SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 11-11-2015 17:49:54 ]SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://ss.reddit.com/r/fo4/comments/3scfj8/i_built_a_tree_house/
Haha, ik zag dit op reddit. Als ik de game ga halen wil ik ook zoiets in elkaar zetten.
Tree houses ftw.
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 11:25 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Maar oh jee als het een game van Ubisoft of EA was.![]()
Stelletje hypocrieten.
Welke game heeft geen bugs in het begin, wordt wel gerepareerd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.
Ditquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die hadden 80% van de crafting opties vergrendeld achter microtransacties.
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd, in de tussentijd krijg je die S.P.E.C.I.A.L. filmpjes te zien.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Fuck, mn fallout wilt niet installerenblijft hangen op 2%
Jezus gristus te paardquote:Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?quote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Nope. Daarvan is het de bedoeling dat je geen xp meer krijgt. Ik heb het over deze bug:quote:Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?
dat spel draait pas sinds een paar updates soepelquote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Het is gewoon Fallout 3 maar dan mooier, beter, groter etc.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind dat Bethesda achteruit gaat. Ik heb mijn Fo4 al te koop gezet.
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind dat Bethesda achteruit gaat. Ik heb mijn Fo4 al te koop gezet.
Dat gevoel heb ik ook. Heb me meer vermaakt met Wasteland 2.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.
Wereld voelt zo leeg en alle quests hebben bijna geen verhaal of leuke personages
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |