Meerdere eenmanszaken mag niet volgens MKB servicedesk:"quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:43 schreef komrad het volgende:
nieuwe op GvE een karaoke bar in Groningen. ik pas
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat GvE zon aanvraag online zet?quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:49 schreef djh77 het volgende:
[..]
Meerdere eenmanszaken mag niet volgens MKB servicedesk:"
Je hebt al een eenmanszaak en wilt daarnaast nog een onderneming oprichten? Mag dit dan ook weer in de vorm van een eenmanszaak of moet je de structuur anders opzetten?
Het is niet toegestaan om meer dan één eenmanszaak te hebben. Dit komt omdat het privé-vermogen van de eigenaar onlosmakelijk is verbonden met de eenmanszaak. Dit is de uitkomst van een uitspraak van de rechtbank. Deze oordeelde dat ‘het inschrijven van meerdere eenmanszaken per persoon in het handelsregister in strijd is met het doel en de strekking van de Handelsregisterwet.’
Dat is best vreemd inderdaad, volgens mij is het basale informatie dat je maar een eenmanszaak mag hebben.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:49 schreef djh77 het volgende:
Meerdere eenmanszaken mag niet volgens MKB servicedesk:"
Een oude bv van pa overgenomen,quote:Op vrijdag 13 november 2015 09:59 schreef djh77 het volgende:
Zal de diervoederman dit forum bedoelen![]()
Geachte investeerders, Er is veel gedoe op het internet over de rol van mijn vader. Mijn vader is alleen voedingsadviseur, maar heeft geen enkele zeggenschap binnen mijn bedrijf. Ik ben nu enig eigenaar en aandeelhouder van mijn bedrijven. Ja mijn vader is in 2012 helaas failliet gegaan, maar dat heeft niets met mij en mijn bedrijven te maken. Hoewel ik het wel jammer vind dat dit mij tot last is. Ik sta borg met alles wat ik opgebouwd heb. Ik sta 100% achter mijn bedrijven en hoop hiermee duidelijkheid te hebben gegeven. Graag nodig ik iedereen uit om hier in Aalten een kijkje te komen nemen. Met vriendelijke groeten, Mark Rensink
Ook mijn eerste (mogelijke) misser op 41 projecten sinds juni 2014. Hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:48 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Aiii, dat is zuur. Ik heb met 8800 nu mijn eerste kanshebber.
Precies mijn reactie. Nu niet toegeven aan de drang om toch weer wat te investerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:58 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die op IM ziet er zeker wel oké uit. Het is dat ik besloten heb om even de boel op pauze te zetten, anders had ik 'm meegepakt
Ja dan kan er wel een eenmanszaak gestart worden: Het is wel toegestaan om een vennootschap onder firma (VOF) te beginnen naast je eenmanszaak.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:03 schreef crowd-fundi het volgende:
The End Amsterdam is een VOF. Maakt dat ook nog wat uit?
Klopt inderdaad, je kunt meerdere handelsnamen registreren onder het inschrijfnummer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:00 schreef crowdiefunder het volgende:
Je mag met 1 KvK nummer meerdere bedrijfsactiviteiten hebben maar niet meerdere inschrijfnummers. Elke onderneming zal dus het zelfde KvK nummer hebben.
Yes, net gekeken zonder in te loggenquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:18 schreef AapNootMuis het volgende:
Ik doe ook mee met de 'bemande grote kruiwagens' op IvM.
Is hij inmiddels wel voor iedereen zichtbaar?
Oh de stand-tracker is terug op de website dan. Paar weken geleden discussie daarover op dit forum.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:24 schreef rockenfeller het volgende:
Ik zag dat de likeur meneer inmiddels op 9% staat
Ik denk zaterdag middagquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
We kunnen wel een poultje maken?Ik schat in zondag middag vol.
Doen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:18 schreef bleyenburg het volgende:
dit poultje winnen is geen kunst....ik zeg 5 minuten en vervolgens kwak ik 'm vol
5k maxquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:18 schreef bleyenburg het volgende:
dit poultje winnen is geen kunst....ik zeg 5 minuten en vervolgens kwak ik 'm vol
Ruim 72% nu, we zullen het zienquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Het probleem bij deze platformen is hoe bereik ik de investeerders. Nu is het eigen klantenbestand benaderd en heeft voor een deel ingetekend. Zal misschien vandaag nog na druppelen. Maar de laatste euros moeten door nieuwe mensen aangevuld worden. En waar komen die vandaan?
Deels via Fokforum, maar de rest?
Afijn aan mij zal het niet liggen ik heb mijn investering als een van de eersten gedaan![]()
We kunnen wel een poultje maken?Ik schat in zondag middag vol.
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:59 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe overigens dus wel mee met Niezen Transport.
prima project.
Hij gaat hard nog E 6.300quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:11 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijven
Qua communicatie richt Kvik zich op vrouwen in de leeftijd van 30-60 jaar omdat zij de beslissers zijn over de aankopen met betrekking tot wonen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:42 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaat.nl/Kvik-Cruquius-Hoofddorp
[ afbeelding ]
Met deze bedragen ga ik verliezen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:11 schreef Thomas88 het volgende:
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijven
En ik ook.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Met deze bedragen ga ik verliezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |