quote:After Cousins unleashed the F-bombs on Karl, all the head coach – who publicly feuded with the Kings best player last summer – could do was walk away, a source tells The Big Lead. Afterward, Cousins felt some remorse for his actions, asking a couple of teammates if he came down too hard on the coach. They calmly told him, “you can’t scream and curse like that at your coach in front of everyone.”
The day after the San Antonio loss, the players had a well-publicized players-only meeting. What hasn’t been reported is that after the players spoke, Sacramento general manager Vlade Divac and assistant GM Mike Bratz talked to the players and Divac asked the team, “We don’t know what to do with George [Karl], do you think we should fire him?”
quote:The entire Sacramento locker room is frustrated. During the players-only meeting, the team’s 2013 lottery pick, Ben McLemore, spoke up. He said he was frustrated with his role, and he didn’t even know what his role was. Teammates responded: “Your role is to make 3-pointers and defend. That’s everyone’s role on this team except DeMarcus and Rajon.”
Nou, Rondo doet mij nog niet denken aan z'n former self. Die triple doubles klinken aardig, maar wel in de context dat hij gewoon 48 mpg speelt de laatste week. Per 36 is het nog niet veel beter dan vorig seizoen. En die %'s kunnen echt niet. Het is gewoon Shaq op de free throw line.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Toch staat er best een leuke ploeg in Sacramento. Ik heb vannacht de wedstrijd tegen Detroit gezien en het zag er echt niet gek uit.
Boogie is all-NBA niveau, Rondo lijkt weer op 'goede Rondo' van zijn Boston tijd, Gay scoort zo verschrikkelijk makkelijk, Willy Cauley-Stein hoort nu al tot de betere verdedigers in de NBA.
En dan mist de ploeg nog meerdere spelers door blessures.
De pieces zijn er wel, maar de klik...
`quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Salina het volgende:
Ik download bijna elke avond wel een paar wedstrijden via een Russische site. Perfecte kwaliteit overigens, geen live-stream bullshit.
Ik volg dit seizoen met name Chicago, Minnesota en Orlando. Die eerste als mijn persoonlijke favoriete title-contender, de twee andere ploegen als leuke jonge ploegen voor de toekomst (met speciale aandacht voor Minnesota, dat ik al een aantal jaar met interesse volg).
Ook New York kijk ik de laatste tijd vaker, met name vanwege Porzingis.
Vanavond weer wat mooie games gezien in Charlotte-NY en Orlando-LA Lakers. Leuke (bijna) buzzerbeaters van Zeller en Vucevic (en bijna KP).
Vannacht Minnesota-Golden State, ben benieuwd.
Kan morgenavond helaas niet kijken maar wellicht zal ik die game zaterdag nog terugkijken.
Er begint iets moois te groeien in Minnesota. Nu nog eens wat thuisgames winnen.
Iets liever zou ook wel mogenquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:14 schreef matthijst het volgende:
Googlen op "basketball torrents"te moeilijk?
Commentaar wordt door Poetin ingesproken.
http://rutracker.org/forum/viewforum.php?f=1997quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
`
Heb je een linkje naar die site?
En zeker terugkijken die wedstrijd!
Idd, dit supporting cast bij de Pelicans blinkt uit in geblesseerd zijn. Al een paar seizoenen eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
Brow is back. Hij heeft ergens een driepnuntschot opgepikt.
Die man wil ik wel eens met een fatsoenlijke support cast zien.
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Salina het volgende:
De support cast van Minnesota is ook wel ok hoor. Muhammad, Bjelica, Pekovic straks er weer bij.
Alleen jammer dat Rubio weer niet meedoet. Blijkt nog steeds last te hebben van de hamstring, moet wennen aan zoveel speelminuten na vorig jaar amper gespeeld te hebben. Blijkbaar.
Rubio schoot juist aangenaam goed dit seizoen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.
Bjelica is een heel aangename verrassing voor Minny dit jaar.
115 jaar ervaring!quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef D-Wade het volgende:
Wolves met Prince,KG en Andre Miller.....jeeeeezz
Vooral de defense in de laatste minuten was prachtig...En Cousins deze man is gewoonquote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef truedestiny het volgende:
Genoten van de Kings, heerlijke comeback in t 4e kwartWel wat te veel TO nog.
Die blessures ja, zn slechte schot: oneens. Als je ziet hoeveel hij toevoegt aan het spel en zn team beter maakt maakt zn schot m.i, niets uit..quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.
Bjelica is een heel aangename verrassing voor Minny dit jaar.
Ik hoop dat hij snel weer terug komt in elk geval. Unieke speler en een genot om naar te kijken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die blessures ja, zn slechte schot: oneens. Als je ziet hoeveel hij toevoegt aan het spel en zn team beter maakt maakt zn schot m.i, niets uit..
Marcus Smart!quote:
twitter:DwyaneWade twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 05:09:17Proud big bro iam. @mchalmers15 way to take that champion swagger to Memphis lil bro.. reageer retweet
Aan de andere kant, met een beetje mazzel krijgen ze een mooie lottery pick. Skal Labissiere of Ben Simmons naast Davis zou helemaal niet verkeerd zijn, dan krijgt AD eindelijk ook een sidekick die ergens op lijkt. Want waar die organisation hem mee opscheept..quote:Op woensdag 18 november 2015 07:11 schreef PippenScottie het volgende:
Anthony Davis weer geblesseerd aan zijn schouder. Dramaseizoen voor New Orleans.
Denk dat ze teveel gaan winnen voor een high lottery pick als ze weer compleet zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 08:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met een beetje mazzel krijgen ze een mooie lottery pick. Skal Labissiere of Ben Simmons naast Davis zou helemaal niet verkeerd zijn, dan krijgt AD eindelijk ook een sidekick die ergens op lijkt. Want waar die organisation hem mee opscheept..
Zoveel slechte teams zijn er niet dit jaar. Philly (duh), Lakers, Brooklyn en de Pelicans.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:04 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk dat ze teveel gaan winnen voor een high lottery pick als ze weer compleet zijn
Heb hem niet heel veel zien spelen tot op heden, maar hij doet mij enorm denken aan Diaw. Een rich man's Diaw dan wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben Simmons schijnt trouwens de real deal te zijn.
Bizar. Bovendien vorig jaar nog contractverlenging gekregen, misschien een idee om Harden een schop onder te kont te geven? Die doet tegenwoordig niet eens meer alsof hij zijn best doet.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:28 schreef danusz1986 het volgende:
http://www.sbnation.com/n(...)ired-houston-rockets
Kevin Mchale ontslagen. Het kan verkeren vorig jaar in de Western Conference finals en nu ontslagen.
Denk dat het een hele goede vergelijking is, enorm atletisch, pass-first en lichtvoetig. Simmons moet echt aan zijn jumper gaan werken om een superster in de NBA te worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb hem niet heel veel zien spelen tot op heden, maar hij doet mij enorm denken aan Diaw. Een rich man's Diaw dan wel.
Blame it on the schedule-makers!quote:Op woensdag 18 november 2015 11:30 schreef Principia het volgende:
Timberwolves - Miami gekeken, ongelooflijk dat Minnesota deze wedstrijd heeft gewonnen. Miami heeft zichzelf in de voet geschoten met verschrikkelijke free throws en een belachelijk aantal unforced turnovers. In de slotfase de wedstrijd alsnog uit handen gegeven mede door de Hack-a-Whiteside, waardoor Spoelstra hem eruit moest halen en zodoende geen rim protection meer had. Whiteside is wel écht een beest geworden zeg, triple-double 22-14-10!
Wiggins begon in het vierde kwart eindelijk te driven naar de rim ipv contested midrange jumpers met 15 op de schotklok. Daar moet hij m.i. echt mee ophouden. Karl-Anthony Towns kwam al vroeg in foul trouble, maar wat is die man goed zeg, die kan echt alles. De andere rook op het veld, Winslow, was verdedigend weer goed (vooral met zijn rebounds), maar aanvallend dramatisch. Het is dat meer Heat spelers aanvallend niet thuis gaven (Wade, Green, Johnson, McRoberts) anders was het een blowout geweest.
Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Mykonos het volgende:
Ik ga komende vrijdag naar de Wolves, thuis tegen Pistons geloof ik. Zit momenteel nl. een tijdje in Minneapolis. Ben benieuwd! Ben verder geen grote basketbalkenner ofzo, maar lijkt me wel leuk om een keer mee te maken, en het is een stuk betaalbaarder dan NFL-games...
Bedankt voor de tips! Zal ze in de gaten houden en laten horen hoe het was.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.
Je kan bij Minnesota kijken naar een van de beste spelers van de afgelopen 20 jaar (Kevin Garnett) en naar twee van de grootste talenten in de NBA (Karl-Anthony Towns en Andrew Wiggins).
En de beste rebounder van dit moment en misschien in de toekomst wel een van de beste ooit, Andre Drummond.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel plezier! Laat weten hoe je het vond.
Je kan bij Minnesota kijken naar een van de beste spelers van de afgelopen 20 jaar (Kevin Garnett) en naar twee van de grootste talenten in de NBA (Karl-Anthony Towns en Andrew Wiggins).
Geen plezier uit stralen is een understatement. Dit was afgelopen weekend, Dallas vs Houston. Echt ongelooflijk hoevaak hij Houston afgelopen seizoen gered heeft met iso 3 ballen, maar wat een verschrikkelijke vent is het met zijn eeuwige zoektocht naar free throws en gejank. Zijn relatie met Khloe Kardashian lijkt ook geen positieve invloed te hebben, samen met Lawson (alcoholist geweest) vaak te vinden in de clubs.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ontslag van McHale verbaast me.
Ik heb de Rockets nog niet zien spelen dit jaar, maar de resultaten spreken voor zich. Wat ik uit de media begrijp straalt de ploeg ook niet uit plezier te hebben in basketbal spelen.
Met terugwerkende kracht heb ik wel veel respect voor wat Harden vorig jaar heeft gepresteerd. Howard miste het halve seizoen, maar de Rockets bleven maar winnen. Dat was grotendeels Hardena verdienste.
Wel weer zonder Rose wss.quote:
Eindelijk een wedstrijd van de Kings op een deftig uur om te kijken ipv. de dag erna...Nu maar hopen dat het de moeite gaat zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:37 schreef truedestiny het volgende:
Warriors blijven lekker doorgaan. De echte vraag is natuurlijk of de Sixers boven het slechtste record van 9-73 uitkomen.![]()
Vanavond vanaf 11 uur Kings-Magic live op ziggosport
Bizar ja. Het is nog november en teams als NO zullen wel opkrabbelen, maar de tekenen lijken echt richting een gebalaceerde situatie de gaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:05 schreef PippenScottie het volgende:
Teams met winning records per conference:
East: 11
West: 5
Aantal time-outs dat een team nog heeftquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:36 schreef Merode32 het volgende:
Onder de score staan van die gele balkjes, voor elk team, wat is dat?
Was het leuk?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:33 schreef Mykonos het volgende:
Ik ga komende vrijdag naar de Wolves, thuis tegen Pistons geloof ik.
Ja, was wel een hele beleving. Een van de meer Amerikaanse dingen die je kunt doen hier. Met dat volkslied voor de start, en er werden echt diverse keren veteranen in het zonnetje gezet, moest je weer gaan staan klappen. Daarnaast de hele show eromheen is wel leuk om mee te maken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Was het leuk?![]()
Zonder gekkigheid, er was weinig 'moois' aan maar wel een echte wedstrijd. KG zonder punten maar wel de dirigent van dit jonge team. Grappig genoeg zijn de Pistons nog jonger dan dit Wolves team.
Met KG, Prince en Miller is dat niet zo gek natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Was het leuk?![]()
Zonder gekkigheid, er was weinig 'moois' aan maar wel een echte wedstrijd. KG zonder punten maar wel de dirigent van dit jonge team. Grappig genoeg zijn de Pistons nog jonger dan dit Wolves team.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:45 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, was wel een hele beleving. Een van de meer Amerikaanse dingen die je kunt doen hier. Met dat volkslied voor de start, en er werden echt diverse keren veteranen in het zonnetje gezet, moest je weer gaan staan klappen. Daarnaast de hele show eromheen is wel leuk om mee te maken.
De wedstrijd zelf was een beetje jammer ja, ze hebben blijkbaar alles thuis verloren tot nu toe? Bij rust stonden ze nog wel iets van tien punten voor, maar in het derde kwart gaven ze het goed weg en het was wel ruim voor het einde duidelijk dat weer niet gingen winnen.
Garnet was duidelijk het populairst, kreeg het meeste applaus bij de opkomst, maar maakte nauwelijks minuten. Towns en Wiggins lieten wel wat aardige dingen zien af en toe, wel duidelijk dat dat inderdaad grote talenten zijn. Vond het iig leuk, ben hier nog een paar weken, dus ga misschien nog wel een keer (even een team uitzoeken tegen wie ze kunnen winnen...)
Drummond is onze veteraan, 22 jaar. Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met KG, Prince en Miller is dat niet zo gek natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:12 schreef Sasman het volgende:
[..]
Eindelijk een wedstrijd van de Kings op een deftig uur om te kijken ipv. de dag erna...Nu maar hopen dat het de moeite gaat zijn
Klinkt misschien gek maar zonder Rudy Gay zie ik eigenlijk wel kansen...Al ik hij natuurlijk een goede speler maar vaak wil hij toch het verschil maken in het 4de quarter en mislukt dat vaak.![]()
twitter:Lockedonsports twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 06:19:05How fun to play for SacramentoDeMarcus Cousins passes on 6.3% of his drive, lowest rate. Rudy Gay passes 8.2% of his drives 3rd lowest reageer retweet
Sactown...twitter:HPbasketball twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 21:31:50Vivek Ranadive reportedly wants John Calipari or Nancy Lieberman as coach. https://t.co/mIAKsp0V8Q George Karl’s still there, btw. reageer retweet
Zal nooit goed gaan met die gast aan het roer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
Sactown...twitter:HPbasketball twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 21:31:50Vivek Ranadive reportedly wants John Calipari or Nancy Lieberman as coach. https://t.co/mIAKsp0V8Q George Karl’s still there, btw. reageer retweet
Thanksquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
Je kan waarschijnlijk commentaar switchen naar Engels.
Zin in deze pot. Orlando heeft echt een leuke, jonge ploeg. En Sacramento is een prachtige freak show. Een beetje of je naar een gecrashte sportwagen zit te kijken.
? bij Oladipo ?quote:Op zondag 22 november 2015 00:46 schreef Merode32 het volgende:
Volledig verkeerde beslissing, waardoor orlando nu onterecht achter staat.
Schandalig
De scheids had een zogenaamd duuwpartijtje gezien, waardoor de kings twee free shots kregen.quote:
Het verschil is nu 16 punten he... Dat zal niet alleen door die 2 FT's komenquote:Op zondag 22 november 2015 00:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De scheids had een zogenaamd duuwpartijtje gezien, waardoor de kings twee free shots kregen.
De stand was 1 punt verschil in het voordeel van de king, je ziet wat er van gekomen is.
Precies dat bedoel ik, na de onterecht beslissing ging het alleen maar slecht voor orlando.quote:Op zondag 22 november 2015 00:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het verschil is nu 16 punten he...
Elke wedstrijd zijn er van dit soort dingetjes. Hierdoor wordt een pot echt niet door beslist hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 00:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik, na de onterecht beslissing ging het alleen maar slecht voor orlando.
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 00:56 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Elke wedstrijd zijn er van dit soort dingetjes. Hierdoor wordt een pot echt niet door beslist hoor.
Orlando gaat er zelf gewoon slecht mee om helaasquote:Op zondag 22 november 2015 00:58 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dan heb je de wedstrijd niet gezien.
Orlando staat ruim voor.
Kings maken een inhaalslag
Kings komen met 1 punt voor te staan
Kings krijgen twee onterecgte freeshots.
Nog geen tien minuten later staan ze met 16 punten verschil voor
Het zegt vooral heel veel over de referee.quote:Op zondag 22 november 2015 00:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Orlando gaat er zelf gewoon slecht mee om helaasIk zie dat ze meer gefrustreerd zijn dan normaal.
Dit was een kutcall, net als die twee technicals en ook de 4 fouls na 1.5e minuut in Q2. Laten zich helaas gek maken.
Hehe net of die heeft meegelezen hier. Ik dacht even opletten of Boogie ook oog heeft voor teamgenoten en hij doet niks anders eigenlijk. Wel vreemd dan van die stat dat ie bijna nooit passt op drives. Of het komt doordat Gay niet speelt.quote:Op zondag 22 november 2015 00:56 schreef PippenScottie het volgende:
Cousins heeft na 3 kwarten een statline van 22-10-6-3-3. Dat is best netjes. paar heerlijke passjes naar Koufos.
Kings zijn ook 4-4 met Cousins en 0-5 in de wedstrijden die hij met bessure/schorsing heeft gemist.
27 FTs om 8 zou ik eerder zeggen....quote:Op zondag 22 november 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Orlando staat toch vooral achter omdat ze 8/27 driepunters schieten.
3 point defense van de Kings blijft om te janken.quote:Op zondag 22 november 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Orlando staat toch vooral achter omdat ze 8/27 driepunters schieten.
Dit seizoen voorlopig wel, want TT heeft zijn huiswerk gedaan deze zomer, terwijl Mozgod stil heeft gezeten door scope surgery in z'n knie, waar hij nog steeds last van heeft.quote:Op zondag 22 november 2015 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
Is Tristan Thompson >>>>>> Mozgov?
Lijkt wel vaker zo als je tegen Whiteside speelt.quote:Op zondag 22 november 2015 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
Philadelphia heeft, eind vorig seizoen meegerekend, een 24 game losing streak.
Jahlil Okafor is volgens mij bezig om het record 'vaakst geblockt worden in één seizoen' te verpulveren.
Jahlil moet vaker dunken en zijn linkerhand gebruiken, valt mij wel erg mee dit seizoen. Aanvallend echt een genot om naar te kijken. Lijkt echt een geweldige rookie class te zijn, Porzingis fenomenaal, Towns steengoed.quote:Op zondag 22 november 2015 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
Philadelphia heeft, eind vorig seizoen meegerekend, een 24 game losing streak.
Jahlil Okafor is volgens mij bezig om het record 'vaakst geblockt worden in één seizoen' te verpulveren.
Okafor is de afgelopen weken ook vernederd door Ibaka en Duncan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:20 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Lijkt wel vaker zo als je tegen Whiteside speelt.8 blocks vanacht en ondertussen 58 in 12 wedstrijden. In ze eentje blockt hij meer dan 14 teams in de NBA.
twitter:netw3rk twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:31:19it's like everyone realized that no one can beat Golden State and everyone but the Spurs decided to just let themselves go reageer retweet
twitter:DanWoikeSports twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:36:42Lance Stephenson has played 4 minutes and has 3 fouls. No points, assists or rebounds. reageer retweet
twitter:bruce_arthur twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:40:11I wonder how long it will take TMZ to unearth pictures of the party that the Clippers must have attended last night reageer retweet
Ja en hij zou een product van het systeem zijn. Hawks zouden wel ff een nieuwe vinden...kent Bazemore LOL.quote:Op zondag 22 november 2015 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Clippers lijken een collectieve kater te hebben.
DeMarre Carroll is toch wel een flinke versterking voor Toronto. Hij zou overpaid zijn? Nou, nee dus.
Wat is er mis met Kent Bazemore? Speelt dit seizoen meer dan prima.quote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja en hij zou een product van het systeem zijn. Hawks zouden wel ff een nieuwe vinden...kent Bazemore LOL.
Defense.quote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kent Bazemore? Speelt dit seizoen meer dan prima.
Doc is daarentegen echt een geweldige GM.quote:Op zondag 22 november 2015 23:55 schreef TheGOAT het volgende:
Clippers, mooi dat ze zo falenHype train kan daar ook weer weg. Vooral DJ, maar ook Blake maken nog zoveel fundamentale fouten. Athlethisiscm verhult veel daarvan, maar tegen de Warriors zag je in het 4e kwart het resultaat daarvan. Reach-ins, verkeerde rotations, geen boxouts, etc. Hekel aan de Clippers, die zijn al-tijd aan het zeuren. Had Rivers erg hoog zitten na de 08 Celtics, maar na wat ik later las over Thibs, over KG, lijkt het dat Rivers daar basketbal-wise niet zoveel in de pap brokkelde, meer qua teamgeest (ubuntu, anyone). Cool story, Glenn
Kent Bazemore is niet slecht op defense, hooguit gemiddeld. Daarbij een stuk jonger met nog veel potentie en kost nu maar 2 miljoen, dat heb ik liever dan een Carroll die bijna 30 is voor 15 miljoen per jaar. Het verschil tussen die twee is echt niet zo groot.quote:
Hawks met Bazemore krijgen 109ppg en zonder 99ppg. Geloof me hij is echt een liability on defense. Vind hem ook meer een SG. Simpelweg niet sterk genoeg om de betere wings in de league te verdedigen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kent Bazemore is niet slecht op defense, hooguit gemiddeld. Daarbij een stuk jonger met nog veel potentie en kost nu maar 2 miljoen, dat heb ik liever dan een Carroll die bijna 30 is voor 15 miljoen per jaar. Het verschil tussen die twee is echt niet zo groot.
En let op....juist dan hebben ze een collectieve offday.quote:Op maandag 23 november 2015 07:38 schreef PippenScottie het volgende:
15-0.
Ik herinner me nog dat de Rockets met Olajuwon 15-0 startten, die werden ook kampioen.
De Warriors gaan geschiedenis schrijven. hun volgende wedstrijd is thuis tegen de Lakers.
Dit wordt een lelijke ben ik bang😂😢quote:Op maandag 23 november 2015 07:38 schreef PippenScottie het volgende:
De Warriors gaan geschiedenis schrijven. hun volgende wedstrijd is thuis tegen de Lakers.
Kort antwoord:quote:
Morgenquote:Op dinsdag 24 november 2015 03:58 schreef popolon het volgende:
Nou Detroit heeft het ook niet, pfffff.
Nou nou...uit het niets zou ik niet zeggen. Als paar frustrerende games gezien dit seizoen waarbij ze de laatste 8 minuten ball movement vergeten en zeker als Gay dan nog eens denkt dat hij de man moet zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef truedestiny het volgende:
Jezus wat was dat slecht zeg van de Kings. Zero defense in het 4e kwart. En ook uit het niets alleen nog maar isolation plays...
Nouja, allemaal leuk en aardig, maar ze hebben pas tegen twee(!) teams gespeeld boven .500quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef TheGOAT het volgende:
Warriors zijn zo'n genot om naar te kijken. Man man man wat genieten! Dit team is zo fantastisch goed, geniet ervan, je weet nooit wanneer het over kan zijnGreatness personified.
En dan te bedenken dat ze nog zoveel beter kunnen. Lazy turnovers, missed assignments verdedigend. En toch overklassen ze eigenlijk iedereen.
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, allemaal leuk en aardig, maar ze hebben pas tegen twee(!) teams gespeeld boven .500
New Orleans 2x: 3-11
Houston: 5-9
Memphis 2x: 7-7
LAC 2x: 6-7
Denver 2x: 6-8
Sacramento: 5-10
Minnesota: 6-8
Brooklyn: 3-11
Toronto: 9-6
Chicago: 8-4
Duidelijk voordeel van het spelen in het matige westen. Straks mogen ze weer aantreden tegen de mighty 2-11 Lakers...
Idd, daar loop je niet zomaar overheen. Maar tering, 16-0 en hoe.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...quote:Op woensdag 25 november 2015 08:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.
Hahaha wat een onzin. Je Lebron speelt al heel zijn carričre in de baby conference zonder enige tegenstand of competitie. Is er eindelijk (gelukkig) een kleine opleving in het oosten, krijg je zulke praatjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...
Lol. Well played sir!quote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...
Ik houd het bij de feiten. De Beastern Conference is de beste in de NBA.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:37 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin. Je Lebron speelt al heel zijn carričre in de baby conference zonder enige tegenstand of competitie. Is er eindelijk (gelukkig) een kleine opleving in het oosten, krijg je zulke praatjes.
Hoop t ja...quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Hathor het volgende:
IK denk dat we gerust kunnen stellen nu dat Kobe aan zijn laatste kunstje bezig is.
The Big Dipper had gemiddeld 22,9 rebounds per wedstrijd in zijn hele carriere.quote:Op donderdag 26 november 2015 14:33 schreef popolon het volgende:
Nummer 1 en 2 zullen nog jaren staan. Zelfde als met assists.
Drummond is op koers voor rebounds 'all time' (gezien dat 'ie nog maar 22 is)
Wilt Chamberlain - 23924 rebounds. Perhaps not so much.
Ik zou wel een keer willen zien wat er gebeurt als Curry 48 minuten speelt en de vrijheid krijgt om 15 driepunters per kwart te schieten.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:33 schreef popolon het volgende:
Het blijven persoonlijke records. Wilt nam het op tegen voornamelijk kleine blanke kereltjes (vergeleken met nu dan). Een 100 point game zal je ook nooit meer zien, da's gewoon niet mogelijk in de huidige NBA.
Ik heb net weer even op video de combo Stockton/Malone bekeken maar da's toch mooi om te zien.
Kareem had ook wel extreme longevity, die haalde gerust nog een ppg average van 23 op 38 jarige leeftijd. Dat moet ik met LeBron nog maar zien, die rug heeft toch Bird flashbacks gegeven. Ik zie in LeBron ook inderdaad niet die scorer. Verwacht meer een Magicesque einde, die in zijn laatste jaar ook PF speelde.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
The Big Dipper had gemiddeld 22,9 rebounds per wedstrijd in zijn hele carriere.
Dat record is voor altijd veilig.
John Stocktons assist record ook, lijkt me. AL kan Chris Paul wel bij Jason Kidd (#2 op gepaste afstand) in de buurt komen.
LeBron James, mits hij heel en gemotiveerd blijft, kan richting Kareem gaan. Maar James is niet egoďstisch genoeg om persoonlijke glorie na te jagen. 35.000 punten zie ik nog wel gebeuren.
Kareem had dan weer de 'pech' dat hij eerst 4 jaar college moest spelen voor hij prof werd.quote:Op donderdag 26 november 2015 17:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kareem had ook wel extreme longevity, die haalde gerust nog een ppg average van 23 op 38 jarige leeftijd. Dat moet ik met LeBron nog maar zien, die rug heeft toch Bird flashbacks gegeven. Ik zie in LeBron ook inderdaad niet die scorer. Verwacht meer een Magicesque einde, die in zijn laatste jaar ook PF speelde.
Heel dom zelfs. Vooral "We got money you broke ass niggah"quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:29 schreef truedestiny het volgende:
Laten we het scharen onder een rookie mistakeLekker dom
Hier een andere invalshoek, filmpje begint nadat die jongen een klap gekregen heeft en Okafor hem opvangt en het filmpje eindigt net voordat hij een klap krijgt van die jongen in het groene shirt. Maar goed, hier staat Boston om bekend, schijnt een hele nare stad te zijn.twitter:TheNBACentral twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 04:21:22Jahlil Okafor knocks out a trash talking Celtics fan 😳😳 https://t.co/d8aJksQeMB reageer retweet
twitter:AbdulMoizz_ twitterde op donderdag 26-11-2015 om 22:28:12@RTNBA @abdulamemon first time a sixer beat anyone this season reageer retweet
Boston zelf is een prachtige stad, doet Europees aan. De fans echter zijn erg vervelend ja. En dat gaat op in alle grote sporten daar. Ook in de NHL staan ze bekend als een hele grote arrogante bek te hebben.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:36 schreef Principia het volgende:
[Maar goed, hier staat Boston om bekend, schijnt een hele nare stad te zijn.
Ja, ik zit ook te kijken. Wauwquote:Op zaterdag 28 november 2015 03:58 schreef PippenScottie het volgende:
Golden State is op zich best wel goed..![]()
33-14 na acht minuutjes tegen Phoenix.
Om nog maar te zwijgen over die frustraties die ze daar hebben ten opzichte van de Yankees, alhoewel dat wel wat minder is sinds het einde van de Curse of the Bambino. Maar dan slaat het ineens weer om in misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 28 november 2015 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Boston zelf is een prachtige stad, doet Europees aan. De fans echter zijn erg vervelend ja. En dat gaat op in alle grote sporten daar. Ook in de NHL staan ze bekend als een hele grote arrogante bek te hebben.
Heartbreaking loss voor de Washington Wizards. Corey Joseph in de buzzer! Wall miste 2 cruciale vrije worpen bij 82-81.quote:Op zondag 29 november 2015 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
Wizards - Raptors, vorig jaar in de play-offs een sweep voor Wahington.
Maar dit seizoen zijn de Wizards heel matig. Nu een 3-game losing streak. En dikke verliespartijen ook.
@Halftime. Wat een flutwedstrijd. John Wall is al een paar weken pure bagger.
twitter:PompeyOnSixers twitterde op zondag 29-11-2015 om 15:47:37SOURCES: Jahlil Okafor stopped for going 108 MPH over Ben Franklin Bridge. https://t.co/hELllVw0ho reageer retweet
Die Lakers pick was van de Suns. Maar goed, blijft een slechte trade voor de Bucks. Kidd dacht dat MCW een soortgelijke ontwikkeling zou doorlopen als hij (qua schot). Geloof er niks van, sommige mensen kunnen gewoon minder goed mikken dan de ander (schotvorm van MCW is niet eens zo heel beroerd nadat er een jaar aan gesleuteld is in Philadelphia).quote:Op zondag 29 november 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat was echt een achterlijke trade, want die Lakers pick zat er ook nog bij.
Serieus? Ik was altijd in de volledige overtuiging dat die pick van de Bucks was. Niettemin, MCW is een poor man's Rondo. Dat is niet best.quote:Op zondag 29 november 2015 21:02 schreef Principia het volgende:
[..]
Die Lakers pick was van de Suns. Maar goed, blijft een slechte trade voor de Bucks. Kidd dacht dat MCW een soortgelijke ontwikkeling zou doorlopen als hij (qua schot). Geloof er niks van, sommige mensen kunnen gewoon minder goed mikken dan de ander (schotvorm van MCW is niet eens zo heel beroerd nadat er een jaar aan gesleuteld is in Philadelphia).
Southeast division is no joke.quote:Op zondag 29 november 2015 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Charlotte nu al een paar keer zien spelen. Dat 9-7 record is geen fluke.
Dit team loopt echt lekker. Kemba Walker is all star niveau dit seizoen, Jeremy Lamb is ontketend en de trade voor Batum pakte beter uit dan gehoopt.
Ook Kaminsky lijkt na een stroeve start zijn draai te hebben gevonden.
Ze misten in het begin van het seizoen Giannis en Jabari Parker. Dat zorgde wel voor een valse start.quote:Op zondag 29 november 2015 22:00 schreef Salina het volgende:
Einde CHA-MIL maar even meepikken.
Milwaukee is wel de negatieve verrassing in een verder sterke Eastern Conference tot nu toe.
Inderdaad missen ze wel een type Pachulia. En MCW op de bank, zat er wel een beetje aan te komen. Toch bizar, op voorhand denk je dat ze toch zoveel talent hebben, maar 6-10 tot nu toe...
Ze weten niet wat ze met de sf positie moeten doen. Nu start Luc Mbah a Moute?quote:Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef pfaf het volgende:
Zonder Rudio en Bjelica zijn de Wolves toch te mager.
Clippers blijven een kutteam.
Giannis?quote:Op zondag 29 november 2015 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze misten in het begin van het seizoen Giannis en Jabari Parker. Dat zorgde wel voor een valse start.
Even opgezocht.quote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Giannis?
Dat heb ik even gemist dan. Misschien een paar wedstrijdjes? Meer toch niet denk ik.
Pekovic bedoel je?quote:Op zondag 29 november 2015 22:07 schreef pfaf het volgende:
Zonder Rudio en Bjelica zijn de Wolves toch te mager.
Clippers blijven een kutteam.
Belly speelt weer vandaag (de Servische, niet de Italiaanse).quote:
Nee Bjelly. Na de blessure en het niet invallen in het 1e dacht ik dat hij vanmiddag ook niet mee zou doen.quote:
Ik vrees voor hen sinds het overlijden van papa Buss het laatste.quote:Op maandag 30 november 2015 08:31 schreef PippenScottie het volgende:
Keurige 4 op 20 weer voor Kobe.
Ik twijfel of de Lakers bezig zijn met de meest briljante tankjob ooit, of dat de organisatie echt zo incompetent is.
Hele zware blessures gehad en sindsdien niet meer de oude. Team om hem heen is ook kut, en zijn club kan niet echt verder omdat hij nog teveel salaris krijgt. Beetje genant eigenlijk met hem.quote:Op maandag 30 november 2015 13:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben geen hele grote NBA fan, maar waarom stopt Kobe eigenlijk? Zou toch nog wel op een goed niveau kunnen spelen voor 1 a 2 jaar?
Duncan is bijvoorbeeld 2 jaar ouder en speelt ook nog steeds goed
Kobe speelt al drie jaar niet meer op een goed niveau. Mede door blessures, maar ook door koppig door te blijven schieten terwijl hij maar een fractie is van de speler die hij ooit was. Statistieken in de NBA kunnen hard zijn, en Bryant is dit seizoen misschien niet de slechtste speler in de league, maar wel de speler die zijn ploeg de meeste schade berokkent.quote:Op maandag 30 november 2015 13:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben geen hele grote NBA fan, maar waarom stopt Kobe eigenlijk? Zou toch nog wel op een goed niveau kunnen spelen voor 1 a 2 jaar?
Duncan is bijvoorbeeld 2 jaar ouder en speelt ook nog steeds goed
Contract loopt na dit seizoen af.quote:Op maandag 30 november 2015 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer is Kobe zijn contract ten einde?
Hij kan toch gewoon voor pak hem beet voor 3 miljoen een jaar bijtekenen?
Omdat hij een Laker voor het leven is. En maar goed ook dat hij niet nog een ring gaat chasen.quote:Op maandag 30 november 2015 14:36 schreef Hathor het volgende:
Geen idee waarom, maar ik had altijd het idee dat Kobe zich als laatste kunstje nog voor een seizoen zou aansluiten bij een serieuze contender om nog een keer voor een ring te gaan, a la Payton en Malone, maar als je hem nu zo bezig ziet snap ik best dat geen enkele contender op zo'n inbreng zit te wachten. Helaas...
Ik had datzelfde gevoel met Jordan, ik ging ook pas de NBA volgen toen hij een item werd.quote:Op maandag 30 november 2015 21:33 schreef Multiply het volgende:
[..]
Omdat hij een Laker voor het leven is. En maar goed ook dat hij niet nog een ring gaat chasen.
Kobe is een legende, maar het is helaas echt voorbij. Toch wel een gek gevoel.. ik ben de NBA gaan volgen toen Kobe net in de league was. Volgend seizoen voor het eerst de NBA voor mij zonder Kobe.
Dat was ook bij mij het geval. Zal rond de tijd van Dream Team 1992 zijn geweest. Daarvoor was er uberhaupt ook geen aandacht voor NBA in Nederland, volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2015 21:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had datzelfde gevoel met Jordan, ik ging ook pas de NBA volgen toen hij een item werd.
Ik werd pas helemaal NBA-ofiel toen ik mijn eerste sega megadrive kocht en daarnaast ook die dreamteam in Barcelona sega megadrive game van EA sports kocht. Ik herinner me nog dat ik in die tijd dacht dat Stockton de Mailman was.quote:Op maandag 30 november 2015 21:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was ook bij mij het geval. Zal rond de tijd van Dream Team 1992 zijn geweest. Daarvoor was er uberhaupt ook geen aandacht voor NBA in Nederland, volgens mij.
Heb een paar jaar wat minder de league gevolgd, begin deze eeuw, maar de laatste jaren weer helemaal terug.
Ik had nog een Lakers vs Celtics game op de pc.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik werd pas helemaal NBA-ofiel toen ik mijn eerste sega megadrive kocht en daarnaast ook die dreamteam in Barcelona sega megadrive game van EA sports kocht. Ik herinner me nog dat ik in die tijd dacht dat Stockton de Mailman was.
Jordan vs Bird had ik ook, oww de memoriesquote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik had nog een Lakers vs Celtics game op de pc.
En Jordan vs Bird.
Helemaal suf gespeeld.
[ afbeelding ]
Soms voel ik me al oud.
Same here. Apart gevoelquote:Op maandag 30 november 2015 21:33 schreef Multiply het volgende:
Kobe is een legende, maar het is helaas echt voorbij. Toch wel een gek gevoel.. ik ben de NBA gaan volgen toen Kobe net in de league was. Volgend seizoen voor het eerst de NBA voor mij zonder Kobe.
Ik denk dat Kobe momenteel de slechtste speler in de NBA is.quote:Op maandag 30 november 2015 13:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hele zware blessures gehad en sindsdien niet meer de oude. Team om hem heen is ook kut, en zijn club kan niet echt verder omdat hij nog teveel salaris krijgt. Beetje genant eigenlijk met hem.
Duncan is buitenaards.![]()
Slechtste niet, wel met afstand least valuable player.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dat Kobe momenteel de slechtste speler in de NBA is.
Of deze van Harden, zo typisch hem. Wat een verschrikkelijke kerel is het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
Tsja, alleen maar zwaar contested 3s schieten, terwijl je dat niet meer kunt vind ik ook gewoon slecht. .200 op 3pt en dan wel doodleuk 7 attemps pg. Dat is bijna jezelf hack-a-kobeën..quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slechtste niet, wel met afstand least valuable player.
Euuh dat is toch al zo nu...tenminste laatste 2 minuten en slechts 1 vrije worp plus balbezit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
Hack-a-player zou zwaarder bestraft moeten worden.
Er valt vast wel iets te verzinnen dat bij een intentional foul in de laatste paar minuten van een wedstrijd de ploeg naast twee vrije worpen ook balbezit krijgt.
Nu is het pure minachting voor de fans en de sport. Bovendien werkt hack-a-player maar zelden.
Oh mooi.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:56 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Euuh dat is toch al zo nu...tenminste laatste 2 minuten en slechts 1 vrije worp plus balbezit.
Zou gewoon net als bij FIBA voor hele wedstrijd moeten gelden.
twitter:basketballtalk twitterde op dinsdag 01-12-2015 om 20:42:19Rumor: Houston seeing if there is trade market for Ty Lawson https://t.co/lQuoO39rza reageer retweet
Heb je je door die wedstrijd heengeworsteld? Respect.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:17 schreef popolon het volgende:
Je ziet het nu al in de eerste helft zelfs. Gisteren gingen de Rockets ook tekeer. Gewoon 1 vrije worp + balbezit. BAM afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |