Ja en hij zou een product van het systeem zijn. Hawks zouden wel ff een nieuwe vinden...kent Bazemore LOL.quote:Op zondag 22 november 2015 22:36 schreef PippenScottie het volgende:
Clippers lijken een collectieve kater te hebben.
DeMarre Carroll is toch wel een flinke versterking voor Toronto. Hij zou overpaid zijn? Nou, nee dus.
Wat is er mis met Kent Bazemore? Speelt dit seizoen meer dan prima.quote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ja en hij zou een product van het systeem zijn. Hawks zouden wel ff een nieuwe vinden...kent Bazemore LOL.
Defense.quote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kent Bazemore? Speelt dit seizoen meer dan prima.
Doc is daarentegen echt een geweldige GM.quote:Op zondag 22 november 2015 23:55 schreef TheGOAT het volgende:
Clippers, mooi dat ze zo falenHype train kan daar ook weer weg. Vooral DJ, maar ook Blake maken nog zoveel fundamentale fouten. Athlethisiscm verhult veel daarvan, maar tegen de Warriors zag je in het 4e kwart het resultaat daarvan. Reach-ins, verkeerde rotations, geen boxouts, etc. Hekel aan de Clippers, die zijn al-tijd aan het zeuren. Had Rivers erg hoog zitten na de 08 Celtics, maar na wat ik later las over Thibs, over KG, lijkt het dat Rivers daar basketbal-wise niet zoveel in de pap brokkelde, meer qua teamgeest (ubuntu, anyone). Cool story, Glenn
Kent Bazemore is niet slecht op defense, hooguit gemiddeld. Daarbij een stuk jonger met nog veel potentie en kost nu maar 2 miljoen, dat heb ik liever dan een Carroll die bijna 30 is voor 15 miljoen per jaar. Het verschil tussen die twee is echt niet zo groot.quote:
Hawks met Bazemore krijgen 109ppg en zonder 99ppg. Geloof me hij is echt een liability on defense. Vind hem ook meer een SG. Simpelweg niet sterk genoeg om de betere wings in de league te verdedigen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kent Bazemore is niet slecht op defense, hooguit gemiddeld. Daarbij een stuk jonger met nog veel potentie en kost nu maar 2 miljoen, dat heb ik liever dan een Carroll die bijna 30 is voor 15 miljoen per jaar. Het verschil tussen die twee is echt niet zo groot.
En let op....juist dan hebben ze een collectieve offday.quote:Op maandag 23 november 2015 07:38 schreef PippenScottie het volgende:
15-0.
Ik herinner me nog dat de Rockets met Olajuwon 15-0 startten, die werden ook kampioen.
De Warriors gaan geschiedenis schrijven. hun volgende wedstrijd is thuis tegen de Lakers.
Dit wordt een lelijke ben ik bang😂😢quote:Op maandag 23 november 2015 07:38 schreef PippenScottie het volgende:
De Warriors gaan geschiedenis schrijven. hun volgende wedstrijd is thuis tegen de Lakers.
Kort antwoord:quote:
Morgenquote:Op dinsdag 24 november 2015 03:58 schreef popolon het volgende:
Nou Detroit heeft het ook niet, pfffff.
Nou nou...uit het niets zou ik niet zeggen. Als paar frustrerende games gezien dit seizoen waarbij ze de laatste 8 minuten ball movement vergeten en zeker als Gay dan nog eens denkt dat hij de man moet zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:37 schreef truedestiny het volgende:
Jezus wat was dat slecht zeg van de Kings. Zero defense in het 4e kwart. En ook uit het niets alleen nog maar isolation plays...
Nouja, allemaal leuk en aardig, maar ze hebben pas tegen twee(!) teams gespeeld boven .500quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef TheGOAT het volgende:
Warriors zijn zo'n genot om naar te kijken. Man man man wat genieten! Dit team is zo fantastisch goed, geniet ervan, je weet nooit wanneer het over kan zijnGreatness personified.
En dan te bedenken dat ze nog zoveel beter kunnen. Lazy turnovers, missed assignments verdedigend. En toch overklassen ze eigenlijk iedereen.
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nouja, allemaal leuk en aardig, maar ze hebben pas tegen twee(!) teams gespeeld boven .500
New Orleans 2x: 3-11
Houston: 5-9
Memphis 2x: 7-7
LAC 2x: 6-7
Denver 2x: 6-8
Sacramento: 5-10
Minnesota: 6-8
Brooklyn: 3-11
Toronto: 9-6
Chicago: 8-4
Duidelijk voordeel van het spelen in het matige westen. Straks mogen ze weer aantreden tegen de mighty 2-11 Lakers...
Idd, daar loop je niet zomaar overheen. Maar tering, 16-0 en hoe.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...quote:Op woensdag 25 november 2015 08:36 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Houston, Memphis, Clippers, Toronto en Chicago zijn prima overwinningen tegen play-offs teams. Dus ik vind het wel meevallen.
Hahaha wat een onzin. Je Lebron speelt al heel zijn carrière in de baby conference zonder enige tegenstand of competitie. Is er eindelijk (gelukkig) een kleine opleving in het oosten, krijg je zulke praatjes.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...
Lol. Well played sir!quote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik dus wel weer meevallen. Houston is ISO Harden, Memphis speelt al jaren hetzelfde - achterhaalde - spelletje en de Clippers zullen nooit iets bereiken. Het westen is een cake walk. De 11 seeded Celtics zouden een 6 seed zijn in het Westen...
Ik houd het bij de feiten. De Beastern Conference is de beste in de NBA.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:37 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin. Je Lebron speelt al heel zijn carrière in de baby conference zonder enige tegenstand of competitie. Is er eindelijk (gelukkig) een kleine opleving in het oosten, krijg je zulke praatjes.
Hoop t ja...quote:Op woensdag 25 november 2015 13:40 schreef Hathor het volgende:
IK denk dat we gerust kunnen stellen nu dat Kobe aan zijn laatste kunstje bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |