Ik geloof nog steeds niet in het concept. En als ik niet in een product geloof investeer ik dus nietquote:Op donderdag 12 november 2015 15:25 schreef patrick109 het volgende:
[..]
Hmm weer een sportschool 😆
BKR (J) uitgelegd in de noot
Ik doe niet mee ik heb er al een paar
Oh al twee jaar geen incidenten met BKR tja dan heb je natuurlijk alle vertrouwen in de investeerder terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Nizno op 12-11-2015 20:39:21 ]<a href="https://initiativeq.com/invite/Bz7c4Q0iQ" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" > InitiativeQ, de nieuwe crypto, maar net even anders.</a>
Ik hou niet van tegenstrijdige berichten. Graag even in spoiler uitleggen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:30 schreef Justme7005 het volgende:
@ tsagld bericht svp in spoiler zetten. Dit is overigens geen default
Nog geen default, echter wel problemen. a.u.b. naam snel verwijderen.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:24 schreef tsagld het volgende:
Een nieuwe default bij GVE: 7276, xxxx. Zij hebben twee leningen lopen, andere is 8800. Ik zit in beide, maar alleen van 7276 een mail gehad van GVE. Die van 8800 zal binnenkort volgen, de november betaling daarvan is in elk geval nog niet binnen terwijl die er wel had moeten zijn.
Is er geen fanatieke lid van dit forum, die mod kan worden. Lijkt me niet verkeerd dat er iemand is die snel van zulke gevaarlijke gegevens kan wijzigen wanneer nodig.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:59 schreef Graankorrel het volgende:
[..]
Nog geen default, echter wel problemen. a.u.b. naam snel verwijderen.
Misschien dat ik die nog even meepak, nog meer meningen? Daarna zit ik gelijk aan de aan mijzelf opgelegde limiet aan CF investeringen en ga ik mijn best doen hier minder vaak te lezen om niet in de verleiding te komenquote:Op donderdag 12 november 2015 17:19 schreef obligataire het volgende:
Die laatste van KOM is dan wel weer aantrekkelijk. Geen geweldige rente maar wel een degelijk verhaal.
Ik heb het bericht gerapporteerd, meestal wordt het dan snel aangepast.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:25 schreef Murene het volgende:
[..]
Is er geen fanatieke lid van dit forum, die mod kan worden. Lijkt me niet verkeerd dat er iemand is die snel van zulke gevaarlijke gegevens kan wijzigen wanneer nodig.
Of is dat een heel gek idee
Lijkt inderdaad degelijk bedrijf met winst. Wel vreemd dat de omzet 10% terugloopt.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:19 schreef obligataire het volgende:
Die laatste van KOM is dan wel weer aantrekkelijk. Geen geweldige rente maar wel een degelijk verhaal.
Die doe ik. De KOM 6% jongens had ik bijna gedaan doch die wachten nog maar even, ik vind de vrachtwagens een betere investering.quote:Op donderdag 12 november 2015 18:10 schreef Horsemen het volgende:
Een nieuwe op IvM,
Overnamefinanciering transportbedrijf - ¤ 50.000,- - B+ Rating - 8% rente - 48 mnd
Eerste indruk is wel goed.....
quote:Op donderdag 12 november 2015 16:24 schreef tsagld het volgende:
Zit zelf dus in 8800 en heb vandaag de mail over de betalingsproblemen ontvangen. En dat binnen een jaar! Volgens de schuldenaar is het maar tijdelijk, maar dat betwijfel ik. Gaat dus lekker. EerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een paar weken geleden en nu dit weer. Ben nog niets eens een jaar bezig, maar heb grote twijfels of ik aan het eind van de rit een positief resultaat gaat behalen. Ik vrees van niet.
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 12-11-2015 20:41:16 ]
quote:Op donderdag 12 november 2015 18:41 schreef gve74 het volgende:
[..]
Zit zelf dus in 8800 en heb vandaag de mail over de betalingsproblemen ontvangen. En dat binnen een jaar! Volgens de schuldenaar is het maar tijdelijk, maar dat betwijfel ik. Gaat dus lekker. EerstAls je je geld wil terug zien zou ik toch wat zuiniger om springen met de naam van het bedrijf. Ze hebben het nu moeilijk het is niet de bedoeling het nog moeilijker te maken toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een paar weken geleden en nu dit weer. Ben nog niets eens en jaar bezig, maar heb grote twijfels of ik aan het eind van de rit een positief resultaat gaat behalen. Ik vrees van niet.
Dus GVE74 even de naam verwijderen uit je Quote.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 12-11-2015 21:11:28 ]
Helemaal mee eens! Heb overigens ook de mail voor 8800 gehad. Bummer...quote:Op donderdag 12 november 2015 17:25 schreef Murene het volgende:
[..]
Is er geen fanatieke lid van dit forum, die mod kan worden. Lijkt me niet verkeerd dat er iemand is die snel van zulke gevaarlijke gegevens kan wijzigen wanneer nodig.
Of is dat een heel gek idee
Dacht door een afkorting te gebruiken al redelijk discreet te zijn. Maar heb de afkorting nu onder een spoiler geplaatst. Zou jij het svp nog in de quote willen aanpassen?quote:Op donderdag 12 november 2015 18:45 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als je je geld wil terug zien zou ik toch wat zuiniger om springen met de naam van het bedrijf. Ze hebben het nu moeilijk het is niet de bedoeling het nog moeilijker te maken toch?
Dus GVE74 even de naam verwijderen uit je Quote.
In de quote moet je dit ook zelf aanpassen.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:21 schreef gve74 het volgende:
[..]
Dacht door een afkorting te gebruiken al redelijk discreet te zijn. Maar heb de afkorting nu onder een spoiler geplaatst. Zou jij het svp nog in de quote willen aanpassen?
Ik pak ze gewoon allebei, wie weet hoe lang het duurt voor er weer iets vergelijkbaars komt. Complimenten aan IVM😆quote:Op donderdag 12 november 2015 18:38 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Die doe ik. De KOM 6% jongens had ik bijna gedaan doch die wachten nog maar even, ik vind de vrachtwagens een betere investering.
Wat een verademing in vergelijking met de andere platformen deze financiele toelichting!
JAquote:Op donderdag 12 november 2015 19:34 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om me aan te melden bij ivm, zit al bij 4 partijen waar ik zo'n 60 projecten heb. Is het het waard?
De tijd zal het leren maar ik begrijp je helemaal. Ik zit nu ook al in 5 platformen (incl IvM overigens) en ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:34 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om me aan te melden bij ivm, zit al bij 4 partijen waar ik zo'n 60 projecten heb. Is het het waard?
Ja, denk het wel.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:47 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik kan hem niet vinden op IvM? Alleen inner crowd nog oid?
Klopt. Ik neem hem mee overigens.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:47 schreef crowdiefunder het volgende:
Dan ben ik er alweer klaar mee. Wat is het nut hiervan?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:47 schreef crowdiefunder het volgende:
Vaste klanten hebben een eerste keusquote:Op donderdag 12 november 2015 19:51 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Dan ben ik er alweer klaar mee. Wat is het nut hiervan?
Volgens mij heeft investormatch ooit eens forumleden die niet in de innercrowd zaten geholpen om toch het project te zien en alvast te investeren.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:51 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Dan ben ik er alweer klaar mee. Wat is het nut hiervan?
Klopt.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:59 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft investormatch ooit eens forumleden die niet in de innercrowd zaten geholpen om toch het project te zien en alvast te investeren.
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Vaste klanten hebben een eerste keus
Het heeft inderdaad nog geen enkel nut.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:02 schreef rockenfeller het volgende:
Ik heb daar bij Collin al veel problemen mee maar kan me daar nog iets bij voorstellen inzake family and friends. Hier zie ik het nut helemaal niet. Alsof ze zo snel vollopen!
Ik heb helaas nog niks met ivm gedaan en ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Met de steigerbouwer had ik achteraf ook mee willen doen.... en nu ik gve en kom zo zie ....quote:Op donderdag 12 november 2015 20:18 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad nog geen enkel nut.
Ik kreeg wel de link. Alsof ik nu blij moet zijn dat ik tot de uitverkorenen behoor.
Maar goed, deze ziet er heel wat strakker uit dan die spammers.
Mocht je het project pas morgen kunnen bekijken, dan is er nog genoeg te investeren.
Sorry, ik was vanavond niet aanwezig. En blijkbaar is het niet door 1 van mijn collegae gezien.quote:Op donderdag 12 november 2015 17:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb het bericht gerapporteerd, meestal wordt het dan snel aangepast.
Ik zit er overigens ook in, maar er staat dat de eigenaar verwacht snel weer te kunnen betalen. We zullen zien...
Het lukt me alleen om mijn eigen post aan te passen. Als iemand mijn bericht al heeft gequoteerd dan kan ik dat toch niet zelf veranderen? Dat zal dan toch degene moeten doen die mij heeft gequoteerd?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:28 schreef Horsemen het volgende:
[..]
In de quote moet je dit ook zelf aanpassen.
als het goed is heb ik het overal weg gehaald, anders mij er even op wijzen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:49 schreef gve74 het volgende:
[..]
Het lukt me alleen om mijn eigen post aan te passen. Als iemand mijn bericht al heeft gequoteerd dan kan ik dat toch niet zelf veranderen? Dat zal dan toch degene moeten doen die mij heeft gequoteerd?
Dat zijn toch hele andere percentages dan waar GVE het ooit over had!!! Ik heb met je te doen...Zit nu op 5% default, maar ben pas 10 maanden bezig. Er zullen er dus nog wel een aantal volgen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef Rottie99 het volgende:
Pffff..... Zit na vandaag bij GVE op 25% default in aantal, bijna 30% in euro's. Dat hakt er nu iedere maand toch aardig in en gaat niet meer goedgemaakt kunnen worden. De lol gaat er zo echt wel een beetje vanaf....voor mij voorlopig geen investeringen meer.
Hopelijk komt er niets meer bij en gaan een paar van mijn defaults weer lopen binnenkort.
De post van NaRegenDeZon om 18:45 uur bevat nog een quote met een projectnaam erin. Alvast bedankt.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het goed is heb ik het overal weg gehaald, anders mij er even op wijzen.
donequote:Op donderdag 12 november 2015 20:58 schreef gve74 het volgende:
[..]
De post van NaRegenDeZon om 18:45 uur bevat nog een quote met een projectnaam erin. Alvast bedankt.
Zo dan...dat is heftig. Hoop met je mee dat er weer mensen gaan betalen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:46 schreef Rottie99 het volgende:
Pffff..... Zit na vandaag bij GVE op 25% default in aantal, bijna 30% in euro's. Dat hakt er nu iedere maand toch aardig in en gaat niet meer goedgemaakt kunnen worden. De lol gaat er zo echt wel een beetje vanaf....voor mij voorlopig geen investeringen meer.
Hopelijk komt er niets meer bij en gaan een paar van mijn defaults weer lopen binnenkort.
Heel weinig 5s, hiervan is er slechts 1 in de problemen. Ook geen horeca meer. Ik kies mijn projecten toch vooral op "zekerheid", product of bedrijf waar ik absoluut in geloof met een goed verhaal en goede referenties. Maar kennelijk zegt dat ook niet zo veel.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:12 schreef didi80 het volgende:
[..]
Zo dan...dat is heftig. Hoop met je mee dat er weer mensen gaan betalen.
Ik ben wel nieuwsgierig. Hoe heb jij je projecten geselecteerd? Veel 5s projecten?
Vind ik wel. Qua informatieverstrekking zijn ze erg goed.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:34 schreef crowdiefunder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |