Hier niet echt een vaste date outfit. Maar wel een ritueel aan dingen die ik doe tijdens het klaarmaken, besteed dan atlijd wel veel meer aandacht aan wat ik aan doe, make-up en haar. Zodat dat mooi zit. Dan ben ik rustig een uur bezig met klaar maken, terwijl ik normaal max een kwartier nodig hebquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie trouwens een vaste date outfit?
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Bij een eerste date bedoel ik
Dank je, nu heb ik de neiging om het weer te installerenquote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
quote:Op maandag 16 november 2015 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Daten draait om gezelligheid? Really?Het zou wel veel verklaren...
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaanquote:Op maandag 16 november 2015 12:36 schreef SiIk het volgende:
Ik krijg nu ook de melding dat er superlikes op me staan te wachten, terwijl ze er helemaal niet zijn
Maar toen ik van de week update, kreeg ik ook niet die nieuwe versie, dus weet niet wat er is.
Ik heb best een poosje lopen swipen na die melding.quote:Op maandag 16 november 2015 12:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hij zet ook niet meer alle matches stomweg aan het begin klaar nu. Kwam er na een hele tijd nog steeds tegen, mooie motivatie om door te gaan.
Misschien dat die dus later nog voorbij komt
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.quote:Op maandag 16 november 2015 12:32 schreef Westerling het volgende:
Die tinder update heeft me geen windeieren gelegd.
Echt waanzinnig veel matches ineens.
Uiteraardquote:Op maandag 16 november 2015 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
Hebben jullie trouwens een vaste date outfit?
Ik merk dat ik bijna altijd het zelfde aan trek. Ook al heb ik mijn halve kast geprobeerd en toch weer iets anders aan gedaan.
Bij een eerste date bedoel ik
Gaat meestal los toch?quote:Op maandag 16 november 2015 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
UiteraardNou ja, vast is een groot woord...
Nee, ben wel weer afgekicktquote:
Post je gesprekken eens?quote:Op maandag 16 november 2015 17:34 schreef Deezertje het volgende:
En 1 match is alweer weg. Bijna heel het weekend mee gekletst, vanmorgen ook nog en vanmiddag ineens verdwenen. Geef dan op zijn minst een reden..
quote:
Once upon a time..quote:Op maandag 16 november 2015 18:15 schreef Fripsel het volgende:
Is het geen idee om een date succesverhalen topic te openen?![]()
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.quote:Op maandag 16 november 2015 14:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nou...hier nog steeds 0 matches. Al moet ik wel zeggen dat ik ook maar 10 a 15% like.
Als ik het hier zo lees wordt er vrijwel alleen Tinder gebruikt, en een match wordt alleen gebruikt voor wat lege oneliners die men verward met een 'gesprek'...quote:Op maandag 16 november 2015 18:27 schreef Fripsel het volgende:
Een succesverhaal hoeft van mij geen relatie te zijn. Kan ook een leuk/gek/grappig/faal avontuur zijn.
Maar ik weet niet.. Ik merk dat ik echt begin af te haken als ik dat tinder geen matches bots etc. weer lees. Dus het sprong in m'n hoofd op.
SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoorquote:Op maandag 16 november 2015 19:06 schreef yats het volgende:
[..]
Wow, dat is weinig. Zeker met jouw uiterlijk. Hoeveel like je gemiddeld?
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijkquote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
Haha thanks.quote:Op maandag 16 november 2015 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind jou wel echt categorie knap of aantrekkelijk
De bescheidenheid siert je.quote:Op maandag 16 november 2015 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat wisselt. En mijn uiterlijk is niet zo bijzonder hoor
quote:Op maandag 16 november 2015 19:02 schreef Moro het volgende:
Ik trap wel af dan:Eerste date?SPOILER: Succes verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan like je zelf niemand of je bent heeeeeeeeel onaantrekkelijk of je woont ergens waar niet veel mensen zijn.quote:Op maandag 16 november 2015 18:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb in een paar weken tijd nu iets van 3 matches gehad.
Ben ik ook.quote:Op maandag 16 november 2015 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haha thanks.
Jammer dat ik zo'n faalhaas met daten ben.
Ik heb dat meer bij Happn. Al 3 maanden geen enkele match terwijl ik dagelijks nieuwe mensen tegenkom en like. Ben één meid 32 keer tegengekomen (elke dag dezelfde locatie) en dat klopt want ik zie haar ook bijna iedere dag daar. Krijg soms wel eens blikken van meiden die me blijkbaar op de app hebben voorbij zien komen en vorige week ook een gespot die ik vaak langs zag komen op Tinder, dus de meiden bestaan wel degelijk!quote:Op maandag 16 november 2015 22:42 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan like je zelf niemand of je bent heeeeeeeeel onaantrekkelijk of je woont ergens waar niet veel mensen zijn.
Nee dus. Tinder is gewoon enorm willekeurig.quote:Op maandag 16 november 2015 22:42 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Dan like je zelf niemand of je bent heeeeeeeeel onaantrekkelijk of je woont ergens waar niet veel mensen zijn.
Die discussie is hier al heel vaak voorbij gekomen. Ik heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan... heel enthousiast doen en 'jaaaaaaaaaaaaa dit doen we snel nog eens!!!!!' en dan echt doodse stilte en nooit meer wat horen van haar. Maar mensen schijnen bang te zijn wbt afwijzen en eerlijk zijn naar elkaar dus sluiten ze de date positief af ipv gewoon eerlijk van: uhmmmmm doei!quote:Op maandag 16 november 2015 22:44 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ben ik ook.
Ooit moet het goed komen.
* Heb een super date gehad laatst. Goede klik. Kusjes, knuffels, ik-kan-niet-wachten-je-weer-te-zien! Je bent leuk en lief. Mooi. Schattig. #inmiddels weken later en hoor er niks meer van, 0 reactie
Daar heb je wel ervaring mee?quote:Op maandag 16 november 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die discussie is hier al heel vaak voorbij gekomen. Ik heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan... heel enthousiast doen en 'jaaaaaaaaaaaaa dit doen we snel nog eens!!!!!' en dan echt doodse stilte en nooit meer wat horen van haar. Maar mensen schijnen bang te zijn wbt afwijzen en eerlijk zijn naar elkaar dus sluiten ze de date positief af ipv gewoon eerlijk van: uhmmmmm doei!
Doe maar niet, vinden je blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op maandag 16 november 2015 22:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb dat meer bij Happn. Al 3 maanden geen enkele match terwijl ik dagelijks nieuwe mensen tegenkom en like. Ben één meid 32 keer tegengekomen (elke dag dezelfde locatie) en dat klopt want ik zie haar ook bijna iedere dag daar. Krijg soms wel eens blikken van meiden die me blijkbaar op de app hebben voorbij zien komen en vorige week ook een gespot die ik vaak langs zag komen op Tinder, dus de meiden bestaan wel degelijk!Maar 3 maanden geen enkele match is gewoon belachelijk.
Soms denk ik: zal ik ze gewoon aanspreken in real? Maar zouden jullie daar gediend van zijn? In de trant van: ik ben je al ontelbaar keer tegengekomen op *naam app*, jij mij ook? o.i.d. Alhoewel ze dan wel teruggeliked hebben waarschijnlijk...zit een reden achter.
Jaaaah maar die gozer at me nog net niet op!! Hahaha najaquote:Op maandag 16 november 2015 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die discussie is hier al heel vaak voorbij gekomen. Ik heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan... heel enthousiast doen en 'jaaaaaaaaaaaaa dit doen we snel nog eens!!!!!' en dan echt doodse stilte en nooit meer wat horen van haar. Maar mensen schijnen bang te zijn wbt afwijzen en eerlijk zijn naar elkaar dus sluiten ze de date positief af ipv gewoon eerlijk van: uhmmmmm doei!
Ja helaas wel. Ook wel dat we beiden eens waren dat het verder niks werd en dat stuurden we dan naar elkaar na de date, maar ook paar keer dat ik echt een leuke date had, en ze dus zei: ja, snel nog eens! en dan dus niks meer laten horen, paar appjes nog aan gewijd maar als ze niet meer reageert is het helaas wel duidelijk. Als je dan toch besluit op date te gaan heb dan ook dat beetje fatsoen om het af te ronden als je er geen heil in ziet.quote:
Je bent ook veel te timide en braaf. Daarom zien vrouwen je meer als een soort broertje dan die hete vent met wie ze de lakens willen delen.quote:Op maandag 16 november 2015 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Ook wel dat we beiden eens waren dat het verder niks werd en dat stuurden we dan naar elkaar na de date, maar ook paar keer dat ik echt een leuke date had, en ze dus zei: ja, snel nog eens! en dan dus niks meer laten horen, paar appjes nog aan gewijd maar als ze niet meer reageert is het helaas wel duidelijk. Als je dan toch besluit op date te gaan heb dan ook dat beetje fatsoen om het af te ronden als je er geen heil in ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |