Die redenering volg ik niet helemaal. Als de Groningse studenten het niks vinden dan ben je jouw geld sowieso kwijt, ongeacht de looptijd.quote:Op zondag 15 november 2015 15:58 schreef Nadinarama het volgende:
[..] En looptijd is idd. mijn twijfel, in geval Groningse studenten het niks vinden.
Gedachtegang dat iets nieuws in het centrum in de beginfase momentum krijgt, maar dat als iedereen het gezien heeft, bezoek af gaat nemen. Ik zei niet dat studenten het niks vinden.quote:Op zondag 15 november 2015 16:49 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die redenering volg ik niet helemaal. Als de Groningse studenten het niks vinden dan ben je jouw geld sowieso kwijt, ongeacht de looptijd.![]()
Vanuit de geldlener bezien is 5 jaar sowieso aantrekkelijker want resulteert in een lagere maandlast. Snel aflossen lijkt misschien aantrekkelijk maar wat koop je ervoor, juist in de beginfase, als de onderneming nog echt moet gaan draaien, ben je niet gebaat bij hoge vaste lasten.
Maar goed dat lijken ze opgelost te hebben door de BTW mee te financieren, daar kunnen ze in ieder geval een half jaar de annuïteiten van betalen, daarna wordt het spannend.![]()
Ik heb ook wat bedenkingen bij de persoon van de ondernemer al is dat een beetje een gevoel, 12 ambachten en 13 ongelukken etc.
Welke neem je daar mee, nieuwe van society shop?quote:Op zondag 15 november 2015 16:17 schreef Nadinarama het volgende:
Heb nu Gve-project bij incassoburo lopen. Al is het een luttel bedrag, ik word wat behoudender.
Doe nu een bedragje bij npex, in afwachting van de fok email alerts
Ik spreek mezelf tegenquote:Op zondag 15 november 2015 17:09 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Gedachtegang dat iets nieuws in het centrum in de beginfase momentum krijgt, maar dat als iedereen het gezien heeft, bezoek af gaat nemen. Ik zei niet dat studenten het niks vinden.
Ben het overigens met je eens dat het spreiden voor geldlener beter is.
Fastned is ok en DD Equity...quote:Op zondag 15 november 2015 17:10 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Welke neem je daar mee, nieuwe van society shop?
Op zich wel interessant als afwisseling.
Ik hou niet van karaoke verder dus ik pas :p
Dat is algemeen bekend. Vaak afhankelijk van de bierbrouwerij of de gokkastenexploitant voor de financiering.quote:Op zondag 15 november 2015 18:57 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens,
Is horeca eigenlijk wel zo'n risico factor?
In het algemeen bedoel je dus niet perse van de crowdfundprojecten?quote:Op zondag 15 november 2015 20:50 schreef obligataire het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Vaak afhankelijk van de bierbrouwerij of de gokkastenexploitant voor de financiering.
Over incentive gesproken die maar niet binnen komen, wacht sinds april nog op monkey town kaarten. Altijd jammer om te zien dat een incentive gebruikt wordt om mensen over te halen en vervolgens niks mee gedaan wordt. Zou net zo goed een onderdeel moeten worden van de overeenkomst.quote:Op maandag 16 november 2015 00:27 schreef obligataire het volgende:
Van Webstijl is de incentive binnen😆 leuk en uitgebreid pakket,die jongens hebben het begrepen.....
Dat deed me trouwens aan CFS denken, daarvan nog steeds niets binnen.
Ben ook benieuwd naar het paddo pakket....😀
Die is er: http://forum.pivn.nlquote:Op zondag 15 november 2015 10:23 schreef djh77 het volgende:
[..]
Het zou goed zijn als er een vereniging voor crowdfund-investeerders zou komen zodat we een sterker blok vormen naar de formats.
Soms maakt het incentive het verschil, had het laatst met een project waar ik over twijfelde vanwege het incentive... Uiteindelijk te lang getwijfeld en is de keuze voor me gemaakt doordat het project vol zat.quote:Op maandag 16 november 2015 11:13 schreef obligataire het volgende:
Nou ja de meeste zijn toch niet/nauwelijks interessant meestal vanwege de afstand.
Ook te laat, Leek me wel wat 36 maanden en een aantrekkende sektor.Ik had er voor de spreiding wel wat in willen stoppen. helaas, op naar de volgende kansen.quote:Op maandag 16 november 2015 11:26 schreef obligataire het volgende:
Je knippert even met je ogen en de nieuwe van Collin zit alweer vol. Niet dat ik dat heel erg vind trouwens.
Ook net gelezen ja.quote:Op maandag 16 november 2015 12:33 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Overgens als Lendahand ook in andere landen via deze partner projecten aan gaat bieden blijft je risico wel bij die ene parner liggen. Terwijl nu ieder land zijn eigen partner heeft. Dus ieder land gespreid risico geeft.
Ik weet niet of een bedrijf dat niet kan groeien gelijk een probleem is.quote:Op maandag 16 november 2015 12:33 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Als ik dit lees dan denk ik: We zijn de problemen net misgelopen.
Hoop dat de nieuwe partner genoeg body heeft.
Maar die 18 landen zitten wel bij dezelfde partner dus in een risico! Dus extra land geen extra risico spreiding meer.quote:Op maandag 16 november 2015 12:41 schreef RavigotteSaus het volgende:
Voordeel is dan weer wel dat Landahand eenvoudig kan uibreiden met nog 18 landen.
Ik bedoelde hiermee vooral een voordeel voor LaHquote:Op maandag 16 november 2015 12:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Maar die 18 landen zitten wel bij dezelfde partner dus in een risico!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |