27 FTs om 8 zou ik eerder zeggen....quote:Op zondag 22 november 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Orlando staat toch vooral achter omdat ze 8/27 driepunters schieten.
3 point defense van de Kings blijft om te janken.quote:Op zondag 22 november 2015 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
Orlando staat toch vooral achter omdat ze 8/27 driepunters schieten.
Dit seizoen voorlopig wel, want TT heeft zijn huiswerk gedaan deze zomer, terwijl Mozgod stil heeft gezeten door scope surgery in z'n knie, waar hij nog steeds last van heeft.quote:Op zondag 22 november 2015 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
Is Tristan Thompson >>>>>> Mozgov?
Lijkt wel vaker zo als je tegen Whiteside speelt.quote:Op zondag 22 november 2015 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
Philadelphia heeft, eind vorig seizoen meegerekend, een 24 game losing streak.
Jahlil Okafor is volgens mij bezig om het record 'vaakst geblockt worden in één seizoen' te verpulveren.
Jahlil moet vaker dunken en zijn linkerhand gebruiken, valt mij wel erg mee dit seizoen. Aanvallend echt een genot om naar te kijken. Lijkt echt een geweldige rookie class te zijn, Porzingis fenomenaal, Towns steengoed.quote:Op zondag 22 november 2015 09:58 schreef PippenScottie het volgende:
Philadelphia heeft, eind vorig seizoen meegerekend, een 24 game losing streak.
Jahlil Okafor is volgens mij bezig om het record 'vaakst geblockt worden in één seizoen' te verpulveren.
Okafor is de afgelopen weken ook vernederd door Ibaka en Duncan.quote:Op zondag 22 november 2015 14:20 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Lijkt wel vaker zo als je tegen Whiteside speelt.8 blocks vanacht en ondertussen 58 in 12 wedstrijden. In ze eentje blockt hij meer dan 14 teams in de NBA.
twitter:netw3rk twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:31:19it's like everyone realized that no one can beat Golden State and everyone but the Spurs decided to just let themselves go reageer retweet
twitter:DanWoikeSports twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:36:42Lance Stephenson has played 4 minutes and has 3 fouls. No points, assists or rebounds. reageer retweet
twitter:bruce_arthur twitterde op zondag 22-11-2015 om 22:40:11I wonder how long it will take TMZ to unearth pictures of the party that the Clippers must have attended last night reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |