SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 11-11-2015 16:26:33 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
vergelijk het laadvermogen es van een auto tov brommer; heeft zij wel gedaanquote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Beach het volgende:
clumsy neem gewoon een scooter/brommer
dat is snel genoeg op zon klein eiland
Ray rijdt ook scooter dus bij deze verworpenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vergelijk het laadvermogen es van een auto tov brommer; heeft zij wel gedaan
Als je keiharde beats door je speakers pompt hoor je dat nooit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en het wegdek is soms zo slecht dat ik niet hoor of ik moet koppelen.
Gewoon automaat met van die flippers, best of both worlds ja toch. Overigens kun je bij sommige automaten sowieso gewoon het gas vol intrappen om automatisch terug te schakelen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schakel is goedkoper, is zuiniger bij oudere auto's en je kan terug schakelen om sneller te accelereren.
Hey Verbro ik had uit Cuba precies zo'n Legendario fles meegenomenquote:
Bij het vol intrappen met een automaat en terugschakelen zit ook een vertraging voor hij in de juiste versnelling zit. Zijn vooral de nieuwe en/of dure modellen waar dit wel goed geregeld is.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon automaat met van die flippers, best of both worlds ja toch. Overigens kun je bij sommige automaten sowieso gewoon het gas vol intrappen om automatisch terug te schakelen.
Lijkt me prima voor op de openbare weg. Je hoeft dan toch niet binnen een seconde of zo terug te schakelen om even in de halen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij het vol intrappen met een automaat en terugschakelen zit ook een vertraging voor hij in de juiste versnelling zit. Zijn vooral de nieuwe en/of dure modellen waar dit wel goed geregeld is.
Ga ze volgende week ook inslaan. Meerdere flessen? If so welke heb je mee genomen?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Verbro ik had uit Cuba precies zo'n Legendario fles meegenomenwordt binnenkort op een bijzondere gelegenheid soldaat gemaakt.
Ga je naar Cuba?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ga ze volgende week ook inslaan. Meerdere flessen? If so welke heb je mee genomen?
echt super interessant ditquote:Op woensdag 11 november 2015 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je naar Cuba?
Had meerdere Havana Club meegenomen 7 anos en natuurlijk Legendario.
Over 18 maanden Henk. Dat spel is al 2 jaar uit.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
600 uur...waar haal je de tijd vandaan?
Bijlmer?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:01 schreef fathank het volgende:
Straks Spectre checken in de beste Imax zaal van Nederland
Arnhem vriend.quote:
600 uur = 45000¤ ex = BMW met M paketequote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Over 18 maanden Henk. Dat spel is al 2 jaar uit.
Snel, ja. Veilig, neen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Beach het volgende:
clumsy neem gewoon een scooter/brommer
dat is snel genoeg op zon klein eiland
ex het btw materiaalquote:Op woensdag 11 november 2015 17:23 schreef Deuce92 het volgende:
overigens verkapte kijk mij eens 75 euro per uur verdienen
Hoe vaak ga je die "grap" nog maken?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
kun je niet gewoon op een bbc rondrijden?
Goed zo.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zodra het gebeurt ben je de eerste die het weet, Deuce. Beloofd.
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Superinteressatnt.
Hoeveel alimentatie gaat daar per maand vanaf?
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
600 uur = 45000¤ ex = BMW met M pakete
Patsen met je uurloon is niet zo donders interessant als je het alsnog allemaal door mag schuiven naar een ex-neukertje.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggen
ja doe esquote:Op woensdag 11 november 2015 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Of moet ik dat even verder uitleggen?
Ja, altijd al een overblown internet-ego willen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:35 schreef Weissman het volgende:
Volges mij is er iemand jarlours
Ik noem geen namen
Slapendemanoplaptop.jpgquote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb wel M velgen, telt dat ook?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar alles met je inkomen. Klinkt dit raar of etc.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggen
Alsof alimentatie een big deal is. Is max 12 jaar, en evenredig aan het aantal jaren van het huwelijk mits <5 jaar. Die horrorverhalen zijn alleen in de US, zeker niet in NL tenzij je echt kaolo domme advocaat hebt.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar alles met je inkomen. Klinkt dit raar of etc.
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alsof alimentatie een big deal is. Is max 12 jaar, en evenredig aan het aantal jaren van het huwelijk mits <5 jaar. Die horrorverhalen zijn alleen in de US, zeker niet in NL tenzij je echt kaolo domme advocaat hebt.
Ja, en valt reuze mee. Principe 'draagkracht' is geweldig (boekhoudkundig) verneukbaar als je geen domme boy bent. Kinderalimentatie idem dito.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?
Ik ben blij dat ik de minst verdienende ben hier mocht dat ook gebeuren....
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef seto het volgende:
faeroer weet alles
dat iedereen hier dat nog niet weet
Dit is waarom men zegt dat een feest pas echt begint als de accountant er is, met al z'n bloedjegeile verhalen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.
Hey Klokov
hij is toch getrouwd met een koerdin na 2 dates ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef seto het volgende:
faeroer weet alles
dat iedereen hier dat nog niet weet
Vraag mij soms weleens af of jij seto niet bent, en gewoon Weiss z'n wachtwoord hebt afgepakt. Plottwistquote:
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?
Precies.
bol is geen turk, maar een zure arische kerel van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.
he stinkie heb je ook sugar mommyquote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?
Ik ben blij dat ik de minst verdienende ben hier mocht dat ook gebeuren....
Gast wat praat je chineesquote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.
Hey Klokov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sapfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ah ik dacht Turks gezien zijn onsamenhangende posts en ongevraagde inbreng in dit topic.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
bol is geen turk, maar een zure arische kerel van middelbare leeftijd.
Spot on sappie.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah ik dacht Turks gezien zijn onsamenhangende posts en ongevraagde inbreng in dit topic.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
Dibs op die rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sap
Of kopen van hun laatste geld een BMW 7serie om mee naar Turkije te rijden en dan 11maanden schorsen en hier in hun kadett rondrijdenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.
Het is goed Sap, jij mag dat zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
No offense natuurlijk, zal niet alle Turken over één kam scheren.
tuurlijk. Makkelijkste manier van inkomen regelenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
he stinkie heb je ook sugar mommy
idalen en principes gaan altijd voor. Islam is er groot mee gewordenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Faeroer het volgende:
https://www.washingtonpos(...)less-wine-is-served/
Lekker je idealen pushen ipv handel drijven, ja tog
Fransenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Faeroer het volgende:
https://www.washingtonpos(...)less-wine-is-served/
Lekker je idealen pushen ipv handel drijven, ja tog
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fransenhet is dat die gast niet met het OV of over de snelweg hoeft anders kwam hij daar nooit aan vanwege alle stakingen.
Ik wilde nog iets zeggen over Turken en scheren, maar straks ben ik wel ineens racist.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is goed Sap, jij mag dat zeggen.
Jij bent zo ''no racist'' als het maar zijn kan.
Mooi in deze context, water bij de wijn doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk beide partijen. Gewoon beetje water bij de wijn doen toch. Help je volk is vooruit. Geef ons die pistachios en hen die moneys.
Mwah..E65 met 2.5 ton op de klok is niet zo duur meerquote:Op woensdag 11 november 2015 18:33 schreef seto het volgende:
als je van je laatste geld nog een 7serie kan kopen had je toch best veel geld
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelandersquote:Op woensdag 11 november 2015 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets zeggen over Turken en scheren, maar straks ben ik wel ineens racist.
Vriend, zijn je tanden je lief?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelanders
wat wat wat vriendquote:Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vriend, zijn je tanden je lief?
die onderste 2 regels. Die geven de doelgroep aan.quote:
ik ben wel rascistisch, maar ik discrimeer dan weer niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelanders
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Rijles overleefd. Waarom bestaan schakelbakken nog als de auto dat prima zelf kan?
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
Die rechter ja. Mmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sap
quote:
Geen idee. Er is geen enkele reden meer om zelf te schakelen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Rijles overleefd. Waarom bestaan schakelbakken nog als de auto dat prima zelf kan?
Vertel.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
ik heb vernomen wat weissman echt super hooggeleid is
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Amerikanen snappen het tenminste. In de 60's al airco, cruise control, automaat.
Wat in de meeste gevallen ook zo is.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:10 schreef seto het volgende:
inb4 autisten die zeuren dat amerikaanse bakken niet goed door de bocht kunnen
In 1980 misschien. Tegenwoordig zijn automaten vaak zuiniger en schakelen ze beter en sneller.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schakel is goedkoper, is zuiniger bij oudere auto's en je kan terug schakelen om sneller te accelereren.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met Tiptronic kan je ook terugschakelen in een automaat, plus er is een kickdown. Beiden zijn sneller dan terugschakelen in een schakelbak.
Bovendien: "M pakete": of een hele M, of niet. Niet dat nepspul.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?
Precies.
Zeg toch bij oudere auto's? Of zijn auto's van 10 lentes al oud?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In 1980 misschien. Tegenwoordig zijn automaten vaak zuiniger en schakelen ze beter en sneller.
Excuus: niet goed gelezen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeg toch bij oudere auto's? Of zijn auto's van 10 lentes al oud?
Was het maar waarquote:Op woensdag 11 november 2015 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je naar Cuba?
Had meerdere Havana Club meegenomen 7 anos en natuurlijk Legendario.
Valt S-line ook onder nepspul?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bovendien: "M pakete": of een hele M, of niet. Niet dat nepspul.
18 euro is niet slecht voor een fles kwaliteitsdrank, maar inderdaad is zo een (hey Cor) fles in Cuba 8 dollar ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Was het maar waar![]()
Kan ze online bestellen voor ¤18,- per fles van Legendario Elixer de Cuba. Natuurlijk zijn ze goedkoper in Cuba te kopen, heb er alleen niet twee vliegreizen voor over en vliegtickets om even rum op te halen.
da is gwn klaagziektequote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Die clumsie heeft het zwaar op de Caraïben, nou nou. Ik zou nu wel aan de Jan Thiel willen chillen.
Ja.quote:
Hey Clumsy ben je Nederlander?quote:Op donderdag 12 november 2015 00:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
da is gwn klaagziekte
pessimisme
wordt je mee geboren zo een karakter
Ga ik morgen heen.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
Die clumsie heeft het zwaar op de Caraïben, nou nou. Ik zou nu wel aan de Jan Thiel willen chillen.
Lmao wist niet dat ze dat ook verkochten daarquote:Op donderdag 12 november 2015 01:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoek niet op haan bij gezondheidsartikelen op die sites
Alles wordt toch in China gemaakt tegenwoordigquote:Op donderdag 12 november 2015 01:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lmao wist niet dat ze dat ook verkochten daar
pirate bay? is downloaden daar legaal??quote:Op donderdag 12 november 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Of nee, vrijdag. Morgen Pirate bay, ziet er qua strand interessanter uit. Bij Jan Thiel ligt de sportschool waar ik me vrijdag inschrijf.
/dagboek
... dan heb ik 9jr oud nepspulquote:Op donderdag 12 november 2015 00:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja.
Zo'n a4 van 12 jaar oud met 1.6 benzine orgel van amper 100 pk met een s-line pakket
FF PWO antidepressivum brbquote:Op donderdag 12 november 2015 09:09 schreef seto het volgende:
denk dat ze haar dosis antidepressiva weer even moet verhogen
quote:Op donderdag 12 november 2015 00:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja.
Zo'n a4 van 12 jaar oud met 1.6 benzine orgel van amper 100 pk met een s-line pakket
quote:
Is ook kut & pauperzooi.quote:Op woensdag 11 november 2015 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
IK HAAT KOKEN OP ELEKTRISCHE KOOKPLATEN.
Dat laatste strookt niet met de werkelijkheid.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is ook kut & pauperzooi.
Regel inductie.
Of een Antiliaan die voor je kookt.
Lekker handig, met telkens flessen moeten wisselen.quote:
Over dooddoeners gesprokenquote:Op donderdag 12 november 2015 09:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Jeetje CC, zit je op een tropisch eiland is het nog niet goed. Lijkt wel een Hollander zo te klagen.
De gemiddelde hollander had op dag 2 al huilend in het vliegtuig terug gezeten buddy.quote:Op donderdag 12 november 2015 09:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Jeetje CC, zit je op een tropisch eiland is het nog niet goed. Lijkt wel een Hollander zo te klagen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 09:09 schreef seto het volgende:
denk dat ze haar dosis antidepressiva weer even moet verhogen
quote:Op donderdag 12 november 2015 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
De gemiddelde hollander had op dag 2 al huilend in het vliegtuig terug gezeten buddy.
hoe weet je dat ze onscherp zijn?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
NL toeristen zijn trouwens écht heel leuk, vooral de bejaarde paren. Beetje keuvelen, beetje onscherpe foto's nemen van lokale negers, en allemaal in matchende beige afritsbare broeken. En man, wat kunnen jullie verbránden.
wat is je verbruik bij deze vermogen dan vriendquote:Op donderdag 12 november 2015 09:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
... dan heb ik 9jr oud nepspulwel dan met 150pk niet amper 100
1 op 16quote:Op donderdag 12 november 2015 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wat is je verbruik bij deze vermogen dan vriend
Zeker nietquote:Op donderdag 12 november 2015 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is niet verkeerd toch vriend
jullie? ben je teruggekeerd op je schreden van het verloochenen van je roots?quote:Op donderdag 12 november 2015 13:23 schreef clumsy_clown het volgende:
NL toeristen zijn trouwens écht heel leuk, vooral de bejaarde paren. Beetje keuvelen, beetje onscherpe foto's nemen van lokale negers, en allemaal in matchende beige afritsbare broeken. En man, wat kunnen jullie verbránden.
Was ze laatst niet zelf aan het klagen dat ze verbrand was?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:14 schreef Beach het volgende:
[..]
jullie? ben je teruggekeerd op je schreden van het verloochenen van je roots?
geen idee ik houd dat niet bijquote:Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was ze laatst niet zelf aan het klagen dat ze verbrand was?
wanneer het enige alternatief koerd zijn is?quote:Op donderdag 12 november 2015 14:16 schreef seto het volgende:
wanneer zou het in godsnaam iemand uitkomen om turk te zijn
Korting bij de kebabzaak.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:16 schreef seto het volgende:
wanneer zou het in godsnaam iemand uitkomen om turk te zijn
Eh nee. Ik verbrand niet. Word ook niet bruin, daar niet van, maar verbranden doe ik niet.quote:Op donderdag 12 november 2015 14:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was ze laatst niet zelf aan het klagen dat ze verbrand was?
Beetje hetzelfde als Ralph Lauren polos uit Turkijequote:Op donderdag 12 november 2015 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zeker niet
Maar is dus een S-line en dat vinden henk en cor stom.
topic was al dood. Spaar je de moeitequote:Op donderdag 12 november 2015 19:12 schreef Weissman het volgende:
hey bois ik ben er ook
dat jullie het weten
Ik vind haar mimiek echt aandoenlijk tijdens het opvangen, man.quote:
Ja, echt schattig hè. Zou wel wifen.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind haar gezichtsmimiek echt aandoenlijk tijdens het opvangen, man.
ja lekkerquote:
vieze hoer die stijf staat van de drugsquote:Op donderdag 12 november 2015 20:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind haar mimiek echt aandoenlijk tijdens het opvangen, man.
ja tochquote:Op donderdag 12 november 2015 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
vieze hoer die stijf staat van de drugs
nou lekker
redpilled as fuckquote:Op donderdag 12 november 2015 20:26 schreef Beach het volgende:
[..]
vieze hoer die stijf staat van de drugs
nou lekker
geen idee man maar dat is algemeen toch zo dat ze drugged hun sets doenquote:Op donderdag 12 november 2015 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
redpilled as fuck![]()
is dit niet van girlsdoporn? dat zijn gewoon random sletjes.
welkquote:Op donderdag 12 november 2015 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goed hoor lekker goed boek aan t lezen
Dit is wel een harde mindfuck, altijd gedacht dat chcks <3 porn.quote:Op donderdag 12 november 2015 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
geen idee man maar dat is algemeen toch zo dat ze drugged hun sets doen
en vast niet omdat het zo leuk is
Kijk die hipster Syriër, die denkt laat ik maar mijnzelf een "westers"look aanmeten, dan zien ze daar in Hollanda dat ik echt erbij hoor en te progressief ben om terug gestuurd te worden naar Syrie.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Faeroer het volgende:
Hey Beach
Lekkere pijplippen, dat dan weer wel
Tfoe. En dat voor een 'getrouwde' moslim.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Faeroer het volgende:
Hey Beach
Hjb.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tfoe. En dat voor een 'getrouwde' moslim.
quote:Op donderdag 12 november 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tfoe. En dat voor een 'getrouwde' moslim.
Jij kan nieteens stemmen dus wat lul je domquote:Op donderdag 12 november 2015 22:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ja gestemd. Feit blijft dat je een hypocriet bent.
haha idd sinds wanneer hebben vrouwen stemrechtquote:Op donderdag 12 november 2015 22:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij kan nieteens stemmen dus wat lul je dom
Duhquote:Op donderdag 12 november 2015 22:26 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij kan nieteens stemmen dus wat lul je dom
Hoezo ben je lesbo, is haram koerdjequote:Op donderdag 12 november 2015 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DuhHeeft jouw vrouw ook pijplippen
Slikt je vrouw?quote:Op donderdag 12 november 2015 22:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoezo ben je lesbo, is haram koerdje
En jij dan?quote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat messy slikt weten we al.
Nou aju
Wees een keer lief joh.quote:Op donderdag 12 november 2015 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey eenzame man, ga je bezighouden met een ander
Rot op homoquote:Op donderdag 12 november 2015 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat messy slikt weten we al.
Nou aju
Zij is wel lekker dit soort vluchtelingen zijn prima. Zolang er maar geen Somaliërs en Pakistanen enzo komen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Faeroer het volgende:
Hey Beach
Aldus het product van arbeidsmigranten.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk die hipster Syriër, die denkt laat ik maar mijnzelf een "westers"look aanmeten, dan zien ze daar in Hollanda dat ik echt erbij hoor en te progressief ben om terug gestuurd te worden naar Syrie.
Onder voorbehoud dat dit Syriers zijn.
zou haar lkkre eten gevenquote:Op donderdag 12 november 2015 23:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is wel lekker dit soort vluchtelingen zijn prima. Zolang er maar geen Somaliërs en Pakistanen enzo komen.
Ze moeten alleen wel ophouden met zeuren.
Haha. Mocro.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:11 schreef Montelly het volgende:
Groetjes vanuit kapper (opskeertje). Tevens nu al jailbreak
Morgen officiële opening van het kerstseizoenquote:Op vrijdag 13 november 2015 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe dat is nu vast al in kerstsfeerhave fun!
Ik was er exact 5 jaar geleden besef ik me, was briljant.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Morgen officiële opening van het kerstseizoen
Misschien moet je je iets minder bezig houden met mijn identiteit, en iets meer met die van jezelf, stimo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 11:35 schreef Weissman het volgende:
Sinds wanneer vieren turken kerst?
Oh wacht, nu is ze weer hollander.
Heb je weer jeuk?quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien moet je je iets minder bezig houden met mijn identiteit, en iets meer met die van jezelf, stimo.
Kan hier zo kboos om wordequote:Op vrijdag 13 november 2015 12:28 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.reddit.com/r/reverseanimalrescue/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 paspoorten, bijna kwartet masterracequote:Op vrijdag 13 november 2015 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Viking, Nederlander en Turk zijn was niet genoeg voor je, je wil ook nsb-er worden?
Hou je mond voortaan, met je levenloze posts.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:37 schreef clumsy_clown het volgende:
oh wow. bloody mary-gevalletje dit.
instant spijt van m'n post. Ga maar weer, niets aan de hand, ik heb je niet genoemd.
Is goed.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je mond voortaan, met je levenloze posts.
Heel simpel dit. Beetje zoals jij. Afgedankt propjequote:Op vrijdag 13 november 2015 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is goed.
Oh wacht, ik vergat dat je m'n moeder niet bent, ook al zou het kunnen, qua leeftijd.
Probeer anders een gym en val mij voortaan niet meer lastig, propje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, ik onttrek me eraan, tijd om naar het strand te gaan.
Is dat al lastig vallen? Ik noemde je halve username en anderhalve seconde later was je er, creep.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer anders een gym en val mij voortaan niet meer lastig, propje.
nee johquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kunnen we niet 1 van die turkjes een mes geven dan lost het probleem zichzelf op
Geen ijsje nemen op het strand. Let een beetje op jezelf. Jammer dat je helemaal zo ver weg moest gaan om te ontsnappen aan mijn druk, ipv voor jezelf op te komen. Nou ja, dan val ik je kardes lastig.quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat al lastig vallen? Ik noemde je halve username en anderhalve seconde later was je er, creep.
Anyway, toedels
Wie zou met die onderkin zijn?quote:
Ik houd het gewoon bij de popcorn, niet mengen in dat soort battles. Beetje liften en eten ja togquote:
Ja sws, gewoon van afstandje 👀quote:Op vrijdag 13 november 2015 12:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik houd het gewoon bij de popcorn, niet mengen in dat soort battles. Beetje liften en eten ja tog
Turken doen niet aan harakiriquote:Op vrijdag 13 november 2015 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kunnen we niet 1 van die turkjes een mes geven dan lost het probleem zichzelf op
Alsof niet iedereen weet dat je ervoor zou betalen om daartussen te liggen.quote:
Heb je nog wat advies voor de dames? Neem aan dat je Sun Tzu zijn boek wel uit je hoofd kent.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef Montelly het volgende:
Ik weet het nu zeker, trouwen met een chick die op de makeup afdeling van Bijenkorf werkt
quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Heb je nog wat advies voor de dames? Neem aan dat je Sun Tzu zijn boek wel uit je hoofd kent.
Niet uit m'n hoofd, maar het werd wel als literatuur aangeraden door één van m'n docenten dat het bezoeken van cliënten als één grote oorlog zag.quote:“Foreknowledge cannot be gotten from ghosts and spirits, cannot be had by analogy, cannot be found out by calculation. It must be obtained from people, people who know the conditions of the enemy.” ― Sun Tzu, The Art of War
zijn wel van die lkkre opgedirkte meisjes net als die bij de zonnebank werken die zijn ook lkkrquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:26 schreef Montelly het volgende:
Ik weet het nu zeker, trouwen met een chick die op de makeup afdeling van Bijenkorf werkt
Haha, wel toepasselijk deze. Aangezien ze allebei een notitiepad vol hebben aan info over elkaar.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[..]
Niet uit m'n hoofd, maar het werd wel als literatuur aangeraden door één van m'n docenten dat het bezoeken van cliënten als één grote oorlog zag.
Misschien is het goed leesvoer voor Beach, om de kruisvaarders naar victory te leiden.
Zag net een 25+ deerne, instant verliefd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zijn wel van die lkkre opgedirkte meisjes net als die bij de zonnebank werken die zijn ook lkkr
oud man lijkt me wel de max voor een chimiquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zag net een 25+ deerne, instant verliefd.
houd mij erbuiten aubquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
[..]
Niet uit m'n hoofd, maar het werd wel als literatuur aangeraden door één van m'n docenten dat het bezoeken van cliënten als één grote oorlog zag.
Misschien is het goed leesvoer voor Beach, om de kruisvaarders naar victory te leiden.
en als ze de 30 naderen zien ze eruit als 50 nee dank jequote:Op vrijdag 13 november 2015 13:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zag net een 25+ deerne, instant verliefd.
Boven 25 hebben ze altijd gruwelijk veel bagage en minstens een vriend gehad die hun hoeken van de kamer liet zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oud man lijkt me wel de max voor een chimi
of ze moet tatjana simic heten haha snap je vriend
precies tot 50 zien die er nog uit als 20quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:49 schreef seto het volgende:
daarom asian master race daten toch
hey seto
die hebben alemaal kinderlichaam manquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:49 schreef seto het volgende:
daarom asian master race daten toch
hey seto
Nee jij bent een haar beter wil je zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen weet dat je ervoor zou betalen om daartussen te liggen.
Stimo is gewoon craycray, maar jouw hypocrisie is ronduit aandoenlijk buddy.
Mjah altijd van die allochtoonse prinsesjes die alleen designer kleding willen en een vriend met een mocrobaardje en een BMWquote:Op vrijdag 13 november 2015 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zijn wel van die lkkre opgedirkte meisjes net als die bij de zonnebank werken die zijn ook lkkr
quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:38 schreef seto het volgende:
ja of meisjes die bij douglas of ici paris werken
Lol de vriendin van m'n neef was eerst schoonheidsspecialiste en werkte daarna bij Douglas.quote:
Die weet nu zeker wel hoe ze met een flink stuk vlees om moet gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Lol de vriendin van m'n neef was eerst schoonheidsspecialiste en werkte daarna bij Douglas.
Maar nu is ze slager.
ayyyquote:Op vrijdag 13 november 2015 15:05 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Die weet nu zeker wel hoe ze met een flink stuk vlees om moet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |