SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 11-11-2015 17:49:54 ]SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://ss.reddit.com/r/fo4/comments/3scfj8/i_built_a_tree_house/
Haha, ik zag dit op reddit. Als ik de game ga halen wil ik ook zoiets in elkaar zetten.
Tree houses ftw.
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2015 11:25 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Maar oh jee als het een game van Ubisoft of EA was.![]()
Stelletje hypocrieten.
Welke game heeft geen bugs in het begin, wordt wel gerepareerd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom koop ik hem ook niet. Ik kan niet dealen met die irritante bugs.
Ditquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Cikx het volgende:
[..]
Die hadden 80% van de crafting opties vergrendeld achter microtransacties.
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd, in de tussentijd krijg je die S.P.E.C.I.A.L. filmpjes te zien.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Fuck, mn fallout wilt niet installerenblijft hangen op 2%
Jezus gristus te paardquote:Op woensdag 11 november 2015 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij was ie in 30 minuten geïnstalleerd
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?quote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Nope. Daarvan is het de bedoeling dat je geen xp meer krijgt. Ik heb het over deze bug:quote:Op woensdag 11 november 2015 21:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dat waren toch de grijze quests die een X aantal levels onder je waren?
dat spel draait pas sinds een paar updates soepelquote:Op woensdag 11 november 2015 21:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vond witcher 3 buggier op de release dan fa4 eerlijk gezegd. Daar kreeg je zelfs geen xp meer voor quests.
Het is gewoon Fallout 3 maar dan mooier, beter, groter etc.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Ik vind dat Bethesda achteruit gaat. Ik heb mijn Fo4 al te koop gezet.
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Heb me meer vermaakt met Wasteland 2.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.
Wereld voelt zo leeg en alle quests hebben bijna geen verhaal of leuke personages
Zelfs wanneer het 'close' is met een aantal andere games als MGS5, Arkham, Bloodborne, en FallOut 4, dan heeft Witcher 3 natuurlijk sowieso al heel veel goodwill gezaaid met hun attitude mbt DLC, dus dat zal dan waarschijnlijk op zo'n moment ook wel in hun voordeel werken. En terecht.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Witcher 3 is wel duidelijk goty dit jaar.
Meh, staat bij mij niet eens in de top 3. Alles was prachtig alleen ik vond dat hij kwa gameplau voor mij persoonlijk te weinig te bieden had.quote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Welke dan wel?quote:Op donderdag 12 november 2015 07:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Meh, staat bij mij niet eens in de top 3.
gewoon een slimme marketingtruc, vond al die dlc maar matig en weinig toevoegen.quote:Op donderdag 12 november 2015 04:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zelfs wanneer het 'close' is met een aantal andere games als MGS5, Arkham, Bloodborne, en FallOut 4, dan heeft Witcher 3 natuurlijk sowieso al heel veel goodwill gezaaid met hun attitude mbt DLC, dus dat zal dan waarschijnlijk op zo'n moment ook wel in hun voordeel werken. En terecht.
Daarom was het gratis. Bij andere developers zijn dit preorder bonusen of je moet er voor betalen. Nu is het allemaal gratis (zoals het hoort), wie gaat er nu betalen voor alternate skins meer finishers en nieuwe kapsels.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:12 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
gewoon een slimme marketingtruc, vond al die dlc maar matig en weinig toevoegen.
Ergens in het midden van het gebouw loop je een lange gang door waar je aan het eind een negercowboy ziet.quote:Op donderdag 12 november 2015 08:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan iemand mij helpen met fallout 4?
Ik zit in de missie The First Step in het gebouw. Nu moet ik naar een bepaald punt lopen ergens boven maar er is geen enkele weg die er naar toe gaat? Gisteren anderhalf uur rondgedwaald in dat gebouw maar.kan niets vinden.
De beste RPG dit jaar heb je nog niet eens gespeeld....quote:Op donderdag 12 november 2015 08:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout heb ik pas vijf uur gespeeld, maar die game is voller dan The Witcher inderdaad. Er zit meer geschiedenis is.
Het is afhankelijk van hoe het verhaal zich ontpopt of hij uiteindelijk boven Witcher komt.
In december komt nog Xenoblade en dan is het rpg trio compleet. Wat een jaar
Welke game ook goty wint, de gamer is de echte winnaar.
En daar ben je nadat je hem 2 dagen in bezit hebt al achter ?quote:Op donderdag 12 november 2015 01:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Had net zo goed een fallout 3 expansion kunnen zijn.
Wereld voelt zo leeg en alle quests hebben bijna geen verhaal of leuke personages
Divinity heb ik ook hoge verwachtingen van, maar die komt toch echt na FO4. Kan niet twee dingen tegelijkquote:Op donderdag 12 november 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De beste RPG dit jaar heb je nog niet eens gespeeld....
rocket leaguequote:Op donderdag 12 november 2015 07:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Divinity, Until Dawn en Rocket League zijn voor mij de grootste GOTY kandidaten.
quote:Op donderdag 12 november 2015 08:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Kan iemand mij helpen met fallout 4?
Ik zit in de missie The First Step in het gebouw. Nu moet ik naar een bepaald punt lopen ergens boven maar er is geen enkele weg die er naar toe gaat? Gisteren anderhalf uur rondgedwaald in dat gebouw maar.kan niets vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: SneakyDutchDude
Hij is mooi, ik besteed nooit zoveel aandacht aan dit soort dingen maar je kan er wel hele leuke dingen mee.quote:
Het zijn vooral de glitches die me irriteren in Bethesda games.quote:Op woensdag 11 november 2015 19:25 schreef Radjan het volgende:
[..]
Welke game heeft geen bugs in het begin, wordt wel gerepareerd.
Ik bied 40quote:Op donderdag 12 november 2015 01:14 schreef KingLysandus het volgende:
laat me raden, er is een controller setting menu en daar kun je het zienquote:Op donderdag 12 november 2015 10:34 schreef Radjan het volgende:
Weet iemand hoe je Dogmeat weer terug kan roepen nadat ie verdwenen is ? Ik ben ergens een rivier over gezwommen omdat ik aangevallen werd door een zwerm Ghouls en nu ben ik mijn hond kwijt. Ik kom er trouwens ook niet achter hoe ik V.A.T.S. moet gebruiken of moet je daar eerst een bepaald level voor halen. In Fallout 3 wist ik het wel maar hier lukt het me niet.
Ik was dogmeat op den duur ook kwijt maar na fast travelen was 'ie er opeens weer. Hij kan niet dood, dus volgens mij kun je'm ook niet kwijtraken totdat je hem dismissed / een andere follower rekruteert. Desnoods even terugkeren naar dat tankstation waar 'ie in eerste instantie te vinden is?quote:Op donderdag 12 november 2015 10:34 schreef Radjan het volgende:
Weet iemand hoe je Dogmeat weer terug kan roepen nadat ie verdwenen is ? Ik ben ergens een rivier over gezwommen omdat ik aangevallen werd door een zwerm Ghouls en nu ben ik mijn hond kwijt. Ik kom er trouwens ook niet achter hoe ik V.A.T.S. moet gebruiken of moet je daar eerst een bepaald level voor halen. In Fallout 3 wist ik het wel maar hier lukt het me niet.
En ik moet er nog aan beginnenquote:Op donderdag 12 november 2015 01:34 schreef Drankster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |