quote:After Cousins unleashed the F-bombs on Karl, all the head coach – who publicly feuded with the Kings best player last summer – could do was walk away, a source tells The Big Lead. Afterward, Cousins felt some remorse for his actions, asking a couple of teammates if he came down too hard on the coach. They calmly told him, “you can’t scream and curse like that at your coach in front of everyone.”
The day after the San Antonio loss, the players had a well-publicized players-only meeting. What hasn’t been reported is that after the players spoke, Sacramento general manager Vlade Divac and assistant GM Mike Bratz talked to the players and Divac asked the team, “We don’t know what to do with George [Karl], do you think we should fire him?”
quote:The entire Sacramento locker room is frustrated. During the players-only meeting, the team’s 2013 lottery pick, Ben McLemore, spoke up. He said he was frustrated with his role, and he didn’t even know what his role was. Teammates responded: “Your role is to make 3-pointers and defend. That’s everyone’s role on this team except DeMarcus and Rajon.”
Nou, Rondo doet mij nog niet denken aan z'n former self. Die triple doubles klinken aardig, maar wel in de context dat hij gewoon 48 mpg speelt de laatste week. Per 36 is het nog niet veel beter dan vorig seizoen. En die %'s kunnen echt niet. Het is gewoon Shaq op de free throw line.quote:Op donderdag 12 november 2015 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Toch staat er best een leuke ploeg in Sacramento. Ik heb vannacht de wedstrijd tegen Detroit gezien en het zag er echt niet gek uit.
Boogie is all-NBA niveau, Rondo lijkt weer op 'goede Rondo' van zijn Boston tijd, Gay scoort zo verschrikkelijk makkelijk, Willy Cauley-Stein hoort nu al tot de betere verdedigers in de NBA.
En dan mist de ploeg nog meerdere spelers door blessures.
De pieces zijn er wel, maar de klik...
`quote:Op donderdag 12 november 2015 23:39 schreef Salina het volgende:
Ik download bijna elke avond wel een paar wedstrijden via een Russische site. Perfecte kwaliteit overigens, geen live-stream bullshit.
Ik volg dit seizoen met name Chicago, Minnesota en Orlando. Die eerste als mijn persoonlijke favoriete title-contender, de twee andere ploegen als leuke jonge ploegen voor de toekomst (met speciale aandacht voor Minnesota, dat ik al een aantal jaar met interesse volg).
Ook New York kijk ik de laatste tijd vaker, met name vanwege Porzingis.
Vanavond weer wat mooie games gezien in Charlotte-NY en Orlando-LA Lakers. Leuke (bijna) buzzerbeaters van Zeller en Vucevic (en bijna KP).
Vannacht Minnesota-Golden State, ben benieuwd.
Kan morgenavond helaas niet kijken maar wellicht zal ik die game zaterdag nog terugkijken.
Er begint iets moois te groeien in Minnesota. Nu nog eens wat thuisgames winnen.
Iets liever zou ook wel mogenquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:14 schreef matthijst het volgende:
Googlen op "basketball torrents"te moeilijk?
Commentaar wordt door Poetin ingesproken.
http://rutracker.org/forum/viewforum.php?f=1997quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
`
Heb je een linkje naar die site?
En zeker terugkijken die wedstrijd!
Idd, dit supporting cast bij de Pelicans blinkt uit in geblesseerd zijn. Al een paar seizoenen eigenlijk.quote:Op zondag 15 november 2015 19:19 schreef PippenScottie het volgende:
Brow is back. Hij heeft ergens een driepnuntschot opgepikt.
Die man wil ik wel eens met een fatsoenlijke support cast zien.
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.quote:Op zondag 15 november 2015 21:42 schreef Salina het volgende:
De support cast van Minnesota is ook wel ok hoor. Muhammad, Bjelica, Pekovic straks er weer bij.
Alleen jammer dat Rubio weer niet meedoet. Blijkt nog steeds last te hebben van de hamstring, moet wennen aan zoveel speelminuten na vorig jaar amper gespeeld te hebben. Blijkbaar.
Rubio schoot juist aangenaam goed dit seizoen.quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.
Bjelica is een heel aangename verrassing voor Minny dit jaar.
115 jaar ervaring!quote:Op zondag 15 november 2015 21:49 schreef D-Wade het volgende:
Wolves met Prince,KG en Andre Miller.....jeeeeezz
Vooral de defense in de laatste minuten was prachtig...En Cousins deze man is gewoonquote:Op maandag 16 november 2015 17:14 schreef truedestiny het volgende:
Genoten van de Kings, heerlijke comeback in t 4e kwartWel wat te veel TO nog.
Die blessures ja, zn slechte schot: oneens. Als je ziet hoeveel hij toevoegt aan het spel en zn team beter maakt maakt zn schot m.i, niets uit..quote:Op zondag 15 november 2015 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rubio heb ik met pijn in mijn hart al afgeschreven als franchise point guard, Te veel blessures, te slechte schutter.
Bjelica is een heel aangename verrassing voor Minny dit jaar.
Ik hoop dat hij snel weer terug komt in elk geval. Unieke speler en een genot om naar te kijken.quote:Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die blessures ja, zn slechte schot: oneens. Als je ziet hoeveel hij toevoegt aan het spel en zn team beter maakt maakt zn schot m.i, niets uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |