SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 11-11-2015 17:49:54 ]SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://ss.reddit.com/r/fo4/comments/3scfj8/i_built_a_tree_house/
Haha, ik zag dit op reddit. Als ik de game ga halen wil ik ook zoiets in elkaar zetten.
Tree houses ftw.
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 11:25 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Maar oh jee als het een game van Ubisoft of EA was.![]()
Stelletje hypocrieten.
Welke game heeft geen bugs in het begin, wordt wel gerepareerd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.
Ditquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die hadden 80% van de crafting opties vergrendeld achter microtransacties.
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd, in de tussentijd krijg je die S.P.E.C.I.A.L. filmpjes te zien.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Fuck, mn fallout wilt niet installerenblijft hangen op 2%
Jezus gristus te paardquote:Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?quote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Nope. Daarvan is het de bedoeling dat je geen xp meer krijgt. Ik heb het over deze bug:quote:Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?
dat spel draait pas sinds een paar updates soepelquote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Het is gewoon Fallout 3 maar dan mooier, beter, groter etc.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind dat Bethesda achteruit gaat. Ik heb mijn Fo4 al te koop gezet.
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Heb me meer vermaakt met Wasteland 2.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.
Wereld voelt zo leeg en alle quests hebben bijna geen verhaal of leuke personages
Zelfs wanneer het 'close' is met een aantal andere games als MGS5, Arkham, Bloodborne, en FallOut 4, dan heeft Witcher 3 natuurlijk sowieso al heel veel goodwill gezaaid met hun attitude mbt DLC, dus dat zal dan waarschijnlijk op zo'n moment ook wel in hun voordeel werken. En terecht.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Witcher 3 is wel duidelijk goty dit jaar.
Meh, staat bij mij niet eens in de top 3. Alles was prachtig alleen ik vond dat hij kwa gameplau voor mij persoonlijk te weinig te bieden had.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Welke dan wel?quote:Op donderdag 12 november 2015 07:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Meh, staat bij mij niet eens in de top 3.
gewoon een slimme marketingtruc, vond al die dlc maar matig en weinig toevoegen.quote:Op donderdag 12 november 2015 04:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs wanneer het 'close' is met een aantal andere games als MGS5, Arkham, Bloodborne, en FallOut 4, dan heeft Witcher 3 natuurlijk sowieso al heel veel goodwill gezaaid met hun attitude mbt DLC, dus dat zal dan waarschijnlijk op zo'n moment ook wel in hun voordeel werken. En terecht.
Daarom was het gratis. Bij andere developers zijn dit preorder bonusen of je moet er voor betalen. Nu is het allemaal gratis (zoals het hoort), wie gaat er nu betalen voor alternate skins meer finishers en nieuwe kapsels.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gewoon een slimme marketingtruc, vond al die dlc maar matig en weinig toevoegen.
Ergens in het midden van het gebouw loop je een lange gang door waar je aan het eind een negercowboy ziet.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan iemand mij helpen met fallout 4?
Ik zit in de missie The First Step in het gebouw. Nu moet ik naar een bepaald punt lopen ergens boven maar er is geen enkele weg die er naar toe gaat? Gisteren anderhalf uur rondgedwaald in dat gebouw maar.kan niets vinden.
De beste RPG dit jaar heb je nog niet eens gespeeld....quote:Op donderdag 12 november 2015 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout heb ik pas vijf uur gespeeld, maar die game is voller dan The Witcher inderdaad. Er zit meer geschiedenis is.
Het is afhankelijk van hoe het verhaal zich ontpopt of hij uiteindelijk boven Witcher komt.
In december komt nog Xenoblade en dan is het rpg trio compleet. Wat een jaar
Welke game ook goty wint, de gamer is de echte winnaar.
En daar ben je nadat je hem 2 dagen in bezit hebt al achter ?quote:Op donderdag 12 november 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.
Wereld voelt zo leeg en alle quests hebben bijna geen verhaal of leuke personages
Divinity heb ik ook hoge verwachtingen van, maar die komt toch echt na FO4. Kan niet twee dingen tegelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De beste RPG dit jaar heb je nog niet eens gespeeld....
rocket leaguequote:Op donderdag 12 november 2015 07:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Divinity, Until Dawn en Rocket League zijn voor mij de grootste GOTY kandidaten.
quote:Op donderdag 12 november 2015 08:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan iemand mij helpen met fallout 4?
Ik zit in de missie The First Step in het gebouw. Nu moet ik naar een bepaald punt lopen ergens boven maar er is geen enkele weg die er naar toe gaat? Gisteren anderhalf uur rondgedwaald in dat gebouw maar.kan niets vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: SneakyDutchDude
Hij is mooi, ik besteed nooit zoveel aandacht aan dit soort dingen maar je kan er wel hele leuke dingen mee.quote:
Het zijn vooral de glitches die me irriteren in Bethesda games.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Radjan het volgende:
[..]
Welke game heeft geen bugs in het begin, wordt wel gerepareerd.
Ik bied 40quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
laat me raden, er is een controller setting menu en daar kun je het zienquote:Op donderdag 12 november 2015 10:34 schreef Radjan het volgende:
Weet iemand hoe je Dogmeat weer terug kan roepen nadat ie verdwenen is ? Ik ben ergens een rivier over gezwommen omdat ik aangevallen werd door een zwerm Ghouls en nu ben ik mijn hond kwijt. Ik kom er trouwens ook niet achter hoe ik V.A.T.S. moet gebruiken of moet je daar eerst een bepaald level voor halen. In Fallout 3 wist ik het wel maar hier lukt het me niet.
Ik was dogmeat op den duur ook kwijt maar na fast travelen was 'ie er opeens weer. Hij kan niet dood, dus volgens mij kun je'm ook niet kwijtraken totdat je hem dismissed / een andere follower rekruteert. Desnoods even terugkeren naar dat tankstation waar 'ie in eerste instantie te vinden is?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:34 schreef Radjan het volgende:
Weet iemand hoe je Dogmeat weer terug kan roepen nadat ie verdwenen is ? Ik ben ergens een rivier over gezwommen omdat ik aangevallen werd door een zwerm Ghouls en nu ben ik mijn hond kwijt. Ik kom er trouwens ook niet achter hoe ik V.A.T.S. moet gebruiken of moet je daar eerst een bepaald level voor halen. In Fallout 3 wist ik het wel maar hier lukt het me niet.
En ik moet er nog aan beginnenquote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Vond ik wel vet met fallout 1 en 2 (en sowieso vroegere spellen), dat je companions gewoon dood konden maar ook élk ander personage.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik was dogmeat op den duur ook kwijt maar na fast travelen was 'ie er opeens weer. Hij kan niet dood, dus volgens mij kun je'm ook niet kwijtraken totdat je hem dismissed / een andere follower rekruteert. Desnoods even terugkeren naar dat tankstation waar 'ie in eerste instantie te vinden is?
Wat VATS betreft, wat Pheno zegt. Het is gewoon 1 knop (L1). Zodra VATS actief is kun je met rechterstick cyclen tussen enemies en met linkerstick verschillende lichaamsdelen targeten.
Haha ja, geniaal.quote:Op donderdag 12 november 2015 13:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vond ik wel vet met fallout 1 en 2 (en sowieso vroegere spellen), dat je companions gewoon dood konden maar ook élk ander personage.
Dan mocht je overnieuw beginnen als je iemand had gemold die elders in een quest voor kwam
Story of my life met fallout 1 en 2.
Of dat je kameraad in de line of fire zat en je zijn complete torso in fragmenten knalde omdat hij tussen een gemuteerde molrat en jou stondquote:Op donderdag 12 november 2015 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha ja, geniaal.
Of dat je per ongeluk je follower voor z'n kanis schiet omdat je de verkeerde pixel selecteerde met je muis
Ook altijd standaardprocedure om ff alle dorpjes uit te moorden na endgame
quote:Op donderdag 12 november 2015 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of dat je kameraad in de line of fire zat en je zijn complete torso in fragmenten knalde omdat hij tussen een gemuteerde molrat en jou stond
Herkenbaar iets, in Skyrim was ik oplaatst shadowmere kwijtquote:Op donderdag 12 november 2015 10:34 schreef Radjan het volgende:
MGSVquote:Op donderdag 12 november 2015 07:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke dan wel?
Ik heb te weinig gespeeld dit jaar om een goede top 10 te maken, maar The Witcher zou toch wel in mijn top 3 staan denk ik.
Allemaal nog niet gespeeld.quote:
Untill Dawn vind ik ook erg goed en ik denk dat Divinity wsl ook in de top3 was geindigd als ik daar aan toe was gekomen. Fallout nog niet genoeg van gespeeld om hem fatsoenlijk te kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Allemaal nog niet gespeeld.Ga ze alle drie nog wel eens oppikken.
Maar eerst The Witcher maar eens goed doorspelen, komt er ook amper van.
Grote onzin dit, iedereen kan hier prima z'n mening verkondigen zolang je niet gaat schreeuwen of schelden.quote:Op donderdag 12 november 2015 10:07 schreef Akilla het volgende:
Leuke tt, behalve dan dat je fallout hier niet mag haten
Until Dawn heb ik hier ook nog liggen, maar nog niet langer gespeeld dan een uurtje.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Untill Dawn vind ik ook erg goed en ik denk dat Divinity wsl ook in de top3 was geindigd als ik daar aan toe was gekomen. Fallout nog niet genoeg van gespeeld om hem fatsoenlijk te kunnen beoordelen.
Black ops is een UT2004/ Titanfall clone en Star Wars zuigt als de tering.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:35 schreef Retarded het volgende:
Als ik NU een top 3 zou moeten maken voor dit jaar:
1. Until Dawn
2. Life is Strange
3. Dying Light
Maar zodra Star Wars er is vermoed ik dat die de nummer 1 plek inneemt. Black Ops 3 zou er ook in staan, maar die laat ik liggen... Want tja, Call of Duty of Star Wars is voor mij een makkelijke keuze.
U heeft StarWars gespeeld ? Volledige versie ? (Serieuze vraag).quote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Black ops is een UT2004/ Titanfall clone en Star Wars zuigt als de tering.
1: Witcher 3
2: Bloodborne
3: Fallout 4.
Nee de beta alleenquote:Op donderdag 12 november 2015 21:01 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
U heeft StarWars gespeeld ? Volledige versie ? (Serieuze vraag).
Ik heb ook de beta gespeeld. Moest ook eerst wennen, ben een bf4 speler. Toch komt hij hier in huis. Het heeft wel wat, kan er niet precies de vinger op leggen. Maar om nu meteen te zeggen dat de game zuigt ? Nee, dat weer niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee de beta alleen. Maar het is zo arcade achtig. Ik dacht meer a la battlefield. Maar viel vies tegen. Voor mij dan.
Die vind ik alle 3 dus weer geen reet aanquote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wema. Ergens nog een MGS tussen proppen voor mijzelf.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat deed ik in F3 ook, had eerst de achievement gehaald voor Messiah omdat ik altijd zo braaf ben in games, maar na het uitspelen gewoon iedereen omleggen om alsnog ook de achievement voor Evil te halenquote:Op donderdag 12 november 2015 13:40 schreef 2dope het volgende:
Ook altijd standaardprocedure om ff alle dorpjes uit te moorden na endgame
Black Ops 3 en Battlefrontquote:Op donderdag 12 november 2015 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:45 schreef Bredemug het volgende:
Hier wat handige tips.
Als je het irritant vindt om je weight in orde te houden van je inventory en je wilt liever alles dragen, druk op console command en typ in: player.modav carryweight 9999
Kan je je hondje niet meer terugvinden ?
Typ in console command:
prid 0001d162
moveto player
sluit console.
Je leven is nu veel makkelijker. Veel plezier.
Edit: Oops dit is een PS4 thread, dat kan natuurlijk niet. Kan alleen op PC![]()
Die dingen kunnen gelukkig met updates verholpen worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Manmanman, die PS4 versie is af en toe wel echt pittig dramatisch zeg. Locaties waarvan de gebouwen/textures niet laden, laadschermen midden in de open wereld, Belangrijke quest NPC's die uit de lucht komen vallen en doodgaan waardoor de quest niet te doen is....
Naja dit is niet echt cheaten. Het is geen godmode/infinite ammo of infinite health. Alleen gebruiksgemak voor als je bijv niet kan travelen naar andere settlements waar je defenses moet bouwen vanwege overweight.quote:
Ik hoop het Ricko, ik hoop het.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die dingen kunnen gelukkig met updates verholpen worden.
Moet bethesda dat natuurlijk wel doen. Aardig vervelend begrijp ik.
Daar heb ik gelukkig nog geen last van gehadquote:Op donderdag 12 november 2015 22:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Manmanman, die PS4 versie is af en toe wel echt pittig dramatisch zeg. Locaties waarvan de gebouwen/textures niet laden, laadschermen midden in de open wereld, Belangrijke quest NPC's die uit de lucht komen vallen en doodgaan waardoor de quest niet te doen is....
Ik had een Raider die door een deur mij wel kon schieten, maar ik heb niet. En af en toe vallen de ondertitels weg.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nog geen last van gehadhooguit een brahim die ineens binnenshuis stond en een ander dier dat zich zitten vooruit bewoog.
Dat van die ondertitels heb ik ook. En soms wat clippende vijanden. Niks storends verder. Bovendien, gewoon heel regelmatig saven. Gebeurt er dan iets geks, dan laad je gewoon weer je laatste game.quote:Op donderdag 12 november 2015 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had een Raider die door een deur mij wel kon schieten, maar ik heb niet. En af en toe vallen de ondertitels weg.
Verder nog niet iets heel geks. Dit zijn de bekende Fallout bugs.
Als Fallout 3 me één ding geleerd heeft is het wel: save often!quote:Op vrijdag 13 november 2015 07:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat van die ondertitels heb ik ook. En soms wat clippende vijanden. Niks storends verder. Bovendien, gewoon heel regelmatig saven. Gebeurt er dan iets geks, dan laad je gewoon weer je laatste game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 08:07 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
Als Fallout 3 me één ding geleerd heeft is het wel: save often!
Het enige waar ik tot nu toe last van heb gehad bij Fallout 4 is ook dat de ondertiteling soms wegviel of dat de verkeerde regel eronder werd gezet. Dit had ik vooral heel erg redelijk in het begin van de main storyHier ook op datzelfde punt de ondertitels naar de tering. Verder in ~12 uur nog maar een enkele keer meegemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Ik heb alle GTA's uitgezonderd van GTA:V gespeeld. De leukste delen vond ik die op de PlayStation 2 verschenen, geweldige humor en spellen die zichzelf niet serieus nemen. Ben een beetje afgeknapt van deel 4 waarin GTA, in Kieft zijn woorden, in zichzelf is gaan geloven. GTA 4 vond ik enorm saai en teleurstellend en daarom nog nooit de verleiding gehad om deel 5 te kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:05 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog veel mensen die GTA spelen?
Sorry leuke game maar veels te veel bugs. De DLC's van TW3 waren wel erg goed ja.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Dat kan je denken, maar zag in het vorige topic toch een paar mensen die zeiden dat ze het niks vonden of dat het teleurstelde en gelijk springt er iemand op af met teksten als: Je kan hem nooit lang hebben gespeeld oid.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Grote onzin dit, iedereen kan hier prima z'n mening verkondigen zolang je niet gaat schreeuwen of schelden.
of al gespeeld hebben omdat het een enhanced port is...quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo jammer dat ''de massa'' dit spel links laat liggen omdat er games als BLOPS3 en FO4 uitgekomen zijn.
Ja dat kan natuurlijk ook, maar ik hou het even bij consoles-only en dan kun je m niet eerder hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
of al gespeeld hebben omdat het een enhanced port is...ik wacht nog op de reviewcopy, die ligt 'ergens' bij de post
maar bij de preview was ik al positief, dus het moet wel raar lopen als onze zuiderburen het verknald hebben.
Het is gewoon jammer dat hij zowat tegelijkertijd uit is gekomen aangezien mensen al jaren zitten te wachten op een FA4. Ik vind het iig niet erg, want hij is de volgende die op mijn lijst staat en tegen de tijd dat ik klaar ben met Fallout is deze game een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Na 15 uur Divinity Original Sin ben ik welgeteld 0 bugs tegengekomen.
Ook eindelijk weer eens een RPG waar je niet op je map questmarkers/waypoints e.d. ziet maar gewoon zelf alles uit moet zoeken. Zelfs het craften is ''trial and error'', combineer bijvoorbeeld een lege fles met een bepaalde plant en ineens heb je een medium health potion recipe ontdekt.
En de combat is verreweg het beste in een RPG die ik dit jaar heb gespeeld. De verschillende elementen voegen zoveel toe! Met je vuurmage een bak olie over monsters gooien en het daarna in de fik zetten. Met je watermage regen oproepen en daarna een stroomschok op het water laten landen zodat iedereen erin onder stroom staat. Poisonclouds in de fik zetten zodat ze verdwijnen, etc.
Zo jammer dat ''de massa'' dit spel links laat liggen omdat er games als BLOPS3 en FO4 uitgekomen zijn.
Ja de releasedatum is niet echt handig gekozen door Larian Games, maar toch...quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat hij zowat tegelijkertijd uit is gekomen aangezien mensen al jaren zitten te wachten op een FA4. Ik vind het iig niet erg, want hij is de volgende die op mijn lijst staat en tegen de tijd dat ik klaar ben met Fallout is deze game een stuk goedkoper.
Deze ga ik ooit nog wel eens kopen denk ik zoquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook eindelijk weer eens een RPG waar je niet op je map questmarkers/waypoints e.d. ziet maar gewoon zelf alles uit moet zoeken. Zelfs het craften is ''trial and error'', combineer bijvoorbeeld een lege fles met een bepaalde plant en ineens heb je een medium health potion recipe ontdekt.
En de combat is verreweg het beste in een RPG die ik dit jaar heb gespeeld. De verschillende elementen voegen zoveel toe! Met je vuurmage een bak olie over monsters gooien en het daarna in de fik zetten. Met je watermage regen oproepen en daarna een stroomschok op het water laten landen zodat iedereen erin onder stroom staat. Poisonclouds in de fik zetten zodat ze verdwijnen, etc.
Denk dat de doelgroep van Blops heel anders is dan voor Divinity. Ook Fallout wijkt daar van af, en daarbij komt ook nog kijken dat de naamsbekendheid van Divinity niet heel groot is. Helemaal niet in vergelijking met CoD en FOquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
1 sessie! Sterktequote:Op vrijdag 13 november 2015 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben nu bij laatste baas bij Super Meat Boy, die je met een raketwerper achterna zit.
Dat level bestaat uit meerdere gedeeltes met telkens filmpjes erna. Kan je hem in fases verslaan of moet je dat in 1 sessie doen?
In de Light World toch? Dat was wel leuk. Volgens mij niet heel lang over gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben nu bij laatste baas bij Super Meat Boy, die je met een raketwerper achterna zit.
Dat level bestaat uit meerdere gedeeltes met telkens filmpjes erna. Kan je hem in fases verslaan of moet je dat in 1 sessie doen?
Game lijkt me prima, dus ik zal hem zeker eens aanschaffen, maar momenteel heb ik nog genoeg te spelen, en ik verwacht ook dat deze game binnen 2-3 maanden wel een flinke price-drop krijgt, mede dus door die relatieve onbekendheid en het soort genre (top-down RPG).quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |