Dan is 25% echt wel heel veel. Hoeveel projecten heb je totaal bij GvE?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:17 schreef Rottie99 het volgende:
[..]
Heel weinig 5s, hiervan is er slechts 1 in de problemen. Ook geen horeca meer. Ik kies mijn projecten toch vooral op "zekerheid", product of bedrijf waar ik absoluut in geloof met een goed verhaal en goede referenties. Maar kennelijk zegt dat ook niet zo veel.
maar hoeveel projecten heb je dan bij GvE en hoelang ben je bezig?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:17 schreef Rottie99 het volgende:
[..]
Heel weinig 5s, hiervan is er slechts 1 in de problemen. Ook geen horeca meer. Ik kies mijn projecten toch vooral op "zekerheid", product of bedrijf waar ik absoluut in geloof met een goed verhaal en goede referenties. Maar kennelijk zegt dat ook niet zo veel.
Wil ik ook weten ja!quote:Op donderdag 12 november 2015 21:21 schreef didi80 het volgende:
[..]
Dan is 25% echt wel heel veel. Hoeveel projecten heb je totaal bij GvE?
Ik heb 25 projecten lopen, maar heb steeds gekozen om niet heel veel kleintjes te doen, maar me te richten op de echte toppertjes en hier dan wat grotere bedragen in te stoppen. Ik zou het nu anders doen, en meer spreiden.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:21 schreef didi80 het volgende:
[..]
Dan is 25% echt wel heel veel. Hoeveel projecten heb je totaal bij GvE?
Dan heb je 8800,7276 en 6070 al meegeteld zeker?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:39 schreef Rottie99 het volgende:
Ik heb 25 projecten lopen, maar heb steeds gekozen om niet heel veel kleintjes te doen, maar me te richten op de echte toppertjes en hier dan wat grotere bedragen in te stoppen. Ik zou het nu anders doen, en meer spreiden.
Ben nu anderhalf jaar bezig, sinds mei 2014.
Ik hoop voor je dat er nog wat geld terugkomtquote:Op donderdag 12 november 2015 21:39 schreef Rottie99 het volgende:
[..]
Ik heb 25 projecten lopen, maar heb steeds gekozen om niet heel veel kleintjes te doen, maar me te richten op de echte toppertjes en hier dan wat grotere bedragen in te stoppen. Ik zou het nu anders doen, en meer spreiden.
Ben nu anderhalf jaar bezig, sinds mei 2014.
Hoofdelijke aansprakelijkheid.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:59 schreef _okmer het volgende:
die nieuwe op IvM ziet er aardig uit. Ik mis alleen zekerheden (behalve de achterstelling van de lening van zijn vader dan), of zie ik iets over het hoofd?
Yepquote:Op donderdag 12 november 2015 21:46 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dan heb je 8800,7276 en 6070 al meegeteld zeker?
Deze zou morgen wel eens vol kunnen zitten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:46 schreef redbull666 het volgende:
Wat een mooie op Investormatch, eindelijk weer! En dat zonder kosten voor investeerder, bijna te mooi om waar te zijn...
Ik pak 'm lekker stevig mee in ieder geval.
Hij zit nu op 24k van de gevraagde 50k.quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:19 schreef obligataire het volgende:
[..]
Deze zou morgen wel eens vol kunnen zitten.
Ik vind hem ook interessant. Jammer van "Zoon (...) wilt" en "Zijn zoon (...) wilt". Misschien kan iemand van IVM dat nog even verbeteren? Ik weet dat het in bepaalde delen van Nederland zo wordt gezegd, maar dat is spreektaal.quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:46 schreef redbull666 het volgende:
Wat een mooie op Investormatch, eindelijk weer! En dat zonder kosten voor investeerder, bijna te mooi om waar te zijn...
Ik pak 'm lekker stevig mee in ieder geval.
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Het probleem bij deze platformen is hoe bereik ik de investeerders. Nu is het eigen klantenbestand benaderd en heeft voor een deel ingetekend. Zal misschien vandaag nog na druppelen. Maar de laatste euros moeten door nieuwe mensen aangevuld worden. En waar komen die vandaan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 01:19 schreef obligataire het volgende:
Deze zou morgen wel eens vol kunnen zitten.
Ik verwacht niet dat deze op een default uitdraait. Aandeelhouders hebben aanzienlijk geïnvesteerd en de strekking van de brief duidt ook niet op een definitief defaultquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:35 schreef najra1990 het volgende:
Mmm, nog even terugkomend op het bericht van gisteravond van GvE
Dit is mijn 10e! T wordt steeds minder leuk, want ook in deze zit ik behoorlijk. Nog maar even afwachten voor we hem afschrijven, maar t zou behoorlijk zuur zijn.
Ja hier ook. Een van mijn eerste projecten in de crowdfunding. Toch een klasse 5, die zou ik tegenwoordig nauwelijks aandacht geschonken hebben.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:48 schreef Graankorrel het volgende:
Ik heb met 8800 nu mijn eerste kanshebber.
Inderdaad, ik moet ook nog even wachtenquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:55 schreef Graankorrel het volgende:
Welk project van IVM hebben we het hier over? Of kan ik 'm nog niet zien aangezien ik (nog) geen account heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |