerste moment met heel Nederland.
Zie de enorme aandacht voor de zaken Dascha Graafsma, Ruben en Julian, Marianne Vaatstra en Kris en Lisanne.

Op de site van `Soofje` is het hoofddoel geld inzamelen voor een nieuwe zoektocht.
Bij de andere zaken zochten de ouders-de media elkaar op voor waarheidsvinding, en IMO in mindere mate sponsoring.
pi_160349363
opmerkelijk > huub stapel _ > Ma was erbij toen het gebeurde 31.07

www.rtlxl.nl/#!/rtl-boule(...)ed-b5b6-f3a2afabf9e0
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:16:17 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160349475
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:13 schreef StaceySinger het volgende:
opmerkelijk > huub stapel _ > Ma was erbij toen het gebeurde 31.07

www.rtlxl.nl/#!/rtl-boule(...)ed-b5b6-f3a2afabf9e0
Moeder vermeld ook expliciet nooit eerder in Afrika geweest te zijn op hun website:

quote:
Voor haar vertrek hadden Sophia en ik, haar moeder, het er al over gehad dat ik haar op zou komen zoeken. Mijn dochter’s verblijf in Oeganda is voor mij een perfecte gelegenheid om voor het eerst naar Afrika te reizen. Kort na haar vertrek boek ik een ticket, van 13 oktober tot 3 november.
Ze was naar eigen zeggen pas op het terrein op vrijdagmorgen 30 oktober...
De krokodil sloeg toe op 28 oktober.

Waar was die ma dan? De vader van Sophia was niet mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door ootjekatootje op 01-03-2016 20:23:33 ]
pi_160349657
quote:
Wow.
Wat een omslag opeens bij de laatste twee alinea's...
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:27:32 #268
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160349818
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wow.
Wat een omslag opeens bij de laatste twee alinea's...
Dat ze soms wat overprikkelt kan zijn en daar niet meer uitkomt? Verder is ze volgens de site het perfecte kind/studente/vriendin/dochter/buurmeisje/vrouw...

Die krokodil is compleet van de kaart blijkbaar.
pi_160350009
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat ze soms wat overprikkelt kan zijn en daar niet meer uitkomt? Verder is ze volgens de site het perfecte kind/studente/vriendin/dochter/buurmeisje/vrouw...

Die krokodil is compleet van de kaart blijkbaar.
Nee, ik weet niet precies.

Eerst heel feitelijk een korte tijdlijn over wat er is gebeurd, 'gewoon even naar de wc', niks aan de hand, komt alleen niet meer terug.
En dan plotseling een vrij persoonlijke beschrijving van haar karakter en rol die dat gespeeld moet hebben bij haar verdwijning.
Het was niet negatief bedoeld, ik zag het gewoon totaal niet aankomen.
Zat misschien nog te veel met die krokodillen in mijn hoofd. ;)

Dan komt daar ook nog die afsluiting bovenop dat ze er nog vanuit gaan dat ze leeft en dat ze haar willen vinden.
pi_160350021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
krokodil
krokodil is met vakantie :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:37:48 #271
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160350162
quote:
Sophia, met haar levenslust en drang naar avontuur, kan incidenteel overprikkeld raken, meestal als er sprake is van veel spanning of als er heel veel onrust en prikkels om haar heen zijn. Slapen wordt dan steeds moeilijker, tot slapeloosheid aan toe. Zo raakt ze dan tegelijkertijd oververmoeid én overactief en kan haar grenzen uit het oog verliezen. Ze komt in een neerwaartse spiraal waar ze zelf niet meer uit kan komen. Ze heeft dan medicatie nodig om tot rust te komen. Terugkijkend met alle feiten op een rij, is het duidelijk dat dit een grote rol gespeeld heeft bij haar plotselinge verdwijning. Het is dan ook van levensbelang dat we haar zo snel mogelijk terugvinden omdat ze zelf in deze staat onmogelijk adequaat de weg terug naar huis zal kunnen vinden.
Moet hierbij toch aan die Snelle Jelle reclame denken, die met de roeiboot.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:20:02 #272
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160351629
Ook de van Passels zijn weer van de partij:

quote:
Volgens Van Passel zal er op het land én in de rivier gezocht worden. Eerdere berichten dat Sophia vermoedelijk in de rivier vol krokodillen zou zijn gevallen, ontkracht Van Passel deels. "Je weet het gewoon niet: alle scenario's zijn mogelijk. De gevonden stukjes stof zijn niet door krokodillenbeten veroorzaakt. Bovendien weten we van de rangers dat twee uur varen vanaf de plek waar Sophia verdween, pas veel krokodillen zijn."
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ekerheid-verwoestend

Krokodillen zijn officieel weer verdachte af...

quote:
"Misschien hebben ze haar gezien en gaat er een alarmbel rinkelen. Laten we het hopen, want van deze situatie gaan je nekharen overeind staan."
O toch wel? En dat na 3 maanden....

quote:
Daarom is de stichting Find Sophia in het leven geroepen: om een einde te maken aan de onzekerheid. "Nu zijn er geen aanknopingspunten, geen sporen. Maar die moeten er zijn. Je moet alleen wéten wat je zoekt: daarom willen we ook experts op die plek hebben."
quote:
"Daarom willen we ook geld inzamelen: er staat een team klaar met Nederlandse forensische experts. Er moet vervoer, verblijf, materiaal en een tolk worden geregeld." De familie roept iedereen, bekenden en onbekenden, op om geld te doneren. "Het is echt nodig."
Benieuwd wanneer de expeditie van Frank vertrekt, met als resultaat dat het ws een krokodil was... en dat ze niet bij het terrein geweest zijn want het weer was te slecht.
pi_160352634
En de usual suspects komen weer sensatie zoeken / speculeren.

Lijkt me trouwens niet leuk om een duiker te zijn die mag gaan zoeken naar iemand die mogelijk door krokodillen opgegeten is.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:35:15 #274
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_160354512
Vanavond zijn de ouders bij RTL Late Night.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 22:36:06 #275
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_160354553
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:46 schreef probeer het volgende:

Lijkt me trouwens niet leuk om een duiker te zijn die mag gaan zoeken naar iemand die mogelijk door krokodillen opgegeten is.
Ben nooit weggeweest!

Zullen we het over het nieuws hebben en niet over users? ^O^
pi_160370513
quote:

Ik zie anders ook heel veel niet-usual suspects deelnemen aan deze topic.
pi_160370702
krokodillen en nijlpaarden.

Ja wat moet je daar dan ook :Z
Ik ben nog nooit Europa uit geweest en heb daar ook helemaal geen behoefte aan :Z
Misschien is dat wel de reden dat ik wel leef en zij niet ^O^

Het is misschien een idee voor haar vriendinnen om op vakantie naar iraq te gaan deze zomer :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:37:28 #278
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160371327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:09 schreef MMXMMX het volgende:
krokodillen en nijlpaarden.

Ja wat moet je daar dan ook :Z
Ik ben nog nooit Europa uit geweest en heb daar ook helemaal geen behoefte aan :Z
Misschien is dat wel de reden dat ik wel leef en zij niet ^O^

Het is misschien een idee voor haar vriendinnen om op vakantie naar iraq te gaan deze zomer :Y
Misschien moet je maar helemaal de deur niet meer uit gaan. Als je hoort wat er allemaal kan gebeuren... -O-.
KuikenGuppy
pi_160371398
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:37 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien moet je maar helemaal de deur niet meer uit gaan. Als je hoort wat er allemaal kan gebeuren... -O-.
Ja dat hangt er helemaal van af wat je van plan bent om buiten te gaan doen natuurlijk.

Als jij speciaal naar buiten gaat om de stads bussen uit te dagen op de zebra paden dan is de kans dat je wat overkomt heel groot en dan is het inderdaad raadzaam om gewoon binnen te blijven :o
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:42:28 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160371436
Werd er gisteren nog iets belangwekkends gemeld bij Late Night? Of was het enkel vastklamp-tv?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160376770
quote:

Een kadaverhond lijkt mij ook onverstandig om te werk te stellen.
Eigenlijk sowieso een moeilijk verhaal.. die meid is er gewoon niet meer.
pi_160377092
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:01 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Een kadaverhond lijkt mij ook onverstandig om te werk te stellen.
Eigenlijk sowieso een moeilijk verhaal.. die meid is er gewoon niet meer.
Ik mis iets. Waar staat dat over duikers en kadaverhonden? :o
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:19:43 #283
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160379521
"Het wemelt er van de krokodillen en nijlpaarden". Volgens de moeder zijn dit geruchten. Overdag heeft ze op een boottocht geen dieren gezien, ook andere toeristen niet. De krokodillen en nijlpaarden bevinden zich anderhalf uur verder op.
Nu ben ik benieuwd dat als er nou eens een pop met kleding en lichaamsgeur wordt neer gelegd op de plek, waar haar stukjes kleding en onderbroek zijn gevonden én met cameratoezicht, hoe lang het duurt eer deze verslonden wordt of het water in getrokken wordt. Al is het maar om te weten, of dit tijdens schemering überhaupt wel kan gebeuren. Volgens het politie-onderzoek kan dit niet gebeurd zijn, omdat er nergens sporen gevonden zijn.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:24:47 #284
40566 Ericr
Livewrong
pi_160379712
Geruchten? Het wemelt daar toch echt van de krokodillen en nijlpaarden.Pas als je richting Congo gaat wordt het rustiger met krokodillen en nijlpaarden eigenlijk. Bij de oversteek is het vergeven van de krokodillen en nijlpaarden.

Dit soort werk en dan kilometers langs:

Eigen foto uit 2012, niet ver van de oversteek.
pi_160379824
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:19 schreef A_Fortiori het volgende:
"Het wemelt er van de krokodillen en nijlpaarden". Volgens de moeder zijn dit geruchten. Overdag heeft ze op een boottocht geen dieren gezien, ook andere toeristen niet. De krokodillen en nijlpaarden bevinden zich anderhalf uur verder op.
Nu ben ik benieuwd dat als er nou eens een pop met kleding en lichaamsgeur wordt neer gelegd op de plek, waar haar stukjes kleding en onderbroek zijn gevonden én met cameratoezicht, hoe lang het duurt eer deze verslonden wordt of het water in getrokken wordt. Al is het maar om te weten, of dit tijdens schemering überhaupt wel kan gebeuren. Volgens het politie-onderzoek kan dit niet gebeurd zijn, omdat er nergens sporen gevonden zijn.
krokodillen en nijlpaarden verhaal is van de baan
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:33:44 #286
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160380024
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:24 schreef Ericr het volgende:
Geruchten? Het wemelt daar toch echt van de krokodillen en nijlpaarden.Pas als je richting Congo gaat wordt het rustiger met krokodillen en nijlpaarden eigenlijk. Bij de oversteek is het vergeven van de krokodillen en nijlpaarden.

Dit soort werk en dan kilometers langs:

[ link | afbeelding ]

Eigen foto uit 2012, niet ver van de oversteek.
Waarom zegt die moeder dan dat het niet zo is? En de politie heeft geen sporen gevonden. Ik geloof je gelijk hoor. Mooie foto's.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:39:29 #287
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160380208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:27 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

krokodillen en nijlpaarden verhaal is van de baan
Ik heb begrepen dat men met "dure" apparatuur de omgeving wil gaan af zoeken. Lijkt mij voor de hand liggend, dat dit oa met deze dieren te maken heeft. Op zoek naar een krokodillenhol? Waar voor zou men anders deze apparatuur willen gebruiken?
pi_160380411
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:39 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat men met "dure" apparatuur de omgeving wil gaan af zoeken. Lijkt mij voor de hand liggend, dat dit oa met deze dieren te maken heeft. Op zoek naar een krokodillenhol? Waar voor zou men anders deze apparatuur willen gebruiken?
Nou, aangezien de ouders er vanuit gaan dat ze nog in leven is, denk ik niet dat zij uitsluiten bij dieren gaan zoeken.
Tenzij ze vooral opzoek gaan naar aanwijzingen om uit te sluiten dat ze nog in leven is?
Hmm, dontknow..
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:52:40 #289
40566 Ericr
Livewrong
pi_160380624
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:33 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Waarom zegt die moeder dan dat het niet zo is? En de politie heeft geen sporen gevonden. Ik geloof je gelijk hoor. Mooie foto's.
Zou het niet weten, als je bij de oversteek staat zie je al overal nijlpaarden en als je de rivier op gaat zie je de krokodillen zowel als je richting Murchison Falls gaat als de andere kant op. Ik ben aan beide kanten geweest, het is geen prettige plek om in het water te vallen.

Voelde me daar op gegeven moment ook niet prettig toen we in een niet al te groot bootje een aantal mede reizigers hadden die het wel een goed idee vonden om naar de ene kant van de boot te gaan terwijl de boot al gevaarlijk overhelde. Paar meter verder was het 1 groot krokodillenfeest. Van de nijlpaarden heb je midden op de rivier minder last maar die staan wel overal langs de kant.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:57:41 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_160380751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:52 schreef Ericr het volgende:

[..]

Zou het niet weten, als je bij de oversteek staat zie je al overal nijlpaarden en als je de rivier op gaat zie je de krokodillen zowel als je richting Murchison Falls gaat als de andere kant op. Ik ben aan beide kanten geweest, het is geen prettige plek om in het water te vallen.

Voelde me daar op gegeven moment ook niet prettig toen we in een niet al te groot bootje een aantal mede reizigers hadden die het wel een goed idee vonden om naar de ene kant van de boot te gaan terwijl de boot al gevaarlijk overhelde. Paar meter verder was het 1 groot krokodillenfeest. Van de nijlpaarden heb je midden op de rivier minder last maar die staan wel overal langs de kant.
In dat hele gebied struikel je over de crocs en hippo's idd. Heb er mooie herinneringen aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 2 maart 2016 @ 23:01:29 #291
430542 A_Fortiori
sterker nog
pi_160380833
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:52 schreef Ericr het volgende:

[..]

Heel duidelijk allemaal. Toen ik het interview gisterenavond zag, was ik dus enigszins verbaasd, toen ik moeder hoorde zeggen dat deze beesten daar zich niet bevinden en dat ze sprak over geruchten. Tegelijkertijd dacht ik, dat de moeder nog in shock is.
pi_160381122
Speuren naar Sophia

De Nederlandse Sophia is al 4 maanden vermist in Oeganda. De familie is ten einde raad en vraagt iedereen om hulp...

http://www.npo.nl/goedemo(...)035/POMS_WNL_3415394
  donderdag 3 maart 2016 @ 10:37:59 #293
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160386040
Gek van verdriet ga je de meest bizarre dingen geloven. Zoals dat je dochter na vier maanden nog leeft. Als een soort Jona in de walvis. Triest.
pi_160397039
quote:
9s.gif Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef Copycat het volgende:
Gek van verdriet ga je de meest bizarre dingen geloven. Zoals dat je dochter na vier maanden nog leeft. Als een soort Jona in de walvis. Triest.
Moeten ze de moed maar opgeven dan ?
Wel vreemd dat er pas na 4 maanden een zoekactie komt.
Ook vreemd dat haar naam (Koetsier) niet genoemd mocht worden.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:34:26 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160398671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:37 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Wel vreemd dat er pas na 4 maanden een zoekactie komt.
Ook vreemd dat haar naam (Koetsier) niet genoemd mocht worden.
Er was daar toch direct een zoekactie?
En nee, ik zie nog steeds geen meerwaarde in het noemen van de achternaam.... ook alle speculaties hier in het topic over de moeder van het meisje bleken complete nonsens, en die waren nota bene gebaseerd op die achternaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:36:56 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160398756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 19:37 schreef StaceySinger het volgende:

Het zou realistischer zijn, maar ze moet natuurlijk niets. Zat ik in haar situatie, was ik waarschijnlijk ook alle realiteitszin kwijt. Verdrietig, hoor.
pi_160399093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er was daar toch direct een zoekactie?
En nee, ik zie nog steeds geen meerwaarde in het noemen van de achternaam.... ook alle speculaties hier in het topic over de moeder van het meisje bleken complete nonsens, en die waren nota bene gebaseerd op die achternaam.
Waarom noemen ze nu dan ineens wel de achternaam na 4 maanden ?
Ik vermoed dat ze nu willen gaan zoeken met geavanceerde sonarapparatuur.
pi_160404891
quote:
5s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:42 schreef Copycat het volgende:
Werd er gisteren nog iets belangwekkends gemeld bij Late Night? Of was het enkel vastklamp-tv?
Ik heb het net teruggekeken. Oegandees zei dat haar portemonnee en onderbroek was gevonden. [Overigens zag je korte beelden het pad dat ze zou moeten hebben bewandeld naar de rivier]

De moeder had het echter over een afgescheurd stuk broek, maar dat ze niet wist of ze dat die dag ook gedragen had.

Verder geen enkele (bloed)sporen die zouden wijzen op worsteling met nijlpaard/krokodil.

De ouders lijken er naar mijn mening nog wel behoorlijk van uit te gaan dat ze nog in leven is. Dat mag, daar heb ik geen enkel bezwaar tegen of kritiek op.
Wel moet ik dan steeds denken dat, als ze inderdaad levend teruggevonden wordt, ze waarschijnlijk niet al die maanden gezellig bij wat vrienden heeft zitten chillen..
pi_160405781
Waar blijf je al je wild leeft?
pi_160405922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:45 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waarom noemen ze nu dan ineens wel de achternaam na 4 maanden ?
Ik vermoed dat ze nu willen gaan zoeken met geavanceerde sonarapparatuur.
Niet doen. Over is over.
pi_160406293
en alweer vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')