Klopt inderdaad, je kunt meerdere handelsnamen registreren onder het inschrijfnummer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:00 schreef crowdiefunder het volgende:
Je mag met 1 KvK nummer meerdere bedrijfsactiviteiten hebben maar niet meerdere inschrijfnummers. Elke onderneming zal dus het zelfde KvK nummer hebben.
Yes, net gekeken zonder in te loggenquote:Op vrijdag 13 november 2015 11:18 schreef AapNootMuis het volgende:
Ik doe ook mee met de 'bemande grote kruiwagens' op IvM.
Is hij inmiddels wel voor iedereen zichtbaar?
Oh de stand-tracker is terug op de website dan. Paar weken geleden discussie daarover op dit forum.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:24 schreef rockenfeller het volgende:
Ik zag dat de likeur meneer inmiddels op 9% staat
Ik denk zaterdag middagquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
We kunnen wel een poultje maken?Ik schat in zondag middag vol.
Doen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:18 schreef bleyenburg het volgende:
dit poultje winnen is geen kunst....ik zeg 5 minuten en vervolgens kwak ik 'm vol
5k maxquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:18 schreef bleyenburg het volgende:
dit poultje winnen is geen kunst....ik zeg 5 minuten en vervolgens kwak ik 'm vol
Ruim 72% nu, we zullen het zienquote:Op vrijdag 13 november 2015 08:21 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Het probleem bij deze platformen is hoe bereik ik de investeerders. Nu is het eigen klantenbestand benaderd en heeft voor een deel ingetekend. Zal misschien vandaag nog na druppelen. Maar de laatste euros moeten door nieuwe mensen aangevuld worden. En waar komen die vandaan?
Deels via Fokforum, maar de rest?
Afijn aan mij zal het niet liggen ik heb mijn investering als een van de eersten gedaan![]()
We kunnen wel een poultje maken?Ik schat in zondag middag vol.
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijvenquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:59 schreef bleyenburg het volgende:
Ik doe overigens dus wel mee met Niezen Transport.
prima project.
Hij gaat hard nog E 6.300quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:11 schreef Thomas88 het volgende:
[..]
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijven
Qua communicatie richt Kvik zich op vrouwen in de leeftijd van 30-60 jaar omdat zij de beslissers zijn over de aankopen met betrekking tot wonen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:42 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaat.nl/Kvik-Cruquius-Hoofddorp
[ afbeelding ]
Met deze bedragen ga ik verliezen!quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:11 schreef Thomas88 het volgende:
Ook even aangemeld bij Investormatch en 2k in Niezen transport gestopt, mijn eerst project weer in 2 maanden tijd. Maar als de crowd positief is kan ik natuurlijk niet achterblijven
En ik ook.....quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Met deze bedragen ga ik verliezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |