SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door fathank op 11-11-2015 16:26:33 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
vergelijk het laadvermogen es van een auto tov brommer; heeft zij wel gedaanquote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Beach het volgende:
clumsy neem gewoon een scooter/brommer
dat is snel genoeg op zon klein eiland
Ray rijdt ook scooter dus bij deze verworpenquote:Op woensdag 11 november 2015 16:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vergelijk het laadvermogen es van een auto tov brommer; heeft zij wel gedaan
Als je keiharde beats door je speakers pompt hoor je dat nooit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en het wegdek is soms zo slecht dat ik niet hoor of ik moet koppelen.
Gewoon automaat met van die flippers, best of both worlds ja toch. Overigens kun je bij sommige automaten sowieso gewoon het gas vol intrappen om automatisch terug te schakelen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schakel is goedkoper, is zuiniger bij oudere auto's en je kan terug schakelen om sneller te accelereren.
Hey Verbro ik had uit Cuba precies zo'n Legendario fles meegenomenquote:
Bij het vol intrappen met een automaat en terugschakelen zit ook een vertraging voor hij in de juiste versnelling zit. Zijn vooral de nieuwe en/of dure modellen waar dit wel goed geregeld is.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon automaat met van die flippers, best of both worlds ja toch. Overigens kun je bij sommige automaten sowieso gewoon het gas vol intrappen om automatisch terug te schakelen.
Lijkt me prima voor op de openbare weg. Je hoeft dan toch niet binnen een seconde of zo terug te schakelen om even in de halen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:43 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij het vol intrappen met een automaat en terugschakelen zit ook een vertraging voor hij in de juiste versnelling zit. Zijn vooral de nieuwe en/of dure modellen waar dit wel goed geregeld is.
Ga ze volgende week ook inslaan. Meerdere flessen? If so welke heb je mee genomen?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Verbro ik had uit Cuba precies zo'n Legendario fles meegenomenwordt binnenkort op een bijzondere gelegenheid soldaat gemaakt.
Ga je naar Cuba?quote:Op woensdag 11 november 2015 16:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ga ze volgende week ook inslaan. Meerdere flessen? If so welke heb je mee genomen?
echt super interessant ditquote:Op woensdag 11 november 2015 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je naar Cuba?
Had meerdere Havana Club meegenomen 7 anos en natuurlijk Legendario.
Over 18 maanden Henk. Dat spel is al 2 jaar uit.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:32 schreef fathank het volgende:
[..]
600 uur...waar haal je de tijd vandaan?
Bijlmer?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:01 schreef fathank het volgende:
Straks Spectre checken in de beste Imax zaal van Nederland
Arnhem vriend.quote:
600 uur = 45000¤ ex = BMW met M paketequote:Op woensdag 11 november 2015 17:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Over 18 maanden Henk. Dat spel is al 2 jaar uit.
Snel, ja. Veilig, neen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:22 schreef Beach het volgende:
clumsy neem gewoon een scooter/brommer
dat is snel genoeg op zon klein eiland
ex het btw materiaalquote:Op woensdag 11 november 2015 17:23 schreef Deuce92 het volgende:
overigens verkapte kijk mij eens 75 euro per uur verdienen
Hoe vaak ga je die "grap" nog maken?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:27 schreef Deuce92 het volgende:
kun je niet gewoon op een bbc rondrijden?
Goed zo.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zodra het gebeurt ben je de eerste die het weet, Deuce. Beloofd.
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Superinteressatnt.
Hoeveel alimentatie gaat daar per maand vanaf?
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
600 uur = 45000¤ ex = BMW met M pakete
Patsen met je uurloon is niet zo donders interessant als je het alsnog allemaal door mag schuiven naar een ex-neukertje.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggen
ja doe esquote:Op woensdag 11 november 2015 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Of moet ik dat even verder uitleggen?
Ja, altijd al een overblown internet-ego willen hebbenquote:Op woensdag 11 november 2015 17:35 schreef Weissman het volgende:
Volges mij is er iemand jarlours
Ik noem geen namen
Slapendemanoplaptop.jpgquote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb wel M velgen, telt dat ook?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar alles met je inkomen. Klinkt dit raar of etc.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
alimentatie heeft weinig met uurloon te maken, klinkt dit raar of moet ik t uitleggen
Alsof alimentatie een big deal is. Is max 12 jaar, en evenredig aan het aantal jaren van het huwelijk mits <5 jaar. Die horrorverhalen zijn alleen in de US, zeker niet in NL tenzij je echt kaolo domme advocaat hebt.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
maar alles met je inkomen. Klinkt dit raar of etc.
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?quote:Op woensdag 11 november 2015 17:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alsof alimentatie een big deal is. Is max 12 jaar, en evenredig aan het aantal jaren van het huwelijk mits <5 jaar. Die horrorverhalen zijn alleen in de US, zeker niet in NL tenzij je echt kaolo domme advocaat hebt.
Ja, en valt reuze mee. Principe 'draagkracht' is geweldig (boekhoudkundig) verneukbaar als je geen domme boy bent. Kinderalimentatie idem dito.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?
Ik ben blij dat ik de minst verdienende ben hier mocht dat ook gebeuren....
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef seto het volgende:
faeroer weet alles
dat iedereen hier dat nog niet weet
Dit is waarom men zegt dat een feest pas echt begint als de accountant er is, met al z'n bloedjegeile verhalen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.
Hey Klokov
hij is toch getrouwd met een koerdin na 2 dates ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef seto het volgende:
faeroer weet alles
dat iedereen hier dat nog niet weet
Vraag mij soms weleens af of jij seto niet bent, en gewoon Weiss z'n wachtwoord hebt afgepakt. Plottwistquote:
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?
Precies.
bol is geen turk, maar een zure arische kerel van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.
he stinkie heb je ook sugar mommyquote:Op woensdag 11 november 2015 17:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
enig idee wat voor belachelijke wetgeving hier in nl geld mbt alimentatie?
Ik ben blij dat ik de minst verdienende ben hier mocht dat ook gebeuren....
Gast wat praat je chineesquote:Op woensdag 11 november 2015 18:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iets met doorschuifregeling, partner deels in dienst van het bedrijf en dus eigen inkomen geniet onder een 0-urencontract plus trouwen onder huwelijkse voorwaarden en opnemen definitie van inkomen als 'spaarpotje' op rekening X, waardoor inkomen zodanig is afgeschermd met goedkeuring van ex-partner in de tijd dat zij er geen reet van snapte dat zelfs hoger beroep geen nut heeft en zij haar eigen vingers heeft gesneden in de tijd dat alles happy-happy was.
Hey Klokov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sapfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ah ik dacht Turks gezien zijn onsamenhangende posts en ongevraagde inbreng in dit topic.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
bol is geen turk, maar een zure arische kerel van middelbare leeftijd.
Spot on sappie.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah ik dacht Turks gezien zijn onsamenhangende posts en ongevraagde inbreng in dit topic.
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
Dibs op die rechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sap
Of kopen van hun laatste geld een BMW 7serie om mee naar Turkije te rijden en dan 11maanden schorsen en hier in hun kadett rondrijdenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Turken kopen dat altijd samen met al hun neven toch? En dan om en om weekje er in rijden.
Het is goed Sap, jij mag dat zeggen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
No offense natuurlijk, zal niet alle Turken over één kam scheren.
tuurlijk. Makkelijkste manier van inkomen regelenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
he stinkie heb je ook sugar mommy
idalen en principes gaan altijd voor. Islam is er groot mee gewordenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Faeroer het volgende:
https://www.washingtonpos(...)less-wine-is-served/
Lekker je idealen pushen ipv handel drijven, ja tog
Fransenquote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Faeroer het volgende:
https://www.washingtonpos(...)less-wine-is-served/
Lekker je idealen pushen ipv handel drijven, ja tog
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fransenhet is dat die gast niet met het OV of over de snelweg hoeft anders kwam hij daar nooit aan vanwege alle stakingen.
Ik wilde nog iets zeggen over Turken en scheren, maar straks ben ik wel ineens racist.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is goed Sap, jij mag dat zeggen.
Jij bent zo ''no racist'' als het maar zijn kan.
Mooi in deze context, water bij de wijn doen.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk beide partijen. Gewoon beetje water bij de wijn doen toch. Help je volk is vooruit. Geef ons die pistachios en hen die moneys.
Mwah..E65 met 2.5 ton op de klok is niet zo duur meerquote:Op woensdag 11 november 2015 18:33 schreef seto het volgende:
als je van je laatste geld nog een 7serie kan kopen had je toch best veel geld
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelandersquote:Op woensdag 11 november 2015 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde nog iets zeggen over Turken en scheren, maar straks ben ik wel ineens racist.
Vriend, zijn je tanden je lief?quote:Op woensdag 11 november 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelanders
wat wat wat vriendquote:Op woensdag 11 november 2015 19:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vriend, zijn je tanden je lief?
die onderste 2 regels. Die geven de doelgroep aan.quote:
ik ben wel rascistisch, maar ik discrimeer dan weer niet.quote:Op woensdag 11 november 2015 18:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ben ook niet racistisch ik hou gwn niet van buitelanders
quote:Op woensdag 11 november 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Rijles overleefd. Waarom bestaan schakelbakken nog als de auto dat prima zelf kan?
quote:Op woensdag 11 november 2015 18:28 schreef Beach het volgende:
Die rechter ja. Mmmmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.he sap
quote:
Geen idee. Er is geen enkele reden meer om zelf te schakelen.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Rijles overleefd. Waarom bestaan schakelbakken nog als de auto dat prima zelf kan?
Vertel.quote:Op woensdag 11 november 2015 15:57 schreef Deuce92 het volgende:
ik heb vernomen wat weissman echt super hooggeleid is
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Amerikanen snappen het tenminste. In de 60's al airco, cruise control, automaat.
Wat in de meeste gevallen ook zo is.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:10 schreef seto het volgende:
inb4 autisten die zeuren dat amerikaanse bakken niet goed door de bocht kunnen
In 1980 misschien. Tegenwoordig zijn automaten vaak zuiniger en schakelen ze beter en sneller.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:12 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Schakel is goedkoper, is zuiniger bij oudere auto's en je kan terug schakelen om sneller te accelereren.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 november 2015 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met Tiptronic kan je ook terugschakelen in een automaat, plus er is een kickdown. Beiden zijn sneller dan terugschakelen in een schakelbak.
Bovendien: "M pakete": of een hele M, of niet. Niet dat nepspul.quote:Op woensdag 11 november 2015 17:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Foto van jouw BMW met 'M pakete'?
Precies.
Zeg toch bij oudere auto's? Of zijn auto's van 10 lentes al oud?quote:Op woensdag 11 november 2015 22:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
In 1980 misschien. Tegenwoordig zijn automaten vaak zuiniger en schakelen ze beter en sneller.
Excuus: niet goed gelezen.quote:Op woensdag 11 november 2015 22:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zeg toch bij oudere auto's? Of zijn auto's van 10 lentes al oud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |